Eura: Poika murhasi äitinsä julmasti - tuomittiin pakkohoitoon

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
sunshine1
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: To Touko 13, 2021 8:11 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja sunshine1 »

Laurin äiti oli hyvä ihminen, joka kuoli 30 vuotta liian aikaisin.

Otin tulipalon jälkeen monta kertaa yhteyttä asiaa tutkineeseen Jalmari Meriluotoon. Hän ei tehnyt mitään -vastasi vaan jotain vittumaista takaisin.

Nyt otin yhteyttä poliisiin, jotta hänen toimistaan aloitettaisiin sisäinen tutkinta. Ei ole mitään kuulunut.

Aina vedotaan resurssien niukkuuteen, mutta moni poliisikin on "vaan töissä", koska jossain se päivä on toimeentulon takia vetelehdittävä.

Laurin olisi pitänyt olla tulipalon takia vankilassa. Äiti olisi nyt elossa, jos poliisi ei olisi ollut niin välinpitämätön.

Mitä tuolla sitten aamulla kuudelta tapahtui? Olen kuullut asian luottamuksella. Eiköhän se jossain vaiheessa selviä.

Allan Kurma
Jane Marple
Viestit: 1006
Liittynyt: Ma Syys 21, 2020 1:21 pm
Paikkakunta: Fingerpori

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Allan Kurma »

sunshine1 kirjoitti:
Pe Touko 28, 2021 11:44 am
Laurin äiti oli hyvä ihminen, joka kuoli 30 vuotta liian aikaisin.

Otin tulipalon jälkeen monta kertaa yhteyttä asiaa tutkineeseen Jalmari Meriluotoon. Hän ei tehnyt mitään -vastasi vaan jotain vittumaista takaisin.

Nyt otin yhteyttä poliisiin, jotta hänen toimistaan aloitettaisiin sisäinen tutkinta. Ei ole mitään kuulunut.

Aina vedotaan resurssien niukkuuteen, mutta moni poliisikin on "vaan töissä", koska jossain se päivä on toimeentulon takia vetelehdittävä.

Laurin olisi pitänyt olla tulipalon takia vankilassa. Äiti olisi nyt elossa, jos poliisi ei olisi ollut niin välinpitämätön.

Mitä tuolla sitten aamulla kuudelta tapahtui? Olen kuullut asian luottamuksella. Eiköhän se jossain vaiheessa selviä.
Oliko Laurin syyllisyys tuhopolttoon ihan saletti? Näkikö homman joku? Nimittäin tällaisia ”laureja” on Suomi pullollaan ja jatkuvasti heidän tekemisistään joku ottaa poliisiin yhteyttä. Uskon senkin ettei aika riitä joka narkkarin perässä juoksemaan, varsinkaan jos mitään todisteita rikoksista ei ole. Pelkkä olettamus ei riitä.
Ei sillä, mä en epäile yhtään etteikö tuhotyö olisi Laurin tekosia. Meidän epäilyt ei vaan paina mitään.

Tuli semmoista mieleen että jospa sen talon polttikin joku Laurin diileri? Erehtyi talosta....
Mistä hän sai rahat huumeisiin? Velkoja kertyy helposti noissa kinkereissä
Yö ja aamu jokainen
jollekin on viimeinen
joka aamu, joka yö
jonkun sydän riemuin lyö
jonkun osa ikiyö

sunshine1
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: To Touko 13, 2021 8:11 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja sunshine1 »

En uskalla sanoa enempää ainakaan tästä aiheesta, ettei tutkinta vaarannu. Tämä on vaan mutua, mutta uskoisin riitojen tulleen juuri siitä, ettei rahaa ollut.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

sunshine1 kirjoitti:
Pe Touko 28, 2021 11:44 am
Laurin äiti oli hyvä ihminen, joka kuoli 30 vuotta liian aikaisin.
Tämä on yksi näkemys ja varmasti pitää luonnehtijan perspektiivistä paikkaansa. Äidin omaa verta ollut läheinen, oma poika, näki äitinsä surman aikaan kenties hieman eri valossa, ei-hyvänä? Yleensä väkivaltaisille ja impulsiivisillekin miehille se oma äiti on aina "pyhä" ja he tekisivät mitä vaan tätä suojellakseen. Oliko poika niin sairas, ettei enää nähnyt äitiään hyvänä, vaan vihollisena ja milloin lie tällainen suhtautuminen on saanut alkunsa?

