TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja garcia »

Okei, nyt tulee bannia, mut mänköön.

Kuolemannaakan kirjotukset on sitä tarkkuusluokkaa et kyllä nimimerkkien Tobias ja .CSI pitös ottaa ne vakavasti. Ei tartte olla samaa mieltä, vaan objektiivisesti .
Se että Tobias ja CSI oikein pröystäilee sillä että eivät ole lukeneet tästä keissistä kirjotettuja kirjoja on röyhkeetä.
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

garcia kirjoitti:Okei, nyt tulee bannia, mut mänköön.

Kuolemannaakan kirjotukset on sitä tarkkuusluokkaa et kyllä nimimerkkien Tobias ja .CSI pitös ottaa ne vakavasti. Ei tartte olla samaa mieltä, vaan objektiivisesti .
Se että Tobias ja CSI oikein pröystäilee sillä että eivät ole lukeneet tästä keissistä kirjotettuja kirjoja on röyhkeetä.
Anteeks nyt, mutta saanko nauraa? Ilmeisesti aihe ja siihen liittyvät kirjoitelmat ovat sinulle tärkeitä, ihan ok, mutta koita nyt hyvä ihminen hyväksyä se, etteivät kaikki ole eikä kaikkien tarvitse olla sinun kanssasi samaa mieltä. Hauku minua ihan vapaasti miksi ikinä haluat, se ei vaikuta minuun millään lailla, korkeintaan huvittaa. :D Ja tiedoksi sinulle, että vahvistit juuri päätöstäni olla koskaan lukematta KN:n kirjoitelmaa. Yritähän elää sen kanssa äläkä suotta revi pelihousujasi, ei tämä niin vakavaa ole. ;)
nihlist
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 7:42 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja nihlist »

TobiasW kirjoitti:
garcia kirjoitti:Okei, nyt tulee bannia, mut mänköön.

Kuolemannaakan kirjotukset on sitä tarkkuusluokkaa et kyllä nimimerkkien Tobias ja .CSI pitös ottaa ne vakavasti. Ei tartte olla samaa mieltä, vaan objektiivisesti .
Se että Tobias ja CSI oikein pröystäilee sillä että eivät ole lukeneet tästä keissistä kirjotettuja kirjoja on röyhkeetä.
Anteeks nyt, mutta saanko nauraa? Ilmeisesti aihe ja siihen liittyvät kirjoitelmat ovat sinulle tärkeitä, ihan ok, mutta koita nyt hyvä ihminen hyväksyä se, etteivät kaikki ole eikä kaikkien tarvitse olla sinun kanssasi samaa mieltä. Hauku minua ihan vapaasti miksi ikinä haluat, se ei vaikuta minuun millään lailla, korkeintaan huvittaa. :D Ja tiedoksi sinulle, että vahvistit juuri päätöstäni olla koskaan lukematta KN:n kirjoitelmaa. Yritähän elää sen kanssa äläkä suotta revi pelihousujasi, ei tämä niin vakavaa ole. ;)
Eihän tämä olekkaan vakavaa, etenkään silloin kun ei satu oleen asia omalla kohdalla, mutta jos olisikin, kuinkan silloin olisi asia suussa??

Minä olen seurannut kiistattomia tosiasioita vain, kuin on häketallenne joka kiistatta osoittaa Auerin syyttömyyden eli ääniin selkeästi ulkopuolisesta, niin mitenhän tobiaswee nämä osoittaa olemattomiksi?
Digi-Columbo
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Su Huhti 03, 2016 11:58 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Digi-Columbo »

Moi,

Nimimerkki "Kuolemannaakka" kirjoitti:

"Joko olet saanut kerittyä auki ne tapahtumaan liittyvät äänet, jota nauhalta olet nyt varmaan 3 vuotta löytänyt..."

