Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
MollyMalone
Neuvoja-Jack
Viestit: 593
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:43 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

Kyllä se varmasti tiedetään miten murha on tapahtunut, meinaat varmaan että miten lavastus on tehty? Ehkä sä kerrotkin siitä oman versiosi?
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

MollyMalone kirjoitti:Kyllä se varmasti tiedetään miten murha on tapahtunut, meinaat varmaan että miten lavastus on tehty? Ehkä sä kerrotkin siitä oman versiosi?
Voi kuule, kyllä Naakka ja Turre on niitä versioita kertonutkin. Ongelma on vain siinä, että niitä täytyy yhtenään muuttaa kun tulee tätä uutta tietoa sovitettavaksi. Ottaa aina aikansa.
MollyMalone
Neuvoja-Jack
Viestit: 593
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:43 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

Mulla on kyllä vaan jotenkin erityinen tunne siitä että Naakalla voisi olla tähän oikein hyvä versio kerrottavana. Nimenomaan tuo hymyhymiö tuolla viestin perässä jotenkin kielii siitä että jotakin on mielessä...vähän niinkuin "tiedän jotakin mitä te ette tiedä 8) " Lukisin todella mielelläni Naakan version asiasta.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Valhalla kirjoitti:
MollyMalone kirjoitti:Kyllä se varmasti tiedetään miten murha on tapahtunut, meinaat varmaan että miten lavastus on tehty? Ehkä sä kerrotkin siitä oman versiosi?
Voi kuule, kyllä Naakka ja Turre on niitä versioita kertonutkin. Ongelma on vain siinä, että niitä täytyy yhtenään muuttaa kun tulee tätä uutta tietoa sovitettavaksi. Ottaa aina aikansa.
Kyllä meille on riittänyt se ihan eka ja alkuperäinen Auerin kertomus=) Se, mitä nauhalta kuuluu, ja mitä on tutkimuksissa havaittu. Valhalla ei puolestaan ole edes yrittänyt.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

MollyMalone kirjoitti:Mulla on kyllä vaan jotenkin erityinen tunne siitä että Naakalla voisi olla tähän oikein hyvä versio kerrottavana. Nimenomaan tuo hymyhymiö tuolla viestin perässä jotenkin kielii siitä että jotakin on mielessä...vähän niinkuin "tiedän jotakin mitä te ette tiedä 8) " Lukisin todella mielelläni Naakan version asiasta.

Tsekkaile viestihistoriaa, sieltä ne kaikki löytyy, hakutoiminnolla. Kannattaa muutenkin perehtyä tapauksen faktoihin. Pelkästään "teki-eipäs tehnyt" ei vie mihinkään.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

MollyMalone kirjoitti:Mulla on kyllä vaan jotenkin erityinen tunne siitä että Naakalla voisi olla tähän oikein hyvä versio kerrottavana. Nimenomaan tuo hymyhymiö tuolla viestin perässä jotenkin kielii siitä että jotakin on mielessä...vähän niinkuin "tiedän jotakin mitä te ette tiedä 8) " Lukisin todella mielelläni Naakan version asiasta.
Juu ymmärrän. Minäkin luin niitä mielenkiinnolla - muutaman kymmenen ensimmäistä.

Mutta jotta taas vakavoituisi asialle:
Syyttäjän mukaan uusi todistelu osoittaa väitteen vääräksi ja päinvastaiseksi. Lisätutkinnassa on ilmennyt, että perheessä on ollut vakavia ongelmia ja myös lapsiin on kohdistunut väkivaltaa.
Tämä kuulostaa jo paitsi rankalta niin kovin surulliselta. Kuinkahan rikki nuo lapset ovatkaan ja nyt iski pakokauhu kun ruvettiin puhumaan huoltajuuksista. Onneksi vyyhti alkoi purkaantumaan.
Kuolemannaakka kirjoitti: Kyllä meille on riittänyt se ihan eka ja alkuperäinen Auerin kertomus=) Se, mitä nauhalta kuuluu, ja mitä on tutkimuksissa havaittu. Valhalla ei puolestaan ole edes yrittänyt.
Yrittänyt mitä? Ymmärtää Annelia? Minä olen pitänyt häntä syyllisenä murhaan ja yrittänyt ymmärtää miten jotkut ei pidä. En ole ymmärtänyt.
Viimeksi muokannut Valhalla, Ma Syys 05, 2011 3:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Eihän tässä pelkästään lapsista ole kyse tai heidän puheistaan.
On jo kerrottu, että Annelin veli on avannut suunsa. Vai onko hänkin liian nuori?

Minä en keksi muuta ajatusta kuin sen, että veli on pelännyt, että joku päivä lapset saa maksaa hengellään mikäli sukset menee mamman kanssa ristiin.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:Eihän tässä pelkästään lapsista ole kyse tai heidän puheistaan.
On jo kerrottu, että Annelin veli on avannut suunsa. Vai onko hänkin liian nuori?

