TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Corazzon
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: La Marras 15, 2014 12:37 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Corazzon »

"Annelilla lapsia oli kolmen sijaan neljä, ja jälkikäteen voi mielestäni kiitollisena todeta, että onneksi nuorimmat lapset eivät heränneet valveille tappajan riehuessa perheenisän kimpussa. " By PiLi . Eivät edes muka reagoineet ja heränneet viimeistään siihen hyytävään kirkaisuun? No kyllä ovat outoja lapsia, vai olikohan heille annettu jotain nukuttavaa iltapalaa? Ohjeistettuhan oli etukäteen, ettei saa reagoida, jos kuuluu jotain outoja ääniä. Aika hyvin suunniteltu.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Corazzon kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 11:05 pm
"Annelilla lapsia oli kolmen sijaan neljä, ja jälkikäteen voi mielestäni kiitollisena todeta, että onneksi nuorimmat lapset eivät heränneet valveille tappajan riehuessa perheenisän kimpussa. " By PiLi . Eivät edes muka reagoineet ja heränneet viimeistään siihen hyytävään kirkaisuun? No kyllä ovat outoja lapsia, vai olikohan heille annettu jotain nukuttavaa iltapalaa? Ohjeistettuhan oli etukäteen, ettei saa reagoida, jos kuuluu jotain outoja ääniä. Aika hyvin suunniteltu.
Kyllä normaalit pikkulapset saattavat nukkua hyvin sikeästi ihan tavallisen iltapalan syötyään. Ei ole viitteitä, että kaksi nuorinta lasta olisi havahtunut isosiskonsa kirkaisuun. Poikakin taisi nousta kunnolla valveille vasta siinä vaiheessa, kun poliisit liikkuivat Tähtisentien asunnon takapihalla taskulamppuineen tutkimassa paikkoja.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 5:33 pm
damfin kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 11:06 am
Onkos muutes tämä kuvio vielä ollenkaan otettu huomioon, jospa puhelu ei ollutkaan nauhoitus eikä manipuloitu, jospa se olikin yhdessä sovittu niin että autenttiselta vaikuttavan tilanteen aikaansaamiseksi tyttö rikkoo ikkunan ja hyökkää jukan kimppuun, ja samaan aikaan anneli huppis-tarinoita selittääkseen ryntää puhelimeen vedättämään hätäkeskuspäivystäjää?

Onhan se ollut jo vuosia mukana skenaariona, hiljaisempana sellaisena tosin. Ehkä tyttö on mukana asiassa jotenkin, mutta luultavasti kuitenkin asiassa olisi mukana "Jönsse" ulkopuolisena tekijänä. Jolloinka saataisiin se Huppiskin aidosti skenelle ja kaippa siitä Jönsestä vähän hajujakin koirille jää niin ei tartte olemattomia haistella.

Hovioikeus tosiaan tuomiolauselmassaan pohti tätä asiaa ja piti varsin selvänä, että Anneli ei kerro kaikkea mitä keissistä tietää.
Nyt alkaa sitten olla aika, jolloin on syytä viimeistään lopettaa syyttömien ihmisten vainoaminen täällä murhainfossa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 11:19 pm
Nyt alkaa sitten olla aika, jolloin on syytä viimeistään lopettaa syyttömien ihmisten vainoaminen täällä murhainfossa.
Kerro meillekin, ketä täällä on nyt moisella tavalla vainottu??
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 11:16 pm
Poikakin taisi nousta kunnolla valveille vasta siinä vaiheessa, kun poliisit liikkuivat Tähtisentien asunnon takapihalla taskulamppuineen tutkimassa paikkoja.
Olitko paikanpäällä murhayönä kun noin kovasti olet tietävinäsi kaikenlaista sieltä?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 5:46 pm
...
Minä pystyn kyllä psykopaattina ihan samanlaiseen tunteisiin vetoavaan paskanyyhkytystekstiin, jotta saisin teitä heikommilla geeneillä varustettuja, hyväuskoisia laupiaita sieluja retkutettua ja manipuloitua kusetukseni taakse.