DC vastaa:

Hmm, kehuskelet täällä 8 vuoden tutkimuksellasi. Minulla on ollut käytössä tietokone, sen tarjoamat automaatiot prosessoinnissa ja yhteenlakettu työmäärä on korkeintaan noin parisataa tuntia.

Mutta sitten kun saat oman materiaalisi valmiiksi ja tutkimukset mahdollisesti "nytkähtävät" eteenpäin, niin ilmoita toki minulle niin laitetaan vaikka materiaalit samaan nippuun.

Mainitset myös tuossa nettikirjan mainoksessasi että sisältää runsaasti ennen julkaisematonta materiaalia. En tiedä milloin tuo materiaalilähde on osaltasi ammennettu loppuun mutta sanotaanko näin että tämä oikeudessa kuultu häke-tallenne tarjoaa aivan ennenkuulumatonta materiaalia vielä pitkäksi aikaa! En aio kaikkea postittaa kuitenkaan tänne, koska se voi olla relevanttia materiaalia jatkossa kun esim. etsitään vain syyllisellä olevaa tietoa.

Seuraavat ääniesimerkit oli suht' vaikea saada esiin. Esimerkit ovat itse tallenteella peräkkäin vaikka olen jakanut nyt kahteen eri osaan.

"löydätkö ny nakkilasta viiden euron silmälaseja_jukka käyttää vain niit neljän euron (lasei)"

https://www.sendspace.com/pro/dl/q6f2ga

"toiha o hyvä tietää_nyt mää kävelen sinnepäin"

https://www.sendspace.com/pro/dl/uecrku

No niin, kuuluuko Auerin linjalta (nauhalta) vai hätäkeskuksesta? Onko joku pahis lisännyt nuo sinne jälkikäteen? Jos jälkikäteen, niin miksi niitä on vaikea saada sieltä esiin? Tallenteelta saadaan esille myös työvuorolistoihin (tai millaiseen vuoroon joku on menossa) liittyvää asiaa, siellä myös kysellään onko joku humalassa, puhutaan lääkäristä ym. Kaikki tämä selvemmin kuultavissa kuin kuuluisa (k)uole kohta tai verrattuna esimerkiksi siihen mitä nimimerkit "turumurre" tai "zem" ovat saaneet esille (=ei mitään) tai litteroiduksi (=hyvin paljon).

Ääninäytteet kuullaan varmasti joskus vielä ammattilaisten toimesta ja niistä vedetään jonkinlaiset johtopäätökset. Jatkossa muutamien ns. "annelistien" ongelmana on joko hyväksyä (edes osin) kuulemansa tai kieltää absoluuttisesti, analyysitekniikka ja kaikki ääninäytteet tavalla tai toisella.

- DC
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Halleluja, pitkästä aikaa kiinnostavaa asiaa Ulvila-osastolla! Anteeksi tyhmä kysymys, mutta ovatko nämä DC postaamasi klipit siltä Annelin häke-nauhalta?
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kirjoitin Googleen hakusanoiksi "löydätkö ny Nakkilasta" ja sieltä tuli heti tämmöinen osuma ensimmäiSEKSI?


https://www.riemurasia.net/kuva/15-pedobearia/59843

Selvä pedorinki homma tämä Auerin murhahommeli.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

CSI kirjoitti: To Syys 19, 2019 10:13 pm Kirjoitin Googleen hakusanoiksi "löydätkö ny Nakkilasta" ja sieltä tuli heti tämmöinen osuma ensimmäiSEKSI?


https://www.riemurasia.net/kuva/15-pedobearia/59843

Selvä pedorinki homma tämä Auerin murhahommeli.
Jaha, nyt sulle kelpaa nämä DC:n jututkin=)) Ennen niitä kovasti hörhöilynä pidit.