Toki on mahdollista, että pipipoika halusi aiheuttaa maksimimäärän pahennusta tappamalla myös omasta mielestään hyvän ihmisen ja vieläpä oman äitinsä?

Väkivaltaan kuoleminen on aina ennenaikaista, mutta 30 vuotta liian aikaisin kuoleminen on melkoista romantisointia, kun ihmiskohtaloita seuraa. Uhri olisi voinut kuolla jo tänä vuonna hirvittävässä onnettomuudessa tai ensi vuonna johonkin tuskalliseen sairauteen, minkä poika nyt tavallaan "esti". Toisaalta, uhru olisi voinut elää vielä vaikka 40 vuotta hirvittävästi kärsien, kenties juuri synyttämänsä ja kasvattamansa paholaisen takia?
sunshine1 kirjoitti:
Pe Touko 28, 2021 11:44 am
Äiti olisi nyt elossa, jos poliisi ei olisi ollut niin välinpitämätön.
Jos ja jos, niin kaikki olisi ihanaa. Tiedä häntä, mutta poika ei olisi ihan varmasti tappanut äitiään, jos äiti (ja isä, jos sellainen oli läsnä) olisi kasvattanut tästä oikean ihmisen tai mikä parasta, jos äiti ei olisi edes surmaajaansa maailmaan tuonut, ihmisentappajaa tästä luonut. Poliisia tai yhteiskuntaa yleensä on niin helppo syyttää, vaikka se todellinen syyllinen on jossain ihan muualla. On kuitenkin valtavan harvinaista, että mt-ongelmainen addikti tappaa ketään, saati oman äitinsä, joten on syytä olettaa ettei kaikki ollut kenties kuitenkaan ihan niin hyvää kuin muiden silmiin näytti?

Poliisilla oli tuskin syytä olettaa, että poika surmaisi äitinsä ja vaikka olisikin ollut (ilmoitettu vakavista uhkailuista), niin poliisin kädet ovat sidotut? On tapauksia, missä poika on uhannut vanhempiaan aseen kanssa vannoen näiden surmaamista, mutta ainoa mitä laki sellaisessa poliisille sallii, on 3 vrk putkareissu "rauhoittumiseen", jos uhkaaja ei ole psykoosissa.

Jos taas on psykoosissa tai vastaavassa tilassa, niin M1-lähete voi viedä toviksi mielisairaalan puolelle. Mutta sieltäkin tullaan pois, kun alkaa näyttää päällepäin terveelle, eikä vanno enää ääneen surmaavansa ja lupaa vastedes syödä lääkkeitä (joiden ottamiseen ei Suomessa kuitenkaan voida ketään pakottaa). Välillä käy niin, että myöhemmin uhkaaja toteuttaa lupauksensa, kuka mistäkin syystä.

Jotkut ovat niin sekaisin, että ovat jopa tappaneet uskottelemalla itselleen jotain tällaista, että "sen elämä on kauheaa muuten", jotta saavat syyn "pelastaa läheisensä". Itseasiassa juuri perheensisäisissä murhissa tämä usein motiivina, kun joku ajattelee näiden elämän olevan muuten helvettiä eli pitävät surmaamista omasta näkökulmastaan pakollisena tekona, jopa auttamisena irrationaalisuudesta tai uskosta hieman riippuen.

