Henkirikos Tohmajärvellä - taposta lähes 11 vuoden tuomio

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Laura78
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Helmi 01, 2021 7:09 am

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Laura78 »

Laura täällä. Oon tekijän puoliso. Todistaja. Ikävä kun mustamaalaatte. J löi minuakin puukolla, viilsi. Koitin auttaa uhria. Kuoli mun syliin. Toinen silminnäkijä pahoinpideltiin .kerron mitä haluatte tietää. Mun autokin hajotettiin
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5306
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Laura78 kirjoitti: Ma Helmi 01, 2021 1:09 pm Laura täällä. Oon tekijän puoliso. Todistaja. Ikävä kun mustamaalaatte. J löi minuakin puukolla, viilsi. Koitin auttaa uhria. Kuoli mun syliin. Toinen silminnäkijä pahoinpideltiin .kerron mitä haluatte tietää. Mun autokin hajotettiin
Oliskohan nyt parempi, ettet lörpöttelisi täällä mitään, ohi poliisitutkinnan?
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8230
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

No mites se nyt Laura on, miksi palasit aina uudelleen hakattavaksi J:n luokse? Oletko sellainen pikku masokisti joka saa fiboja kun tulee kunnolla turpaan?

Lienee käyt linnassa moikkaamassa J:tä perhehuoneessa, sillä eihän tuollaista valioyksilöä voi hylätä. Se vaan on paha että perhehuoneessa ei passaa paljon mätkiä toista turpaan, koska silloin lähtee helikopterina eristykseen. Vastaavaa herkkänyrkkistä ei ihan jokaisen räkälän baaritiskiltä löydä.

Mitenkä tilanne eskaloitui henkrikokseen asti? Vonkasiko vainaja tai joku muu pillua joltakin ja siitä tilanne olisi lähtenyt? Kännissähän kaikki on mahdollista.

Oletko varma että autosi rikottiin, vai onko mahdollista että satasen kikotin olisi hajonnut omia aikojaan, vaikka tuulen puuskasta?

Ei täällä keskustelu vaikuta mihinkään poliisitutkintaan. Onko Ruusumaalla oma lehmä ojassa, vai mikä luulet olevasi neuvomaan?
Piilohomot on in.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5306
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

kakkosurpo kirjoitti: Ma Helmi 01, 2021 1:49 pm Onko Ruusumaalla oma lehmä ojassa, vai mikä luulet olevasi neuvomaan?
No mulla ei oo minkäänmoista lehmää ojassa, en asu Tohmajärvellä päinkään. En oo koskaan edes käynyt siellä. Tuskin menenkään :mrgreen:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5040
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Kirjoittajan omaa etua ainoastaan ajattelen, kiitos kysymästä minua ei närästä. En tosiaan viitsi lähteä itse vasikoimaan kun sisältö sinänsä ei ole haitallista kenellekään muulle kuin kirjoittajalle itselleen.

Nimimerkki Laura78:lle toivon voimia ja jaksamista. Mikäli elämä on ollut aiemmin kosteaa tai huimaavaa, niin nyt olisi hyvä hetki myös suunnan muutokselle.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8230
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Laura78 on ihan samalla tavalla oikeutettu kirjoittamaan tänne kuin sinäkin, jopa enemmän oikeutettu kuin sinä.
Hänellä on meitä pitkään askaruttaneisiin kysymyksiin henkilökohtainen kosketuspinta. Niitä jo kyselinkin häneltä aikaisemmassa viestissä.
Piilohomot on in.
valotaulu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: La Tammi 23, 2021 11:55 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja valotaulu »

Laura78 kirjoitti: Ma Helmi 01, 2021 1:09 pm Laura täällä. Oon tekijän puoliso. Todistaja. Ikävä kun mustamaalaatte. J löi minuakin puukolla, viilsi. Koitin auttaa uhria. Kuoli mun syliin. Toinen silminnäkijä pahoinpideltiin .kerron mitä haluatte tietää. Mun autokin hajotettiin

Kerro miksi uhri tuli sinne miksi pyydettiin? Provosoiko M tekijää vai miksi tappoi?
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5040
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Lauran kannattaa nyt ensimmäisenä selvittää, koskeeko häntä ilmaisukielto. Se pitäisi aina saada kirjallisena, mutta tuollaiset asiat tuppaa poliisilta helposti unohtumaan.

