Ari Auer

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

LyijyS kirjoitti:Ehkä hieman ohi aiheesta, mutta on onhan tuo 8000€-9000€/kk (puhtaana?) aivan järjetön summa kolmesta lapsesta. Aivan turha vedota miten paljon työtä teettää tai kuluja lapsista on. Tavalliset lapsiperheet elevät aivan hyvää elämää murto-osalla tuosta summasta kuukaudessa. Aivan käsittämätön korvaus ja antaa ihan vahvasti otettavan motiivin veljelle yrittää pitää lapset itsellään kaikin keinoin.
Hivuttuu tuo rahamäärä koko ajan suuremmaksi ja suuremmaksi, näemmä.

Kun AA2 toi summan kehiin oikeudessa, siis n. 8000 € kuukaudessa, niin nyt se on jo 8000-9000 ja vielä puhtaana.

Mitähän se on ensi viikolla? 20000 €? Puhtaana?

Olen kuitenkin lukemani perusteella ymmärtänyt, että osa tuosta rahasta on palkkaan rinnastettavaa korvausta, josta menee verot normaalisti ja vain osa kulukorvausta, joka tulee "puhtaana"; silloinkin siis kyse on kulukorvauksesta, jota maksetaan... kuluista.

En osaa sanoa, onko raha kenties yksi vaikuttava tekijä AA2:lle; saattaa ollakin. Mutta jos etsitään rahasta motiiveja, niin yritettäisiinkö pysyä faktassa eikä luoda mielikuvia jostain, joka ei ole ollenkaan totta.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Tämä koko ketju/avaus on kertakaikkiaan kuvottava.

Ari Auer ei ole julkisuuden henkilö. Ari Auer on yksityishenkilö, joka ei tällaista julkisuutta ei tarvitse eikä varmasti halua.

Jos tämä aihe olisi hallinnoimallani palstalla, se olisi lähtenyt Manalan Styx -virtaan jo aikoja sitten.

Julkisuuden henkilöiden pitää kestää paljon enemmän kuin yksityishenkilön, jopa tällainen omalla nimellä aloitettu ketju.
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Olen niin samaa mieltä kerroushin kanssa. Jos olisin kyseinen henkilö, antaisin asian viranomaisille. Erittäin mautonta yksityishenkilön panettelua koko ketju täynnänsä.
Kyseinen henkilö on lain velvoittamana ja sukulaisuus siteiden kautta sekoitettu tähän juttuun. Ei omasta vapaasta tahdostaan. Yrittää kaikin tavoin vältellä julkisuutta ja silti hoitaa velvollisuutensa.
Hävettää itseänikin että edes olen nämä kaksi viestiä tähän ketjuun laittanut.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Köökisykolooki

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja Köökisykolooki »

Rasti ruutuun: Täysin samaa mieltä kuin kerroush ja annijatta. Huomauttaisin vaan lisäksi, että tämä Ari Auer-aihe valtasi jo melkein kaikki keskusteluketjut. Sitten vielä voisimme miettiä, mistä tämä kirjoittelu sai alkunsa: Auer/Manner taitavat pisteidenkeruun julkisuudelta. Voi, miten taitava Anneli Auer on käyttämään hyväkseen ihmisten kateutta ja pahansuopuutta! :shock:
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja Tara »

sama täältä. rasti ruutuun.

Typeristä avauksista typerin ja halpamaisin on edessämme.

Mitä jos vasikoitasiin ketjun jokainen posti? Sananvapauskaan ei riitä siihen, että murhaan täysin syytön ja ulkopuolinen vedetään tällä tavalla osalliseksi. Toivottavasti asia ei jää tähän.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
LyijyS
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 7:19 pm