Tapaus on kauhea ja en usko, että näissä on oikeaa tapaa toimia, koska se riippuu niin monesta eri asiasta ja perheen sisäisestä kemiasta. Vaikka haluaisinkin, niin en usko, että vastaavilta voisi kokonaan välttyä. Esimerkiksi nyt tässäkin on helppoa ajatella, että pojan olisi pitänyt olla linnassa, mutta entäpä sitten, kun tuo tuomio olisi käsittääkseni ollut kovin lyhyt yhdistettynä siihen faktaan, että moniongelmaisen nuoren miehen viha ja oireilu usein vain pahenee tuomion jälkeen, mitä sitten?

Ihan varmasti jokainen sortuu jossitteluun, itsensä ja muiden syyttelyyn kohdatessaan äkillisen kuoleman, se kuuluu ihmisyyteen, mutta sen jälkeen täytyy kohdata suru ja arki, pakottaa itsensä jatkamaan, vaikka tuntuisikin siltä, että oma elämänilo sammui. Se sammuu varmasti vain silloin, kun lopetamme elämästä. Suruunkin voi kuolla.

Toivottavasti surmaaja ymmärtää ja sisäistää tekonsa, eikä varmaan mitään kauheaa menetystä tulisi, jos murhaisi myös itsensä. Tarkemmin ajatellen, tuo olisi laajemminkin se paras ratkaisu, koska tämä tekijä tuskin tulisi olemaan yhteiskuntaa kuormittavan tuomionsa jälkeen ainakaan hyödyksi, pikemminkin päinvastoin. Tämä on niitä tapauksia, missä kuolemanrangaistus olisi paikallaan myös siinä tapauksessa, että on saattanut itsensä jollain aineella niin sekavaan tilaan, että surmannut oman äitinsä.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Salvavidas
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: La Kesä 14, 2014 11:18 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Salvavidas »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Pe Touko 28, 2021 3:28 pm
Jos ja jos, niin kaikki olisi ihanaa. Tiedä häntä, mutta poika ei olisi ihan varmasti tappanut äitiään, jos äiti (ja isä, jos sellainen oli läsnä) olisi kasvattanut tästä oikean ihmisen tai mikä parasta, jos äiti ei olisi edes surmaajaansa maailmaan tuonut, ihmisentappajaa tästä luonut. Poliisia tai yhteiskuntaa yleensä on niin helppo syyttää, vaikka se todellinen syyllinen on jossain ihan muualla.
Tähän oli pakko tarttua. Millainen on oikea ihminen? Virheetönkö? Eiköhän se ole perin harvinaista, että joku kasvattaa lapsestaan tieten tahtoen tappajan. Lisääntymiseen liittyy aina riskejä, ja ne jotka eivät näitä uskalla ottaa, jättävätkin lapset kokonaan tekemättä. Lapsi kun ei ole pelkästään vanhemman kasvatuksen tulos, vaan siihen, millainen hänestä tulee, vaikuttavat myös genetiikka ja ympäristötekijät. Jokainen on psyko-fyysis-sosiaalinen kokonaisuus. Ketä tai mitä syyttää silloin, kun jollain osa-alueella epäonnistuu? Syytä siihen, miksi lapsesta tulee tappaja, ei voi mielestäni kovin yksiselitteisesti nimetä. Ei pidä syyllistyä niin yksioikoiseen ajatteluun, että poika tappoi äitinsä pelkästään väärästä kasvatuksesta johtuen. Ehkä kuulemme todellisista syistä myöhemmin lisää, kun oikeudenkäynti tulee ajankohtaiseksi.
Unos dicen lo que saben, y otros saben lo que dicen.

Maanasukas
Lauri Hanhivaara
Viestit: 121
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2021 10:15 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Maanasukas »

Minä haluaisin nyt tietää millä lailla se Lauri oli outo jo lapsena?