Miksipä Anneli ei myös pystyisi samaan?
Anneli ei ole psykopaatti. Hänet on todettu tutkimuksin mieleltään terveeksi. En tiedä, miksi monet mieltävät älykkään ja kiltin ihmisen uhkaksi omalle itsetunnolleen. Miksi joillekin tulee pakonomainen tarve lyödä jo muutoinkin kovia kokenutta ihmistä?

Muistaako kukaan, missä vaiheessa ja kenen toimesta otettiin ensimmäisen kerran esille taustanauhaväite? Jotain pohdintaa asiasta on todettu myös Naakan kirjassa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 11:32 pm
Muistaako kukaan, missä vaiheessa ja kenen toimesta otettiin ensimmäisen kerran esille taustanauhaväite?
Eikös se ollut Anneli itse, joka ensimmäisen kerran vihjaisi että "sittenhän minä olen varmaan käyttänyt nauhuria".

Psykopaatti nauttii saadessaan rillata älykkyydellään ja oveluudellaan muita ihmisiä.

Psykopatiaa ei voida millään tutkimuksella luotettavasti poissulkea. Psykologiset testit ja kyselyt ovat aivan yhtä tyhjän kanssa. Lukenut psykopaatti osaa kyllä väistää niissä olevat narautuskysymykset. Tottakait kukatahansa vähänkään fiksumpi psyko osaa vastata, että "on hirveää nähdä eläimen kärsivän". Ei sellaisilla kysymyksillä ketään kunnon psykoa jalliteta.

Sitä en tiedä näkyykö aivojen kuvantamistutkimuksessa jotain poikkeavaa. Sellainen mahdollisuus saattaa olla. Mutta ei Annelin päätä ole MRI-kuvattu, turha sössöttää sellaisia.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

CSI kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 11:58 pm
Pieni liekki kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 11:32 pm
Muistaako kukaan, missä vaiheessa ja kenen toimesta otettiin ensimmäisen kerran esille taustanauhaväite?
Eikös se ollut Anneli itse, joka ensimmäisen kerran vihjaisi että "sittenhän minä olen varmaan käyttänyt nauhuria".
Ei hän mitään "vihjaissut", vaan osoitti syyttäjän väitteen mahdottomuuden, koska syyttäjä väitti, että hän tappoi Jukan puhelun aikana, eikä se ollut käytettävissä olevan ajan puitteissa mahdollista. "Minunhan olisi täytynyt äänittää murha etukäteen, koska puhelun aikana en olisi murhata ehtinyt!"

Minäkin vihjaisin jo vuosia sitten, että ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja. Kyseessä siis huumoriksi laitettu tuskastuminen siitä, ettei suuri osa porukasta tajua eikä viitsi eikä osaa laskea näin yksinkertaista asiaa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10529
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja damfin »

Pieni liekki kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 11:19 pm
CSI kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 5:33 pm
damfin kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 11:06 am
Onkos muutes tämä kuvio vielä ollenkaan otettu huomioon, jospa puhelu ei ollutkaan nauhoitus eikä manipuloitu, jospa se olikin yhdessä sovittu niin että autenttiselta vaikuttavan tilanteen aikaansaamiseksi tyttö rikkoo ikkunan ja hyökkää jukan kimppuun, ja samaan aikaan anneli huppis-tarinoita selittääkseen ryntää puhelimeen vedättämään hätäkeskuspäivystäjää?

Onhan se ollut jo vuosia mukana skenaariona, hiljaisempana sellaisena tosin. Ehkä tyttö on mukana asiassa jotenkin, mutta luultavasti kuitenkin asiassa olisi mukana "Jönsse" ulkopuolisena tekijänä. Jolloinka saataisiin se Huppiskin aidosti skenelle ja kaippa siitä Jönsestä vähän hajujakin koirille jää niin ei tartte olemattomia haistella.

