Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10838
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Sirpa kirjoitti:
Lähdetään siitä, että et usko jotakin. Minun päätelmäni ei perustu uskoon, vaan faktaan: jos syksyllä 2009 kerrottiin häkenauhan olleen lavastettu ja tuo samainen häkenauha oli sitten todistamassa Anneli Auerin syyllisyyttä, siitä oli helppoa tehdä johtopäätös, että myös syyllisyys oli lavastettu. FAKTA.

Ja koska mukana oli FBI, sekin kerrottiin, silloin ei tietentahtoen vain pahuuttaan tai ilkeyttään Suomen poliisi halunnut lavastaa todellisuudessa Anneli Aueria OIKEASTI syylliseksi (looginen johtopäätös). Tämä myös varmistui prosessin edetessä, joka oli siis LÄNSIMAISEN OIKEUSJÄRJESTELMÄN vastainen operaatio: syyttömyyden todistelu (FAKTA).

Tässä on täysin konkreettinen tapahtumakuvaus - ei edes mikään teoria. VAAN TOTTA.
Sinä trollaat, ei tommosta voi ollakaan=)

Sinun päätelmäsi ei perustu uskoon, koska 2009 on kerrottu että nauha on lavastus?

Sinä USKOT, että tuon lavastustiedon antaja a) puhui totta b) tarkoitti sillä sitä, mitä luulet hänen sillä tarkoittaneen. Tähän uskoosi pohjaat kummallisen teoriasi (Auer näyttelee yhdessä poliisin kanssa syyllistä johonkin, ilmeisesti täysin tekemättömään murhaan jostain ihmeen kumman syystä). Aiemmin jo kysyin sinulta, etkö erota mitä erilaisia mahdollisuuksia sisältyy väitteeseen "nauha oli lavastus". Minusta tuntuu, että sinun on vaikea tulkita monimerkityksellisiä tekstejä. Logiikkasi on lisäksi melkoisen erikoinen paikoin.

Väite: "nauha oli lavastus" voi tarkoittaa esim.:
1) Häke-tallenne oli tehty etukäteen, eli taustalla soi aikaisemmin tehty äänite
2) Tausta ja tilanne oli aito, mutta soittajat näyttelivät ja lavastivat tilannetta
3) Häke-tallennetta oli myöhemmin jonkun toimesta muutettu

Minä PÄÄTTELEN, että syyttäjä vuonna 2009 tarkoitti, että Auer näytteli puhelimessa, ja kävikin itse tappamassa Jukan, eikä paikalla ollut huppumiestä. Hän LAVASTI nauhan, siis nauhan tapahtumat. Näinhän itse asiassa syyttäjätkin väittivät, väite löytyy syytteestä. Tämän väitteen perusteella Auer istuu nyt elinkautista.

Nauhan toivottiin todistavan hänen syyllisyytensä, koskapa nauhalta silloin kuuluisi tämä tappaminen. Syyttäjän tutkijat kun eivät olleet ihan kaikkein terävimpiä tyyppejä, eivätkä osanneet edes litteroinnista hahmottaa nauhan tapahtumia, eikä sitä, ettei Auer mitenkään pysty/ehdi Jukkaa tappamaan. Mutta ei se mitään, kun suuri osa antiannelisteista ei pysty siihen vieläkään.

Saadakseen ääniä kuulumaan, he KÄSITTELIVÄT nauhaa ja muuttivat sitä, yrittäen nostaa Auerin syyllisyyttä osoittavia ääniä pinnalle. Tätä ei sanota kohteliaisuussyistä lavastamiseksi, mutta on ihmetelty, miten esim Auerin -uole -loppuista äännähdystä ei kuulemma kuulunut alkuperäiseltä versiolta, ja miten se nyt tuntuu kuuluvan oikeinkin selvästi. On epäilty jopa, että Aueria pyrittiin LAVASTAMAAN syylliseksi, vaikka tästä ei nauhan osalta olekaan todisteita (litteroinnin osalta toki on, koska monet repliikit on "kuultu" tarkoitushakuisesti väärin ja se sisältää arvovärittynyttä tulkintaa... mutta kyseessähän on vain "asiantuntijan" mielipide).

