Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukset

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Ghost hunting: KYLLÄ!

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Ghost hunting kirjoitti:Niin minäkin olen sitä mieltä, että Lahti oli uudenmaan ja Turun seudun pedoringin/rinkien jäljillä, poliisikin oli kysynyt insestitutkimuksesta eikä pollari turhia kysele ilman todistepohjaa ainakaan noin vakavasta asiasta. Nykyään onkin tullut ilmi saman 2006 ajanjakson pedojuttuja.
On tullut ja tulee varmasti jatkossakin.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Eli Lahti oli pedofiiliringin (todennäköisesti Aarnion vetämän) jäljillä, ja tästä suivaantuneena Auer ja hänen tyttärensä päättivät tappaa hänet käyttämällä aikaisemmin valmistamaansa taustanauhaa?

Tämäkö on kootusti nyt tämänpäiväinen teoria Ulvilan tapahtumista?

Kuka se poliisi oli, jolle Lahti soitti ja joka soitti Lahdelle useasti keväällä 2006? Joku pedofiiliko, kun ei asiaa tunnusta?
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kuolemannaakka kirjoitti:Eli Lahti oli pedofiiliringin (todennäköisesti Aarnion vetämän) jäljillä, ja tästä suivaantuneena Auer ja hänen tyttärensä päättivät tappaa hänet käyttämällä aikaisemmin valmistamaansa taustanauhaa?

Tämäkö on kootusti nyt tämänpäiväinen teoria Ulvilan tapahtumista?

Kuka se poliisi oli, jolle Lahti soitti ja joka soitti Lahdelle useasti keväällä 2006? Joku pedofiiliko, kun ei asiaa tunnusta?
Jos pedofiilirinki kehitellään tähän mukaan - tai saadaan jotenkin linkitettyä tähän mukaan - niin silloin kyllä ulkopuolisen apurin todennäköisyys nousee korkealle.

Miksei apurin poistumisesta ole jälkiä väitettyyn lähtösuuntaan jäänyt - no kuka sanoo, että apurin piti sinne edes poistua....hän on voinut mennä pääovesta ja luvan kanssa. Luultavasti on mennytkin.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja CSI »

Evil Lindros kirjoitti:Jukka Lahti siis epäili vaimoaan insestistä ja pedofiliasta ja sen kunniaksi pakkasi ensin matkalaukkunsa ja riisui sitten itsensä alkkareilleen käydäkseen ihanan vaimonsa viereen nukkumaan. Niinhän sitä mies tekee saatuaan vaimonsa kiinni insestistä ja pedofiliasta.

Mitä todisteita meillä on, että Jukka Lahti ylipäänsä kävi kuvaamallasi lailla nukkumaan?

Anneli Auerin kertomus asiasta lienee ainoa mihin tuo ajatus perustuu. Ja jos ollaan teoriallesi uskollisia, niin silloin kaikki mitä AA kertoo, voi olla shaissea.

Itse olen kyllä pitänyt tätä pedorinki-vaihtoehtoa tinahattujen loppumattoman salaliittokuumen eräänä ilmentymänä- mutta jos se ratkaisu löytyy tältä linjalta, niin onhan tämä aivan uskomaton keissi kaikenkaikkiaan. On ollut jo tähän asti ja jos tämä kääntyisi pedofiiliringin järjestämäksi murhaksi, niin on kyllä vuosisadan murha ollut sitten Suomessa vaikka vuosisatakin oli vasta 7. vuottaan menossa. Ei kait tämän hullumpaa murhaa sitten enää mistään tulisi...9 vuotias likkakin touhussa mukana.