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja LyijyS »

annijatta kirjoitti:
LyijyS kirjoitti:Ehkä hieman ohi aiheesta, mutta on onhan tuo 8000€-9000€/kk (puhtaana?) aivan järjetön summa kolmesta lapsesta. Aivan turha vedota miten paljon työtä teettää tai kuluja lapsista on. Tavalliset lapsiperheet elevät aivan hyvää elämää murto-osalla tuosta summasta kuukaudessa. Aivan käsittämätön korvaus ja antaa ihan vahvasti otettavan motiivin veljelle yrittää pitää lapset itsellään kaikin keinoin.
Ja näin neljä + yksi viikonloppulapsi hoidettuna ja kasvatettuna ja maailmalle saateltuna sekä jatkuvana tukihenkilönä taustalla toimivana, sekä lastenlasten kasvatuksessa konsultoivana, omaan ehkä jotakin kokemusta.
Raha ei korvaa rakkautta eikä välittämistä, vaan se on raskasta työtä.
En tuosta summasta ottaisi yhtäkään lasta enää kasvatettavaksi, koska TIEDÄN minkälaisia uskomattomia uhrauksia se vaatisi.
EN ottaisi mistään summasta, jos ei olisi pakko. Miksi ? Koska menetät vapautesi ajatella itsekkäästi ja toteuttaa omia toiveitasi ja harrastuksiasi.
Tässä tapauksessa katson että kyseinen henkilö on joutunut tahtomattaan tilanteeseen, johon hän ei ole voinut vaikuttaa.
Sisarensa sössi asiasiansa ja sotki hänenkin elämänsä. Muistakaa. Ilman Ulvilassa tapahtunutta murhaa, hänkin saisi elää anonyyminä, mihin hänellä on täysi oikeus.
Kiittämättömyys ja kateus on maailman palkka.
Ja teille jotka kuvittelette rikastuvanne lasten kustannuksella. Kokeilkaa. Jos otatte kasvatuksen tosissanne, rikastutte, ette materiaalistisesti - vaan henkisesti, mutta se vaatii kovaa työpanosta ja ehdotonta välittämistä ja rakkautta.
Kerta täällä tittelit merkkaa niin sanotaan, että olen suorittanut kokonaisuudessaan kasvatustieteen maisterin tutkinnon sekä siihen päälle aineenopettajan pedagogiset opinnot. Toimin tällä hetkellä opettajana ja minulla on kaksi vielä alle kouluikäistä lasta.

Rahasumma ei tietenkään korvaa rakkautta ja kasvattamista, tämähän on aivan selvää ja epäolennaista sen asian kanssa kun arvioidaan korvauksen suuruutta. (Lähes) jokainen vanhempi rakastaa ja kasvattaa lapsiaan vilpittömästi riippumatta siitä paljon rahaa on käytettävissä, joten ei vedota tunneargumentteihin.

Tuo korvaus (laitoin puhtaana käteen kysymysmerkin, huom!), mikäli pitää paikkaansa, on aivan kohtuuton edelleen siihen nähden mitä lasten kasvatus vaatii vaikka ottaisi huomioon, että siitä maksetaan vielä palkkaa, kuten tässä tapauksessa. Kaikki löpinät välittämisestä ym. ovat ihan asiaan kuulumatonta tunteilua, kuten edellä jo totesin. Myös suurin osa kolme lasta omaavista vanhemmista välittää ja rakastaa lapsiaan, kasvattaa heitä työnsä ohessa vaikka käteen jää kuussa vain murto-osa siitä mitä näköjään adoptioperheet saavat. Ja jos kolmen lapsen kasvattiminen ansiotyönä on mielestäsi raskasta, niin miten raskasta mahtaa olla niillä vanhemmilla, jotka tämän lisäksi käyvät vielä kokopäivätyössä muualla! Korostan vielä, että yksikään tavallinen keskituloinen kolmilapsinen perhe ei siis saa kuin korkeintaan puolet tuosta summasta kuukaudessa käyttöönsä vaikka käyvät samalla ansiotyössä.

On aivan absurdia myöskään kuvitella, että kuukaudessa lasten kasvatukseen saa menemään tuollaista summaa rahaa, kun keskituloisella samankokoisella perheellä käteen jäävät ansiot ovat kuussa reilu 4000€. Näillä siis kasvatetaan lapset, ostetaan veneet ja autot. Aria tuskin haittaa, että kuussa jää käteen vielä toinen mokoma ja saa keskittyä pelkästää koti-isänä olemiseen. Kelpaisi monelle muullekin työssäkäyvälle lapsiperheelle.

