Pikku-Huopalahti, Helsinki: 15 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
SeniiliMuikku
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: To Tammi 07, 2021 7:35 pm

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja SeniiliMuikku »

Alex Smith kirjoitti:
To Huhti 01, 2021 8:33 am
Somalit ovat kyllä ihmiskunnan pohjasakkaa.

Voin kuvitella tämänkin joukon. Kaikki pakkasenraiskaskaamia pulkannaruja, joilla puikulapää ja suu auki ( ilmeisesti jumala kuvitellut luovansa majavaa kun suu niin täynnä hampaita ettei mene kiinni). Kaikkien äo sama kuin kengännumero, kaikki luku ja kirjoitustaidottomia. Ja se haju, apinat ne kun ei osaa käydä suihkussa.

Pääkapunkinseutu menetetty kun nuo loiset haluavat asua siellä. Tämä meidän muualla asuvien onni.

Umpeenommeltun vajakin sanoin. " Me omistetaan tämä kaupunki kun me ollaan rakennettu se " :D
Juurikin näin.

Oli aika kun mietin miten suhtautua turvapaikanhakijoihin, maahanmuuttajiin. Mietin, että kyllä ne ihan ihmisiltä näyttää, ja hätäkin niillä on varmaan ollut. Kävin muutaman kerran vastaanottokeskuksessa muilla asioilla, mietin hymyilenkö vai mulkoilenko. Lapsille olin puhunut suvaitsevaisuudesta, älkää tuomitko heti.
Kunnes kaikenmaailman paskaa alkoi tulla ovista ja ikkunoista. Kun vastaanottokeskuksessa käydessä tuntui siltä, kuin minä olisin sirkuseläin. Miehet kulki perässä, naureskelivat. Yrittivät kommunikoida. Tulivat liian lähelle. En uskaltanut jäädä yksin mihinkään.
Lapsetkin saivat uuden ohjeistuksen varsinkin kaupungilla notkuvien äijien suhteen; ajattele heti pahinta. Eikä sanaakaan niiden kanssa.

Kyllä, minusta on tullut osittain rasisti. En huuda vihaavia sanoja ääneen, mutta en missään nimessä myöskään halaa.
Itsensä epäileminen on älyn ensimmäinen merkki.
(Ugo Ojetti)

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja viinitty »

SeniiliMuikku kirjoitti:
Ke Huhti 07, 2021 10:42 pm


Juurikin näin.

Oli aika kun mietin miten suhtautua turvapaikanhakijoihin, maahanmuuttajiin. Mietin, että kyllä ne ihan ihmisiltä näyttää, ja hätäkin niillä on varmaan ollut. Kävin muutaman kerran vastaanottokeskuksessa muilla asioilla, mietin hymyilenkö vai mulkoilenko. Lapsille olin puhunut suvaitsevaisuudesta, älkää tuomitko heti.
Kunnes kaikenmaailman paskaa alkoi tulla ovista ja ikkunoista. Kun vastaanottokeskuksessa käydessä tuntui siltä, kuin minä olisin sirkuseläin. Miehet kulki perässä, naureskelivat. Yrittivät kommunikoida. Tulivat liian lähelle. En uskaltanut jäädä yksin mihinkään.
Lapsetkin saivat uuden ohjeistuksen varsinkin kaupungilla notkuvien äijien suhteen; ajattele heti pahinta. Eikä sanaakaan niiden kanssa.

Kyllä, minusta on tullut osittain rasisti. En huuda vihaavia sanoja ääneen, mutta en missään nimessä myöskään halaa.
Täysin samaa mieltä. Alkoi mieli muuttumaan sen jälkeen, kun olin asunut vuoden verran vokin vieressä. Kaupasta lähti porukkaa perään ja puukkoa piti näyttää useamman kerran heidän käytyä käsiksi. Tämän jälkeen olin tietysti hullu rasisti. Olin jumalauta 17-vuotias maalainen ja näytin 12-vuotiaalta. Mielestäni on käsittämätöntä, että _lapsen_ täytyy kantaa teräasetta mukanaan näiden varalta.
Hauskaa tässäkin on kuitenkin noiden kyvyttömyys tehdä yksinään yhtään mitään. Aina pitää olla vähintään kolmen apinan porukka.

