Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1976
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja aumari »

Muistanko oikein, että jossain uutisessa hurjan hurjastelua on usein tapahtunut iltapäivisin neljän aikoihin? Onko kaveri tulossa koulusta/töistä ja kiire syömään vai onko hän erityislapsi.

mr58
Remington Steele
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Syys 09, 2015 8:14 pm

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja mr58 »

Kyllä näitä hölmöjä riittää täällä meilläpäinkin. Pakoputket katkaistaan ja etufillari ylhäällä vedellään liikenteen seassa. Mistään ja etenkään muista ei välitetä. Lapsenlapsen kanssa olin vaunuilemassa ja juuri kun hän nukahti niin yksi tällainen vähä-älyinen amisviiksi juuri kohdalla avasi kaasun auki. Tottakai lapsi heräsi siihen. Jos olisi ollut jotain jolla heittää niin olisin surutta heittänyt päin.
Käveleminen jalkakäytävilläkin alkaa olla vaarallista kun kiihdyttelevät miten sattuu ja kulman takaa tullaan täysillä eikä katsota yhtään, onko joku ylittämässä tietä silloin. Jos olisi puskutraktori niin jyräisin koulun parkkipaikalla kaikki paskaksi. Mopot, kevarit ja ruosteiset bemarit. Yökaudet kiihdytellään ympäri kylää ja ne äänet kantaa etenkin kesällä pitkälle. Kun sattuu sopivasti kohdalle ja käsiin vielä jotain isoa niin heitän varmasti suoraan päin. Koko kylän aikuiset alkaa olla kypsiä tohon touhuun. Naapuri muuttaa pois kun eivät kestä sitä yökaudet kestävää kaasuttelua. Mitä tekee poliisi, ei mitään ei niitä edes näy kylillä kun pari kertaa vuodessa.

Porukan petturi
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Marras 05, 2021 11:59 am

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja Porukan petturi »

Se on jokavuotinen riesa,au aina jokunen täyttää 15 v ja sitten päristellään 2-3 v. Hallelujaa !
Vasikoin kaiken sekä kaikki

Yxkaksvaan
Martin Riggs
Viestit: 628
Liittynyt: Su Maalis 06, 2022 10:47 am

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja Yxkaksvaan »

Oikein vasikointi kiikkuun jos vasikoi crossipyörä sekopään?
Salli mun nauraa

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja poikani »

mr58 kirjoitti:
To Syys 22, 2022 7:33 am
Jos olisi ollut jotain jolla heittää niin olisin surutta heittänyt päin.
Olihan sinulla se lapsi.
mr58 kirjoitti:
To Syys 22, 2022 7:33 am
Koko kylän aikuiset alkaa olla kypsiä tohon touhuun. Naapuri muuttaa pois kun eivät kestä sitä yökaudet kestävää kaasuttelua. Mitä tekee poliisi, ei mitään ei niitä edes näy kylillä kun pari kertaa vuodessa.
Eikö kukaan ole kohdistanut ilkivaltaa noiden terrorisoivien nuorukaisten ajoneuvoihin? Tämä ei siis ole mikään neuvo tai kehotus, vaan ihan kysymys.
????? ?? ??????.

canis lupus
Javier Pena
Viestit: 1880
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 11:35 pm

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

poikani kirjoitti:
To Syys 22, 2022 12:49 pm
---
mr58 kirjoitti:
To Syys 22, 2022 7:33 am
Koko kylän aikuiset alkaa olla kypsiä tohon touhuun. Naapuri muuttaa pois kun eivät kestä sitä yökaudet kestävää kaasuttelua. Mitä tekee poliisi, ei mitään ei niitä edes näy kylillä kun pari kertaa vuodessa.
Eikö kukaan ole kohdistanut ilkivaltaa noiden terrorisoivien nuorukaisten ajoneuvoihin? Tämä ei siis ole mikään neuvo tai kehotus, vaan ihan kysymys.
No mulla oli penskana yhden vuorokauden kaverin mopo lainassa. Yöllä oli joku vääntänyt hanan varatankille sekä nykäissyt siitä letkun irti. Koko tankilinen siinä pihamaala. Aamulla kun meinasin lähteä sillä etiäpäin oli naapurinsetä käynyt tonkimassa valumakohdasta asfaltit pystyyn, ja syytti minua ko. vahingonteosta...
Mens malus in corpore sano