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Maanasukas kirjoitti:
Ke Kesä 02, 2021 2:38 pm
Minä haluaisin nyt tietää millä lailla se Lauri oli outo jo lapsena?
Tarkotettaisikohan tuolla outoudella lähinnä tarkkista, epäsosiaalisuutta, nepsy-piirteitä ja/tai väkivaltaisia leikkejä siihen pisteeseen, että ne herättävät jo huomiota?
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Naattori
Sofia Karppi
Viestit: 428
Liittynyt: Su Syys 05, 2010 8:05 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Länsi-Suomessa oli tänään juttu, joka käsitteli alueella lähiaikoina tapahtuneita henkirikoksia ja katoamista. Otan tähän pari katkelmaa, jotka liittyy tähänkin.
Tutkinta etenee aikataulussa
Panelian murhasta epäilty ja Syvärauman taposta epäilty ovat kummatkin edelleen tutkintavankeudessa.
- Tutkinta on näissä jutuissa edennyt hyvin omalla painollaan. Nimikkeet ovat pysyneet molemmissa jutuissa samana, ja aikataulussa edetään sen suhteen, että jutut saadaan syyttäjälle ennen syytteen noston määräaikaa, Hiltunen selvittää.
Kummassakin tapauksessa määräaika hahmottuu syyskuussa, joten jutut on saatava syyttäjälle viimeistään elokuun lopulla.
Poliisilla hyvä käsitys motiiveista
Henkirikosten motiivi ja tapausten taustat ovat kummassakin tapauksessa Hiltulan mukaan hyvin selvillä.
- Poliisilla on aika hyvä käsitys siitä, mitä tekojen taustalla on ollut. Näitä asioita on selvitetty kattavasti.
Julkisuuteen Hiltula ei motiiveista lähde lausumaan esitutkinnan olessa kesken. Monia raumalaisia kuohuttaneista tapauksista saataneen lisää julkista tietoa sitten, kun syytteet aikanaan oikeussalissa luetaan.
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.

Lauri Rantajoki
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Syys 04, 2021 2:10 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Lauri Rantajoki »

No hei.

Olen sairaalassa ja pääsen käyttämään nettiä.

Oon pelkkää pilvee polttanu, en o välittäny muista aineista ja yksinäisyys oli pääsyy..

Olin psykoosissa varmasti koska ajattelin että tapan pelkän pahan äidistä,. En ollut velkaa tms.

Riita lähti aivan turhasta asiasta, en ollut syönyt koko päivään yms.

Siihen aikaan pyöri paljon tappamiset mielessä, koska mitä mulle oli tehty. Epäilin että yks vitun "kaveri" ois raiskannu mut, ensin tyrmäystipoil tms nukuttanu.

Isoveli kusetti minkä kerkis, mun Isä uhkas tappaa mut sillon ja löi mun pään kiviin ja kuristi. Nää kattoi vierest ja todisti sen puolesta. Mä en kyl pitäny ketään pelossa, vaik mutsi pelkäs mua. Mikä oli sit yks syy mihin meni järki, eli teko hetkel olin mielentilas et painu vittuun ja kuristin ensin kevyesti, mutsi alkoi pitää sellast klonkku äänt ja olin et vittu tää on kipee ja naapurit tuli väliin, sil oli joku puukko messis ja sanoi sellasel vaatival äänel et lopeta. Mikä sai mut sellasee mielentilaa et teen jotain harkitsematont. Mutsi puhui viimeseks kissast, mitä se ei voinu antaa mul vaik niil oli jo toine, Viiru ei kenestäkää muust välittäny ku must, aina ku menin se tuli mulle. Oisin sen tarvinnu :cry: Ja tosissaan itken. Mul mitää muuta ku mee järki teijä juttuihi musta. Ja vitun läski ex-naapuri mitä sä selität et mä olen huonos kunnos tms, vittu tikis ja teinä jatkaisin sitä perinteist eli pelkäämist jos must puhut. Vittu mitä sä teet ku mä tule vastaa, tuuks puhuu samaa paskaa mitä tääl, mieti. Te ette ole sitä mitä te tääl esitätte ja uskallatte jonku nicki takaa jauhaa ihmisist. Kenestäkää teist vitun velleist ei olis tappamaa vaik olis pakko ja vittu jos, ni ampumal. Onnee teil, ja kelasin enne tota et tapan itteni ja niis olois, kelasin ehkä et parempi tappaa mutsi ensi ettei se joudu itkemää loppu elämääs. MITÄ MÄ NYT TEEN. Vittu sä et sano et mä olen mitään, ellet sä vittu ole mun kans ollu ja vittu, tiedän et täst tulee haloo ni heitän terveiset jengil. Ejoki keep it up. Don, sori et mä heitin jotain settii siin snäpis, ei o mitää shittii äijää kohtaa ja kelannu et äijäki vaikuttaa iha ko oisit ollu istumas, wtf :D rispektii, ja mä tuu huudil ku pääsen täält, Konaril myös rispektii, pysy eros siit doupist. Rauma doupeimmat, kyl sä tiedät ;) "Nyt se skrivaa mul kirjeitä vankilast", ei o varaa postimerkkeihi, ehkä joskus. Täytyy toivoo et jään tänne ni saan puhelime ja tietokonee yms. Mut kunnos ollaan ku täält pääsen, ny jo kasvanu 10 kiloo ;) Hoida muijat teillekki ;D