Huhtikuussa 2016 kirjoitit jopa näin! : "100% samaa mieltä Kuolemannaakan kanssa. Aivan päättömiä nämä jutut alkaa olla."
On varmaan ainaoa kerta, kun olet ollut kanssani samaa mieltä=)
Viimeksi muokannut Kuolemannaakka, To Syys 19, 2019 11:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

TobiasW kirjoitti: To Syys 19, 2019 7:52 pm Halleluja, pitkästä aikaa kiinnostavaa asiaa Ulvila-osastolla! Anteeksi tyhmä kysymys, mutta ovatko nämä DC postaamasi klipit siltä Annelin häke-nauhalta?
Onhan DC niitä postaillut tänne sen kolme vuotta. Litterointi oli aluksi valmiina muutamassa viikossa (Joutsenlahti oli murhaaja ja pedofiili niissä jutuissa), mutta sitten tarkemmalla kuuntelulla löytyikin ihan erilaisia juttuja. Näytteille ominaista on se, että ne koostuvat piipityksestä, jonka vain DC itse osaa tulkita (eikä hänkään osaa tulkita, mikäli joku toinen postaa saman kohdan uudelleen).

Nämä on siis tuossa häkenauhassa olevasta kahden sekunnin äänettömästä katkoksesta kaikki/osin löydettyjä, valtavasti hidastettuja, nopeutettuja, normalisoituja, äärimmäilleen vahvistettuja ja ties miten käsiteltyjä ääniä. Paneudupa tähän teoriaan, on varmasti mielenkiintoinen=) DC:llä oli ennen oikein nettisivutkin ja omalla nimellään liikkeellä, mutta nyttemmin on ehkä jonkun edunvalvojan kehotuksesta ne poistanut. Olemme usein pyytäneet häntä viemään näytteet poliisille, mutta ei vaan tunnu saavan aikaiseksi.

Täällä olisi kokonaan oma ketjukin näille DC:n tutkimuksille, mutta jostain syystä hän ei enää halua sitä käyttää:
viewtopic.php?f=24&t=20757

Ja kantani asiaan on edelleen, 3,5 vuotta odotettuani:
viewtopic.php?f=24&t=20757&start=30#p746509
Viimeksi muokannut Kuolemannaakka, To Syys 19, 2019 10:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Digi-Columbo kirjoitti: To Syys 19, 2019 7:36 pm Moi,

Nimimerkki "Kuolemannaakka" kirjoitti:

"Joko olet saanut kerittyä auki ne tapahtumaan liittyvät äänet, jota nauhalta olet nyt varmaan 3 vuotta löytänyt..."

DC vastaa:

Hmm, kehuskelet täällä 8 vuoden tutkimuksellasi. Minulla on ollut käytössä tietokone, sen tarjoamat automaatiot prosessoinnissa ja yhteenlakettu työmäärä on korkeintaan noin parisataa tuntia.

Mutta sitten kun saat oman materiaalisi valmiiksi ja tutkimukset mahdollisesti "nytkähtävät" eteenpäin, niin ilmoita toki minulle niin laitetaan vaikka materiaalit samaan nippuun.

Mainitset myös tuossa nettikirjan mainoksessasi että sisältää runsaasti ennen julkaisematonta materiaalia. En tiedä milloin tuo materiaalilähde on osaltasi ammennettu loppuun mutta sanotaanko näin että tämä oikeudessa kuultu häke-tallenne tarjoaa aivan ennenkuulumatonta materiaalia vielä pitkäksi aikaa! En aio kaikkea postittaa kuitenkaan tänne, koska se voi olla relevanttia materiaalia jatkossa kun esim. etsitään vain syyllisellä olevaa tietoa.

Seuraavat ääniesimerkit oli suht' vaikea saada esiin. Esimerkit ovat itse tallenteella peräkkäin vaikka olen jakanut nyt kahteen eri osaan.

