Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Mitäs tässä oraalisilla asioilla tarkoitetaan? On ilmeisesti annettu suuseksiä hevoisille, sairastahan tuo on oli sitten kyseessä tammat, oriit tai molemmat. Hevoiset tuskin ovat moisesta kutittelusta kärsineet, mutta tässä tulee esiin kysymys suostumuksesta seksiin: Ei eläimeltä voi kysyä esim. onko ok jos imen sun kikkeliä.

Muististani tulee mieleen lyhyt internetin törkysivustoilta luultavasti edelleen löytyvä videoklippi jossa yhdysvaltalainen Mr. Hands antaa orihevosen työntyä anaalisesti itseensä. Varsin kutkuttavan kivuliasta näytti toiminta olevan herralle ja hän kuolikin sisäisiin vammoihinsa. Hyväksikäytetty ori tuskin kärsi tästäkään panosta.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Ei saatana mikä video. 😳
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Morapuukko kirjoitti: Ti Marras 17, 2020 11:25 pm Hevonen nyt tuskin edes huomaa jonkun äijän kullin nysää, hevosen vehkeet kun on vähän eriluokassa. Koiran taas luulisi äkkiä iskevän hampaat kasseihin jos takaapäin menis munalla tökkimään.
Raiskatahan voi myös jollain esineellä. Kun uutisoinnissa mainitaan sanat "brutaali väkivalta" tänäkin on mahdollista, eikä ainakaan minua naurata yhtään. Eläin voidaan hakatakin shokkiin ja toimintakyvyttömäksi.
Sodissa yleisesti raiskataan ihmisiä kiväärinpiipuilla ja ikävät vammat siitäkin jää riippumatta mihin reikään survotaan.
Mutta ilmeisesti osaa tämä eläimiin kohdistunut väkivalta jotenkin huvittaa. Huoh.
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Tämän umpisairaan nimi ja kuva olisi täysin oikein julkistaa.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2818
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

delila kirjoitti: To Marras 19, 2020 10:01 am

"Oletko työntänyt asioita hevoseen? Vähän sellaistakin, mutta enemmän oraalisia asioita, ja että minun pitäisi sanoa asioita."

Ömm. Onko oraalinen tässä tapauksessa sitä tuhmien puhumista hevosen kikkelin vieressä, vai oraalista siinä mielessä, mikä ensimmäisenä tulee mieleen..
Arvelen että tää Joakim on maistellut vähän "raakametwurstia" niinsanotusti, ainakin niin niin minä tuon tulkitsen.
Jossain kohtaa noissa pyötäkirjoissa ilmoitti olevansa bi-seksuaali, eli kyllähän siinä menee silloin zoofilian ihmeelliseen maailmaan siirtyessä yksi pollen pippeli poskessa, siijnä jokin muukin nisäkkään nahkamakkara ilman sen suurempia ongelmia.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2818
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Jaguaari kirjoitti: To Marras 19, 2020 7:21 pm Tämän umpisairaan nimi ja kuva olisi täysin oikein julkistaa.
Edellinen sivu tässä viestiketjussa auttaa tähän asiaan, oi utelias ja tiedonjanoinen kissaeläin.
Siellä on linkki Ruotsin Flashbackin viestiin, jonka kautta löytyy tän keissin pöytäkirjat.
Kuvat on aika hankalassa, omat someprofilit tämä ravimestarimme on tainut laittaa kiinni.
Edit: Löytyi jotain kyllä mutta en linkkaa, kun en ole varma onko sama tyyppi.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

SYLWAR kirjoitti: To Marras 19, 2020 10:32 pm
Jaguaari kirjoitti: To Marras 19, 2020 7:21 pm Tämän umpisairaan nimi ja kuva olisi täysin oikein julkistaa.
Edellinen sivu tässä viestiketjussa auttaa tähän asiaan, oi utelias ja tiedonjanoinen kissaeläin.
Siellä on linkki Ruotsin Flashbackin viestiin, jonka kautta löytyy tän keissin pöytäkirjat.
Kuvat on aika hankalassa, omat someprofilit tämä ravimestarimme on tainut laittaa kiinni.
Edit: Löytyi jotain kyllä mutta en linkkaa, kun en ole varma onko sama tyyppi.
Murupupuni, ne ei aukea ainakaan mulla, joten ajattelin että nimi ei siis ole tiedossa. Mutta jos on niin saa laittaa tänne. Edelleenkään ei aukea.
Morapuukko
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 13, 2011 5:54 pm

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja Morapuukko »