Hovioikeus tosiaan tuomiolauselmassaan pohti tätä asiaa ja piti varsin selvänä, että Anneli ei kerro kaikkea mitä keissistä tietää.
Nyt alkaa sitten olla aika, jolloin on syytä viimeistään lopettaa syyttömien ihmisten vainoaminen täällä murhainfossa.
Minun puoleltani tuo oli ihan puhdasta ironista huumoria, osoittaakseni juuri sen miten päättömiä ja naurettavia pohdintoja täällä esiintyy.
Oikeastihan tuo olisi jo maailmanlaajuisestikin melko ennenkuulumatonta että tuon ikäinen olisi noin taitavasti mukana murhan peittelyssä saati sitten osallisena siihen, ja vielä pystyisi pitämään asian sisällään vuosikausia muuttamatta tarinaansa tai sekoilematta siinä missään vaiheessa.

Tuo "Jönssen" huppiksen paikalle laittaminenkin melko naurettavaa ottaen huomioon että annelin syyllisyyttä on sitten kuitenkin yritetty todistaa myöskin sillä että ketään ulkopuolista tekijää ei olisi paikalla ollut eikä hänestä ole löytynyt mitään jälkiä... eli melkoinen ninjahan tämä jönssekin sitten taitaa olla kun on putkahtanut paikalle ja poistunut paikalta mitään jälkiä jättämättä, ja jos siellä se jönsse sitten oli ollut, niin mihin olisi tarvittu nauhoituksia hätäpuhelua varten, eli jos jönssen paikalla oloon uskotte niin unohtakaa sitten se turha vääntäminen siitä hätäpuhelunauhasta :lol:

Itse kyllä uskon ulkopuoliseen tekijään, siihen en sitten kykene ottamaan kantaa onko anneli tuntenut tuon tekijän vai ei.
Mahtoiko jukan tai annelin tuttavapiiriin kuulua ketään vittiksi kutsuttua henkilöä...?

Avatar
myrskylyhty
Harjunpää
Viestit: 320
Liittynyt: To Kesä 28, 2018 4:01 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja myrskylyhty »

damfin kirjoitti:
La Loka 26, 2019 4:33 pm
Jäi nyt hieman epäselväksi että missä kohtaa hätäpuhelua tuo "lähetetään lapsi katsomaan" tapahtui? ja toisaalta mikä oli hätäkeskuksen rooli tuossa kun hätäkeskuspäivystäjäkään ei kehoittanut poistumaan talosta ja viemään lapsia turvaan, vaan päinvaistoin käski pysymään puhelimessa.

Ja jos nyt oletetaan niin että syyttäjä on ollut oikeassa, eli että anneli kuitenkin on lasten hyväksikäyttäjä ja nuorempien lasten kertomukset pitävät paikkansa, niin silloinhan pitää ottaa huomioon myöskin se seikka että tuo katsomaan lähetetty lapsi on ollut täysin kykenevä osallistumaan lukuisia kertoja orgioihin joissa hän on ollut mukana harrastamassa ryhmäseksiä jensin ja annelin kanssa... eli kai lapsi on silloin ollut myöskin kykenevä ihan omatoimisesti pitämään itsensä turvassa tarkistaessaan onko surmaaja vielä talossa, eli koittakaa nyt päättää oliko se lapsi viaton ja avuton lapsi, vaiko 10 vuotias paholainen joka osallistui nuorempien lasten hyväksikäyttöön :lol:
Kohdassa 3:40 Anneli kysyy lapseltaan:"Amanda olikse viel siel?"
https://youtu.be/QjylMhxCIxs

Toiseen kysymykseesi vastaan niin etten itse ainakaan ymmärrä sitä että lasta epäillään, kun hän tuskin isänsä olisi pystynyt murhaamaan. Mistään suunnittelusta puhumattakaan. En usko että alaikäinen lapsi voisi mitenkään edesauttaa Annelin suunnitelmia. Näkihän sen jo Seinäjoen koulukaverinsa tappaneen tapauksesta. Hänen ideansa oli myrkyttää ystävänsä lasinpesunesteellä terästetyllä mehulla.
"Olin sitä mieltä, että ketään ei tapeta, asiat pitää selvittää muuten." -Metsuri