Aivan käsittämättömän anteliasta toimintaa ja pienemmätkin rahasummat motivoivat kyllä ihmisiä.
Viimeksi muokannut LyijyS, Ke Loka 02, 2013 1:30 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tämä Ari Auerin palkkioasia, summa tuntuu tosiaan kasvavan annelistien käsissä aivan järjettömyyksiin.

Jossain vaiheessa kun vielä väitettiin summaksi peräti 5000 euroa, niin kävin Turun sosiaalitoimen sivuilla katsomassa palkkiorakennetta tämmöisiin tapauksiin. En kyllä löytänyt mitään tukea edes 5000 euron kuukausipalkkioille?

Kait tämmöisestä sijaisvanhemmuudesta korvaukset menee jonkun palkkiolistan mukaan vai lottokoneellako ne sosiaalitoimessa tempaistaan?

Sekin pitää muistaa kuten joku huomautti, että osa palkkiosta on palkkaa Ari Auerille siitä, että hän ryhtyy sijaisvanhemmaksi. Omia lapsiaan itsekunkin edellytetään hoitavan liksatta, mutta tässähän on yhteiskunnan kaino toive, että "voiskos joku nää lapset ottaa" taustalla. Silloin pitää olla valmius maksaa pientä palkkaakin, varsinkin jos ansiotöissä käyminen estyy.

Ihan samalla laillahan se palkkamenoja syntyy vaikka nämä lapset laitettaisiin laitokseen - mitä nyt ei kait kukaan oikeasti toivo?

Vaikuttaa siltä, ettei näillä annelisteilla ole omia lapsia ollenkaan. Sen verta käsittämättömiä ovat väitteet "hyvistä tienesteistä" ym. Eikö ole käsitystä yhtään, että lapsista tulee myös käsittämättömän paljon menoja? Veronmaksajien keskusliitto laski joskus, että keskivertolapsi, keskiluokkaisessa keskivertoperheessä kuluttaa noin 1 miljoonaa euroa ennenkuin on "valmis aikuinen". Mukana niin yhteiskunnan kuin perheen omaa rahaa.

Niinhän sitä sanotaan, että kateus menee viettinä kiimankin edelle ja niin näyttää tässä Auerin tapauksessa käyvän annelistien leirissä.

Ari Auerin luotettavuuteen todistajana en osaa ottaa kantaa (en ole nähnyt) eikä oikeastaan edes kiinnosta. Eiköhän velipojan painoarvo kumminkin ole aika vähäpätöinen kokonaisuudessa?

Lasten lausuntojen luotettavuudesta ovat taas minfolaisia ja sossu-dosentteja pätevämmät tahot antaneet lausuntonsa. Niihin täytynee tämmöisen tavallisen rikospaikkadetektiivin vaan tyytyä.

Onneksi olen ollut vakuuttunut jo aikoja sitten Anneli Auerin syyllisyydestä ihan teknisten rikospaikkanäytön perusteella. Ei tarvitse ihmetellä näitä lillukanvarsia kuten veljen sijaisvanhemmuuden palkkiorakenteita tai vaihtoauton merkkiä, vuosimallia ja hintaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
LyijyS
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 7:19 pm

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja LyijyS »

Puhun 8000€sta, koska näin olen ymmärtänyt Arin itse omin sanoin todenneen oikeudessa. En ole varma tuleeko tämä puhtaana käteen, mutta oletan niin. Toisaalta en tiedä tuleeko tähän päälle myös vielä lapsilisät, kuukausittaiset kilometrikorvaukset ym. Ja tuskin Ari näitä summia ainakaan yläkanttiin liioittelisi.

Tuosta ansiotyöstä maksettavasta korvaukseta kerroinkin jo yllä. Kolmilapsisella perheellä, joka siis käy myös töissä kodin ulkopuolella jää käteen kuussa noin 4000€. Aikamoinen ero.

Lisäys:
Minä itse olen täysin vakuuttunut Annelin syyllisyydestä murhaan, joten annelisti-kortit voi omalla kohdallani unohtaa.

