Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5166
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Valtuutettua ruiskittiin suuhun

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Mielestäni ei ole normaalia, jos ihminen on kiinnostunut aseista
Minusta on vain hienoa että umpihullutkin saavat yrittää opiskella aloja, mutta miten ihmeessä tuo on valmistunut psykologiksi, saati vielä kriminaalipsykologiksi.

Jopa antropologi kuin antropologi osaa selittää tuon kiinnostuksen, mutta tämä ei pysty eikä kykene ymmärtämään asiaa.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Valtuutettua ruiskittiin suuhun

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Gurney kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 8:38 pmJa tällainen sekopää on psykologi.
Ja samaan aikaan myös uutisoidaan, että psykiatri on puukottanut jotakuta. :lol:

Mikäs sen tärkeämpää kuin lasten ja nuorten hyvinvointi, kun siitäkin Haapasalo oli tässä huolissaan. :lol:

Toinen uutinen oli pakko kaivaa...
– Uimavalvoja kertoi minulle, että kyllä täällä saa roiskia vettä niin paljon kuin haluaa kun on kerran kilpauimari. Hän alkoi myös kuulustella minua, että millä radalla uit ja jouduin siinä vettä valuvana ja hengästyneenä seisomaan hänen edessään uimapuvussa ennen kuin pääsin siitä lähtemään, Haapasalo sanoo.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000007612983.html
Viimeksi muokannut Valoviikate, Ke Marras 11, 2020 11:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Papa Legba
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1308
Liittynyt: Ke Elo 22, 2018 8:43 pm

Re: Valtuutetun päälle roiskui vettä uimahallissa - vaatii nyt 500 euroa kärsimyksestä

Viesti Kirjoittaja Papa Legba »

Onko Haapasalosta tuoretta kuvaa?
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2961
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Valtuutetun päälle roiskui vettä uimahallissa - vaatii nyt 500 euroa kärsimyksestä

Viesti Kirjoittaja Joosua »

mrs.Lansbury kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 10:32 pm
Joosua kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 10:21 pm
Vahingon aiheutumisen kanssa on myös pulmallinen tilanne. Periaatteessa jonkin vahingon vielä voisikin väittää, ja ehkä osoittaakin tapahtuneen. Vaikka että meikit alkoi valua ja hiuslakat liukenivat. Mutta jos on vapaaehtoisesti tullut uimahalliin ja mennyt altaaseen ja tehnyt näin useasti, on asianomainen pakostakin ollut tietoinen että näin menetellen altistuu veden roiskumiselle. Minusta tässä vahingon aiheutumisessa on silloin isolta osin omaa tuottamista. Eli henkilön olisi tullut tietää...
Vois Jaana joutua maksajaksi, jos on mennyt uimaan meikit naamassa ja hiukset lakattuina, kun yleensä uimahalleissa pitää mennä naturellina uimaan ettei liukene noista kauneustuotteista epäpuhtauksia veteen.

Mutta erittäin pelottavaa, että tollanen eukko on psykologi 😬
No noihan käsiteltäisiin eri juttuina ja niissä sitten oikeus päättäisi kuka maksaa ja kenelle, jos tuollaiset maailman suurimmat turhanpäiväisyydet oikeuteen päätyisivät.

Mutta sen voi sanoa että aika hienoa on Jaanan elämänkulku ollut jos veden roiskuminen uimahallissa on isoimpia vastoinkäymisiä elämässä.
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4533
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

meitzi kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 11:28 pm
Mielestäni ei ole normaalia, jos ihminen on kiinnostunut aseista
Minusta on vain hienoa että umpihullutkin saavat yrittää opiskella aloja, mutta miten ihmeessä tuo on valmistunut psykologiksi, saati vielä kriminaalipsykologiksi.

Jopa antropologi kuin antropologi osaa selittää tuon kiinnostuksen, mutta tämä ei pysty eikä kykene ymmärtämään asiaa.
Sikäli kun olen kuullut muiden analyyseja Jaanasta, olen käsittänyt Haapasalon suorastaan nauttivan erilaisista jänkkäämisistä, hiustenhalkomisista, kiistoista, provosoinneista ja noista kaikista nimenomaan julkisesti. Hän ei hakeudu pelkästään otsikoihin, vaan harrastaa samaa myös mm. luottamustehtävissä, yhdistyksissä jne. Jossain lehdessä esimerkiksi luki, että koska kunnanvaltuuston kokouksissa täytyy sääntöjen mukaan istua, oli Haapasalo mielenosoituksellisesti seissyt. Minusta se kuvaa erinomaisesti Haapasalon luonnetta. Kyse ei siis yleensä taida olla siitä, etteikö hän ymmärtäisi, vaan kyse on jonkinlaisesta yhteistyöhaluttomuudesta ja vastarannan kiiskeydestä. Puskaradion mukaan Jaana on sukua Ville Haapasalolle, jos se nyt tuo tähän keskusteluun mitään lisäarvoa. Teatraalisuutta kenties kummankin geeneissä...?
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5166
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Viesti Kirjoittaja meitzi »