"löydätkö ny nakkilasta viiden euron silmälaseja_jukka käyttää vain niit neljän euron (lasei)"

https://www.sendspace.com/pro/dl/q6f2ga

"toiha o hyvä tietää_nyt mää kävelen sinnepäin"

https://www.sendspace.com/pro/dl/uecrku

No niin, kuuluuko Auerin linjalta (nauhalta) vai hätäkeskuksesta? Onko joku pahis lisännyt nuo sinne jälkikäteen? Jos jälkikäteen, niin miksi niitä on vaikea saada sieltä esiin? Tallenteelta saadaan esille myös työvuorolistoihin (tai millaiseen vuoroon joku on menossa) liittyvää asiaa, siellä myös kysellään onko joku humalassa, puhutaan lääkäristä ym. Kaikki tämä selvemmin kuultavissa kuin kuuluisa (k)uole kohta tai verrattuna esimerkiksi siihen mitä nimimerkit "turumurre" tai "zem" ovat saaneet esille (=ei mitään) tai litteroiduksi (=hyvin paljon).

Ääninäytteet kuullaan varmasti joskus vielä ammattilaisten toimesta ja niistä vedetään jonkinlaiset johtopäätökset. Jatkossa muutamien ns. "annelistien" ongelmana on joko hyväksyä (edes osin) kuulemansa tai kieltää absoluuttisesti, analyysitekniikka ja kaikki ääninäytteet tavalla tai toisella.

- DC
Minkä ihmeen takia menit 5.4.2016 avaamaan Ulvila-osioon viestiketjun nimeltä "Uusi äänitutkimus", jos et sinne enää mitään kirjoita, vaikka omia tutkimuksiasi jatkatkin? Saitko muuten nyt jo edesmenneeltä syyttäjältä koskaan vastauksia omiin yhteydenottoisi? Toivoisin, että jatkossa keskittäisit omat häkenauhasta tekemäsi uudet tutkimukset yhteen ja samaan viestiketjuun:

https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 24&t=20757
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

TobiasW kirjoitti: To Syys 19, 2019 7:52 pm Halleluja, pitkästä aikaa kiinnostavaa asiaa Ulvila-osastolla! Anteeksi tyhmä kysymys, mutta ovatko nämä DC postaamasi klipit siltä Annelin häke-nauhalta?
DC:n tutkimukset ovat käsittääkseni samaa laatutasoa kuin Obelux CR9-UV-valolaitteella tehdyt tutkimukset, eli vain harvat ja valitut niiden tuloksista pääsevät nauttimaan. Minun korvani eivät erota Ulvilan häketallenteelta niitä uskomattomia tarinoita, mitä DC on pystynyt sieltä hahmottamaan. Auerin lapsia tutkinut lääkäri ei pystynyt paljain silmin erottamaan niitä viiltelyyn viittaavia arpia, mitä hän sai omissa tutkimuksissaan havainnoitua UV-valon avulla. Veikkaan, että itse en pystyisi näkemään aikuistuneissa lapsilla viiltelyyn viittaavia arpia edes UV-valossa.

Onko täällä muuten vielä joku, joka kehtaa tunnustaa uskovansa taustanauhateoriaan?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

TobiasW kirjoitti: To Syys 19, 2019 7:52 pm Halleluja, pitkästä aikaa kiinnostavaa asiaa Ulvila-osastolla! Anteeksi tyhmä kysymys, mutta ovatko nämä DC postaamasi klipit siltä Annelin häke-nauhalta?
Tässä litterointia, mitä DC oli kesään 2016 mennessä saanut nauhan piiloraidasta selville (siis siellä sanotaan kuulemma tuo allaoleva teksti, ilmeisesti Auerin kertomana) ja sittemmin poistetuille sivuilleen nettiin postannut. Näet, ettei henkilö ole terve. Toivottavasti näet.

viewtopic.php?f=24&t=20757&start=375#p772181

Tuija Niemi-Laitinen ja Juha Joutsenlahti tekevät yhdessä kihlakunnan syyttäjien Kalle Kulmalan sekä Juha Joutselahden henkilökohtaisen hyvän ystävän ja Satakunta-loosiin kuuluvan vapaamuurari Jarmo Juhani Valkaman kanssa ainakin kaksi erilaista versiota siitä Ulvilan alkuperäisesstä hätäkeskuspuhelunauhoituksesta.