Minä en keksi muuta ajatusta kuin sen, että veli on pelännyt, että joku päivä lapset saa maksaa hengellään mikäli sukset menee mamman kanssa ristiin.
No tuskinpa se veli siellä perheen kotona on ollut väkivaltaa katselemassa!
Yksikään lapsista ei kertonut mistään väkivalloista tai tappeluista, päin vastoin kielsivät kuulusteluissa kaiken. Kummaa, että nyt, kun asiaa on jauhettu monta vuotta ja äiti jo kertaalleen tuomittu murhasta, aukeaa muistelukset.

ETP:ssä on myös veljen haastattelut, mutta se on mulla toisella koneella. Siitä näkisi, vierailiko veli ylipäätään koskaan Auerin & Lahden kotona.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
MollyMalone
Neuvoja-Jack
Viestit: 593
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:43 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

Kuolemannaakka kirjoitti:
MollyMalone kirjoitti:Mulla on kyllä vaan jotenkin erityinen tunne siitä että Naakalla voisi olla tähän oikein hyvä versio kerrottavana. Nimenomaan tuo hymyhymiö tuolla viestin perässä jotenkin kielii siitä että jotakin on mielessä...vähän niinkuin "tiedän jotakin mitä te ette tiedä 8) " Lukisin todella mielelläni Naakan version asiasta.

Tsekkaile viestihistoriaa, sieltä ne kaikki löytyy, hakutoiminnolla. Kannattaa muutenkin perehtyä tapauksen faktoihin. Pelkästään "teki-eipäs tehnyt" ei vie mihinkään.
Silläpä juuri kysynkin. Faktat ovat todella hyvin hallussa. En sitä varten kysyntkään vaan sillä että olen lukenut kaikki kirjoittamasi viestit ihan mielenkiinnosta. Tunnut tietävän enemmän "Annun" päänsisäisistä asioista kuin me muut. Mitä Annu pelkää ja mitä ei ja mitä mieltä hän olisi joistakin jutuista...
Mickey
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:56 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Lapsi kun on sijoituksessa, sijoitusperhe saa hyvän korvauksen, jokaisesta lapsesta. Nyt kun A.A todettiin syyttömäksi, tuli sijoitusperheellä hätä tehdä jotain, jotta lapset eivät palaisikaan äidilleen.
Ja kelle lapset ovat puhuneet? Veljelleen vai puolueettomalle taholle?
Lasta voi ihan hyvin manipuloida joku muukin kuin A.A jonka väitetään niin tehneen.
Mutta summasummarum, jos pitävät todisteet väitetyistä lyödään pöytään, lupaan vaihtaa heti kantaani A.A:n syyttömyydestä.
Siihen asti pidän kuitenkin syyttömänä.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Kyllähän lasten kertomukset ovat ennenkin auttaneet surmaajan kiinni saamisessa; esim. hammasmurhaaja Junno, uunisurma...jossain vaiheessa ne tapahtuma-aikaan paikalla olleet lapset vaan alkavat puhua.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=174
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=15&t=153

Että Auerin veli manipuloisi lapsia kertomaan negatiivisia asioita Auerista sen vuoksi, että he saavat hyvät rahat sijaisperheenä olemisesta? Käsittääkseni Auerin veli oli aika pitkään sisarensa puolta tämän tapauksen alkuaikoina. Ei ne sijaisvanhempina toimimisen rahat varmaankaan niin messeviä ole, että tällaisen kelkankäännön aiheuttaisivat.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

MollyMalone kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:
MollyMalone kirjoitti:Mulla on kyllä vaan jotenkin erityinen tunne siitä että Naakalla voisi olla tähän oikein hyvä versio kerrottavana. Nimenomaan tuo hymyhymiö tuolla viestin perässä jotenkin kielii siitä että jotakin on mielessä...vähän niinkuin "tiedän jotakin mitä te ette tiedä 8) " Lukisin todella mielelläni Naakan version asiasta.

Tsekkaile viestihistoriaa, sieltä ne kaikki löytyy, hakutoiminnolla. Kannattaa muutenkin perehtyä tapauksen faktoihin. Pelkästään "teki-eipäs tehnyt" ei vie mihinkään.
Silläpä juuri kysynkin. Faktat ovat todella hyvin hallussa. En sitä varten kysyntkään vaan sillä että olen lukenut kaikki kirjoittamasi viestit ihan mielenkiinnosta. Tunnut tietävän enemmän "Annun" päänsisäisistä asioista kuin me muut. Mitä Annu pelkää ja mitä ei ja mitä mieltä hän olisi joistakin jutuista...
Kyllähän mä oman salarakkaani tunnen toki. Tai ehkä olen anneli itse, vaihtanut vain sukupuolta.

Mutta ajatteles kuinka paljon tuolla kyökkipsykologia-ketjussa Annelin päänsisäisistä liikkeistä tiedetään! Jään kyllä kakkoseksi, kovasti. Siellä pystytään lukemaan kaikenlaista päänsisäistä pelkoa ja toivetta vaikka mikroilmeistä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

taavetti kirjoitti:Kyllähän lasten kertomukset ovat ennenkin auttaneet surmaajan kiinni saamisessa; esim. hammasmurhaaja Junno, uunisurma...jossain vaiheessa ne tapahtuma-aikaan paikalla olleet lapset vaan alkavat puhua.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=174
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=15&t=153

Että Auerin veli manipuloisi lapsia kertomaan negatiivisia asioita Auerista sen vuoksi, että he saavat hyvät rahat sijaisperheenä olemisesta? Käsittääkseni Auerin veli oli aika pitkään sisarensa puolta tämän tapauksen alkuaikoina. Ei ne sijaisvanhempina toimimisen rahat varmaankaan niin messeviä ole, että tällaisen kelkankäännön aiheuttaisivat.
Tuskin nyt veli mitään manipuloinut on, vaan tää koko prosessi ja kaikki hoitotädit joita siinä on ollut, ja poliisit tietysti myös. Onhan nyt selvää, että lapsille on toista vuotta kerrottu Annelin syyllisyydestä (kun hänet nyt kerran oli jo tuomittukin!), ja pari vuotta on tuossa iässä ikuisuus: eiväthän he edes kunnolla muista sitä aikaa kun asuivat yhdessä koko perhe. Nuorin oli 2-vuotias vai mitä se nyt oli.
Minusta nuorimmilla lapsilla ei mitenkään voi olla mitään tietoa murhasta, jos ja kun he olivat kaiken aikaa huoneessaan.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

MollyMalone kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:
MollyMalone kirjoitti:Mulla on kyllä vaan jotenkin erityinen tunne siitä että Naakalla voisi olla tähän oikein hyvä versio kerrottavana. Nimenomaan tuo hymyhymiö tuolla viestin perässä jotenkin kielii siitä että jotakin on mielessä...vähän niinkuin "tiedän jotakin mitä te ette tiedä 8) " Lukisin todella mielelläni Naakan version asiasta.

Tsekkaile viestihistoriaa, sieltä ne kaikki löytyy, hakutoiminnolla. Kannattaa muutenkin perehtyä tapauksen faktoihin. Pelkästään "teki-eipäs tehnyt" ei vie mihinkään.
Silläpä juuri kysynkin. Faktat ovat todella hyvin hallussa. En sitä varten kysyntkään vaan sillä että olen lukenut kaikki kirjoittamasi viestit ihan mielenkiinnosta. Tunnut tietävän enemmän "Annun" päänsisäisistä asioista kuin me muut. Mitä Annu pelkää ja mitä ei ja mitä mieltä hän olisi joistakin jutuista...
Ja vakavasti puhuen: olen nimenomaan yrittänyt olla tulkitsematta jotain ihmisten päänsisäisiä pelkoja, enkä oikein ymmärrä mihin lauseesi perustat. Olen yrittänyt välttää kyökkipsykologisointia viimeiseen saakka, ja pitäytyä vain faktoissa, joita on tullut esille, ja niiden perusteella ratkoa tätä juttua. Miettiä, mikä on mahdollista ja mikä ei, ja miten joku asia olisi voinut tapahtua. Toki siinä pitää ajatella todennäköistä käyttäytymistäkin, mutta vain logiikan pohjalta, ei suinkaan minkään tunteen tai yleistysten.
Minulla ei ole annelissa kiinni penniäkään, enkä tunne ainuttakaan asianosaista enkä ole koskaan käynyt Tähtisentiellä. Kiinnostuin vain tutkimaan tätä juttua, kun häke-puhelun ja poliisin väittämän syyllisyyden välillä näytti olevan ristiriitaa. Ja kummasti sitä sitten lopulta korkein oikeuskin löysi, vaikka yksi tuomio oli jo annetukin.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1443
Liittynyt: To Touko 20, 2010 8:28 pm

Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Kuolemannaakka kirjoitti: Minulla ei ole annelissa kiinni penniäkään, enkä tunne ainuttakaan asianosaista enkä ole koskaan käynyt Tähtisentiellä. Kiinnostuin vain tutkimaan tätä juttua, kun häke-puhelun ja poliisin väittämän syyllisyyden välillä näytti olevan ristiriitaa. Ja kummasti sitä sitten lopulta korkein oikeuskin löysi, vaikka yksi tuomio oli jo annetukin.
No mitä se korkein oikeus sitten löysi jo tässä vaiheessa?

Alkaa joillain kasetti hajoilemaan..
..saapa nähä..
Vastaa Viestiin