H.Moilanen kirjoitti: To Marras 12, 2020 1:30 amSikäli kun olen kuullut muiden analyyseja Jaanasta, olen käsittänyt Haapasalon suorastaan nauttivan erilaisista jänkkäämisistä, hiustenhalkomisista, kiistoista, provosoinneista ja noista kaikista nimenomaan julkisesti
Eli arkkityyppi feminististä
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Aivan suhteetonta lähteä oikeuteen. Kyse ei tuoreimpien uutisten mukaan ollut vedenroiskumisen aiheuttamasta ikävyydestä, vaan siten miten ikävästi uimavalvoja handlasi tilanteen. . Uimavalvoja ja hänen esimiehensä eivät ole ilmeisesti pyrkineet jälkikäteenkään sopimaan tilannetta ookooksi. JOS uimavalvoja/esimies olisi esim sanonut, että tilanteen olisi voinut hoitaa heidän puolelta mukavamminkin ja olisivat olleet kohteliaasti, niin ehkä tää ei olisi mennyt oikeuteen?

Sitten on sekin näkökulma, että mitenkä kilpauimari on voinut kokea mielipahaa ja suorituksen latistumista, kun valtuutettu on valittanut veden roiskinnasta. Jos kilpauimareilla ja normaaliuimareilla on omat radat, niin ehkä ihan siitä kilparadasta seuraavaa rataa ei kannata ottaa uimista varten, toisaalta kilpauimarikin voi katsoa jos valittavaa on, ettei ota sitä laitimmaista rataa jonka vieressä on normaaliporukan rata, jos on kovasti pärskittävää.

Ylipäätään. Joka päivä ihmiset kautta maan kokevat enemmän tai vähemmän epätäydellistä asiointia siellä sun täällä. Voisiko muuta maailmaa ja ihmisiä koettaa vähän ymmärtää ja ottaa vähän elämäntajuisesti, jos ei puhuta ihan asiattomasta ja törkeästä kohtelemisesta. Jos tulee kohdelluksi huonosti, sen voi sanoa paikan päällä ja ehkä homma menee ok tai sitten ei, mutta kannattaako - ei hyvää päivää- lähteä eri byrokratian asteisiin vänkäämään, jos asia ei niin tärkeä ollut (suhteutus) kuitenkaan.

Tolkuua! Sydäntäkin..
.. Vapaa-ajan lautakunnan esityslistasta selviää, että Haapasalon sekä uimavalvojan ja hänen esimiehensä näkemykset tilanteesta poikkesivat toisistaan.

Haapasalo kertoo Ilta-Sanomille, että hän ei ollut itse mennyt antamaan palautetta uimavalvojalle, vaan kilpauimarin tuttava oli mennyt kertomaan uimavalvojalle, että heille on huomautettu roiskimisesta. Tämän jälkeen uimavalvoja oli Haapasalon mukaan lähestynyt häntä.

– Uimavalvoja kertoi minulle, että kyllä täällä saa roiskia vettä niin paljon kuin haluaa kun on kerran kilpauimari. Hän alkoi myös kuulustella minua, että millä radalla uit ja jouduin siinä vettä valuvana ja hengästyneenä seisomaan hänen edessään uimapuvussa ennen kuin pääsin siitä lähtemään, Haapasalo sanoo.

Haapasalon mukaan uimavalvojan käytös latisti uintikerran tunnelman.

