Metsästäjä ampui maastopyöräilijän kuoliaaksi Urho Kekkosen kansallispuistossa

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja Karhere »

punch kirjoitti: Su Loka 18, 2020 2:09 pm
Likeavirgin kirjoitti: Su Loka 18, 2020 1:52 pm Äkkiä pois luvat tuollaisilta, ei erota pyöräilijää ja eläintä toisistaan.. Tarina ei myöskään kerro, että mitkä promillet metsästäjä puhalsi vai jätettiinkö tarkoituksella puhalluttamatta..

Sotkee linnun ja pyöräilijän keskenään..
No tilastojen valossa monet esittämäsi, arvomaailmaltaan sisäsiittoiset asiat tukevat toisiaan, että. Huumeet tosin vain laillisia eikä Suomen KKK ole kovin aktiivinen.

Tapaus itsessään aivan käsittämätön ja toivottavasti metsästäjä saa kunnon tuomion. OT: Metsästys on kaikista raukkamaisin ja moraalittomin harrastus, eikä kenenkään tarvitse ampua elääkseen 2020-luvulla. Millainen kieroutunut ihminen saa tyydytyksensä räiskiessään haulikolla hengiltä kyyhkyjä ja muita lintuja?
Terä kirjoitus. Onneksi Suomi on vielä demokratia, missä viherfasistit eivät päätä asioista, vaan erilaiset harrastukset ovat sallittuja.
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Puhelinkortti kirjoitti: Su Loka 18, 2020 2:20 pm
CharlesBronson kirjoitti: Su Loka 18, 2020 2:12 pm
punch kirjoitti: Su Loka 18, 2020 2:09 pm Millainen kieroutunut ihminen saa tyydytyksensä räiskiessään haulikolla hengiltä kyyhkyjä ja muita lintuja?
Sellainen, joka ei ole vieraantunut luonnosta ja haluaa itse metsästää syömisensä.
Kyllä ne on nämä samat kusipäät, jotka ampuu jo nuorena pikkulintuja ilmakolla ja repivät sammakoilta jalkoja irti ja nauravat kun katsovat niiden kitumista. Siilit ja lentotaidottamat linnunpoikaset ovat myös näiden "sankareiden" rääkkäyslistalla.
Vai tuollaista sin' harrastat, kun tunnut tietävän, ei sillä kannattaisi ylpeillä
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja meitzi »

punch kirjoitti: Su Loka 18, 2020 2:09 pmMillainen kieroutunut ihminen saa tyydytyksensä räiskiessään haulikolla hengiltä kyyhkyjä ja muita lintuja?
Noilla leveysasteilla?

Saamelainen. Se sama ihmisryhmä, jonka mielestä heidän pitää saada varastaa kaikki ja kaiken, koska he ovat parempia kuin me muut, ja joiden perinteitä ei saa häiritä, koska se on kulttuuriperintönä merkittävää, mutta samaan aikaan huutaa ja rähjätä, että heidän perinteitään ei saa noudattaa, koska se loukkaa kulttuuriperintöä.

Jotain saatanan sairaita yksilöitä tuolla jossain pohjoisessa, joiden kanssa ei yhdenkään ihmisen pitäisi olla ikinä tai milloinkaan missään tekemisissä. Ristiriitaista ja vähintään jakomielitautisia ihan joka ainoa. Johtuiskohan liian pienestä geenipoolista.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Mievaa
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Syys 02, 2020 3:56 pm

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja Mievaa »

Joo aikalailla samaa mieltä. Mitä hittoa sieltä etelän vetelien pitää tulla tänne pohjoseen polkupyörällä polkeen, ajelkaa vaan siellä kaivopuistossa. Täällä ajatellaan myös ihan samoin et tekemisissä ei haluta olla vetelien kans, mut jotkin elinkeinot vaatii et saadaan teiltä edes rahat poies :D
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja putsari »

Näitä "onnettomuuksia" sattuu, koska metsästyksen harrastajat eivät muutoinkaan ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja putsari »