Auerin äänten korostaminen tai edes lisääminen vain ei anna hänelle yhtään lisää aikaa tappamiseen.

Ja kun he hävityn hovioikeuden istunnon jälkeen tämän aikapulan tajusivat, he alkoivat tutkimaan, oliko koko nauhan TAUSTA lavastettu AUERIN toimesta. Siis soiko siellä joku edeltäkäsin tehty kooste, jolloin Auerin ei tarvitsisi Jukkaa tappaa puhelun aikana lainkaan, tai vaihtoehtoisesti hän saisi lisää aikaa tehdä sen. Harmi vaan, että FBI totesi lausunnossaan, ettei nauha sisällä käsiteltyjä tai ennaltakäsin tehtyjä osuuksia, vaan on kaikinpuolin aito nauhoite aidosta tilanteesta. Syyttäjä peruuttelikin kesken oikeudenkäynnin, eikä yhtynyt Tuija Niemen käsityksiin etukäteisäänityksistä, vaikka se oli ollut heidän keskeisin teemansa valituksessa KKO:lle.

Käräjille oli kuitenkin päästy lasten höpöttelyjen varjolla, ja käräjätuomareina olleet dementit olivat jo unohtaneet hovin perustelut. Vaikka he eivät uskoneet lasten tarinoita, he tuomitsivat Auerin jälleen kerran livenä tehdystä murhasta, vaikka hovi oli asian todennut mahdottomaksi.

Auer on tiettävästi ihan oikea henkilö, ja hänen tuntevat ihmiset ovat kertoneet, että vankilassa on, ja pois haluaisi. Jukka S. Lahtikin on kuollut ja kuopattu.

Näin minä tämän ketjun päättelen. Ylläolevat ovat myös faktoja, ja perustuvat muuhunkin kuin yhteen tai kahteen lehtijuttuun tai jonkun lauseeseen. Lisäksi hommassa on joku järki ja kokonaisuus pysyy hanskassa. Sinulla se ei pysy, vaikka oletkin terävä huomaamaan erilaisia yksityiskohtia ja vetämään asioiden välille yhteyksiä. Tuossa kirjoittamassasi ei ole mitään järkeä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Satinique
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Tammi 29, 2014 6:30 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Satinique »

Uskon tai uskoisin sen tähden koska en voi sanoa TIEDÄN :) Teemme johtopäätöksiä lukemamme perusteella, mutten minä voi sanoa että tiedän asian olevan noin kuin on kirjoitettu. Varma en voi olla.
Ja viittaan kolmen oikeudenkäynnin todistajien lausumien kuulemiseen, pelkällä äänen ja esiintymisen perusteella voi tehdä todistajan luotettavuus arvioita. Otetaan esim. Joutsenlahti , Koskinen ja Mäkinen, kolme poliisia esiintyvät varmasti ilman epävarmuutta puheessa, ei äänen värinää. Sitten on kaksi poliisia Santaoja ja Härmä, aivan toista maata, varmuus poissa, pelkoa äänessä. Oletko kuunnellut Sirpa näitä todistajia ? Olisi kiva kuulla miten tulkiset niitä.
Täällä toiset ovat lukinneet mielipiteensä, tykkään kyllä kun katsotaan laajemmasta näkökulmasta.
Ehkä kaikki on niin kuin esität, mutta tällä hetkellä vain ehkä. Viittaat asioihin, mutta jos tiedät kuvion selvennä sitä. esim missä JL OLI OSALLISENA
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ei, en ole kuunnellut, enkä kuuntelekaan.
...pelkällä äänen ja esiintymisen perusteella voi tehdä todistajan luotettavuus arvioita...
Ei voi. Ja jos voisi, ei maailma olisi täynnä huijattuja ihmisiä. Kyseessä on puhtaasti subjektiivinen kokemus.
Olisi kiva kuulla miten tulkiset niitä.
Pelkkä ehdotuksesikin kuulostaa karmivalta. En esitä myöskään arvioita asioista, joista en tiedä. Tämän vasta kohta voi olla usko, kuten edellä puhut, mutta ajattelussa voi käyttää myös näiden sijasta analyysia, päättelyä tai logiikkaa. En myöskään spekuloi, enkä muodosta mielipiteitä. Maailmassa on hyvä olla edes yksi tällainen ihminen.
Alethes doksa meta logu
Clawdeen
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Loka 23, 2013 11:01 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Älä unohda, että Joutsenlahti on tehnyt virkarikoksen. Saanut siitä myös tuomion. Ymmärrän, ettei se rikos mielestäsi ole edes rikos, vähäpätöinen juttu, jolla ei ole merkitystä. Minusta taas virkamiehen kuuluu käyttyä lainkuuliaisesti, eikä oikoa oman mielen mukaan missään kohtaan. Jos oikoo, on hyvin vaikea luottaa siihen, että toimii oikein. Omasta mielestään varmasti toimiikin oikein.