No, todisteita ei varmaan kovin herkästi tähän enää keksitä ellei joku ala sitten puhumaan. Pedofiilejä vaan harvemmin tunnontuskat vaivaa?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja Joosua »

CSI kirjoitti:
Miksei apurin poistumisesta ole jälkiä väitettyyn lähtösuuntaan jäänyt - no kuka sanoo, että apurin piti sinne edes poistua....hän on voinut mennä pääovesta ja luvan kanssa. Luultavasti on mennytkin.
Tuo ajatus apurin mukanaolosta on siinä mielessä mielenkiintoinen, kun ottaa huomioon että poliisihan suoritti ymmärtääkseni varsin paljon teknistä tutkintaa ja etsi mm dna-jälkiä juuri löytäääkseen jälkiä sivullisesta tekijästä. Kun ajattelee että tekijä, siis vaikka apuri, on ollut uhrissa kiinni, on painittu ja muksittu ja sohittu veitsellä ja kasvotkin on olleet näkyvissä niin on omitusta ettei mitään dna-jälkiä ulkopuolisesta henkilöstä ole jäänyt.

Tietenkin hyvällä suunnittelulla ja hyvillä suojavarusteilla tällaista jälkien jäämistä varmaan voidaan osittain vähentää. Mutta jos teko olisi hyvin suunniteltu, en tajua miksei tekoa olisi tehty muualla ja ihan muulla tekotavalla. Riskit paljon pienemmät tekijälle, jälkien jäämisriski pienempi ym. Ei minusta oikein hyvin natsaa apurin mukana olokaan.

Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja Susku London »

Kokonainen ketju on avattu mielikuvituspuheelle.

JOS Jukka S. Lahti olisi tehnyt insestitukimusta, niin siihen löytyisi näyttö. Ei kukaan tee yksin tutkimusta.

Joten näyttöä peliin, kiitos.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja TobiasW »


Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja Susku London »

Täsmää mihin? Onko Sinulla näyttöä siitä, että Jukka S. Lahti teki insestitutkimusta, vaiko ei? Olet kuitenkin avannut tämän keskusteluketjun tänne. (Arvaa, oliko tosi helppoa huomata, ettet ole mikään tutkija, tuskin olet edes yliopistossa opiskellut, vaikka muuta annatkin ymmärtää).

Jukka S. Lahti soitti poliisille Porvooseen, ja kieltämättä on todella omituista, ettei poliisi muka muista minkä takia, tai missä asiassa. Oliko kyseinen poliisi myymässä autoaan, asuntoaan, mökkiään, koiraa tms? Oliko Porvoon seudulla tapahtunut jotain, esim. liikenneonnettomuus, jonka silminnäkijänä Lahti oli ollut? Liittyikö puhelu niihin kursseihin, joihin Lahti oli osallistunut, joissa oli ollut poliiseja? Kyselikö Lahti jonkun kurssikaverinsa yhteystietoja?

Ehkä emme saa milloinkaan tietää. Ehkä näillä asioilla ei ole mitään merkitystä Jukka S. Lahden murhan kanssa.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Susku hyvä, oli minulla ”näyttöä” jostakin tai ei, sitä sinä ja kaverisi ette saa (etukäteen) tietää, koska minä en tule koskaan kertomaan tällä palstalla mitään sellaista, mistä te, Susku&co, voisitte vahingossakaan hyötyä. :)
Minä voin olla teille Susku ihan mitä ja kuka tahansa, mutta jos saan valita, olen mieluiten pahin painajaisenne. ;)

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Susku: Sen verran minäkin kyökkipsykaa ymmärrän, että minun mielikuvituksessani kaikki minkä te kiistätte ja kaikki mistä te provosoidutte, on erityisen mielenkiintoista. :) Tästä olen lähtenyt myös vanhoja ketjuja lukiessani. ;)

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

TobiasW kirjoitti:Susku hyvä, oli minulla ”näyttöä” jostakin tai ei, sitä sinä ja kaverisi ette saa (etukäteen) tietää, koska minä en tule koskaan kertomaan tällä palstalla mitään sellaista, mistä te, Susku&co, voisitte vahingossakaan hyötyä. :)
Minä voin olla teille Susku ihan mitä ja kuka tahansa, mutta jos saan valita, olen mieluiten pahin painajaisenne. ;)
Sitten et liene lasten ystävä tai heidän oikeuksiensa puolustaja. Saanko tiedustella, oletko Jemman porukkaan kuuluva henkilö?

En tiedä, saisiko tuota jo aiemmin mainitsemaani tekijänsä pöytälaatikossa makaavaa artikkelia työstettyä julkaisukuntoon:
Miten syntyvät väärät tuomiot?