CSI:

Aika lollero tuo sinun "miljoonan euron" vertaus todellakin. Suurin osa tuosta on todella yhteiskunnalle tulevia kuluja. Laske kuinka paljon keskituloiselle perheellä jää käteen esim. 18 vuodessa ja pääsetkö lähellekään kolmea (kolme lasta) miljoonaa.

edit: korjailtu kieliasua
Viimeksi muokannut LyijyS, Ke Loka 02, 2013 1:27 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja CSI »

LyijyS kirjoitti: On aivan absurdia myöskään kuvitella, että kuukaudessa lasten kasvatukseen saa menemään tuollaista summaa rahaa, kun keskituloisella samankokoisella perheellä käteen jäävät ansiot ovat kuussa reilu 4000€. Näillä siis kasvatetaan lapset, ostetaan veneet ja autot. Aria tuskin, että kuussa jää käteen vielä toinen mokoma ja saa keskittyä pelkästää koti-isänä olemiseen. Kelpaisi monelle muullekin työssäkäyvälle lapsiperheelle.

Aivan käsittämättömän anteliasta toimintaa ja pienemmätkin rahasummat motivoivat kyllä ihmisiä.

Tuosta olen samaa mieltä, että JOS 8000 euroa/kk on tosiaan tosiasia. Onko?

Pysyvästi? Vai onko kyseessä joku kertaluontoinen, määräaikainen sopeutumisraha? Minun on edelleen vaikea uskoa, että Ari Auerille maksettaisiin PYSYVÄSTI 8000 e/kk kolmesta sijaislapsesta. Käsittääkseni mistään sosiaalitoimen taulukosta ei löydy tukea tuollaisille summille.

Sen sijaan sen ymmärrän kyllä, että jos lapsettomana pariskuntana elelemään sopeutunut sukulaissakki saa yhtä-äkkiä eteensä tämmöisen nakin, että "Oleppa sijaisvanhempi näille", niin siinä kyllä tulee kulua jos monenmoista. Autokin menee varmasti vaihtoon.

Käsitääkseni muuten Ari Auer ei ollut alkujaan mitenkään innostunut edes ottamaan näitä lapsia huostaansa? Eikös annelistit silloin räkyttäneet täällä, että "mikäs on kun ei sukulaislapsista huolehdi"?

Sääliksi käy Ari Aueria. Teetpä niin tai näin, niin aina annelistin mielestä väärinpäin!

8000 e/kk summa kyllä varmasti motivoi, siitä olen samaa mieltä. Sen sijaan en ole alkuunkaan sitä mieltä, että on muka joku fakta, että Auer tuollaisia summia saa?

Veljen suhtautumisen muuttumisen vihamieliseksi siskopuoleen voi selittää kyllä muullakin kuin rahalla. Entäpäs jos lapset ovat tosissaan aivan aidosti ruvenneet avautumaan sedälle asioista? Vähänkö se pistää vihaksi siskon erikoiset edesottamukset.

Ei se Turun hovi kyllä pelkkien kertomusten perusteella LSH-tuomiota antanut. Lapsistahan löytyi valtava määrä lääketieteellisiä, objektiivisiä todisteita rikoksista.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja CSI »

LyijyS kirjoitti:Puhun 8000€sta, koska näin olen ymmärtänyt Arin itse omin sanoin todenneen oikeudessa. En ole varma tuleeko tämä puhtaana käteen, mutta oletan niin.
Tuskinpa nyt sentään puhtaana käteen. Jotain rajaa niihin olettamuksiin.

Kovin on heikolla pohjalla nämä spekulaatiot.

Missään en ole kyllä luotettavaa tietoa nähnyt, mitä Ari Auer on oikein sanonut oikeudessa noista summista. Mistä on ollut kyse ja oliko jotain kertaluontoisia sopeutumiseriä?

Onko summa suurehko esim. siksi, että lapsilla on erityisiä terapiatarpeita ja kilometrejä tulee paljon? Sekin ohimenevä kulu ja pakkohan se on yhteiskunnan maksaa. Ari autokuskina tulee varmasti niille kilsoille halvemmaksi, kuin jos pistetään taksi ajamaan niitä ajoja!
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja CSI »

LyijyS kirjoitti: Aika lollero tuo sinun "miljoonan euron vertaus todellaki". Suurin osa tuosta on todellakin yhteiskunnalle tulevia kuluja. Laske kuinka paljon keskituloiselle perheellä jää käteen esim. 18 vuodessa ja pääsetkö lähelekään kolmea (kolme lasta) miljoonaa. Lol.
Se mikään minun laskelmani ole. Veronmaksajain keskusliitto. Oletko kuullut koskaan? Täynnä juristeja ja ekonomeja. Eiköhän ne kuule osaa laskea vähintään yhtä hyvin kuin sinä ellei jopa paremmin?