Sen tähden Joutsenlahti voi puhua vaikka kuinka luotettavasti ja varmasti, mutta luotto on mennyt. Jokainen, joka uskoo omiin sanoihinsa, voi olla hyvin vakuuttava. Mutta ei se sen uskottavampaa ole kuin epävarman ihmisen sanat, joka kuitenkaan ei ole jäänyt kiinni epärehellisestä toiminnasta.

Naiviia uskoa sanoihin, jotka vahvistavat omaa mielipidettä. Ja epäillä vastakkaisesta mielipiteestä salaliittoa.

Lahti murhattiin, ja murhaaja rupatteli puhelimessa. Taustalta voidaan yrittää kuunnella mitä vaan, mutta minun korviini kuuluu rouvasta aivan selvästi, ettei paikalla ole ketään pelättävää. Lapsen käytös ja puhe kertoo myös samaa.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Mutta ei se sen uskottavampaa ole kuin epävarman ihmisen sanat, joka kuitenkaan ei ole jäänyt kiinni epärehellisestä toiminnasta.
.. ei ole jäänyt kiinni. Tämä oli hyvä ja miettimisen arvoinen asia. Minkähän takia teille taas näytellään tätä "katso ja kuuntele ja tee arviosi" näytelmää tällä kertaa, että muodostaisitte mielipiteen ja kertoisitte sen täällä julkisesti, jonka jälkeen olisitte taas jotakin puolesta ja toista vastaan, ja karuselli jatkaa pyörimistään...

Jos ei muuta, niin tässä jostakin syystä manipuloidaan teitä kuvittelemaan, että pystyisitte tästä jotakin päättelemään. Onkohan tässä esityksessä jaettu oikein roolitkin esiintyjille tämän kertaiseen sosiaalipsykologiseen kokeeseen.

Näinkö te kuvittelette oikeuslaitoksen toimivan?!

Mutta Anneli Auerin tunnustuskuulusteluja ei millään saatu videoitua, eikä edes asianajaja ehtinyt paikalle. Taas on mukavaa ristiriitaa.
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Naakan viesti jäi väliin, mutta vastaan nyt tähän tärkeimpään kohtaan. Hän kirjoitti:
Sinä USKOT, että tuon lavastustiedon antaja a) puhui totta b) tarkoitti sillä sitä, mitä luulet hänen sillä tarkoittaneen.
Ei minun tarvitse ko. tietoon uskon perusteella suhtautua, koska tiedon antoi itse tutkinnanjohtaja Kuusiranta. Tieto oli lehtiuutisessa. Olen sen tänne linkittänyt.

Voi olla, että tieto oli myös vain otsakkeessa, mutta sen muistan, että Kuusiranta sanoi myös, että nauhan pituus on 4.20, kun taas FBI-nauha ja koko oikeuskierros käytiin nauhalla, jonka pituus oli vain 4,18, kuten hovin päätöksestä linkitin. Tällä 2 sekunnin erolla pystyin tuon uutisen perusteella seuraamaan, että kummasta nauhasta oli milloinkin kyse. Ilman tuota "nauha on lavastettu" uutista, en olisi tiennyt kumpi on kumpi.