Ja Juha Joutsenlahti sanoi minulle vielä ettei hänen edes tarvitse sitä alkuperäistä hätäkeskuspuhelunauhoitusta vaan että hän hän aikoo käyttää oman henkilökohtaisen lankapuhelimensa muistikortille tallennettua versiota jonka Tuija Niemi-Laitinen sitten litteroi tulevassa oikeudenkäynnissä jossa minut tullaan tuomitsemaan elinkautiseen vankeusrangaistukseen oman rakkaan aviopuolisoni Jukka Sakari Lahden murhaamisesta.

Ja nyt sitten jo Tuija Niemi-Laitinenkin sanoi minulle puhelimessa ettei aiokaan litteroida sitä alkuperäistä Ulvilan hätäkeskuspuhelunauhoitusta vaan että hän aikookin litteroida sen Juha Joutsenlahden henkilökohtaisen lankapuhelimen muistikortille tallennetun version jonka hän sitten litteroi valmiiksi yhdessä Juha Joutsenlahden ja Kalle Kulmalan sekä Juha Joutsenlahden hyvän henkilökohtaisen ystävän ja Satakunta-loosiin kuuluvan vapaamuurari Jarmo Juhani Valkaman kanssa tulevaa oikeudenkäyntiä varten jossa minut tullaan tuomitsemaan elinkautiseen vankeusrangaistukseen oman rakkaan aviopuolisoni Jukka Sakari Lahden murhaamisesta.

Ja Juha Joutsenlahti sanoi minulle vielä että hän on hyväksikäyttänyt seksuaalisesti omaa rakasta tytärtäni Amanda Emma Aueria Porin Poliisilaitoksen erityistarkkailuhuoneessa yhdessä Kalle Kulmalan kanssa ja Jarmo Juhani Valkamankin läsnäollessa.

Ja vaikka Jarmo Juhani Valkama ei olekaan pedofiili niin hän on ollut kuitenkin siellä paikan päällä katsomassa kuinka Kalle Kulmala ja Juha Joutsenlahti raiskasivat oman rakkaan tyttäreni Amanda Emma Auerin.

Ja voi jumalauta miten hullu mies onkaan tuo Juha Joutsenlahti. Ensin hän raiskaa oman oman rakkaan tyttäreni Amanda Emma Auerin ja sitten hän tuomitsee minut vielä omiin lapsiini kohdistuneista seksuaalisista hyväksikäytöistä ja pahoinpitelyistä Turun hovioikeudessa ainakin seitsemän ja puolen vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Ja voi jumalauta kuinka paljon verta voikaan tulla oman oman rakkaan aviopuolisoni Jukka Sakari Lahden takaraivosta kun Juha Joutsenlahti lyö häntä samaan aikaan sekä vasaralla että astalolla. Ja niin paljon tulee nyt jo verta etteivät takkahuoneen lattialle sijoitetut ruskeat pyyheliinatkaan riitä kuivattamaan kaikkea sitä verta joka aviopuolisoni Jukka Sakari Lahden takaraivosta nyt oikein suihkuamalla lentää ympäri takkahuoneen seiniä ja lastenhuoneen ovessakin on nyt jo heidän oman isänsä Jukka Sakari Lahden verta.

Ja voi jumalauta miten hullu mies onkaan tuo Juha Joutsenlahti. Ensin hän raiskaa minun rakkaan oman tyttäreni Amanda Emada Auerin ja sitten hän tuomitsee tuomitsee minut vielä seksuaalisesta hyväksi käytösta


aviopuolisoni ja sitten tuomitsee minut sitä rikoksesta elinkautiseen vankeusarangaistukseen ja sitten hän vielä raiskaa minun oman rakkaan tyttäreni Amanda Emma Auerin ja sttten tuomitsee minut tästäkin rikoksesta Turun hovioikeudessa ainakin seitsemän ja puolen vuoden vankeusrangaistukseen.