Kyllä niistä lapsista vaan perhanasti kuluja tulee. Varsinkin jos meinaa tarjota niille muutakin kuin hiilarihöttöruokaa ja vittumaisen elämän ilman virikkeitä.

Jos lapset edes vähänkään mitään harrastaa jne, niin kuluja tulee.

Esim meillä lapset mitään erityistä harrasta, mutta yksi ratsastaa. Kaksi tanssii show ym. ryhmässä joka viikko. Kieliäkin olisi hyvä osata ja oikeasti niitä opitaan vain ulkomailla (Suomessa toki mahdollista oppia hyvin 2 kieltä ja ne molemmat ovat kaikilla lapsilla hanskassa - englantia, ranskaa, espanjaa jne varten on lähdettävä ulkomaille)

Snowboardingiakin pari lapsista harrastaa kun olen halunnut antaa heille mahdollisuuden oppia vähän alppilajeja, joihin itse sain nuorena mahdollisuuden. Tämä Suomi kun on maa, jota hallitsee talvivuodenaika. Jos ei osaa kuin kesäisiä lajeja, niin on aika tylsää. Totta, snowboarding on vähän eksklusiivinen laji, mutta erittäin fyysinen ja vaativa omalla tavallaan ja kehittää muutakin kuin fysiikkaa.

Kyllä noista kustannuksia tulee. Kukaan ei niitä vain omien lapsien kohdalla rupea niin tarkkaan räknäämään. Mutta jos pitäisi vieraiden penskat hoitaa vastaavalla tyylillä, niin kyllä minä edellyttäisin käypää korvausta asiasta!

Kun lähdet vähänkään mihinkään reissuun, niin varaappa heti hotellihuone x2 tai perhemajoitus tai jotain. Mutta eihän perheetön annelisti näistä asioista mitään käsitä.
Viimeksi muokannut CSI, Ke Loka 02, 2013 1:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja Caldera »

CSI kirjoitti: Lapsistahan löytyi valtava määrä lääketieteellisiä, objektiivisiä todisteita rikoksista.
Niinkuin mitä? Eihän sieltä ole oikeasti mitään raskauttavaa. Onko se valtavava määrä objektiivisia todisteita jos jollain Auerin lapsista on 105 paljain silmin näkymätöntä arpea ja naapurin lapsella on 65-90, ja näitä ei erota toisistaan mikään muu kuin arpiin liittyvä kertomus? Kannattaa lukea Auerin vastine, siitä huolimatta miten varma on siitä että Auer olisi valmis tekemään valtavan mokan valehtelemalla ja lisäämällä epäluotettavuuttaan aineiston tuntevien silmissä.

http://niinaberg.com/2013/07/25/julkine ... uer-kukka/
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja CSI »

Caldera kirjoitti:
CSI kirjoitti: Lapsistahan löytyi valtava määrä lääketieteellisiä, objektiivisiä todisteita rikoksista.
Niinkuin mitä? Eihän sieltä ole oikeasti mitään raskauttavaa. Onko se valtavava määrä objektiivisia todisteita jos jollain Auerin lapsista on 105 paljain silmin näkymätöntä arpea ja naapurin lapsella on 65-90, ja näitä ei erota toisistaan mikään muu kuin arpiin liittyvä kertomus? Kannattaa lukea Auerin vastine, siitä huolimatta miten varma on siitä että Auer olisi valmis tekemään valtavan mokan valehtelemalla ja lisäämällä epäluotettavuuttaan aineiston tuntevien silmissä.

http://niinaberg.com/2013/07/25/julkine ... uer-kukka/

Auerin vastineilla ei ole mitään merkitystä. Asianosaisen omaa selittelyä.

Sitäpaitsi, "Niinaberg.com"? Mistä lähtien em. saitti on ollut joku Auerin "asianajaja"?