Vaikka täällä tiedonjanoisia uteliaita tuppaa olemaankin.

Kakkosurpon on sitten turha vastailla minulle mitään, kun on ollut jo kauan hylkäyslistalla ulosantinsa vuoksi :lol:
852LT
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: To Loka 03, 2013 3:16 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja 852LT »

Laura78 kirjoitti: Ma Helmi 01, 2021 1:09 pm Laura täällä. Oon tekijän puoliso. Todistaja. Ikävä kun mustamaalaatte. J löi minuakin puukolla, viilsi. Koitin auttaa uhria. Kuoli mun syliin. Toinen silminnäkijä pahoinpideltiin .kerron mitä haluatte tietää. Mun autokin hajotettiin
Laura78 voit olla kuka haluat, mutta älä nimeä itseäsi nimeltä tai statukselta. Kukaan ei tiedä oletko oikeasti tekijän puoliso vai et, eikä tarvitsekaan tietää. Kenenkään ei kuitenkaan kannata itseään sellaisena täällä mainostaa. Kommentoi mieluummin anonyyminä, ”kuulit huhuja”, ”tiedot läheltä lähtöisin” jne. Vaikka olisitkin itse ollut paikalla, tekijä, kaukainen sukulainen, nobody, mikä vaan.
maijala_b
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Tammi 08, 2020 8:11 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja maijala_b »

Kerro miksi uhri tuli sinne miksi pyydettiin? Provosoiko M tekijää vai miksi tappoi?
Tekijä löi (jälleen kerran) naista ja uhri meni väliin, jolloin sai puukosta iskut. Naisen pahoinpitelyä on jatkunut pitkään, mutta niinhän se ”rakkaus” saa jäämään, kestämään, sinnittelemään. Puukosta viillon sai myös nainen. Pitkällisestä pahoinpitelykierteestä on lukuisia todisteita, kuvia ja soittoja hätäkeskukseen sekä naisen että ulkopuolisten toimesta, kun mies kielsi soittamasta apua. Nainen on huutanut apua läheisistään, että soittaisivat, kunnes mies on mm. ottanut naiselta puhelimen pois ja ajanut kylmään hytisemään ilman riittäviä vaatteita
Tässä keississä on puhtaasti uhreja muut, kuin tekijä J.P. Hänet on vangittu eikä asiassa ole mitään puolusteltavaa.
Kukaan uhreista ei juhli, ei kuollut eikä eloonjääneet. Toinen asunnossa ollut mies on pahoinpidelty kadulla ja hänelle huudellaan, nainen ei uskalla lähteä kotoaan mihinkään. Saavat kriisiapua tapahtuneen johdosta. Että sellaiset ”juhlat jatkuvat”. Tässä tilanteessa kaikkien paikalla olleiden hengissä selvinneiden suurin tehtävä on pystyä edes syömään ja nukkumaan.
valotaulu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: La Tammi 23, 2021 11:55 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja valotaulu »