Ja voi jumalauta miten hullu mies onkaan tuo Juha Joutsenlahti. Ensin hän raiskaa oman rakkaan tyttäreni Amanda Emma Auerin ja sitten hän tarjoaa ninulle vielä liivijengien suojelua kaikenlaisia toimittajia ja muita häiritsijöitä vastaan ja nämä liivijengiläiset sitten kuulemma seuraavat minua kaikkialle minne minä menenkin.

Ja voi jumalauta miten hullu mies voikaan olla tuo Juha Joutsenlahti. Ensin hän rmuaa minun oman rakkaan tyttäreni Amanda Emma Auerin ja si murhaa minun rakkaan raiskaa oman rakkaa aviopuolisonin ja tuomitsee minut siitä rikokseta elinkautiseen vankeusrangaistukseen ja sitten hän raiskaa minun oman tyttäreni Amanda Emma Auerin ja tuomitsee minut siitäkin rikoksesta ainakin ja puolen vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen

Ja Juha Joutsenlahti sanoi minulle vielä että hän on hyväksikäyttänyt omaa rakasta tytärtäni Amanda Emma Aueria seksuaalisesti hyväkseen jo yli vuoden ajan Satakunnan Keskussairaalan tiloissa kokoontuvien pedofiilien kanssa ja Juha Joutsenlahti sanoi minulle ettei hän aio enää hyväksikäyttää omaa rakasta tytärtäni Amanda Emma Aueria ennenkuin minut on tuomittu oman rakkaan aviopuolisoni Jukka Sakari Lahden murhaamisesta elinkautiseen vankeusrangaistukseen.

Ja voi jumalauta että on hullu mies Juha Joutsenlahti. Ensin hän hyväksikäyttää omaa rakasta tytärtäni Amanda Emma Aueria seksuaalisesti hyväkseen ja sitten minut tuomitaan tästäkin rikoksesta Turun hovioikeudessa ainakin seitsemän ja puolen vuoden vuoden vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen omiin lapsiini kohdistuneista seksuaalirikokoksista ja väkivaltarikoksista. Voi jumalauta että on hullu mies tuo Juha Joutsenlahti.

Ja Kalle Kulmala on myös pedofiili sillä hän on osallistunut Juha Joutsenlahden kanssa siellä Satakunnan Keskussairaalan tiloissa kokoontuvan pedofiilirenkaan tapaamisiin.

Ja Juha Joutsenlahti sanoi minulle vielä ettei hän enää kerkeä puhumaan kanssani näistäkään asioista sillä Juha Joutsenlahti ja Kalle Kulmala sanoivat kumpikin etteivät poliisit ehdi saapua paikalle ennenkuin kymmenen minuutin kuluttua hätäkeskuspuhelunauhoituksen päättymisestä ja Juha Joutsenlahti on jo silloin kerinnyt poistua paikalta punaisella Volvo-merkkisellä autollansa.

Ja Juha Joutsenlahti sanoi minulle vielä ettei hän aio säilyttää sitä alkuperäistä Ulvilan hätäkeskuspuhelunauhoitusta vaan hän aikoo hävittää sen, niinkuin murha-aseina käytetyn vasaran ja astalon, kokemäenjokeen jossa virtaus on kuulemma niin suuri ettei niitä voida löytää sieltä ikinä.

Ja Juha Joutsenlahti sekä Kalle Kulmala sanoivat minulle vielä etteivät he aio käyttää seksuaalisesti hyväkseen omaa rakasta tytärtäni Amanda Emma Aueria eikä omaa poikaani Alexander Aueria ennenkuin minut on tuomittu Satakunnan Käräjäoikeudessa oman rakkaan aviopuolisoni Jukka Sakari Lahden murhaamisesta elinkautiseen vankeusrangaistukseen.