VastarannanKiiski kirjoitti: To Marras 19, 2020 6:46 pm Raiskatahan voi myös jollain esineellä. Kun uutisoinnissa mainitaan sanat "brutaali väkivalta" tänäkin on mahdollista, eikä ainakaan minua naurata yhtään. Eläin voidaan hakatakin shokkiin ja toimintakyvyttömäksi.
Jossain hevosista kertovassa tv-ohjelmassa hevoselta näytettiin miten hevoselta otetaan spermaa keinosiemennystä varten. Siinä työnnettiin sen peräsuoleen puolimetriä pitkä kymmenen senttiä paksu vibraattori, sellainen betoni vibran tyylinen. Sillä sitten päristeltiin niin kauan että ori laski siemenensä .
Onko tämä toimitus raiskaus?
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tuo ruotsalainen kuulustelutekniikka on niin löysää. Pitäis olla:
"Vad har du gönt med djur? Vi kan sitta här hela dagen men du vill beratta. Du vil baratta. Du vil.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Du är so sjuk, Det wolle vara bra om du vara doden.
If this motherfucker zoophiliast is stll there, In my opinion best to take him out.
En puhu tästä sekopäästä vaan yleisellä tasolla.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2818
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Jaguaari kirjoitti: To Marras 19, 2020 11:28 pm Murupupuni, ne ei aukea ainakaan mulla, joten ajattelin että nimi ei siis ole tiedossa. Mutta jos on niin saa laittaa tänne. Edelleenkään ei aukea.
Joakim Granlund on tämä sankari, jota on kiristetty videoiduista hevostallisessioistaan.
Tuossa suora linkki siihen Flashbackilla jaettuun PDF tiedostoon...
https://www.docdroid.net/ww0Z8MG/varmla ... tbil-7-pdf
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Ei 50 000 euroa ole raha tai mikään, verrattuna että nimi ja kuva tulee lehtiin ja nettiin ikuisiksi ajoiksi, vielä 2080-luvullakin isät voivat valistaa poikiaan: "Tältä näyttää hevosen nussija. Ole sinä vaikka homo tai ryhdy naiseksi mutta eläinjuttuihin en soisi sinun lähtevän."
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Sukulaiset katsoo hyvällä, toivottavasti tällä ei ole lapsia.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2818
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Jack the Ripper kirjoitti: Pe Marras 20, 2020 11:36 am Ei 50 000 euroa ole raha tai mikään, verrattuna että nimi ja kuva tulee lehtiin ja nettiin ikuisiksi ajoiksi, vielä 2080-luvullakin isät voivat valistaa poikiaan: "Tältä näyttää hevosen nussija. Ole sinä vaikka homo tai ryhdy naiseksi mutta eläinjuttuihin en soisi sinun lähtevän."
Kruunut on kyseessä, eli tuo summa on 5000 euroa vain.Vaan on se muutaman kuukauden palkka kuitenkin tavisduunarille.
Joo tuo eläintenkiksauttelu ei ole oikein arvossaan, sitä ei ole oikein mitkään seksuaalisuuntaus ja fetissiryhmätkään hyväksyneet mukaan mihinkään skeneen ja samalla tavalla on huonossa huudossa kuin raiskarit, sekä pedofiilitkin.
Vaan mitäpä sitä voi odottaa, avuttoman raiskaus, sekä eläimen tai lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on väkivaltaa, eikä seksiä tai fetissi, siitä joutaakin kiinnijäädessään maksamaan niin että tuntuu ja se tälläisen otuksen naaman ja nimen julkistaminenkaan ei kyllä haittais ainakaan minun yöunia myötätunnon tiimoilta sitten sekunttiakaan...
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5142
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Raviohjastaja raiskasi hevosia ja koiria – kiristäjät väittävät saaneensa 170 videota

Viesti Kirjoittaja meitzi »

SYLWAR kirjoitti: Pe Marras 20, 2020 2:36 pm
Jack the Ripper kirjoitti: Pe Marras 20, 2020 11:36 am Ei 50 000 euroa ole raha tai mikään, verrattuna että nimi ja kuva tulee lehtiin ja nettiin ikuisiksi ajoiksi, vielä 2080-luvullakin isät voivat valistaa poikiaan: "Tältä näyttää hevosen nussija. Ole sinä vaikka homo tai ryhdy naiseksi mutta eläinjuttuihin en soisi sinun lähtevän."
Kruunut on kyseessä, eli tuo summa on 5000 euroa vain.Vaan on se muutaman kuukauden palkka kuitenkin tavisduunarille.
Ja jos maksaa tuon, niin puolen vuoden päästä se on uusi lypsykierros.... Se on vähän turha pinnistellä kun on housuissa jo, ja julkisuuteen "pääsemistä" voi vain pitkittää maksamalla kunnes ei ole enää mistä maksaa.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Vastaa Viestiin