Tekijä löi (jälleen kerran) naista ja uhri meni väliin, jolloin sai puukosta iskut. Naisen pahoinpitelyä on jatkunut pitkään, mutta niinhän se ”rakkaus” saa jäämään, kestämään, sinnittelemään. Puukosta viillon sai myös nainen. Pitkällisestä pahoinpitelykierteestä on lukuisia todisteita, kuvia ja soittoja hätäkeskukseen sekä naisen että ulkopuolisten toimesta, kun mies kielsi soittamasta apua. Nainen on huutanut apua läheisistään, että soittaisivat, kunnes mies on mm. ottanut naiselta puhelimen pois ja ajanut kylmään hytisemään ilman riittäviä vaatteita
Tässä keississä on puhtaasti uhreja muut, kuin tekijä J.P. Hänet on vangittu eikä asiassa ole mitään puolusteltavaa.
Kukaan uhreista ei juhli, ei kuollut eikä eloonjääneet. Toinen asunnossa ollut mies on pahoinpidelty kadulla ja hänelle huudellaan, nainen ei uskalla lähteä kotoaan mihinkään. Saavat kriisiapua tapahtuneen johdosta. Että sellaiset ”juhlat jatkuvat”. Tässä tilanteessa kaikkien paikalla olleiden hengissä selvinneiden suurin tehtävä on pystyä edes syömään ja nukkumaan.
JOS tässä kirjoituksessa on mitään faktaa niin varmaan tiedät kuka on kadulle pahoinpidelty ja milloin ja missä? Eli ei kukaan,uskoisin. Nimikirjaimet riittää jos tuossa on mitään perää.
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1971
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Puhutaan jo mielenterveyden ongelmista jos mies puukottaa ja hakkaa ja silti on sellaisen kanssa.
maijala_b
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Tammi 08, 2020 8:11 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja maijala_b »

V on pahoinpidelty kadulla. Enempää en asiaa avaa, mutta omaiset yms. ihmiset syyttävät kriisissään paikalla olleita. V on toinen, joka yritti pelastaa uhria.
maijala_b
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Tammi 08, 2020 8:11 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja maijala_b »

Jaguaari kirjoitti: Ti Helmi 02, 2021 12:09 am Puhutaan jo mielenterveyden ongelmista jos mies puukottaa ja hakkaa ja silti on sellaisen kanssa.
Niin, näitä perhetragedioitahan tapahtuu valitettavasti. Pitkäänhän ne Matti ja Mervikin olivat yhdessä. Pelko olla yksin ja se rakkaus ja toivo paremmasta? Tuskin kukaan ensirakastuu pahoinpitelijään. Ne piirteet tulevat esiin myöhemmin. Kuten sanottu, ripustautuuhan se hukkuvakin epätoivoissaan vaikka hukkuvaan laivaan, kun uskoo sen pitävän ja pysyvän pinnalla. Varmasti tuosta on ainakin seurannut rankkoja mielenterveyden ongelmia, ja toiset eivät pysty lähtemään, vaikka pitäisikin.
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1971
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Henkirikos Tohmajärvellä - yksi henkilö vangittu taposta epäiltynä

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

maijala_b kirjoitti: Ti Helmi 02, 2021 12:30 am
Jaguaari kirjoitti: Ti Helmi 02, 2021 12:09 am Puhutaan jo mielenterveyden ongelmista jos mies puukottaa ja hakkaa ja silti on sellaisen kanssa.
Niin, näitä perhetragedioitahan tapahtuu valitettavasti. Pitkäänhän ne Matti ja Mervikin olivat yhdessä. Pelko olla yksin ja se rakkaus ja toivo paremmasta? Tuskin kukaan ensirakastuu pahoinpitelijään. Ne piirteet tulevat esiin myöhemmin. Kuten sanottu, ripustautuuhan se hukkuvakin epätoivoissaan vaikka hukkuvaan laivaan, kun uskoo sen pitävän ja pysyvän pinnalla. Varmasti tuosta on ainakin seurannut rankkoja mielenterveyden ongelmia, ja toiset eivät pysty lähtemään, vaikka pitäisikin.
Totta. Mutta puhutaan jo vakavasti sairaasta ihmisestä jos toinen hakkaa, potkii ja puukottaa. Terve ihminen ei voi kuin sääliä missä vaiheessa naisen mieli järkkyi raiteeltaan.
Vastaa Viestiin