Ulvila KUVIA (ketju 2)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
RoboCop

Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja RoboCop »


Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... atyt-kuvat
MTV3 Uutiset kertoi jo eilen, että Varsinais-Suomen käräjäoikeuden julkiseksi määräämät kaksi kuvaa esittävät matkapuhelinta. Kyseessä on Anneli Auerin rikoskumppaniksi epäillyn miehen puhelin, joka on otettu poliisin haltuun.

Kuviin viittaa myös teksti:

"Sony Ericsson haltuunotettu [osoitetieto]." Kuvat ovat jättimäisen esitutkintapöytäkirjan liitteinä sivulla 1465 ja 1466.

Käytännössä kaikki muut jutun materiaalit julistettiin eilen oikeudenkäynnin alkaessa salaisiksi seuraavan 60 vuoden ajaksi. Kännykkäkuvien julkistamista vaati Auerin rikoskumppaniksi epäilty helsinkiläinen taksikuski.
Kuva

Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Onkohan taksari nyt helpottunut. Liukuläppäericsson pääsi julkisuuteen joten epäily syyllisyydestä hälveni heti.

( kuvia on muuten nähtävästi vain yksi. Toinen on osasuurennos. )
Mutta siis osoitetietoja on etp:n todisteissa. PISTE
Palataan asiaan heti 2072 keväällä.

SEN sijaan kuviin liittyy mielestäni kyllä yksi merkittävä sisältö. Oikeus selvästi suorastaan vittuilee puolustuksen julkisuusvaatimuksille ja antoi oikein pykälien pykäliä noudattaen heille kaikki julkiseksi sopivat kuvat ja otteet etp:stä julkisuuteen. Taitaa olla jo esitutkintamateriaali tehnyt tuomareihin vaikutuksen kun viitsivät puolustusta heti alkuun näin tylyttää.

HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Onhan tuo kyllä niin punanen tuo puhelin, että mitä se sitten kertookaan, mutta minusta rietas 8)
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja skoone »

Valhalla kirjoitti:Onkohan taksari nyt helpottunut. Liukuläppäericsson pääsi julkisuuteen joten epäily syyllisyydestä hälveni heti.

( kuvia on muuten nähtävästi vain yksi. Toinen on osasuurennos. )
Mutta siis osoitetietoja on etp:n todisteissa. PISTE
Palataan asiaan heti 2072 keväällä.

SEN sijaan kuviin liittyy mielestäni kyllä yksi merkittävä sisältö. Oikeus selvästi suorastaan vittuilee puolustuksen julkisuusvaatimuksille ja antoi oikein pykälien pykäliä noudattaen heille kaikki julkiseksi sopivat kuvat ja otteet etp:stä julkisuuteen. Taitaa olla jo esitutkintamateriaali tehnyt tuomareihin vaikutuksen kun viitsivät puolustusta heti alkuun näin tylyttää.
Kuinkahan vanha laite lienee? Jos olis niin vanha kuin vuodelta 2006, niin reittihaku Tähtisentielle saattas olla paha...

Kai tolla voi myös filmailla?

Ja mitä ihmettä tuo avaamaton jätesäkkirulla tekee kuvassa? Ja TomTom-navigointipaketti. PC-juttuakin näkyy, ja mikä on kirja? Olisiko vihjeitä? Ehkä puhelin on löytynyt jätesäkistä jossain;))?
Muista lähdekritiikki!

Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Voiko päätellä, että kuvassa näkyvä navigaattorikin taksikuskilta takavarikoituihin tavaroihin? Jos kuuluu, mitä siitä voi päätellä?
Älä oleta

A.W
Sabrina Duncan
Viestit: 352
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 5:08 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja A.W »

Ei helvata kyllä menee typeräksi koko homma, ellei heillä muuta kuvia ole mitä julkaista niin ois antanut olla julkaisematta kokonaan. Mä olen aivan pihalla, mikä merkitys tuolla hikisellä puhelimella nyt voisi olla, niinkuin joku jo sanoi niin vittuilulta kuullostaa ja näyttää. Usko menee koko pirun juttuun....siis täähän on ihan karmeeta, että mitään ei kerrota julkisuuteen, eikö tässä muka sitten koskaan saa tietää mitään muuta kuin vaan ne rikosnimikkeet? Ja Anneli sekä suhari halusi, että julkistetaan tietoja miksi? Ovatko he nyt sitten kumminkin täysin syyttömiä ja paniikissa, eikai ihminen joka tietää että on syyllinen halua asioita julkisuuteen vai mitä mieltä olette?
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

A.W kirjoitti:Ei helvata kyllä menee typeräksi koko homma, ellei heillä muuta kuvia ole mitä julkaista niin ois antanut olla julkaisematta kokonaan. Mä olen aivan pihalla, mikä merkitys tuolla hikisellä puhelimella nyt voisi olla, niinkuin joku jo sanoi niin vittuilulta kuullostaa ja näyttää. Usko menee koko pirun juttuun....siis täähän on ihan karmeeta, että mitään ei kerrota julkisuuteen, eikö tässä muka sitten koskaan saa tietää mitään muuta kuin vaan ne rikosnimikkeet? Ja Anneli sekä suhari halusi, että julkistetaan tietoja miksi? Ovatko he nyt sitten kumminkin täysin syyttömiä ja paniikissa, eikai ihminen joka tietää että on syyllinen halua asioita julkisuuteen vai mitä mieltä olette?
No kyllähän tuosta puhelimesta jo nokkelimmat huomasivat, että taksari on pedofiili, koska puhelin on punainen.