Jotain kertoo myös se, että kyseisen vokin vierestä piti kaataa metsää ihan vaan vokin asukkaiden takia.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Gurney
Axel Foley
Viestit: 2494
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja Gurney »

viinitty kirjoitti:
To Huhti 08, 2021 7:29 am
SeniiliMuikku kirjoitti:
Ke Huhti 07, 2021 10:42 pm


Juurikin näin.

Oli aika kun mietin miten suhtautua turvapaikanhakijoihin, maahanmuuttajiin. Mietin, että kyllä ne ihan ihmisiltä näyttää, ja hätäkin niillä on varmaan ollut. Kävin muutaman kerran vastaanottokeskuksessa muilla asioilla, mietin hymyilenkö vai mulkoilenko. Lapsille olin puhunut suvaitsevaisuudesta, älkää tuomitko heti.
Kunnes kaikenmaailman paskaa alkoi tulla ovista ja ikkunoista. Kun vastaanottokeskuksessa käydessä tuntui siltä, kuin minä olisin sirkuseläin. Miehet kulki perässä, naureskelivat. Yrittivät kommunikoida. Tulivat liian lähelle. En uskaltanut jäädä yksin mihinkään.
Lapsetkin saivat uuden ohjeistuksen varsinkin kaupungilla notkuvien äijien suhteen; ajattele heti pahinta. Eikä sanaakaan niiden kanssa.

Kyllä, minusta on tullut osittain rasisti. En huuda vihaavia sanoja ääneen, mutta en missään nimessä myöskään halaa.
Täysin samaa mieltä. Alkoi mieli muuttumaan sen jälkeen, kun olin asunut vuoden verran vokin vieressä. Kaupasta lähti porukkaa perään ja puukkoa piti näyttää useamman kerran heidän käytyä käsiksi. Tämän jälkeen olin tietysti hullu rasisti. Olin jumalauta 17-vuotias maalainen ja näytin 12-vuotiaalta. Mielestäni on käsittämätöntä, että _lapsen_ täytyy kantaa teräasetta mukanaan näiden varalta.
Hauskaa tässäkin on kuitenkin noiden kyvyttömyys tehdä yksinään yhtään mitään. Aina pitää olla vähintään kolmen apinan porukka.

Jotain kertoo myös se, että kyseisen vokin vierestä piti kaataa metsää ihan vaan vokin asukkaiden takia.
Onhan täälläkin niitä latteenvatkaavia vajakkeja, joiden mielestä sompanssi on niin ihq.

Omille lapsille teroittanut myös, älä ikinä juttele pakoloisille, älä katso, ole täysin välinpitämätön. Estä välittömästi somessa jokainen vähä-älyinen. Kanna mukana turvasuihketta ja raiskauspilliä ja opettele sana sagbab ja käytä sitä jokaiseen muslimiin, joka yrittää tutustua. Pahemmin et voi loukata. Mutta vain julkisella paikalla käytä tuota sanaa.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

Treworer
Remington Steele
Viestit: 236
Liittynyt: Ke Loka 07, 2020 11:01 am

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja Treworer »

Muistan mattimatin pokolta, ihan mukava nuori jantteri niiku me kaikki.. Muistaakseni oli Sudanin vahvistus, ollaan pidetty yhteyttä välil puolin ja toisin ja ite muistan kaveria kyl pelkistä hyvistä teoista ja hyvistä läpistä.. Tekoa mitenkää puolustelematta..
Allekirjoitus

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

No kova jätkähän on sellainen, joka uskaltaa kulkea ilman simpanssilaumaa tai ei tarvitse huumeita pystyäkseen seisomaan jaloillaan. Kova jätkä elättää perheensä ilman, että pilaa muiden elämiä huumeita myymällä, hakkaamalla pesäpallomailalla ryhmässä, käymällä töissä.