Olen sen uutisen tänne linkittänyt ainakin 50 kertaa ja hejaciin vähän harvemmin. Oletan, että siellä otin uutisen esille noin 4-5 kertaa.

Syytä trollaamisesta syyttäjä Valkamaa, jos hän väittää omaa, ainoaa todistettaan Auerin syyllisyydestä lavastetuksi, ja syytä trollaamisesta asianajaja Manneria, joka ei ole vielä kuollut nauruun näistä jutuista, tai syytä Anneli Aueria trollaamisesta, joka jo syksyllä 2009 myös itse otti esille asian, että nauha on lavastettu ja veisteli kuulusteluissa "jos tuo on minun ääneni" -juttuja. Onko johtopäätösten tekeminen ilman uskoa näistä faktoista trollaamista :shock:

Minä sanon, että sinulla on kyllä älyssä vikaa, jos nämä jutut ei herätä ihmetystä ja kummastusta, tai sitten minuutesi on juuri vain hajoamassa sattuneesta syystä.
Kuolemannaakka kirjoitti:

Nauhan toivottiin todistavan hänen syyllisyytensä, koskapa nauhalta silloin kuuluisi tämä tappaminen. Syyttäjän tutkijat kun eivät olleet ihan kaikkein terävimpiä tyyppejä, eivätkä osanneet edes litteroinnista hahmottaa nauhan tapahtumia, eikä sitä, ettei Auer mitenkään pysty/ehdi Jukkaa tappamaan.
Eivätkä edes sitä, että nauha olikin lavastettu. Tarkoitatko muuten FBI:ta vai Scotland Yardia? No, vakavasti puhuen, tämä Kuolemannaakan juttu on nyt sitä todellisuudentajun hukkumista, josta juuri puhuin.

Naakka, jos vika ei ollutkaan syyttäjän tutkijoissa, ei FBI:ssa eikä Scotland Yardissa, vaan sinun ymmärryskyvyssä? Onko mitenkään mahdollista?
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Naakka, tuohon viestiisi, joka on tässä edellä olevassa viestissäni, jossa et puhu mitään syyttäjän väitteestä, että nauha onkin lavastettu, vaikka muuten moitit tutkijoita.

Kuolemannaakka, oletko nyt siirtymässä samaan leiriin annaannan kanssa, joka kiistää, ettei syyttäjä ole koskaan sellaista väittänytkään?

Tämä piti vielä tarkistaa. Edellä Naakka myös toteaa.
Logiikkasi on lisäksi melkoisen erikoinen paikoin.
Juu, siitä saat kiittää Albert Einsteiniä. Annaannakin noitui miehen maanrakoon jokin aika sitten, en nyt muista niitä yksityiskohtaisia herjauksia, joita hän Albertista mainitsi.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Touko 27, 2014 9:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Clawdeen
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Loka 23, 2013 11:01 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Sirpa kirjoitti:
Mutta ei se sen uskottavampaa ole kuin epävarman ihmisen sanat, joka kuitenkaan ei ole jäänyt kiinni epärehellisestä toiminnasta.
.. ei ole jäänyt kiinni. Tämä oli hyvä ja miettimisen arvoinen asia.
Tässä ei ollut sen ihmeellisempää kuin että halusin korostaa, että Joutsenlahti ei ole luotettavimpia ihmisiä tekojensa perusteella. Tarkoitus ei pyhitä keinoja virkamiesten kohdalla!

Tämä foorumi on mielipidepalsta, oikea elämä ja oikeat ihmiset on jossain ihan muualla. Oikeutta ja tuomioita jaetaan (onneksi) muualla.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Aivan, olet oikeassa, mutta kysehän oli vain siitä, että HÄNEN TEKONSA OLI TULLUT ILMI, viittasin siihen, että me emme tiedä koskaan ILMI TULEMATTOMIA TEKOJA, joten tuokaan ei riitä perusteluksi luottaa tai olla luottamatta johonkin ihmiseen. Tätä tarkoitin ja tähän kirjoituksessasi viittasin, koska ilmaisit asian juuri näin ja oikein hyvin.
Mutta ei se sen uskottavampaa ole kuin epävarman ihmisen sanat, joka kuitenkaan ei ole jäänyt kiinni epärehellisestä toiminnasta.
Ymmärrätkö? Siis ei ole vielä tullut ilmi mitään epärehellistä, mutta se ei tarkoita, että on rehellinen, voi tarkoittaa myös sitä ettei ole jäänyt vielä kiinni.