Mitä tähän tapaukseen tulee, niin olen aivan varma, että tekijäksi paljastuu joku sukusiitetty white trash. Kuka älykäs ensinnäkään jäisi noille nurkille asustelemaan?
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
TucoRamirez
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Elo 01, 2018 12:10 am

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja TucoRamirez »

Tässä aletaan olemaan asian ytimessä, kun jotkut paskahuussin putsarit haluavat olla tasa-arvoisia ylioppilaiden ja jopa toimitusjohtajien kanssa.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

TucoRamirez kirjoitti: Ma Loka 19, 2020 11:20 pm Tässä aletaan olemaan asian ytimessä, kun jotkut paskahuussin putsarit haluavat olla tasa-arvoisia ylioppilaiden ja jopa toimitusjohtajien kanssa.
Toimitusjohtaja voi olla kouluja käymätön tollo. Hänellä vain sattuu olemaan omasta alastaan olemaan tietämystä. Älykkyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Eikä oikein kyllä ylioppilastutkinnollakaan.

Onhan se varmaan voimaannuttava kokemus lurppahuulelle, kun hän voi olla metsässä älykkäämpi kuin supikoira.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Mievaa
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Syys 02, 2020 3:56 pm

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja Mievaa »

Nautin metsästämisestä toki, en mä muuten siellä vapaa-aikaa viettäisi.Tykkään olla siellä ihan hiljaisuudessa, tehdä nuotion, paistaa makkaraa juoda kahvit yms. Aivan sama saako saalista vai ei, itselle toi on paikka rentoutua töistä ja työ ressistä.En ole koskaan kuulunut hirviporukkaan yms. vaan käyn enimmäkseen yksin pyytämässä lintuja ja jänestä yms. pienriistaa. Jos se tämä mun harrastus on joltain pois niin aivan sama, ei voisi vähempää kiinnostaa.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Saatpa nähdä, että tässäkin tapauksessa metsästäjä on joku perämetsissä asusteleva tolvana. Eihän tuonne jää muita asumaan, fiksut muuttavat pois heti kun pääsevät.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
jaakok
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Elo 06, 2019 3:52 pm

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja jaakok »

Mievaa kirjoitti: Ma Loka 19, 2020 3:05 pm .308 mikään ihmeellisen järeä ole, hieman pienemmissä kalibereissa lähtönopeudet kovemmat kuin tuossa. Semmoinen yleiskaliberi joka käy vähän kaikkeen riippuen patruunasta.
On se kuitenkin kohtuujäreä, järeimmästä päästä yleisiä metsästyskiväärejä, useita tuhansia (3k-4k) jouleja kuitenkin. Enempää tarvitse kuin suurriistaan savannille (missä vaatimus >5.5 kJ) tai sotilaskäytössä, sinne sitten joku .338 LM? Mikä olisi "ihmeellisen järeä", joku .50 tms?

Lintujen metsästykseen sopivampi joku satojen joulejen pyssy, pienoiskiväärikaliiperia. .308 ei saa oikein edes alilataamalla alle 600 joulen alisonisenakaan, mikä sekin on aivan liikaa linnulle ja rikkoo paikat ja lihan, ja luoti on tähän käyttöön liian raskas muutenkin. Lisäksi lentoradasta tulee tarpeettoman roikku, mitä itse olen noita alisonisia itselataillut niin niillä tulee jo 50 metriin roikkua kaljatölkin kahden verran, mikä vaatii tähtäimeltä järjestelyjä, ja silti ko. luoti alisonisena vielä sadasta metristä menee läpi kakkosnelosesta niin että solahtaa.
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Putsarilta tulee niin typerää, asiatonta ja asian tuntematonta tekstiä, sekä henkilökohtaisuuksia, jotka eivät liity mitenkään itse asiaan. Tyypillistä typerää tekstiä jollaista voisi odottaa sukusiitetyn white thrasin kirjoittamaksi. Metsästys on Suomessa kaikkien yhteiskuntaluokkien harrastus, muualla Euroopassa lähinnä varakkaampien,

Muutama vuosi sitten oli juttua, kuinka Björn Wahlroos oli joutunut lähtemään, kesken hirvenmetsästyksen. Ei muistanut tyhjentää asetta, eli ladattu ase autossa vei sen kotiinsa asetelineeseen. Pojalla oli kotipileet otti aseen ja tähtäili ikkunan läpi naapuriin, laukaisi aseen, kun luuli sitä tyhjäksi, luoti osui naapuria muistaakseni käteen. Oikeusjuttuhan siitä tietenkin tuli.