– Se vei liikunnan ilon ja aiheutti nöyryytyksen tunnetta sekä mielipahaa. ..
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000007612983.html
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5166
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Lassie kirjoitti: To Marras 12, 2020 3:31 amJoka päivä ihmiset kautta maan kokevat enemmän tai vähemmän epätäydellistä asiointia siellä sun täällä
Ihan Eri Asia!!! Ne ihmiset eivät läheskään välttämättä ole intersektionaalisia feministejä, jolloin niiden kokemukset mitätöityvät välittömästi ikävyydeltä ja epätäydellisyydeltä.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Hehe! Niin, en oikein tiedä mistä ideologiasta hänen kohdallaan on kyse, kyseeseen voi tulla ns. nillityslogia. Nykyään valittavia naisia paljon sanotaan Kareneiksi, mutta se on periaatteessa rasismia valkoisia ei-nuoria naisia kohtaan ja liian yksiselitteistä meininkiä. Tämä keissi on turhaa järjestelmiin.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2648
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

laakerinena kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 9:00 pm ?
Mites se suu pantais, jos ruiskija olisi ollut kolmansista maista? Olisko vasen laita kirkunut orkuissaan silloin ja maksanut ruiskijalle?
Se olisi todellakin erilaista, korkealle arvostettavaa ruiskimista. Siitä olisi luontevaa lähteä kokkaamaan yhdessä ja reseptejä vaihtamaan.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Eki-setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2018 8:27 am

Re: Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Viesti Kirjoittaja Eki-setä »

meitzi kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 11:28 pm ... Minusta on vain hienoa että umpihullutkin saavat yrittää opiskella aloja, mutta miten ihmeessä tuo on valmistunut psykologiksi, saati vielä kriminaalipsykologiksi ....
Psykologian asema tieteenä on vähän niin ja näin. Monet pitävät sitä ainakin osin pseudotieteenä. Alan väitetään kiinnostavan erityisesti heitä, joilla on runsaasti omia ongelmia.

Psykologin tai psykiatrin työssä ei ainakaan tulosvastuu stressaa. Hoidossa ei voida koskaan osoittaa mitään vikaa, koska ongelma on lähtökohtaisesti potilaassa. Ei ole tavatonta, että terapoitu kokee psykologin käyttäytyneen ilkeästi häntä kohtaan. Jossain tapauksissa tämä on varmasti tottakin, mutta näitä ei lasketa, koska terapiapotilas on helppo leimata ja hänen kertomuksensa sivuuttaa sairaan kuvitelmana.
Papa Legba
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1308
Liittynyt: Ke Elo 22, 2018 8:43 pm

Re: Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Viesti Kirjoittaja Papa Legba »

Eki-setä kirjoittaa asiaa.
Haapasalo vaikuttaa todella moniongelmaiselta tyypiltä.
Avatar
MissMallard
Axel Foley
Viestit: 2469
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 4:24 pm

Re: Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Viesti Kirjoittaja MissMallard »

Ottamatta sen enempää kantaa tähän mutta tuossa kuuntelin tämän henkilön haastattelua niin totesi jotenkin että "kyllä henkilökunta tiesi kuka minä olen; eli kaupunginvaltuutettu!". Eli tulee joku tunne tästä että "etkö sinä tiedä kuka minä olen??!". Jotkut ihmiset vaan kokee olevansa ehkä tärkeämpiä kuin toiset ihmiset tai jotakin.
jekkumaisteri
Neuvoja-Jack
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:55 am

Re: Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Viesti Kirjoittaja jekkumaisteri »

Voi ei taida täti raukka ymmärtää että uimahalissa vesi roiskuu. Oli jopa ulina kirjoituksen kirjoittanut lehden palstalle kokemastaan vääryydestä.

Yksi vähä-älyinen lause meni näin " Roiskutti vettä suoraan suuhuni ja sitä kautta keuhkoihini" 😂😂😂😂

Ei pidä mennä uimahalliin jos älykkyysosamäärä ei riitä siihen että uimahalissa vesi roiskuu.

Taitaa kyseinen nainen tarvita mielenterveydellistä ammattiapua kipeästi
Avatar
TavanTallaaja
Martin Beck
Viestit: 768
Liittynyt: Su Heinä 29, 2018 3:12 pm

Re: Kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo; lausunnot, hakemukset ja uimareissu Salossa

Viesti Kirjoittaja TavanTallaaja »

MissMallard kirjoitti: To Marras 12, 2020 9:05 am Ottamatta sen enempää kantaa tähän mutta tuossa kuuntelin tämän henkilön haastattelua niin totesi jotenkin että "kyllä henkilökunta tiesi kuka minä olen; eli kaupunginvaltuutettu!". Eli tulee joku tunne tästä että "etkö sinä tiedä kuka minä olen??!". Jotkut ihmiset vaan kokee olevansa ehkä tärkeämpiä kuin toiset ihmiset tai jotakin.
Ja siihen päälle kun ollaan vielä todistetusti mielenmaiseman ammattilaisia, niin eletään siinä sokeassa uskossa että koulutus suojaisi automaattisesti omaa pääkoppaa kaikilta harhoilta.
Vastaa Viestiin