Toinen vaihtoehto olisi tietysti ollut puhua, ettei tuo epävarma ihminen olisi tehnyt mitään epärehellistä, mutta tällainen väite olisi jäänyt roikkumaan vain uskon varaan, valitsemasi muoto oli paljon parempi ja oikeampi.

Olen niin epävarma teidän ymmärtämistenne kanssa, että kuittaatko, että oletko ymmärtänyt mitä tässä selitän.
Alethes doksa meta logu
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10838
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Sirpa kirjoitti:Naakan viesti jäi väliin, mutta vastaan nyt tähän tärkeimpään kohtaan. Hän kirjoitti:
Sinä USKOT, että tuon lavastustiedon antaja a) puhui totta b) tarkoitti sillä sitä, mitä luulet hänen sillä tarkoittaneen.
Ei minun tarvitse ko. tietoon uskon perusteella suhtautua, koska tiedon antoi itse tutkinnanjohtaja Kuusiranta. Tieto oli lehtiuutisessa. Olen sen tänne linkittänyt.
No joo. Mä en nyt lähde tähän höpöttelyyn tämän enempää mukaan. Saat höpsötellä jatkossakin ihan itse ja yksin. Voisit vain tehdä sen siellä omassa ketjussasi, kun sinulla semmoinen on.

Vai että se oli itse Kuusiranta lehtiuutisessa, kas kun ei Jeesus radiossa. Pointti oli se, ettet tajunnut mitä hän tarkoitti. Yritin avata rautalangasta tuossa viestissäni, yritäpä lukea nyt tarkemmin ja uudemman kerran, jos oivaltaisit.

Tottakai se nauha oli syyttäjän mukaan lavastus, kun he kerran väittivät, ettei paikalla ollut ketään ulkopuolista, vaan Auer näytteli uhria ja kävi itse tappamassa Jukan. Mikä tässä nyt on niin ylivertaisen vaikeaa??

Tämä menee ihan pelleilyksi. Mutta sitä taidat tahtoakin. Jotkut tarvitsevat huomiota keinolla millä hyvänsä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Clawdeen
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Loka 23, 2013 11:01 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Sirpa kirjoitti:Aivan, olet oikeassa, mutta kysehän oli vain siitä, että HÄNEN TEKONSA OLI TULLUT ILMI, viittasin siihen, että me emme tiedä koskaan ILMI TULEMATTOMIA TEKOJA, joten tuokaan ei riitä perusteluksi luottaa tai olla luottamatta johonkin ihmiseen. Tätä tarkoitin ja tähän kirjoituksessasi viittasin, koska ilmaisit asian juuri näin ja oikein hyvin.
Mutta ei se sen uskottavampaa ole kuin epävarman ihmisen sanat, joka kuitenkaan ei ole jäänyt kiinni epärehellisestä toiminnasta.
Ymmärrätkö? Siis ei ole vielä tullut ilmi mitään epärehellistä, mutta se ei tarkoita, että on rehellinen, voi tarkoittaa myös sitä ettei ole jäänyt vielä kiinni.

Toinen vaihtoehto olisi tietysti ollut puhua, ettei tuo epävarma ihminen olisi tehnyt mitään epärehellistä, mutta tällainen väite olisi jäänyt roikkumaan vain uskon varaan, valitsemasi muoto oli paljon parempi ja oikeampi.