Otetaan tollaselta sompansseita pois aseet ja huumeet ja mailat, niin niistä ei ole yhtään mihinkään. Ei yhtään mihinkään. Ei ilman suu auki toljottavaa apinalaumaa. Somali ei vaa tajua, harvemmin 70 äo tajuaa kyllä yhtään mitään. Maailman halveksituin ryhmä. Työllistyminen 10% :D
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

Angie
Remington Steele
Viestit: 207
Liittynyt: To Elo 25, 2016 9:41 pm

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja Angie »

SeniiliMuikku kirjoitti:
Ke Huhti 07, 2021 10:42 pm
Oli aika kun mietin miten suhtautua turvapaikanhakijoihin, maahanmuuttajiin. Mietin, että kyllä ne ihan ihmisiltä näyttää, ja hätäkin niillä on varmaan ollut. Kävin muutaman kerran vastaanottokeskuksessa muilla asioilla, mietin hymyilenkö vai mulkoilenko. Lapsille olin puhunut suvaitsevaisuudesta, älkää tuomitko heti.
Kunnes kaikenmaailman paskaa alkoi tulla ovista ja ikkunoista. Kun vastaanottokeskuksessa käydessä tuntui siltä, kuin minä olisin sirkuseläin. Miehet kulki perässä, naureskelivat. Yrittivät kommunikoida. Tulivat liian lähelle. En uskaltanut jäädä yksin mihinkään.
Lapsetkin saivat uuden ohjeistuksen varsinkin kaupungilla notkuvien äijien suhteen; ajattele heti pahinta. Eikä sanaakaan niiden kanssa.

Kyllä, minusta on tullut osittain rasisti. En huuda vihaavia sanoja ääneen, mutta en missään nimessä myöskään halaa.
Muuten sama täällä, mutta minusta on tullut täysin rasisti. Sen jälkeen, kun olen saanut suuren ilon kohdata näitä kunniakansalaisia työni puolesta.
Vielä 15 vuotta sitten minut olisi voinut luokitella suvakiksi, mutta todellisuus avasi silmät.
Likeavirgin kirjoitti: Milan on nuori, komea ja osaa puhua hyvin. Ei ole pillusta puutetta hänellä. Moni suomalainen nuori toki kokee alemmuudentunnetta ja kateutta.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Tiinas kirjoitti:
To Huhti 08, 2021 10:08 pm
No kova jätkähän on sellainen, joka uskaltaa kulkea ilman simpanssilaumaa tai ei tarvitse huumeita pystyäkseen seisomaan jaloillaan. Kova jätkä elättää perheensä ilman, että pilaa muiden elämiä huumeita myymällä, hakkaamalla pesäpallomailalla ryhmässä, käymällä töissä.

Otetaan tollaselta sompansseita pois aseet ja huumeet ja mailat, niin niistä ei ole yhtään mihinkään. Ei yhtään mihinkään. Ei ilman suu auki toljottavaa apinalaumaa. Somali ei vaa tajua, harvemmin 70 äo tajuaa kyllä yhtään mitään. Maailman halveksituin ryhmä. Työllistyminen 10% :D
Juuri näin. Siihen on syynsä miksi Somalia on maailman paskimpia paikkoja. Ja vinkkinä, niin ei, se syy ei ole orjalaivojen terva vuodelta 1880. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."

Feliza
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 97
Liittynyt: La Huhti 20, 2019 8:39 pm

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja Feliza »

Samat ∆
Aluksi olin että ok, turvaa tarvitsevat.
Sittemmin vuoden 2015 jälkeen mieli muuttui.
Nykyään yritän vain hillitä raivoani.
"Halal on niinku jotain, ei sikaa"

Näyttäkää minulle maa, joka on kehittyvä, rikas, puhdas, turvallinen ja vapaa.
Ja jossa on musta tai värillinen kansa.
- ei sellaista ole. Miksi?
Mutta tänne tekee mieli tulla.

Feliza
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 97
Liittynyt: La Huhti 20, 2019 8:39 pm

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja Feliza »

Feliza kirjoitti:
La Huhti 10, 2021 9:25 am
Samat ∆
Aluksi olin että ok, turvaa tarvitsevat.
Sittemmin vuoden 2015 jälkeen mieli muuttui.
Nykyään yritän vain hillitä raivoani.
Siis kaikkien näitten perseilijöiden suhteen. Arabit ja somput etupäässä nostaa verenpainetta.
"Halal on niinku jotain, ei sikaa"

Näyttäkää minulle maa, joka on kehittyvä, rikas, puhdas, turvallinen ja vapaa.
Ja jossa on musta tai värillinen kansa.
- ei sellaista ole. Miksi?
Mutta tänne tekee mieli tulla.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja poikani »

Lapsena, kun Suomessa ei juuri ollut neekereitä, saati sitten irakilaisia tai afgaaneja, olin totaalinen rasisti. Sitten sain ilon tutustua näihin rikkaampia kulttuureja edustaviin avaruuskirurgeihin - ja mieleni muuttui täysin. Nykyään olen sitä mieltä, että meidät kantasuomalaiset siirtomaaherrat saisi laittaa historian roska-astiaan. Kaikki valkoisten miesten "saavutukset" pitäisi pyyhkiä olemattomiin ja alkaa alusta etnotieteillä ja -taiteilla.
????? ?? ??????.

