Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Vastaa tähän kakkelissa :)
Nuotio & Äreät Tiput
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Isotalo. Kakkeliin, kakkeliin.
Niilo23
Lauri Hanhivaara
Viestit: 144
Liittynyt: Pe Syys 09, 2011 2:08 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja Niilo23 »

sisotalo päivämäärä 03 Heinä 2012, 19:38 kirjoitti:Ero US ja minun välillä on, että olen yhtenä kokonaisuutena katsonut kaikki videot, verrannut niitä litterointiin. Olen keskustellut asiasta mm täällä ja taas arkistoon. Näin tekee työtään kokenut tukija.
Valhalla kirjoitti:Opettelisit sen sijaan kertomaan miksi olet päätynyt mihinkin johtopäätökseen ja mitkä seikat puhuvat päätelmäsi puolesta. Ne argumentit. Asiaan vaikuttavat tiedot tai päätelmät.

Täällä sinä älykääpiö kitiset muille argumenteista, vaikka juuri sinun tapoihisi kuuluu säännönmukaisesti vastata asiallisiin viesteihin sontakikkareita paiskomalla!


Ei sinulle asia-argumentit kelpaa silloin, kun ne eivät ole linjassa sinun tuomitsevan ennakkokäsityksesi kanssa. Olet kroonisen haluton hyväksymään viranomaisiin kohdistuvaa kritiikkiä. Pelkkää laatuvirhettä koko argumentointisi. Vaikka juuri viranomaistoiminnan laillisuus ja luotettavuus on se suuri juttu, jota tässä kannattaa tutkia. Eipä ole sinulle, vänkääjä, kelvannut! :evil:

Corruptissima res publica plurimae leges.
— Tacitus
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Re: Varsinais-Suomen käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Alkaa näköjään nouseen pintaan yhellä jos toisella :o

Ainut joka tässä on pokkana naama perusmyrtsinä on AA
There are no crimes behind enemy lines
Paikalla
Avatar
Päämiäs
Neuvoja-Jack
Viestit: 529
Liittynyt: Su Huhti 13, 2014 3:25 pm
Paikkakunta: Ei voi virkavaltaa muuten opettaa kuin viedä saunan taakse ja lopettaa
Viesti:

Varsinais-Suomen raiskausvalheiden Oikeusmurhaava käräjäoikeus 2012

Viesti Kirjoittaja Päämiäs »

Edellisillä sivuilla näkee todellisuustajuttomien satu-uskovaisten kiimalynkkareiden öyhöttämistä. Kuten käräjilläkin:
Mä ite tiedän ja osaan:

"Käräjäoikeus on käsittelyn aikana ilmoittanut, ettei oikeus pidä tarpeellisena asiantuntijalausunnon hankkimista lasten kertomusten luotettavuudesta". Tuomarit Elise Salpakari, Päivi Ranki katsoivat olevan käräjäoikeuden asia arvioida näytön luotettavuutta, joten "lausunnon hankkiminen ei ole ollut tarpeen". Vähemmistöön jäänyt tuomari (pj Tapio Katajamäki) piti lausuntoa tarpeellisena, ja olisi maksattanut laskun valtiolla.
http://www.mikkoniskasaari.fi/node/156

Naistuomareille on tarpeen opettaa yleistä elämänkokemusta vankilatuomiolla.
PERU_Viimeinen_virhe_turha_F35romut_HX-maanpetos=35mrd_ikivelkaorjuutemme._-Kaikki_blogistit_tietää_Auer_syytön
anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi
seppo-isotalo
RadioRockKorporaatio-tenttaus._Suomiareena_pätkä:
youtube.com/watch?v=FH9CGJFLoMk
Syyttömien_KKOikeusmurhat_valeraiskauksista
areena.yle.fi/1-3719531
2298417
2104198
mtv.fi/katso/20618268
Syytön_taksikuski_10v_vankilaa_raiskausvalheista
anneliauer.com
mikkoniskasaari.fi
puheenvuoro.uusisuomi.fi/?s=auer
fi.wikipedia.org/wiki/Ulvilan_surma
Salasana_ulvila_Lataa_ILMAISEKSI_Faktakirja2_Miten_poliisi_väärensi_Auerin_murhaajaksi
Vastaa Viestiin