Sit takas aiheesee, mutsi sanonu mul pari kertaa et tapa mut.. ei sen enempää, mä sanoin et lopeta ny vittu.
Ja en ois millekkää naapureil ollu tekemäs mitää, kelasin et ois sitä voinu samaa syssyy heittää pari sairast paskaa ko kerra vankilaa ollaa menos. Ja btw vedin kytilt ja koirilt pakoo, jollekki random kämpäl mis oli sauna ovi auki ja lämmiti sauna siin ja otin rauhas, sit asukkaat tuli himaa ja oli nälkä ni jäin kii. Tiiserist silti rintaa vaikken mitää tehny. Toi Isoveli hommaha meni sillee et se oli ensi käyny mun autoo sabotoimas ni lähin fillaril sinne ja laitoin sen uude työauto kuosii.

Muust te voitte spekuloid, mut ei o todisteit, mä en o mitää hautaa ollu kaivamas. Heitin settii minkä käsittämises teil kestää vissiin ikuisuus ja vaaditaan 15 päät. Heitin rispektii John Gottil, 50 Centil ja Tom Hardyl, näitten kaa olen sekasi jutellu. eli järjestykses "you bout to be poor as a doorman", Fiddy ja Deddie.

Niit tappamisii tosiaa kelannu, Isoveli oli lähel, kaatui mu etee, annoi noust, sil pesari mul metsästysveitsi. Ja shoutout, olet mul velkaa sen su vitu työauto korjaukse+et järjestit mut sinne harjavaltaa ja mult vietii 30g savuu+sakot mitä siit tulee+nyt bemari lasit ja sanotaa tonni ranteest. Tosiaan, annoi noust ja alkoi hakkaa sil pesaril, murtui ranne. Hups tätä en o kytil kertonu. Mut myös mikää ei todista et tä olen oikeest mä, ehkä. Eikä se mitää meinaa, sana sanaa vastaa. Kuitenki, aloin sit ite hakkaa sil puukol sivul kaulaa, takkii sen verra välis ja se murtunu rannekki varmaa meinas siin niin ei vissiin tullu mitää. Mut kelataan nyt et oisin teijät kolme tappanu suoriks ja heittäny jalat pöydäl ja jouni palaa, mitäs vittuu tulitte. Mut ei ko järki sanoi et sul on lapsii ja koitat ol kunno faija ni tapa nyt sit. Vittu taas nähtii ketä se on ensi hakkaamas kuitenki. Pelle selität eri tarinaa ihmisil ja kelaat et mitä mä voin tehä. Vittu sama ilme ku mutsil viimeseks et mitä sä meinaat tehä, vai? Ei kannat. Lähtee sit, ja olet myöhäs treenaamise suhtee, muistaks mite viimekski murtuneel ranteel vaa pasikasin sut maaha. Ei kannat. 2 vuot minimissää tääl, siinäki ajas kasvaa ihan kivasti ku tee muut ku treenaa. Ja mitä mä olen ny tehny, syöny nii paljo etten siviilis ehtis tekee ja treenannu lähes joka päivä. Tääl en pääs salil, paitsi jos jään. Vankilas on 3-4 krt viikos 1h, mut viikoloppusi vaa yks ruoka. Tääl pääsis kaupassaki käymää yms. Kunha pitää nolla-toleranssi huumeitte suhtee. ELi olen mielentilas, 2kk. Tulkaa pellet vankilaa kattoo kenel on se vitu mora aivois ja mietitää yhes et mihipäi lähetää+kaikki vitu OG:t puolel, nyttenki ne vaa nauraa, vitu apina päässy tietokoneel. On kyl hienoo päästä vastaamaa vammaste spekulointeihi ja otan iha rauhas, Saatana :mrgreen: PEACE OUT, ja palataan asiaa.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3916
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Sairaala on ihan oikea paikka joillekin. Harmi vaan ettei ole resursseja pitää niitä siellä loppuelämänsä. Piis aut ja 65 cents. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Voi herran helvetti.. Hienosti alkoi ja olin näkevinäni jotain pientä itsetutkinnan tynkääkin ja pohdintaa omien tekojen seurauksista. Se toivon kipinä hävisikin yhtä äkkiä kuin oli syntynytkin. Tietysti tuollainen uhrin syyttely ja omien tekojen oikeutus on tyypillistä mieleltään rikkonaisilla ja heikoilla ihmisillä, mutta älä nyt jumalauta julkisesti sitä kirjoita. :D
Näkyy olevan kauhea tarve selitellä omia paskoja temppujaan ja kerätä sääliä kun veli oli ilkeä ja kaikki on paskaa. Ite olet petis pedannu ja vielä muiden kustannuksella niin ne seuraukset nyt vaan on kärsittävä. Susta näkee kilometrien päähän sen, ettet ole millään tasolla kykeneväinen tai tarpeeksi kypsä katsomaan itseäsi peilistä.
Sä tapoit oman äitisi. Sinä. Ei yhteiskunta tai sun veljes tai sun äitisi sanat vaan sinä. Kukaan ei ole pakottanu sua mihinkään. Tuokin on toisaalta tosi tyypillistä, että lähdetään etsimään syytä omiin ongelmiin muista ihmisistä, eikä nähdä itsessään mitään vikaa. Syytetään milloin olosuhteita, milloin muita ja voidaan kuitenkin samalla ryvetä itsesäälissä. Kaikki siksi, ettei ihminen vaan pysty itsekeskeisyydeltään miettimään, että ehkä itsessä olisikin se perustavanlaatuinen vika. Nämä itsesäälissä rypevät syyttävät samaan aikaan itseään kaikesta, mutta eivät kuitenkaan tee elettäkään kehittääkseen itseään.
Lapsellista, noloa ja säälittävää alkaa parkumaan jostain veloista ja veljen kiusaamisesta samalla vittuja viljellen. Oli veljesi kuinka perseestä tahansa, hän ei sentään tappanut äitiään.
Säälittävää myös oikeuttaa tekojaan millään "mutku se pyys"- kitinällä.

Sitä ollaan niin vitun kovaa jätkää, toivottavasti opit olemaan.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Lauri Rantajoki
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Syys 04, 2021 2:10 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Lauri Rantajoki »

Ja tosiaan kuristin ensin niin et henki lähti kyl varmasti, vittu ku laittoi vastaa ni alotin kunnol kuristamisen, yritti hakat mua 2.5kilo painol nii et olin takan. Kaikenäköst väittää, kuulin tutkinnas et oisin jollai tietokonee sivu levyl painanu kaulaa, en o tehny. Todistaja oli sanonu ja toine et oisin naapuril sanonu kauhees kännis et tapan äitinki, väitän et menny ohi ja olen sanonu et itteni.. Näin meinaa sanoin, sit kun kuristamisen lopetin ja oli jo kuollu ni otin sellase vanha kunno iso vesuri ja hakkasin pää irti.