Onko Auer -tapauksessa käyty oikeudenmukainen prosessi, jossa sosiaaliviranomaiset, poliisi, syyttäjä ja tuomioistuimet ovat toimineet lakeja noudattaen ja lapsen edun huomioiden? Vai menikö jokin vikaan?

Katsoin artikkelin lähdeluetteloa ja siihen liittyvät henkilöhaastattelut on tehty kolme vuotta sitten, mutta aihehan on edelleen mitä ajankohtaisin, koska väärät seri-tuomiot ovat edelleen purkamatta. Harmittaa oma ikuinen aikapulani, kun on vaan liian monta asiaa yhtäaikaisesti menossa. Ehkä yritän muistin virkistykseksi lukaista artikkeliluonnoksen läpi, jotta voisi sitten tiedustella, millä aikataululla asiaa saisi eteenpäin. Yhteisillä talkoilla tässä mennään kohti tavoitteita ilman tarkempia aikatauluja, mutta päämäärä on selkeä.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Sori Pili nyt en seuraa yhtään mistä puhut. :D
Ainakaan en ole raiskaaja, murhaaja, parittaja tai mikään muukaan rikollinen. Se on tällä palstalla jo paljon se. :)

Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja Susku London »

TobiasW kirjoitti: Ainakaan en ole raiskaaja, murhaaja, parittaja tai mikään muukaan rikollinen.
Mistäs me sen tiedämme. Meillä on vain Sinun sanasi. Olet valehdellut paljon tällä palstalla muutenkin.

Odotan edelleen näyttöä siitä, että Lahti teki insestitutkimusta. Eipä näy, eikä kuulu.
TobiasW kirjoitti:Susku hyvä, oli minulla ”näyttöä” jostakin tai ei, sitä sinä ja kaverisi ette saa (etukäteen) tietää, koska minä en tule koskaan kertomaan tällä palstalla mitään sellaista, mistä te, Susku&co, voisitte vahingossakaan hyötyä. :)
Minä voin olla teille Susku ihan mitä ja kuka tahansa, mutta jos saan valita, olen mieluiten pahin painajaisenne. ;)
Kerrot toimivasi palstalla suurella asenteella. Vaikka tietäisit Anneli Auerin syyttömäksi, ja tästä Sinulla olisi jopa näyttöä, et sitä meille kertoisi.

Niin sitä pitää!

Valitettavasti et ole minulle painajainen, vaan suuri huvituksen lähde. Naureskelen jutuillesi, jotka ovat yhtälailla ÄLYVAPAITA (miten hieno sana suomenkielessä!), kuin postittamissasi ylilauta yms. nuorison suosimissa keskusteluketjuissa.

Mitkä ovat älyvapaan some-kommentoinnin yhteiskunnalliset vaikutukset, jää nähtäväksi. Ultimate dumming down? Television vaikutusta tyhmyyden tiivistäjänä pelättiin aikoinaan kulttuuripiireissä, mutta some vetää interaktiivisuudellaan vielä paremmaksi.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi teoria: Porvoon puhelut ja Lahden insestitutkimukse

Viesti Kirjoittaja CSI »

Susku London kirjoitti: Mitkä ovat älyvapaan some-kommentoinnin yhteiskunnalliset vaikutukset, jää nähtäväksi. Ultimate dumming down? Television vaikutusta tyhmyyden tiivistäjänä pelättiin aikoinaan kulttuuripiireissä, mutta some vetää interaktiivisuudellaan vielä paremmaksi.
Entäs mitkä ovat älyvapaan Minfoon tehdyn "virkamiehet hoi" -huutelun yhteiskunnalliset vaikutukset? Jääpi nähtäväksi. Television ja somen vaikutusta tyhmyyden tiivistäjänä pelättiin aikoinaan kovastikin, mutta käytännössä kyllä annelismi-niminen, tuntemattomalla tavalla tarttuva harvinainen virustauti on kyllä tehossaan aivan yliverto. Onneksi kyseinen tauti ei ole kovin tarttuva.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Vastaa Viestiin