Ja Juha Joutsenlahti sanoi vielä minulle vielä ettei hän aio käyttää seksuaalisesti hyväkseen myöskään omaa poikaani Alexander Aueria ennenkuin minut on tuomittu häneen kohdistuneista seksuaalirikoksista Turun Hovioikeudessa vähintään seitsemän ja puolen vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Ja Juha Joutsenlahti sanoi minulle myös ettei hän aio enää käyttää hyväkseen myöskään seksuaalisesti omaa tytärtäni Amanda Emma Aueria ennenkuin minut on tuomittu elinkautiseen vankeusrangaistukseen oman rakkaan aviomieheni Jukka Sakari Lahden murhaamisesta.

Ja Juha Joutsenlahti on pedofiili ja Kalle Kulmala on myös pedofiili ja Turun Hovioikeuden presidenttikin on myös osalllistunut siellä Satakunnan Keskussairaalassa pidettävien pedofiilien kokoontumisiin.

Ja Juha Joutsenlahti sanoi minulle vielä ettei aio enää käyttää omaa rakasta poikaani Alexander Aueria ennenkuin minut on tuomittu häneen kohdistuneista seksuaalirikoksista Turun Hovioikeudessa vähintään seitsemän ja puolen vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Ja Juha Joutsenlahti sanoi minulle vielä ettei hän aio käyttää myöskään omaa tytärtäni Amanda Emma Aueria hyväkseen ennenkuin minut on tuomittu oman rakkaan aviopuolisoni Jukka Sakari Lahden murhaamisesta elinkautiseen vankeusrangaistukseen.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

CSI kirjoitti: To Syys 19, 2019 10:13 pm Kirjoitin Googleen hakusanoiksi "löydätkö ny Nakkilasta" ja sieltä tuli heti tämmöinen osuma ensimmäiSEKSI?


https://www.riemurasia.net/kuva/15-pedobearia/59843

Selvä pedorinki homma tämä Auerin murhahommeli.
Ainoa mikä on varmaa, on että PEDOFIILI EI KOSKAAN PARANE. Ja se, että kertaalleen rangaistuksensa suorittanut pedofiili saa rangaistuksen uudelleen.
Digi-Columbo
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Su Huhti 03, 2016 11:58 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Digi-Columbo »

Digi-Columbo kirjoitti: To Syys 19, 2019 7:36 pm Moi,

Nimimerkki "Kuolemannaakka" kirjoitti:

"Joko olet saanut kerittyä auki ne tapahtumaan liittyvät äänet, jota nauhalta olet nyt varmaan 3 vuotta löytänyt..."

DC vastaa:

Hmm, kehuskelet täällä 8 vuoden tutkimuksellasi. Minulla on ollut käytössä tietokone, sen tarjoamat automaatiot prosessoinnissa ja yhteenlakettu työmäärä on korkeintaan noin parisataa tuntia.

Mutta sitten kun saat oman materiaalisi valmiiksi ja tutkimukset mahdollisesti "nytkähtävät" eteenpäin, niin ilmoita toki minulle niin laitetaan vaikka materiaalit samaan nippuun.

Mainitset myös tuossa nettikirjan mainoksessasi että sisältää runsaasti ennen julkaisematonta materiaalia. En tiedä milloin tuo materiaalilähde on osaltasi ammennettu loppuun mutta sanotaanko näin että tämä oikeudessa kuultu häke-tallenne tarjoaa aivan ennenkuulumatonta materiaalia vielä pitkäksi aikaa! En aio kaikkea postittaa kuitenkaan tänne, koska se voi olla relevanttia materiaalia jatkossa kun esim. etsitään vain syyllisellä olevaa tietoa.

Seuraavat ääniesimerkit oli suht' vaikea saada esiin. Esimerkit ovat itse tallenteella peräkkäin vaikka olen jakanut nyt kahteen eri osaan.