Tästä aiheesta on oma ketju, joten sen asian käsittely sitten siellä: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=30067
-NILS-
Mievaa
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Syys 02, 2020 3:56 pm

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja Mievaa »

jaakok kirjoitti: Ma Loka 19, 2020 11:50 pm
Mievaa kirjoitti: Ma Loka 19, 2020 3:05 pm .308 mikään ihmeellisen järeä ole, hieman pienemmissä kalibereissa lähtönopeudet kovemmat kuin tuossa. Semmoinen yleiskaliberi joka käy vähän kaikkeen riippuen patruunasta.
On se kuitenkin kohtuujäreä, järeimmästä päästä yleisiä metsästyskiväärejä, useita tuhansia (3k-4k) jouleja kuitenkin. Enempää tarvitse kuin suurriistaan savannille (missä vaatimus >5.5 kJ) tai sotilaskäytössä, sinne sitten joku .338 LM? Mikä olisi "ihmeellisen järeä", joku .50 tms?

Lintujen metsästykseen sopivampi joku satojen joulejen pyssy, pienoiskiväärikaliiperia. .308 ei saa oikein edes alilataamalla alle 600 joulen alisonisenakaan, mikä sekin on aivan liikaa linnulle ja rikkoo paikat ja lihan, ja luoti on tähän käyttöön liian raskas muutenkin. Lisäksi lentoradasta tulee tarpeettoman roikku, mitä itse olen noita alisonisia itselataillut niin niillä tulee jo 50 metriin roikkua kaljatölkin kahden verran, mikä vaatii tähtäimeltä järjestelyjä, ja silti ko. luoti alisonisena vielä sadasta metristä menee läpi kakkosnelosesta niin että solahtaa.
No itse olen ampunut linnut ihan kaupan .308 Sako Rangella. Olen ampunut kymmeniä teeria alas ja vain yhdestä on mennyt lihat pilalle, kun ammuin sitä selkään ja ehkä osu samalla myös kivipiiraan. Olen ampunut lintuja myös .223:lla ja 22-250:llä ja samaa jälkeä noilla kaikilla on lintuihin tullut. Mikään noista ei riko lihoja oman 30 vuoden kokemuksen mukaan.
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Ikävä tapaus, no poliisi tutkii ja sen jälkeen tiedetään tapauksen kulku. Nyt täällä meteliä pitävät eniten asiaatuntemattomat metsästyksen vihaajat,

Jostain syystä metsästäjä ampui pyöräilijän, kukaan ei tiedä miten onnettomuus pääsi tapahtumaan, surullinen tapaus. No poliisi tutkii, syyttäjä sitten nostaa ehkä syytteen ja oikeus antaa tuomion.
Viimeksi muokannut Karhere, Ti Loka 20, 2020 12:11 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mievaa
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Syys 02, 2020 3:56 pm

Re: Maastopyöräilijä metsästäjän saaliksi UKK:n kansallispuistossa

Viesti Kirjoittaja Mievaa »

No ei tässä ole tarkoitus olla kehua yhtään millään. Ottaa vaan ohtaan tuommoiset etelän vetelät, jotka luulee et maailma, menestys ja järjenkäyttö on vaan kehä kolmosen sisällä :lol: :lol: Nykyään kun näitä foorumeita lukee niin alkaa saada vaikutteen et mitä helvettiä ne ihmiset touhuaa ja ajattelee normaalista metsästyksestä yms.Täällä Oulun eteläisessäkin ammutaan 45km kantatien välillä, 2 kaupungin välissä n.100 hirveä joka vuosi. Mitä luulette jos jätetään ampumatta vaikka 2 vuotta? Vieläkö uskallat ajaa rajotusten mukaan 100km/h tuota väliä?
Vastaa Viestiin