Juu, on kyllä harvinaislaatuinen tapaus, kun syytetyt haluavat kaiken aineiston julkiseksi, mutta syyttäjät eivät=) Oisko ainoa laatuaan suomessa, jälleen kerran?
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Kommentti Herlocille tuolta tänne:

Istahdettuaan tuolille Auer kiinnittää huomionsa villatakin helmaan, tarttuu siihen, kumartuu Mannerin puoleen samalla kun asettelee helman peittämään vyötärön seutua. Lopuksi tarkastaa tuloksen.
Varmaankin tuli hyvä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja cicero »

A.W kirjoitti:Ei helvata kyllä menee typeräksi koko homma, ellei heillä muuta kuvia ole mitä julkaista niin ois antanut olla julkaisematta kokonaan. Mä olen aivan pihalla, mikä merkitys tuolla hikisellä puhelimella nyt voisi olla, niinkuin joku jo sanoi niin vittuilulta kuullostaa ja näyttää. Usko menee koko pirun juttuun....siis täähän on ihan karmeeta, että mitään ei kerrota julkisuuteen, eikö tässä muka sitten koskaan saa tietää mitään muuta kuin vaan ne rikosnimikkeet? Ja Anneli sekä suhari halusi, että julkistetaan tietoja miksi? Ovatko he nyt sitten kumminkin täysin syyttömiä ja paniikissa, eikai ihminen joka tietää että on syyllinen halua asioita julkisuuteen vai mitä mieltä olette?
No jos aineisto on salaista koska juttuun liittyy alaikäisiä niin heidän asianajajansa ainakin on tienneet jo pyyntöä tekdessään että kuvista ei tuu julkisia vaikka helvetti jäätyisi. Pelkkää julkisuuspeliä. On varmaan kummallakin mennyt siinä vaiheessa pala kurkkuun kun ovat kuulleet että jotakin kuitenkin julkistetaan. Peliä vaan tämän kuvajutun kohdilta puolin ja toisin.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"

Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Severin A »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:Onhan tuo kyllä niin punanen tuo puhelin, että mitä se sitten kertookaan, mutta minusta rietas 8)
Päivän Iltasanomat uutisoi seuravaa:

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus ... ml?ref=rss

Kyllä selvästikin Serlocci tietää mistä puhuu...

OT päättyy tähän.
Älä oleta

Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

A.W kirjoitti:Ei helvata kyllä menee typeräksi koko homma, ellei heillä muuta kuvia ole mitä julkaista niin ois antanut olla julkaisematta kokonaan. Mä olen aivan pihalla, mikä merkitys tuolla hikisellä puhelimella nyt voisi olla, niinkuin joku jo sanoi niin vittuilulta kuullostaa ja näyttää. Usko menee koko pirun juttuun....siis täähän on ihan karmeeta, että mitään ei kerrota julkisuuteen, eikö tässä muka sitten koskaan saa tietää mitään muuta kuin vaan ne rikosnimikkeet? Ja Anneli sekä suhari halusi, että julkistetaan tietoja miksi? Ovatko he nyt sitten kumminkin täysin syyttömiä ja paniikissa, eikai ihminen joka tietää että on syyllinen halua asioita julkisuuteen vai mitä mieltä olette?
Kyllä tuomioistuimen päätökset ja perusteet aikanaan julkistetaan ilman uhrien henkilöllisyyttä.