"löydätkö ny nakkilasta viiden euron silmälaseja_jukka käyttää vain niit neljän euron (lasei)"

https://www.sendspace.com/pro/dl/q6f2ga

"toiha o hyvä tietää_nyt mää kävelen sinnepäin"

https://www.sendspace.com/pro/dl/uecrku

No niin, kuuluuko Auerin linjalta (nauhalta) vai hätäkeskuksesta? Onko joku pahis lisännyt nuo sinne jälkikäteen? Jos jälkikäteen, niin miksi niitä on vaikea saada sieltä esiin? Tallenteelta saadaan esille myös työvuorolistoihin (tai millaiseen vuoroon joku on menossa) liittyvää asiaa, siellä myös kysellään onko joku humalassa, puhutaan lääkäristä ym. Kaikki tämä selvemmin kuultavissa kuin kuuluisa (k)uole kohta tai verrattuna esimerkiksi siihen mitä nimimerkit "turumurre" tai "zem" ovat saaneet esille (=ei mitään) tai litteroiduksi (=hyvin paljon).

Ääninäytteet kuullaan varmasti joskus vielä ammattilaisten toimesta ja niistä vedetään jonkinlaiset johtopäätökset. Jatkossa muutamien ns. "annelistien" ongelmana on joko hyväksyä (edes osin) kuulemansa tai kieltää absoluuttisesti, analyysitekniikka ja kaikki ääninäytteet tavalla tai toisella.

- DC
Moi,

Nimimerkki "Kuolemannaakka" kirjoitti seuraavaa:

"Nämä on siis tuossa häkenauhassa olevasta kahden sekunnin äänettömästä katkoksesta..."

Ei ole, olisin maininnut jos on.

"...valtavasti hidastettuja, nopeutettuja..."

Eivät ole.

"Näytteille ominaista on se, että ne koostuvat piipityksestä..."

Näihän ei ole, kyllähän tämä selviää kuuntelemalla.

"Olemme usein pyytäneet häntä viemään näytteet poliisille, mutta ei vaan tunnu saavan aikaiseksi."

On muutakin tekemistä, enkä mene ns. syyhyttä saunaan. Tekniikka kehittyy mutta verrattuna esim. (k)uole-sanan epämääräiseen ja subjektiiviseen kuuntelukokemukseen viimeisten ääninäytteideni pitäisi olla jo riittävän selkeitä jonkinlaiseen viranomaisselvitykseen.

"Täällä olisi kokonaan oma ketjukin näille DC:n tutkimuksille, mutta jostain syystä hän ei enää halua sitä käyttää..."

Jälleen kerran: Nyt analysoidaan sitä oikeudessa kuultua häke-tallennetta.

- DC
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Ai niin, en muistanutkaan, että siinä toisessa häke-nauhan versiossa oli erilaisia juttuja kuin oikeudessa olleessa...
Ei hyvänen aika ihmislapsia.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Digi-Columbo
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Su Huhti 03, 2016 11:58 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Digi-Columbo »

Kuolemannaakka kirjoitti: Pe Syys 20, 2019 3:10 pm Ai niin, en muistanutkaan, että siinä toisessa häke-nauhan versiossa oli erilaisia juttuja kuin oikeudessa olleessa...
Ei hyvänen aika ihmislapsia.
Kyllä nimimerkin pitäisi tajuta yllä olevan ääniesimerkin merkitys ja selkeys. Olen ymmärtänyt että olisit asiassa ns. loogis-rationaalinen totuuden etsijä. Tässä mielessä (ajatellen mm. nettikirjaasi) sinun pitäisi olla nyt erittäin innoissasi "stop the press!" ja lisätä sinne pikaisesti tuo ääniesimerkki. Valitettavasti viestisi osoittaa että olet vain asioiden sekoittaja-populisti vailla minkäänlaista totuuden etsimisen tarkoitusta tai tutkijan luonnetta. Ei muuta tällä kertaa.

- DC
Vastaa Viestiin