Tuntui et joku olis ottanu hallinna siin vaihees, vaikee selittää. Olen räjähdysherkkä, ettei kannata kyl tulla pelleilee mitää. Mut kenel kannattaa... Te olette pellei lähes kaikki, se ketä kirjotti et rakastin, pitää kyl paikkas, ja ketä sanoi et mutsi oli hyvä ihmine, ois voinu elää viel 30 vuot mut mieti miks se sanoi mul et tapa mut..?

Ja sä ketä sanoit kaikkee et huolehtinu must yms. Kyllä.. mietin et mite selviin ku täält joskus pääsen ilma mutsii. Lassee haluisin olla auttamas kaikis jutuis ku sellane ettei viitti pyytää mitää. Se jos joku on kunno OG, voitte men kattoo. Puhuu silti iha liia vähä, enemmä kaikkii legendoi mut kyl neki kertoo.. Ja varsinki jutella mahdollisimma paljo enne ku aika loppuu.. Liia mont sukulaist menetetty, liia vähä aikaa ollu. En tiedä ketää kenelt ois, Mummi kuoli ku olin kolme, samaa aikaa vanhemmat eros, Eno kuoli ku olin jotai 15 ja poltin ikuisuude budii ja itki sitä, mietin kaikkii juttui mitä meil on ollu. Ei paljo sen jälkee enää kiinnostanu. Tää "kaveri" kerra lens hienosti metri valokatkasijaa ku tuli vähättelee Jyrki kuolemaa mulle, 100 kilone pelle. Moraa ois ollu viel tarjol jälkeen mut kaveri kääntyi ku ois aavee nähny ku sai ne valot päälle. Kelas et olen nii jääs etten pysty mihinkää ja alkoi vittuilee, ei vissii muistanu mite edelliset matsit oli menny.. Eno otti ittes hengilt kun ei aikonut mennä lapsensa hautajaisii ketä oli sairastunu rintasyöpää eli samaa mitä Mummi. Janin kans välit menny, Isä o tehny mul mitää muut ku ton arve mu päähä. Mutsi homma alkoi olee jo säälimist kun olin sil selittäny kaikkee hulluu, enkä puhu mistää tekemisist vaan ajatuksist, jotenki mul on tyyli sekottaa ihmiset et mä näen millasii piirteit niist ilmenee.. Esim, tää ex-naapuri selittää must tääl, ettii vissii jotai frendei. Sellast se on mut toi vitun pelkäämine ku näkyy ni ei ketää haluu olla sellase frendi ketä selittää kaike aikas jostai toisist ihmisist, vitun juorui. Säälittävää. Hankkikaa se elämä, kehittäkää itteenne, vittu ku siit me päästään siihen et mite säälit ittees.. JO toine asia. Emmä edes ala tollase ämmän kaa ko alkaa vaa kiljuu takas, ja ei ko vittu vasikoi. Mä en käsit tota uut tyylii, nii vitu turha elämä et alkaa jostakin asiast sotimaa. Pitäis ittel olla sen verra itsekunnioitust ettei lähe mihinkää tollasee. Vittu ja nää ketä esittää et ei ota kantaa ja sit kuitenkin on joku vitun et pitäis tappaa ittes. Tieksä, "Hyvä mieski flippaa välillä" Vitun vasikat ko pelkää koko elämäs tekeväs se yhde virhee ja jättää siks vittu 99% tekemät, mitä vitun elämää se on. PELKÄÄMIST. Herätys.. Ja vittu joku ennakko-oletus et kun on vaik tappanu ni tekee sust heti jonku tyylise. VIttu nää on värei ja sä värität sen mukaa kaike, mieti mite sekasi sä ite olet ku kelaat tollast. Mä olen sit tappanu mut se ei tee must tollast ni sillo toi sun logiikkas on väärä.

Tääl on vittu "Profeetat laukomas totuuksia", jossä väität jotai muut ni voidaan sit kattoo. Face to face et miten se menee. Sä olet ensi päälle käymäs tai värittämäs johonki sävyy. Ja mä voin sit kutsuu ihmisii siihen ketä mä tiedän, sul ei ole ku ne ketä on sun koko elämäs ollu ko et ole uskaltanu mihinkää lähtee.. Ja näit vitun feikki frendei, ko esittää sulle kaverii mut ku on porukkaa ni muuttuu poliiseiks.

HOOD vittu Yo, seo Don Rantajoki ketä laukoo teil totuuksii, better regognize. Jos et fiilaa et o G. Ei voi luottaa, sillo en kato sua silmii ko alas ja sä tiiät sen. Sun o turha syyttää ketää muut ko ittees siit. Ketä o kuningas, ja sä et pysty tekee mitää sille. Niinku en mäkää, jote enne ko lauot noit bully syytöksii kelaa, et millast olis sen kengis, kenest sä puhut. No vittu itestäs ja näi se vaa menee. Ole hyvä. Jällee kerra yks setti tiputettu teil. Mut teil on rooli täs, puhuu must. Kelaa onko vaikee nousta ku olen jo Fame. En tajunnu tätä enne ku paineet kasvoi liia isoiks ja sekosin. Kenestäkää ei o vissii sanoo näit selvyyksii tai ei pysty ottaa sitä "Feimii". Voidaa pistää mikil. Täs kasvan kokoaja ja haluun tehä takaspäi niil ketä on mut kasvattanu. Tai niil ketä on muhu uskonu. Fiilaan, ja iha eri taval mitä enne tän kaike jälkee. Jos mul on lahja ja mä en käytä sitä ni en ite pelkästää kärsi siit. Tuol on vitusti paskaa musiikkii ja vitun vähä hyvää. Voisin tehä sitä kokoaja.

Lauri Rantajoki
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Syys 04, 2021 2:10 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Lauri Rantajoki »

Painu vittuu. Olet oikees et mä tapoin sen mut sä olet vitu vääräs kaikes muus. Kaikil on jotai itsesäälii tms jossai vaihees vai oletko täydelline.. Emmä tarvii sun vitu opetuksii, vitun poliisi. Enkä tarvii mitää muutakaa keneltäkää ahahaha. Mut hienoo et kommentoit. Tuuha sää näihi monoihi ja sä teet ? kun luet itestäs paskaa? Olet et aivan sama ja mun mielest olet pelkuri hahaha. Ni mitä meneekö ny tunteisii. Jännä juttu et kirjotin just samaa aikaa noist asioist hmmm

Lauri Rantajoki
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Syys 04, 2021 2:10 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Lauri Rantajoki »

Enemmä te vitun kiusaajat ja teist välittämine tekee kipeeks ku tää sairaala, mitä te tiedätte vankilast/sairaalast, huutelette sielt niinku tietäisitte kaiken kaikest vittu ahaha

Lauri Rantajoki
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Syys 04, 2021 2:10 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Lauri Rantajoki »

Mis vitun välis mä olen parkunu veloist tms. vittu kelaa nyt ittes mun kenkii ja mitä sä teet. Siihe asti voit miettii mite toi taas meni ku sanoin et kenest sä puhut ni vittu itestäs. Mä puhunki itestäni kokoaja vittu ahahahaha. Sä vitun poliisi, katotaanko me face to face miten tää menee. Millane pelle sä olet? hä? Vai vingutko jotain nyt. Voit unohtaa sun tykkis

Vastaa Viestiin