Tuuhoo
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Heinä 10, 2020 3:10 pm

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja Tuuhoo »

Ongelma ratkaisee itse itsensä, riittää et yks autoilija jolla paska päivä takana päättää toimia hetken mielijohteesta ja kääntyä yllättäen :)
Turha niitä resursseja tähän tuhlata.

lammas1
Martin Beck
Viestit: 769
Liittynyt: Pe Loka 31, 2014 11:36 am

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja lammas1 »

Ottamatta tähän kyseiseen kantaa, sanoisn että koko ikäni olen kuullut kuinka mopopoikia haukutaan. On ääntä ja kokeilunhalua ja uskaltaavat olla hereillä kesällä yöseen aikaan kun perusJamppa nukkuu herätäkseen seitsemältä ruohonleikkuuseen. Ihme killitystä, sillä suurin osa näistä mopopojista kasvaa tälläiseksi veroja maksavaksi perusJampaksi ja hyvä niin. Ja kuten olen sanonut omilla kylillä, että kyllä ne vähitellen häviää nämä mopedistit ja bemarin kurnuttajat kun maaseutu autioituu, nuoriso osaa vain kulkea nenä kiinni älylaitteessa potkulaudalla, joka sekin kyllä närää herättää. Olen kuullut että jotkut vanhemmat henkilöt käy ihan potkimssa skuutteja nurin.

Sukupolvien kuilu.

Sitten tämä Endurokuski. Liekkö lukenut jo että häntä etsitään? Tai jos on nuorisoa, oisko jo vanhemmat puuttuneet asiaan vähin äänin? Minusta henkilö näyttää kuitenkin aikuisemmalta kuin joku lukioviiksi. Itse en toivo kenellekkään kuolemaa tai muuta turmaa, kuka meistä on niin siivosti elänyt ettei olis hölmöillyt ja olisiko sen takia pitänyt siis vammautua tai kuolla?

MrAhab
Poliisikoira Rex
Viestit: 260
Liittynyt: Ti Syys 01, 2020 10:13 am

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja MrAhab »

mr58 kirjoitti:
To Syys 22, 2022 7:33 am
Kyllä näitä hölmöjä riittää täällä meilläpäinkin. Pakoputket katkaistaan ja etufillari ylhäällä vedellään liikenteen seassa. Mistään ja etenkään muista ei välitetä. Lapsenlapsen kanssa olin vaunuilemassa ja juuri kun hän nukahti niin yksi tällainen vähä-älyinen amisviiksi juuri kohdalla avasi kaasun auki. Tottakai lapsi heräsi siihen. Jos olisi ollut jotain jolla heittää niin olisin surutta heittänyt päin.
Käveleminen jalkakäytävilläkin alkaa olla vaarallista kun kiihdyttelevät miten sattuu ja kulman takaa tullaan täysillä eikä katsota yhtään, onko joku ylittämässä tietä silloin. Jos olisi puskutraktori niin jyräisin koulun parkkipaikalla kaikki paskaksi. Mopot, kevarit ja ruosteiset bemarit. Yökaudet kiihdytellään ympäri kylää ja ne äänet kantaa etenkin kesällä pitkälle. Kun sattuu sopivasti kohdalle ja käsiin vielä jotain isoa niin heitän varmasti suoraan päin. Koko kylän aikuiset alkaa olla kypsiä tohon touhuun. Naapuri muuttaa pois kun eivät kestä sitä yökaudet kestävää kaasuttelua. Mitä tekee poliisi, ei mitään ei niitä edes näy kylillä kun pari kertaa vuodessa.
Miksi tuollainen ihminen asuu kaupungissa, jos ei kestä kaupungin ääniä? 😂

Tässä oli kyse selkeästi/toistuvasti vaarallisesti liikenteessä käyttäytyvästä kuljettajasta, eikä 2T mopedin kovista äänistä.

Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Miksi tuollainen ihminen asuu kaupungissa, jos ei kestä kaupungin ääniä? 😂

Varmaan samasta syystä kuin suurin osa hesalaisista: ne on tulleet maalta kaupunkiin töitten perässä ja niitä vituttaa asua pienessä kerrostalokämpässä missä on joku 1000€ vuokra. Sit ne valittaa kaikesta.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!

mr58
Remington Steele
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Syys 09, 2015 8:14 pm

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja mr58 »

En asu Helsingissä, enkä koskaan edes asuisi. Ihmisen on asuttava jossain esimerkiksi töiden takia. Ne jotka ovat töissä ymmärtävät tämän, muiden ei tarvitse ymmärtääkään. Etenkin jos järjenjuoksu on sitä luokkaa mitä se joillain kommentoijilla on. Työ ajaa usein ihmiset asumaan jollain paikkakunnalla, sitä asuinpaikkaa ei monillakaan ole varaa valita. Mutta asiasta, tämän paikkakunnan liikennekäyttäytymistä on arvosteltu erittäin huonoksi ja vastuuntunnottomaksi oikein lehtien palstoilla. Niin että kyllä sitä huonoa liikennekäyttäymistä on ympäri Suomea. Kyllä sitä itsekin oltiin nuorina hyvinkin vastuuntunnottomia ja tehtiin jopa paljon järjettömämpiä juttuja kuin pelkkiä ylinopeuksia. Mutta kun tuli ikää, perhettä, lapsia ja lastenlapsia, niin vastuuntunto alkoi kasvamaan
Myös ärsyyntymiskynnys aleni paljon, etenkin silloin kun tuo järjetön kaahailu alkaa olla vaaraksi ulkopuolisille. Toiseksi minua itseäni ei kovinkaan paljon häiritse. Minä suutun siitä että perheenjäsenet häiriintyvät. Koira on herkkä koville äänille, vaimo on ääniyliherkkä, nuorin lapsistani vieläkin herkempi. Lasten lapset heräilevät joskus yöllä, ollessaan täällä hoidossa kun vähäjärkiset eivät välitä muista vaan rääkkäävät mopojaan ja autojaan pitkin yötä. Sitten kun kasvatte aikuisiksi niin luen mielenkiinnolla muuttuuko kommentointi. Epäilen mutta toivossa on hyvä elää. Suren vain sitä että minfokin on muuttunut asiallisesta palstasta suoli24 tyyliseen trollausalustaan. Mihin ovat kaikki asialliset hyvät kirjoittajat kadonneet. Tai en oikeastaan ihmettele kun sen syyn itse mainitsin.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja poikani »

mr58 kirjoitti:
Ma Syys 26, 2022 5:52 am
En asu Helsingissä, enkä koskaan edes asuisi.
Espoo ei kuitenkaan ole yhtä kuin Helsinki. Espoosta löytyy paljon ihan maalaismaista aluetta...

Kuva
Siikajärvi, Espoo.

...ja toisaalta melko urbaaneja kaupunginosia.

Kuva
Leppävaara, Espoo. Etualalla Panorama Tower, takana Leppävaaran Torni.

Kuva
Leppävaara, Espoo. Ryöstäjät yössä.

Tuollainen mopopäristely (sic) yhdistyy enemmän siihen maalaismaiseen Espooseen, johon tuo Espoon keskus - Kauklahti -akseli enemmän kuuluukin.
????? ?? ??????.

mr58
Remington Steele
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Syys 09, 2015 8:14 pm

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja mr58 »

Mun pari velipoikaa asuu Espoossa ja nuorin lapsistani myös. Kävin aikoinani paljon Espoossa työasioissa. On se jotenkin tuttua mutta on varmaan muuttunut paljon muutamassa vuodessa.

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Espoo on tosiaan kaikkea merenrannasta korpijärviin ja urbaaneista asutuskeskuksista laiduntaviin lehmiin ja kansallispuistoon.

Käsittääkseni endurokuskia etsitään juurkin siksi, että aiheuttaa vaaraa liikenteessä niin itselleen kuin muille. Ärsyttäviä mopopäristelijöitä ja kuminpolttajia nyt löytyy aivan kaikkialta. Ja kun vuodet kuluu niin aina tulee uudet päristelijät tilalle. Valitettavasti.

Nesb0
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Ti Syys 15, 2020 2:08 pm

Re: Kuka on Espoon ”hullu” endurokuski?

Viesti Kirjoittaja Nesb0 »

Taitaa olla niitä kavereita, jotka hakeutuvat varoittavaksi esimerkiksi. Heitäkin tarvitaan, jokaiselle sukupolvelle ja pitäjään omansa.

Kauhea vauhti, viritetty peli, ei kypärää, ei noudata liikennesääntöjä. Luulisin, että luonto hoitaa tämänkin pois päiväjärjestyksestä, toivottavasti ilman sivullisia uhreja.

Vastaa Viestiin