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10529
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja damfin »

myrskylyhty kirjoitti:
Ma Marras 04, 2019 7:07 pm
damfin kirjoitti:
La Loka 26, 2019 4:33 pm
Jäi nyt hieman epäselväksi että missä kohtaa hätäpuhelua tuo "lähetetään lapsi katsomaan" tapahtui? ja toisaalta mikä oli hätäkeskuksen rooli tuossa kun hätäkeskuspäivystäjäkään ei kehoittanut poistumaan talosta ja viemään lapsia turvaan, vaan päinvaistoin käski pysymään puhelimessa.
...lyhensin...
Kohdassa 3:40 Anneli kysyy lapseltaan:"Amanda olikse viel siel?"
https://youtu.be/QjylMhxCIxs
...lyhensin tätäkin...
Sanamuoto... "olikse" käytetäänkö sitä kun halutaan jonkun menevän katsomaan, vai käytetäänkö tuollaista sanamuotoa kenties silloin kun joku on jo käynyt katsomassa?

No vastaan itse oman käsitykseni... mielestäni tuossa Amanda on omasta aloitteestaan käynyt kurkkaamassa tilannetta, ja Anneli on sitten kysynyt tuon kysymyksen "olikse viel siel?"
Mutta tuossa lauseessa ei kyllä millään lailla lähetetä lasta katsomaan mitään.

Tuohon lapsiasiaan vielä... minun mielestäni juuri tuo paikalla ja hereillä ollut lapsi puhuu todella vahvasti annelin syyttömyyden puolesta, kun en ymmärrä millä keinolla tuon ikäinen lapsi olisi saatu manipuloitua sellaiseen tilaan että hän vuosikausia pysyy tarinassaan ja puolustaa äitiään kertoen ulkopuolisesta "huppiksesta" eikä julkisesti missään vaiheessa ole alkanut epäilemään äitinsä osuutta asiaan, ei edes siinä vaiheessa kun syyttäjä täysillä painosti julkisuudessakin päälle asian suhteen niin vahvasti että sai jopa sen myöhemmin kumotun tuomion aikaiseksi, edes siinä vaiheessa tuo ainoana paikalla ollut lapsi ei siis kääntynyt äitiään vastaan vaan pitäytyi uskossaan että huppumies poistui ikkunasta, eikä vaikuttanut edes alkavan epäilemään että huppumies olisi ollut äitinsä paikalle kutsuma murhamies, eli tuskin tuon lapsen mielestä tapahtumaa edeltänyt perhe-elämäkään on antanut mitään viitteitä siihen että äiti olisi voinut tapattaa isän.

Nuoremmat lapsethan eivät siis olleet tilanteessa suoranaisesti läsnä vaan omassa huoneessaan, ja olivat sen ikäisiä että heidät on ollut mahdollista saada jälkikäteen uskomaan äitinsä syyllisyyteen kun sitä "totuutta" on tarpeeksi heille syötetty.

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Ma Marras 04, 2019 11:14 am
CSI kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 11:58 pm
Pieni liekki kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 11:32 pm
Muistaako kukaan, missä vaiheessa ja kenen toimesta otettiin ensimmäisen kerran esille taustanauhaväite?
Eikös se ollut Anneli itse, joka ensimmäisen kerran vihjaisi että "sittenhän minä olen varmaan käyttänyt nauhuria".
Ei hän mitään "vihjaissut", vaan osoitti syyttäjän väitteen mahdottomuuden, koska syyttäjä väitti, että hän tappoi Jukan puhelun aikana, eikä se ollut käytettävissä olevan ajan puitteissa mahdollista. "Minunhan olisi täytynyt äänittää murha etukäteen, koska puhelun aikana en olisi murhata ehtinyt!"

Minäkin vihjaisin jo vuosia sitten, että ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja. Kyseessä siis huumoriksi laitettu tuskastuminen siitä, ettei suuri osa porukasta tajua eikä viitsi eikä osaa laskea näin yksinkertaista asiaa.

Älykkäillä murhaajilla on usein outo huumorintaju ja varsinkin pp-henkilöillä on juuri tuon tyylistä huumoria, jossa heitellään pokkana "Minunhan olisi täytynyt äänittää..."