Avatar
SeniiliMuikku
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: To Tammi 07, 2021 7:35 pm

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja SeniiliMuikku »

poikani kirjoitti:
La Huhti 10, 2021 1:58 pm
Lapsena, kun Suomessa ei juuri ollut neekereitä, saati sitten irakilaisia tai afgaaneja, olin totaalinen rasisti. Sitten sain ilon tutustua näihin rikkaampia kulttuureja edustaviin avaruuskirurgeihin - ja mieleni muuttui täysin. Nykyään olen sitä mieltä, että meidät kantasuomalaiset siirtomaaherrat saisi laittaa historian roska-astiaan. Kaikki valkoisten miesten "saavutukset" pitäisi pyyhkiä olemattomiin ja alkaa alusta etnotieteillä ja -taiteilla.
Kylläkyllä. Olisi nyt ihan reilua jos kantasuomalaiset ottaisivat itseään niskasta kiinni ja hankkiutuisivat narun jatkoksi. Ei oltaisi tiellä eikä jarruna tässä hienossa kehityksessä.
Itsensä epäileminen on älyn ensimmäinen merkki.
(Ugo Ojetti)

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

SeniiliMuikku kirjoitti:
La Huhti 10, 2021 6:44 pm
poikani kirjoitti:
La Huhti 10, 2021 1:58 pm
Lapsena, kun Suomessa ei juuri ollut neekereitä, saati sitten irakilaisia tai afgaaneja, olin totaalinen rasisti. Sitten sain ilon tutustua näihin rikkaampia kulttuureja edustaviin avaruuskirurgeihin - ja mieleni muuttui täysin. Nykyään olen sitä mieltä, että meidät kantasuomalaiset siirtomaaherrat saisi laittaa historian roska-astiaan. Kaikki valkoisten miesten "saavutukset" pitäisi pyyhkiä olemattomiin ja alkaa alusta etnotieteillä ja -taiteilla.
Kylläkyllä. Olisi nyt ihan reilua jos kantasuomalaiset ottaisivat itseään niskasta kiinni ja hankkiutuisivat narun jatkoksi. Ei oltaisi tiellä eikä jarruna tässä hienossa kehityksessä.
Jep. Onhan se ihan päivänselvää että pohjoismaat ovat olleet jarruna Lähi-Idän sekä Afrikan ylösnousussa. Ilman valkoisia heteromiehiä ei olisi maailmassa yhtään ongelmaa. Kaikki eläisivät rauhassa. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."

Vanilja
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 11:02 am

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja Vanilja »

Gurney kirjoitti:
To Huhti 08, 2021 7:10 pm
Omille lapsille teroittanut myös, älä ikinä juttele pakoloisille, älä katso, ole täysin välinpitämätön. Estä välittömästi somessa jokainen vähä-älyinen. Kanna mukana turvasuihketta ja raiskauspilliä ja opettele sana sagbab ja käytä sitä jokaiseen muslimiin, joka yrittää tutustua. Pahemmin et voi loukata. Mutta vain julkisella paikalla käytä tuota sanaa.
Sivistäisitkö minua mitä tuo sana sagbab tarkoittaa?
Itse asun onneksi sellaisella seudulla, missä nuo alkuasukkaat eivät viihdy. Välillä joutuu työn puolesta käydä isoissa kaupungeissa ja kun sitä sirkusta olen aikani katsonut, olen alkanut pitämään talvisin rautakärkivahvistettuja työkenkiä jalassa. Vielä ei ole kohdalle sattunut, mutta jos tulee niin on elukalta sääriluu poikki. Ja ei, en ole odini enkä edes valkoinen heteromies vaan nainen.