Olen niin epävarma teidän ymmärtämistenne kanssa, että kuittaatko, että oletko ymmärtänyt mitä tässä selitän.
Jep. Toivottavasti myös tämä yksi nimimerkki ymmärtäisi jotain, rehellisyydestä ja ihmisten luotettavuuden arvioinnista.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Naakka kirjoitti:
Vai että se oli itse Kuusiranta lehtiuutisessa, kas kun ei Jeesus radiossa. Pointti oli se, ettet tajunnut mitä hän tarkoitti. Yritin avata rautalangasta tuossa viestissäni, yritäpä lukea nyt tarkemmin ja uudemman kerran, jos oivaltaisit.
Eikös Anneli Auer pidätetty 28. päivä, tämä on seuraavalta päivältä. Alkuperäinen uutinen on poistettu, mutta tällainen tuli googlaamalla. Sä voit nyt auttaa ymmärtämäään tuon pointin, jota minä en tajunnut.
(29.9.2009) Poliisi uskoo: Ulvilan surman hätäpuhelu oli lavastus

Hätäpuhelun tallenne on nyt yksi poliisin merkittävimmistä todisteista.

- Siitä ilmenee keskeisiä seikkoja, rikosylikomisario Pauli Kuusiranta sanoo.Nauhalta kuuluu kamppailun ääniä, mutta väitetyn ulkopuolisen tappajan puhetta ei nauhalla tiettävästi ole. Puhelu kestää 4 minuuttia 20 s.ekuntia.

http://www.nettipoliisi.eu/?p=3928
Eikö ole metka juttu.

Nakka kirjoittaa edellä:
No joo. Mä en nyt lähde tähän höpöttelyyn tämän enempää mukaan. Saat höpsötellä jatkossakin ihan itse ja yksin. Voisit vain tehdä sen siellä omassa ketjussasi, kun sinulla semmoinen on.
Miettikää ihmiset nyt kaksi kertaa, että mikä logiikka on Naakalla estää minua tuomasta tällaisia ratkaisevia tietoja tästä tapauksesta teille esille. :shock:

Haluatko Naakka, että laitan vielä senkin tähän, mitä Anneli Auer sanoi tästä nauhalavastuksesta jo tuolloin syksyllä ja itse myöhemmin vielä tiedotusvälineissä?

Kuule Naakka, nyt mulla alkaa palamaa sun kanssa hihat. :evil:
Minä PÄÄTTELEN, että syyttäjä vuonna 2009 tarkoitti, että Auer näytteli puhelimessa, ja kävikin itse tappamassa Jukan, eikä paikalla ollut huppumiestä. Hän LAVASTI nauhan, siis nauhan tapahtumat. Näinhän itse asiassa syyttäjätkin väittivät, väite löytyy syytteestä. Tämän väitteen perusteella Auer istuu nyt elinkautista.
Sinähän vääristelet törkeästi!!! Äänitutkija antoi KKO:lle lausunnon, että nauha on koostettu useista eriaikaisista äänitteistä! Eihän tämä sinun logiikka sovi siihen ollenkaan! Ja sinä ehdotat minua menemään muualle. Tämä ei voi olla enää edes totta!

Ja jukolavita taas mä linkitän teille kaikki samat saamarin viiden vuoden takaiset uutiset, eikä näitten vakiokirjoittajienkaan aivot ole parantuneet moisen jauhannan jälkeen pätkääkään!!! Ja tässä on sitten se uutinen, jossa kerrotaan, että kuka askarteli tuon nauhan kanssa.
Uuden version kerrotaan olevan äänenlaadultaan parempi ja erottelevampi kuin syyttäjän päätodisteena käyttämä ns. FBI-versio.

http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... lusta.html
Päivitetty 2.10.2009 16:03, julkaistu 1.10.2009 16:27

Kuva

FBI paransi surmanauhoitteen teknistä laatua

Harri Aalto

Yhdysvaltain liittovaltion poliisi FBI auttoi Porin poliisia selvittämään pitkään pimeänä pysyneen Ulvilan murhan.

Liittovaltion poliisi pystyi käytössään olevalla, maailman ehkä parhaalla tekniikalla selventämään hätäkeskusnauhoitusta, joka syntyi, kun surman keskiviikkona tunnustanut aviopuoliso soitti kesken veritekonsa Satakunnan hätäkeskukseen.

