Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vittuako ei ap lainaa koko juttua vaan yhden kappaleen jutusta palstalle.
Koska se on kiellettyä. Siksi.
Ja jos ei lue juttua koskevia artikkeleita, niin silloin on myös parasta olla kommentoimatta koko juttua. Muuten menee metsään.
Siihen päättyi sitten yksinhuoltajan ongelmat. Voimia ex-iskälle ja parempaa tulevaisuutta. Paljon on paskaa tippunut lautaselle lyhyen ajan sisään, mutta voi olla karmakin.
Ajatteletko jotenkin asian niin, että isä ei olisi rakastanut lastaan? Ja etteikö hänen sydämensä särkyisi tyttären kuoleman vuoksi? Ja että nyt olisi elämänsä helppoa ja auvoista?
En? Sanoin, että nyt loppui sitten yksinhuoltajan ongelmat. Väitätkö, ettei yksinhuoltajilla ole enemmän ongelmia lastensa kanssa kuin kaksinhuoltajilla? Väitätkö, että yksinhuoltajien arki lasten kanssa on helpompaa kuin kaksinhuoltajien arki lasten kanssa?
Minä en ottanut millään tavalla kantaa yksinhuoltajan suruihin lapsensa kuoleman johdosta, tai väittänyt että hänen elämänsä olisi lapsensa kuoleman johdosta jotenkin iloista ja parempaa nyt. Nuo ovat ihan omia ajatuksiasi sairas ihminen.
Voi elämän käsi. Ei tuota voi ymmärtää kuin tuolla tavalla. Vaimo kuolee niin eipä tule avioeroa tai muita huolia? Lapsi kuolee niin loppuu huoli kasvatuksesta jne.?? Menetät molemmat jalat niin ei tarvii enää stressata kenkäostoksista???
Karma ei yleensä kosta sivullisille vaan ollessasi varkaissa pakovälineesi varastetaan jne.
Älkää ruokkiko trollia. Saman trollin mielestä tapauksessa jossa uima-altaaseen kuoli lapsi, olisi lapsi vain pitänyt siirtää syrjään ja antaa muiden uida, kun kuolemantapaus haittasi uimahallin käyttöä.
Mitä tulee tähän onnettomuudessa kuolleisiin nuoriin, niin laajasti ja peruuttamattomasti nuo vaikuttavat aina lähipiirin elämään. Tytön isällä ollut valtavia menetyksiä nyt vuoden sisään, ja oman lapsen kuolema on elämän hirvittävin tapahtuma, riippumatta siitä oliko ainoa lapsi vai yksi isommasta lapsikatraasta.
Mitä hittoo sä selität että loppui yksinhuoltajan murheet?
Perheeseen jäi monta surevaa sisarusta jouta isän pitäisi jaksaa tukea.
Nää hörhöt jotka väittää jonkun karman iskevän vois itte jäädä auton alle.
Empatiakyky nolla, ja jutut on kuin Ylilaudalta.
Epäilen huumeilla olleen tekemistä asian kanssa. Ne ovat vallanneet jo suomenkin markkinat niin huimalla kasvulla, ettei enää ole mitään rajaa niiden käytöllä.
Jos kyseessä on tosiaan ollut tuollainen etuvetoinen a-sarjan mersu jollain 1,5 litraisella koneella niin tuskin sillä driftailtu on.
Mutta kyllä kai tuollainenkin asfaltillakin lapasesta lähtee ja perän sivuluisuun saa jos kurviin kanttaa liian kovalla vauhdilla,
ehkä kuski on tosiaan säikähtänyt kun huomannut rekan tulevan vastaan ja tehnyt hieman liian voimakkaan ohjausliikkeen joka saanut perän lähtemään luisuun, siitä sitten vastaheitto kääntänyt toiseen suuntaan, ja rekan keulaan tultu kylki edellä niin että mersun perä osunut rekan keulaan.
Eikös A-mersuissa ole ollut ESP jo ensimmäisestä mallista asti. Sen softaa puukottamalla sitä surullisenkuuluisaa hirvenväistötestin tulosta muistaakseni koitettiin korjailla. Eli periaatteessa reiluun sivuluisuun ei pitäisi päätyä vaikka kuinka yrittäisi. Toki se on saattanut olla pois päältä, kytkettynä tai jonkin vian vuoksi.
Ikävän monet taitaa oikeasti luulla, että ESP:t ja muut estää totaalisesti autonhslinnsn menetykset.
Siinä on rajansa ja fysiikanlait on edelleen se mikä sanelee lopputuloksen.