Minulla on tuttavissani ja ystävissäni muun muassa ukrainalaisia, thaimaalaisia, venäläisiä, vietnamilaisia, norjalaisia, itävaltalaisia, saksalaisia ja virolaisia. Mutta somalit ja arabit ovat jotain sellaista saastaa mikä saa pysyä kaukana. Joo, olen minäkin rasisti nykyään - myönnän.

canis lupus
Javier Pena
Viestit: 1878
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 11:35 pm

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

sagbab = isäsi on koira

Ei toimi toki kaikkien kanssa tämä, kun sattuu olemaan kurdia tuo.
Mens malus in corpore sano

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pikku-Huopalahti, Helsinki: 10 somalin joukko hakkasi pesäpallomailoilla ja puukotti

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Maahanmuuttajien pällihäiriöiden havaitseminen ei juuri mitään hyödytä, kun niihin ei kuitenkaan (vielä) voida puuttua asian vaatimalla vakavuudella. Lisäksi, haluaisin kyllä hoitopaikkojen menevän ihan suomalaisille ja vieläpä nuorimmasta päästä. Nythän meillä on jo valtava joukko suomalaisia, jotka ovat traumatisoituneet samoin kuin joku toinen sodassa. Nämä ovat niitä suomalaislapsia, jotka ovat kokeneet "äkkirikastumisia" ketjun kaltaiseen rikastajalaumaan törmätessään. Ruumiita ei olla vielä lapsista saatu, mutta aikuisista kyllä.

On kyllä ollut mielenkiintoista asian käsittely mediassa, kun Iltasanomat, Yle ja Helsingin Sanomat kertoivat tapauksesta, mutta jättivät taustaisuuden iloisesti mainitsematta, heillä kun on yhä se #UNELMA, joka yhä useammalta meiltä on kyllä jo kauan sitten sulanut?

Tapauksessa ei ole oikeastaan mitään muuta hämmästeltävää kuin se, että miten ihmeessä poliisi reagoi ja aktivoitui näinkin nopeasti, kun vastaavassa tapauksessa Kaisaniemessä (5.7.20), missä KUOLI nuori tavallinen suomalaismies, poliisi vitkutteli tiedonhaun ja silminnäkijähavaintojen pyytämisen kanssa viikkotolkulla sillä lopputuloksella, että tuo henkirikos on yhä pimeänä ja tullee sellaiseksi myös jäämään - näyttäisi nimittäin turhan pahalta tilastoissa saada 5-10 ulkomaalaista henkirikoksentekijää sinne kertaheitolla!*

Pikku-Huopalahden jengihyökkäys kohteena ilmeinen maahantunkeutuja (ei maahanmuuttaja) taas tapahtui vasta 27.3.21 ja poliisi kohdisti tutkintaan heti täyden paineen, koska uhri oli matu, ei suomipaske? Matuja täytyy suojella, että Suomi pysyisi matuille houkuttelevana kohteena ja sen eteen polpokin on valmis uhraamaan joidenkin tekohädänalaisten maineen. Kyse on tässä kohtaa heidän enemmistön eduista, niin täällä kuin siellä mistä tänne muuttoja organisoidaan.

Ei uppoa kyllä sianpäähäni, että poliisin (AINA) puutteellisiksi väitettyjä resursseja** on riittänyt kyllä helpostikin rasismi-, vihapuhe ja äärioikeistojahtiin, mutta ei vakavien väkivaltarikosten tutkintaan, vaikka ihminen on kuollutkin sen seurauksena.

Mitä tästä voidaan päätellä?
- tavallisilla valkoisilla elämillä ei ole merkitystä, mutta uhrin orvaskeden kemiallisella koostumuksella todelllakin on merkitystä!

*) Sketsihahmo ja naisten alistaja (muslimihuppufetisseineen) Tapola ja itse valtakunnansyy (kaikkeen paskaan) Toiviainen joutuisivat tilaamaan pimeästä kommariverkostaan nitroa, koronasairaalta varastettua lisähappea ja ottamaan poliisin matuilta takavarikoimia rauhoittavia pillereitä selvitäkseen siitä häpeästä hengissä, jos tekijät saataisiin kiinni ja tuomittua henkirikoksesta. Ihme kyllä, etteivät löytäneet ketään uusnatsia, jota olisi voitu tästäkin syyttää?!
**) Joku voi muistaakin miten ne poliisin resurssit riittivät, kun joku nuori keppostelija veti lakanan niskaansa Lahden Hennalan lähellä arabisyksynä 2015? Silloin oli tutkittu kaikki lähikauppojen ostoskuitteja myöten, jotta tämä hirveän vaarallinen rikollinen saatiin kiinni.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Vastaa Viestiin