Poliisin tutkinnanjohtaja, rikosylikomisario Pauli Kuusiranta korostaa, että nauhoitteen ratkaiseva sisältö paljastui jo keskusrikospoliisin (KRP) rikosteknisessä laboratoriossa Vantaalla.

– FBI auttoi myöhemmin parantamaan nauhoitteen teknistä laatua, Kuusiranta täsmentää.

KRP:n äänianalyysillä pystyttiin täysin luotettavasti selvittämään, että asunnossa oli henkirikoksen tekohetkellä paikalla vain oman perheen jäseniä.

Juuri äänianalyysi sai murhatutkijat avaamaan uuden, menestyksekkääksi osoittautuneen tutkintalinjan, jossa keskityttiin aviovaimon tekemisiin.

Kuusiranta haluaa täsmentää Satakunnan Kansan uutista, koska siitä saa hänen mukaansa väärän kuvan. Tutkinnanjohtajan mukaan FBI:n osuus ei ollut ratkaiseva kuin uutisessa annetaan ymmärtää.

http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... SKAWrapper
Mitä tässä nyt on enää epäselvää?! Nyt sitten tarkkojen lukijoiden ja palstaetsivien pitää kiinnittää huomiota tuohon uutiseen, että nauha on lavastus, ja nauhan pituudeksi sanotaan 4 min 20 sek, ja että siitä kuuluu kamppailun ääniä, koska se nauha, jota käsiteltiin oikeudessa ja joka oli vain 4 min 18 sek, niin siitä sanotaan, että ei kuulu kamppailun ääniä, eikä ulkopuolisen ääntä, tästä nauhasta Kuusiranta sanoo "ei tiettävästi kuulu", nämä oli pointit, joilla syksystä 2009 pystyi tätä tapausta seuraamaan.

Ja tämän hetken tilanne: syyttäjä myös väittää nauhaa lavastetuksi, joka tarkoitta, että Anneli Auerin syyllisyys oli lavastettu, ja näin ollen olemme palanneet takaisin alkuun tuohon syyskuuhun 2009, ja faktat on tässä edellä.

Ei ole mitään oikeaan syyllisyyttä tai syyttömyyttä, oli vain jokin peiteoperaatio, näytelmä, jota seurasimme. Ja Naakka voi mennä nurkkaan nyt mussuttamaan murenevan minuutensa kanssa. Olen koittanut tätä kaikki nämä vuodet jo sanoa, mutta kun ei niin ei, ei vaikka syyttäjä itse jo sanoo, että NAUHA OLI LAVASTETTU. Mikset kuunnellut. Pöh.
Alethes doksa meta logu
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9161
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Sirpa hyvä! Oletko nyt ajan tasalla häkenauhan lavastusväitteissäsi? Satakunnan käräjäoikeuden tuomiossa viime joulukuulta todetaan nimittäin seuraavasti:

"Väite hätäpuhelulavastuksesta perustuu Niemen kertomukseen. FBI:n lausunto
ja Hemmin kertomus ovat Niemen kertomuksen vastaisia. Näyttöä siitä, mikä
on ollut Auerin kyky käsitellä ääntä vuonna 2006, ei ole saatu. Niemen kertomus
lavastuksesta perustuu Niemen omiin ajatuksiin ja kokemuksiin. Toinen
kuulija voi tehdä erilaisia johtopäätöksiä tallenteesta. Muu näyttö ei tue Niemen
kertomusta lavastuksesta.

Syyttäjä ei ole näyttänyt, että Auer olisi lavastanut hätäpuhelun."

Kannattaisi Sirpan kuunnella Naakan raakkumista, sillä pidän häntä yhtenä parhaimmista tämän palstan kirjoittajista. Minulla on ollut vaikeuksia ymmärtää Sirpan logiikkaa, mutta ehkä se johtuu vain siitä, että tulemme eri planeetoilta (toinen Venuksesta ja toinen Marsista).