Heitä naurattaa kun he paljastavat jutun juonen mutta sinisilmäiset hölmöt eivät siitä huolimatta käsitä. Se tuottaa heille suurta tyydytystä. Mistäkö tiedän....? :D
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti:
Ma Marras 04, 2019 7:22 pm
kun en ymmärrä millä keinolla tuon ikäinen lapsi olisi saatu manipuloitua sellaiseen tilaan että hän vuosikausia pysyy tarinassaan ja puolustaa äitiään kertoen ulkopuolisesta "huppiksesta" eikä julkisesti missään vaiheessa ole alkanut epäilemään äitinsä osuutta asiaan, ei edes siinä vaiheessa kun syyttäjä täysillä painosti julkisuudessakin päälle asian suhteen niin vahvasti että sai jopa sen myöhemmin kumotun tuomion aikaiseksi, edes siinä vaiheessa tuo ainoana paikalla ollut lapsi ei siis kääntynyt äitiään vastaan vaan pitäytyi uskossaan että huppumies poistui ikkunasta,
Tai sitten lapsi on mukana hommassa.

Jotain mätäähän tässä on kun 4 lapsen porukassa vain tuo yksi pärjää äitinsä kanssa kuin paida ja pebbu. Loput kolme lasta ovat takajaloillaan kapinassa noita vastaan ja karttelevat. Ei pelkästään äitiä vaan tuota vanhinta sisartaan.

Ilmeisesti siellä on tehty jotain mitä ei ihan ole meille avattu täydessä raadollisuudessaan. Voihan tuo vanhin olla vaikka äidin pikku luottoapulainen kiduttamisessa tms.

Eikös tuo vanhin muuten ollu eri isälle kuin nuo muut?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Ahaa
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Loka 11, 2019 12:52 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Ahaa »

Susku London kirjoitti:
Su Loka 20, 2019 2:06 pm
Ahaa kirjoitti:
Su Loka 13, 2019 1:56 am
Olen pienin liekin kanssa täydellisen samaa mieltä. Miten mä --- ja linjoil - sanojen välissä on kaksitavuinen sana "PÄÄ - SEN". Kolmea tavua 1. PY - 2. SY - 3. TÄÄN
Tässä se virhe piilee. Kyse ei ole kaksitavuisesta sanasta, vaan hyvin nopeasti ja hätäisesti puhutusta lauseesta, jossa tietyt kirjaimet kuuluvat paremmin tuon nimenomaisen sanan kohdalla..

Ei miten mä, vaan

me p…ysyt…ää…n... sen linjoil.

NOPE! Tosivirhe on , että kuulet total omiasi. Tein kuten käskit ja yritin sanoa 0,6 sekunnissa: - miten me pysytään sen - Ei toimi! - Rauhallinen "Linjoil"-sana on puolet koko 1,2 sekunnin kohdasta eikä Anneli muuta puherytmiä tolleen. (kokeiltiin myös illanvietossa, hauskaa oli! :D ) Erityisen koomista toistaa tavut 10 kertaa 5:n sekunnin aikana. Nauru kyllä vaikeutti muutenkin mahdotonta sana-akrobaatiota. Kaverini älysi lopulta demota sanaryöpyn diginaiselle:
https://aijaa.com/MgNeHK

Blogisti AA:n sivuilta ladattu tiedosto (naista esiin):
https://aijaa.com/1aFksI
Annelilta on hieno ele jakaa Ulvilan äänifaileja. Alko kiinnostaa oikeesti! esim. Dialog isolation ohjelma ilmesty tänä vuonna ja on tehty juurikin tämmöttis tapauksiin. Ulkopuolisia ääniä löyty jo nytkin, mutta ketä ne on?

Summa summarum länsimurre: Mitenmä pääsen linjoil?

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »



Anneli siis vastaa tytön kysymykseen toisella kysymyksellä?
- Mitä mä sanon?
- Mä soitin poliisille, sieltä sanottiin et mitenmä pääsen linjoil?

Oliko nyt looginen keskustelu? Tai ylipäätään looginen lause tai tilanteeseen sopiva?

Lainaustorni korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Vastaa Viestiin