Jos auto nopealla ohjausliikkeellä lähtee sivuluisuun, niin tien leveys ei riitä siihen, että ESP ehtisi hiljentää vauhtia tarpeeksi renkaiden pidon saamiseksi takaisin.
Ei ESP tietenkään fysiikan lakeja voita. Sellaisella varustettu auto on kuitenkin erittäin vaikea saada reiluun sivuluisuun. Järjestelmä kun pyrkii nimenomaan siihen, että jos mutkasta ei selvitä, niin siihen puuhun tai vastaantulevan rekan keulaan törmätään keula eikä kylki edellä. Tämä on erityisen tärkeää mersun A-mallin kohdalla, koska sen massakeskipiste on korkealla ja se osoitti hirvenväistökokeessa taipumuksensa kaatua. Eli kyljen sijasta esteeseen voidaan törmätä myös katto edellä.
Epäilen huumeilla olleen tekemistä asian kanssa. Ne ovat vallanneet jo suomenkin markkinat niin huimalla kasvulla, ettei enää ole mitään rajaa niiden käytöllä.
Mistä näitä sinun epäilyksiä tulee kun missään ei edes vihjailla siihen suuntaan? Jos se on joku "kutina persauksessa" niin se on klamydia tai kondylooma,ei vihje mistään tai mikään "tunne"
Näkisin niin että ainut mitä tuolle tielle tuommoisen välinpitämättömän kaahaamisen ja leikkimisen estämiseksi tehdään tielle hidastetöyssyjä jotka sitten haittaavat tuolla alueella kulkevia rahtiautoja.
Kameravalvonta hillitsee, mutta POHA:n tyyli on laittaa noita kameroita paikkoihin, jossa on turvallista ajaa ylinopeutta ja suuri rahastuspotentiaali.
Höpö höpö. Kamerat ovat paikoissa jotka ovat vaarallisia. Esim. 80 km/h muuttuu 60 km/h. Jokainen autokoulun käynyt tietää, että edessä on risteys. Jos sinne ajaa ylinopeutta, vaarantaa muut. Jatkamalla 80 km/h säästää ajassa ehkä puoli minuuttia, mutta vaarantaa itsensä ja risteyksestä tulevat.
Eikös A-mersuissa ole ollut ESP jo ensimmäisestä mallista asti. Sen softaa puukottamalla sitä surullisenkuuluisaa hirvenväistötestin tulosta muistaakseni koitettiin korjailla. Eli periaatteessa reiluun sivuluisuun ei pitäisi päätyä vaikka kuinka yrittäisi. Toki se on saattanut olla pois päältä, kytkettynä tai jonkin vian vuoksi.
Ikävän monet taitaa oikeasti luulla, että ESP:t ja muut estää totaalisesti autonhslinnsn menetykset.
Siinä on rajansa ja fysiikanlait on edelleen se mikä sanelee lopputuloksen.
Jos auto nopealla ohjausliikkeellä lähtee sivuluisuun, niin tien leveys ei riitä siihen, että ESP ehtisi hiljentää vauhtia tarpeeksi renkaiden pidon saamiseksi takaisin.
Ei ESP tietenkään fysiikan lakeja voita. Sellaisella varustettu auto on kuitenkin erittäin vaikea saada reiluun sivuluisuun. Järjestelmä kun pyrkii nimenomaan siihen, että jos mutkasta ei selvitä, niin siihen puuhun tai vastaantulevan rekan keulaan törmätään keula eikä kylki edellä. Tämä on erityisen tärkeää mersun A-mallin kohdalla, koska sen massakeskipiste on korkealla ja se osoitti hirvenväistökokeessa taipumuksensa kaatua. Eli kyljen sijasta esteeseen voidaan törmätä myös katto edellä.
Oli miten oli tässä törmäys tapahtui pyörillä ollessa. Rekan etukulma osui kuskinoven taakse. Takana vasemmalla istunut tyttö menehtyi ja takaluukussa ollut poika joka oli lentänyt ulos autosta törmäyksen jälkeen.
Huumeilla tai päihteillä ei ollut mitään osuutta tähän onnettomuuteen.
Epäilen huumeilla olleen tekemistä asian kanssa. Ne ovat vallanneet jo suomenkin markkinat niin huimalla kasvulla, ettei enää ole mitään rajaa niiden käytöllä.
Mistä näitä sinun epäilyksiä tulee kun missään ei edes vihjailla siihen suuntaan? Jos se on joku "kutina persauksessa" niin se on klamydia tai kondylooma,ei vihje mistään tai mikään "tunne"
Niistä ei julkisuudessa paljoa puhuta, koska asia on arka ja tuo huonoa mainetta valtaa pitäville. Totuus kumminkin on että nämä päihteet ovat enemmän arkea kuin moni uskookaan. Samalla tämä totuuksien julki tuominen olisi monelle uhrin vanhemmalle, joka ei asiasta kykene keskustelemaan, kestämätön tilanne.
Epäilen huumeilla olleen tekemistä asian kanssa. Ne ovat vallanneet jo suomenkin markkinat niin huimalla kasvulla, ettei enää ole mitään rajaa niiden käytöllä.
Mistä näitä sinun epäilyksiä tulee kun missään ei edes vihjailla siihen suuntaan? Jos se on joku "kutina persauksessa" niin se on klamydia tai kondylooma,ei vihje mistään tai mikään "tunne"
Niistä ei julkisuudessa paljoa puhuta, koska asia on arka ja tuo huonoa mainetta valtaa pitäville. Totuus kumminkin on että nämä päihteet ovat enemmän arkea kuin moni uskookaan. Samalla tämä totuuksien julki tuominen olisi monelle uhrin vanhemmalle, joka ei asiasta kykene keskustelemaan, kestämätön tilanne.
Ei, ei, ei. Tämän takana on Soros, Gates ja Fauci. Ihan selvästi.
(huoh.)
Onko mikään yksilö niin pösilö että tekisi tällaista selvinpäin? Täytyy olla jotain ainetta veresä että ottaa auton täyteen ja vielä yhden ylimääräisen takakonttiin. Onko täällä joku jolla ei välky tuon enempää korvien välissä?
Niistä ei julkisuudessa paljoa puhuta, koska asia on arka ja tuo huonoa mainetta valtaa pitäville. Totuus kumminkin on että ...
Kuulostaa ihan samanlaiselta lässytykseltä kuin syyttäisi onnettomuudesta rokotehaittaa.
Tässä on nyt ollut kyseessä liikennetapaturma, ja alkoholin lisäksi muitakin aineita seulotaan tuollaisissa jutuissa sekä pikatestillä, että verikokeella. Mikään ei viittaa humehiin, eikä muuten rokotehaittaankaan.
Näyttämisen halua löytyy ilman kumpaakaan, ja näin ainakin tän hetkisten tietojen valossa lienee käynyt nytkin. Tekninen vika on sekin mahdollinen, mutta melko epätodennäköinen kilpailevaan teoriaan nähden.
Tuossa näkyy tuo mäki jutun keskellä olevassa kuvassa. Miten voikin olla noin huono tuuri että se ainoa rekka osuu just tossa. Huh.
Onnettomuuspaikka onkin näköjään lentoasemalta päin katsottuna tien ensimmäisen kaarteen jälkeen noin 370 metriä Lentoasemantien risteyksestä, eli toisin kuin uutisissa sanotaan, henkilöauton kulkusuuntaan oikealle eikä vasemmalle kaartuvalla tieosuudella. Henkilöauto on siis tullut tuota kuvassa näkyvää mäkeä ylös, eli henkilöauton oma kaista on ollut tien sisäkaarteen puolella. Tie on tuossa aika kapea, joten kovan vauhdin takia lienee ajettu puoliksi vastaantulijoiden kaistalla. Mäen takia kaarteen takaa vastaantulevaa rekkaa on mahdotonta nähdä ennen kuin hetki ennen kohtaamista. Ei tuossa erityisen huonoa tuuria ole kuitenkaan ollut, sillä se on väistämätön lopputulos, että jos kaahaat vastaantulijoiden kaistaa ilman näkyvyyttä eteenpäin, jossain vaiheessa lopulta kolahtaa. Tuossa on myös kivat kanttikivetykset tien reunassa, joihin vauhdilla osuessa auto lähtee helposti lapasesta, ja tie sen verran kapea, että kovemmassa vauhdissa saa tähdätä aika tarkkaan, jos kaarteessa ylipäätään aikoo onnistua sujahtamaan kanttikivetyksen ja rekan välistä osumatta kumpaankaan.
Gmapsistä katsoessa tien asfaltoitu osa näytti todella kapealta ja tarkoituksella kavennetulta, ilmeisesti taas joku tiesuunnittelun mestari yrittänyt nostaa kaahailusta tunnetun tien turvallisuutta ajatuksella "kapealla tiellä ei voi ajaa lujaa"
Mitähän sanaa mustista käytetään espanjankielisissä maissa?