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

A.W kirjoitti:Ei helvata kyllä menee typeräksi koko homma, ellei heillä muuta kuvia ole mitä julkaista niin ois antanut olla julkaisematta kokonaan. Mä olen aivan pihalla, mikä merkitys tuolla hikisellä puhelimella nyt voisi olla, niinkuin joku jo sanoi niin vittuilulta kuullostaa ja näyttää. Usko menee koko pirun juttuun....siis täähän on ihan karmeeta, että mitään ei kerrota julkisuuteen, eikö tässä muka sitten koskaan saa tietää mitään muuta kuin vaan ne rikosnimikkeet? Ja Anneli sekä suhari halusi, että julkistetaan tietoja miksi? Ovatko he nyt sitten kumminkin täysin syyttömiä ja paniikissa, eikai ihminen joka tietää että on syyllinen halua asioita julkisuuteen vai mitä mieltä olette?
Mulle tulee mieleen, että Anneli ja suhari syyttelevät toinen toisiaan. Haluaisivat julkisuuteen mitä tietävät toinen toisistaan? Kumpikin pitää itseään syyttömänä. Muuta en keksi, paitsi tietenkin että rikosten kohteita koetetaan suojata niin pitkälle kuin se on mahdollista. Muu on toissijaista. Molempia ei voi valita: tekijöitten tekojen kuvaus+todisteet (heidän oikeusturvansa) >< alaikäisten säästyminen lisäkärsimykseltä.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Tara kirjoitti:
A.W kirjoitti:Ei helvata kyllä menee typeräksi koko homma, ellei heillä muuta kuvia ole mitä julkaista niin ois antanut olla julkaisematta kokonaan. Mä olen aivan pihalla, mikä merkitys tuolla hikisellä puhelimella nyt voisi olla, niinkuin joku jo sanoi niin vittuilulta kuullostaa ja näyttää. Usko menee koko pirun juttuun....siis täähän on ihan karmeeta, että mitään ei kerrota julkisuuteen, eikö tässä muka sitten koskaan saa tietää mitään muuta kuin vaan ne rikosnimikkeet? Ja Anneli sekä suhari halusi, että julkistetaan tietoja miksi? Ovatko he nyt sitten kumminkin täysin syyttömiä ja paniikissa, eikai ihminen joka tietää että on syyllinen halua asioita julkisuuteen vai mitä mieltä olette?
Mulle tulee mieleen, että Anneli ja suhari syyttelevät toinen toisiaan. Haluaisivat julkisuuteen mitä tietävät toinen toisistaan? Kumpikin pitää itseään syyttömänä. Muuta en keksi, paitsi tietenkin että rikosten kohteita koetetaan suojata niin pitkälle kuin se on mahdollista. Muu on toissijaista. Molempia ei voi valita: tekijöitten tekojen kuvaus+todisteet (heidän oikeusturvansa) >< alaikäisten säästyminen lisäkärsimykseltä.
Muuta et keksi? Eikö voisi olla ajateltavissa, että molemmat ovat oikeasti syyttömiä, ja pelkäävät epäoikeudenmukaista oikeudenkäyntiä ja sen vuoksi haluaisivat kaiken kansan näkevän, mistä heitä syytetään ja millä perusteilla, että syytteiden älyttömyys tulisi näkyville. Itse ainakin haluaisin, jos olisin menettänyt luottamuksen poliisin ja oikeuslaitokseen. AA:lla tuskin kovin suurta luottoa enää poliiseja ja syyttäjiä kohtaan on.
Ei kukaan tuollaista pyöritystä vaan lampaana vastaan ota, vaan tottakai epäoikeudenmukaisuudet yritetään nostaa esille. "Lasten hyvän" taakse on helppo piiloutua, ja vaatia kaikkea piiloon ja salaisia oikeudenkäyntejä, mutta nämä samat lapset ovat ehkä aiheettomasti viemässä äitiään vankilaan. Harva ottaa pedofiilin leimaa lapsiaan säästääkseen. Selvästihän lapset ovat menneet aivan sekaisin tämän traumaattisen ja epänormaalin tilanteen ollessa päällä lähes koko heidän "tiedollisen" elämänsä ajan. Joku heidän päähänsä on nuo asiat laittanut, mikäli ne eivät totta ole.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Muuta et keksi? Eikö voisi olla ajateltavissa, että molemmat ovat oikeasti syyttömiä, ja pelkäävät epäoikeudenmukaista oikeudenkäyntiä ja sen vuoksi haluaisivat kaiken kansan näkevän, mistä heitä syytetään ja millä perusteilla, että syytteiden älyttömyys tulisi näkyville. Itse ainakin haluaisin, jos olisin menettänyt luottamuksen poliisin ja oikeuslaitokseen. AA:lla tuskin kovin suurta luottoa enää poliiseja ja syyttäjiä kohtaan on.
Ei kukaan tuollaista pyöritystä vaan lampaana vastaan ota, vaan tottakai epäoikeudenmukaisuudet yritetään nostaa esille. "Lasten hyvän" taakse on helppo piiloutua, ja vaatia kaikkea piiloon ja salaisia oikeudenkäyntejä, mutta nämä samat lapset ovat ehkä aiheettomasti viemässä äitiään vankilaan. Harva ottaa pedofiilin leimaa lapsiaan säästääkseen. Selvästihän lapset ovat menneet aivan sekaisin tämän traumaattisen ja epänormaalin tilanteen ollessa päällä lähes koko heidän "tiedollisen" elämänsä ajan. Joku heidän päähänsä on nuo asiat laittanut, mikäli ne eivät totta ole.
Aika moni on toista mieltä. Neljän lapsen lisäksi. Myös murhan osalta. Ja kohta kait KKO:nkin mielipide ilmaistuna. Lapsiin kohdistuneiden rikosten suhteen voi vielä ns puolensa valita mutta murhan suhteen tuo aika lienee kohta ohi. Naakka saa silti ripustautua haluamaansa naruun - ei voi kuin katseella seurata.

Vastaa Viestiin