Ei mitään kredibiliteettiä moisella puheella.

Lasten arvista on tietääkseni näkynyt osa paljaalla silmälläkin ja osa näkyy UV-valolla. Siitäkin annelihörhöt ovat kauhean metakan nostaneet: UV-valo, herranjestas! UuuuuVEE VALO!

Niin entä sitten? UV-valo on TÄYSIN vakiintunutta kriminaalitekniikkaa. Eikä sitä missään Suomessa ole kehitetty rikostutkimusmenetelmäksi. Sellaisenkin väitteen olen tässä bannin aikana nähnyt jonkun annelistien livauttavan. Se on törkeä valhe!

Arpimuodostelmien havainnointi UV-valolla on täysin krediibeli, luotettava rikostutkimusmenetelmä, josta on tuolla maailmalla vuosikymmenten kokemus!

UV-valolla tutkimisessa ei ole edes mitään uutuusfaktoria. Niin vakiintunut menetelmä se on. Sen kyseenalaistaminen kertoo lähinnä vouhottajasta enemmän kuin itse menetelmästä. UV-valotutkimuksen kyseenalaistajan ovat samanlaisia pöllöjä, jotka uskovat maasäteilyyn tai sähköallergiaan. Tieteellinen perusta tuolla kohkaamiselle on nolla.

Sen sijaan Auerin lapsiin käytettiin myös muitakin lääketieteellisiä menetelmiä, mm. magneettikuvantamista. Sitä voisi pitää jo jonkinlaisena uutuutena. Se on vasta tulossa CSI-tutkimusten lajivalikoimaan. Yleensä sitä käytetään vainajiin. Tai käytettäisiin, jos olisi käytettävissä MRI-kapasiteettia. Ne rikostekniset MRI-kuvaukset kun tehdään samoilla sairaalalaitteilla kuin millä elävienkin kuvaukset...
Viimeksi muokannut CSI, Ke Loka 02, 2013 1:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
LyijyS
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 7:19 pm

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja LyijyS »

CSI kirjoitti:
LyijyS kirjoitti: Aika lollero tuo sinun "miljoonan euron vertaus todellaki". Suurin osa tuosta on todellakin yhteiskunnalle tulevia kuluja. Laske kuinka paljon keskituloiselle perheellä jää käteen esim. 18 vuodessa ja pääsetkö lähelekään kolmea (kolme lasta) miljoonaa. Lol.
Se mikään minun laskelmani ole. Veronmaksajain keskusliitto. Oletko kuullut koskaan? Täynnä juristeja ja ekonomeja. Eiköhän ne kuule osaa laskea vähintään yhtä hyvin kuin sinä ellei jopa paremmin?

Kyllä niistä lapsista vaan perhanasti kuluja tulee. Varsinkin jos meinaa tarjota niille muutakin kuin hiilarihöttöruokaa ja vittumaisen elämän ilman virikkeitä.

Jos lapset edes vähänkään mitään harrastaa jne, niin kuluja tulee.

Kun lähdet vähänkään mihinkään reissuun, niin varaappa heti hotellihuone x2 tai perhemajoitus tai jotain. Mutta eihän perheetön annelisti näistä asioista mitään käsitä.
Heheh, ad hominem.

Kuten yllä totesin, niin olen ehdottoman vakuuttunut Annelin syyllisyydestä ja perheellinen.

Sillä kuinka paljon lapset vievät valtion yhteisiä varoja ei ole merkitystä kun puhutaan kuinka paljon rahaa menee perheeltä lasten kasvattamiseen. Varmasti voi mennä kokonaisuudessaan se miljoona, enhän minä sitä kiistä. Ainoa oleellinen asia tässä keississä on kuitenkin se perheen osuus ja jo alakoulun matematiikalla tajuaa, että tuosta miljoonasta se on vain hyvin pieni osa.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ari Auer

Viesti Kirjoittaja CSI »

Voin tarvittaessa hakea tuolle UV-valon käytölle vakiintuneena rikosteknisenä tutkimuksena kirjallisuusviittet forensic science-lähdekirjastostani. Menee hiukka aikaa, mutta palaan astialle.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Vastaa Viestiin