Kuolemannaakka palautti minut jälleen maanpinnalle, mistä kiitos. Palaan siis pitämään faktana sitä seikkaa, että Jukka S. Lahti on oikeasti surmattu ja että Anneli Auer istuu telkien takana, minne hän ei todellakaan kuulu.

Kaikkien totuudenetsijöiden pitäisi kyllä hankkia kuultavikseen surmaoikeudenkäyntien julkiset todistajien lausunnot. Sirpalta jää nyt oleellista faktaa analysoimatta, jos et noita nauhoituksia vaivaudu kuuntelemaan. Tuomiohan perustuu juuri noihin annettuihin todistajien lausuntoihin.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Alkuperäisen otsikon kysymykseen vastaus on Anneli Auer. Muuhun keskusteluun on nykyään vaikeaa enää vastailla ja yhtä hankalaa on lueskella nykyisiä kirjoituksia. Hommahan menee nyt jo näin: Auer kertoo juoneensa vettä. Toditeet kertovat, ettei tämä ole mahdollista. Auerin puolustajat tietävät, ettei Auer edes oikeastaan juonut vettä; hän vain tunsi olevansa janoinen ja mietti ehkä mielessään veden juontia. Tästä todistuksena ovat todisteet siitä, ettei vettä ole talossa juotu. Pieni Liekki käy pienellä liekillä, Zemiä ei kukaan ota tosissaan ja Kuolemannaakka on kehäpäätellyt jo niin paljon, että on kuulunut jo pitkään samaan ryhmään. Juu ei mitään uutta auringon alla.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Nyt on kyllä niin, että minä ja Albert emme enää ymmärrä ketään muuta kuin Taavettia, mutta mitä ilmeisemmin täytynee yrittää.
Pieni liekki kirjoitti:Sirpa hyvä! Oletko nyt ajan tasalla häkenauhan lavastusväitteissäsi? Satakunnan käräjäoikeuden tuomiossa viime joulukuulta todetaan nimittäin seuraavasti:

"Väite hätäpuhelulavastuksesta perustuu Niemen kertomukseen. FBI:n lausunto
ja Hemmin kertomus ovat Niemen kertomuksen vastaisia. Näyttöä siitä, mikä
on ollut Auerin kyky käsitellä ääntä vuonna 2006, ei ole saatu. Niemen kertomus
lavastuksesta perustuu Niemen omiin ajatuksiin ja kokemuksiin. Toinen
kuulija voi tehdä erilaisia johtopäätöksiä tallenteesta. Muu näyttö ei tue Niemen
kertomusta lavastuksesta.

Syyttäjä ei ole näyttänyt, että Auer olisi lavastanut hätäpuhelun."

Kannattaisi Sirpan kuunnella Naakan raakkumista, sillä pidän häntä yhtenä parhaimmista tämän palstan kirjoittajista. Minulla on ollut vaikeuksia ymmärtää Sirpan logiikkaa, mutta ehkä se johtuu vain siitä, että tulemme eri planeetoilta (toinen Venuksesta ja toinen Marsista).
Kyllä olen ajantasalla - lausunto koskee FBI-arviota alkuperäisestä häkenauhasta, joka artikkeli oli Aamulehdessä - ei ole koottu useista äänitteistä. Naakan päätelmissä ei ole mitään muuta vikaa kuin yksisilmäisyys.

Mutta muistetaan nyt kuitenkin, että uutinen häkenauhalavastuksesta vuodelta 2009 ei ole minun, vaan tutkinnanjohtaja Kuusirannan, kuten myös äänitutkija Niemi on eri henkilö kuin minfon kirjoittaja Sirpa.
Näyttöä siitä, mikä on ollut Auerin kyky käsitellä ääntä vuonna 2006, ei ole saatu.
Juu, Anneli Auerilla ei ole ollut tämän kanssa mitään tekemistä. Kyse on vuodesta 2009, edelle laittamasi katkelma tukee samaa asiaa! Heh, kyllä pojat osaa!

Siinä nyt todistettiin, että kyseinen lavastaja ei ole todellakaan Anneli Auer, vaan FBI.
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin