Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4312
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Nyt soutavat annelistit sangen sakeissa vesissä, noinko epätoivoiseksi on mennyt, kun aiheellisia seri eli suomeksi kaunistelematta LASTEN HYVÄKSIKÄYTÖISTÄ TULLEITA SEKSUAALIRIKOSTUOMIOITA ei tullakaan ikinä kumoamaan?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9178
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Skloddi kirjoitti: Su Loka 31, 2021 1:58 pm Nyt soutavat annelistit sangen sakeissa vesissä, noinko epätoivoiseksi on mennyt, kun aiheellisia seri eli suomeksi kaunistelematta LASTEN HYVÄKSIKÄYTÖISTÄ TULLEITA SEKSUAALIRIKOSTUOMIOITA ei tullakaan ikinä kumoamaan?
Siis tämä purkuprosessihan on vasta aktivoitumassa.
Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4312
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Pieni liekki kirjoitti: Su Loka 31, 2021 2:34 pm
Skloddi kirjoitti: Su Loka 31, 2021 1:58 pm Nyt soutavat annelistit sangen sakeissa vesissä, noinko epätoivoiseksi on mennyt, kun aiheellisia seri eli suomeksi kaunistelematta LASTEN HYVÄKSIKÄYTÖISTÄ TULLEITA SEKSUAALIRIKOSTUOMIOITA ei tullakaan ikinä kumoamaan?
Siis tämä purkuprosessihan on vasta aktivoitumassa.
Näin on väitetty jo vuosia, ja aina törmätty seinään. Nyt jo siihen viimeiseen mahdolliseen, joten kerro toki ihmeessä lisää, miten tämä tuomio annelistien mielestä tullaan purkamaan?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9178
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Skloddi kirjoitti: Su Loka 31, 2021 2:42 pm
Pieni liekki kirjoitti: Su Loka 31, 2021 2:34 pm
Skloddi kirjoitti: Su Loka 31, 2021 1:58 pm Nyt soutavat annelistit sangen sakeissa vesissä, noinko epätoivoiseksi on mennyt, kun aiheellisia seri eli suomeksi kaunistelematta LASTEN HYVÄKSIKÄYTÖISTÄ TULLEITA SEKSUAALIRIKOSTUOMIOITA ei tullakaan ikinä kumoamaan?
Siis tämä purkuprosessihan on vasta aktivoitumassa.
Näin on väitetty jo vuosia, ja aina törmätty seinään. Nyt jo siihen viimeiseen mahdolliseen, joten kerro toki ihmeessä lisää, miten tämä tuomio annelistien mielestä tullaan purkamaan?
Olen ymmärtänyt, ettei aikataulua ole lyöty lukkoon, mutta onhan valmisteluja tehty jo useampi vuosi. Ei ole varmastikaan tarkoitus törmätä seinään. Ja itse olen edelleen sitä mieltä, että viranomaisten olisi pitänyt hoitaa purkuasia omatoimisesti jo vuosia sitten, koska he ovat syypäitä koko tämän asiattomaksi paisuneen seri-vyyhdin synnyttämiseen. Ihan mielenkiintoista on ollut seurata, kuinka tahmeasti asiat ovat vuosien varrella edenneet nimenomaan viranomaisten toimintaa tarkastellessa. Luulen, että tämä prosessi on yhtä hidas kuin se aikataulu, millä EU-maat saavat lopetettua mielestäni typerääkin typerämmän kellojen siirtelyn talvi- ja kesäaikaan.
Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4312
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Eli ei tulla purkamaan. Mitään lainopillisia keinoja ei enää ole. Ainoa voisi olla jos täysi-ikäistyneet lapset lähtisivät ajamaan asiaa, mutta se olisikin kiinnostavaa, koska mistäs sitä tietää, mitä asiaa lopulta ajaisivat? Kaikesta päätellen he eivät myöskään halua näitä asioita, isänsä surmaa tai äitinsä hyväksikäyttötuomiota kommentoida lainkaan. Tavallaan täysin ymmärrettävää.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9178
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Skloddi kirjoitti: Ma Marras 01, 2021 7:19 pm Eli ei tulla purkamaan. Mitään lainopillisia keinoja ei enää ole. Ainoa voisi olla jos täysi-ikäistyneet lapset lähtisivät ajamaan asiaa, mutta se olisikin kiinnostavaa, koska mistäs sitä tietää, mitä asiaa lopulta ajaisivat? Kaikesta päätellen he eivät myöskään halua näitä asioita, isänsä surmaa tai äitinsä hyväksikäyttötuomiota kommentoida lainkaan. Tavallaan täysin ymmärrettävää.
Keskeneräisiä asioita ei ole syytäkään lähteä kommentoimaan. Kyllä ne asiat sitten aikanaan esille tulevat, kun aika on oikea. Äitinsä on joutunut aikamoisen ryöpytyksen kohteeksi vuosien varrella, joten uskon monen ihmisen tulleen varovaiseksi puhumaan omista asioistaan julkisuudessa. Minusta on todella surullista, jos ihmiset pelotellaan hiljaisiksi eikä asioita tahdota selvittää asiallisesti.
Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4312
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Miksi itse yrität "pelotella ihmisiä hiljaiseksi" jatkuvilla vihjailuilla mahdollisista oikeusjutuista tai jopa kommenteilla välillisesti aiheutetuista väkivallanteoista? Pohdiskele ihan vaan omia motiivejasi rauhassa hyvän aikaa. Murhatutkimus ei ole uskon asia, vaikka uskoisi miten.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9178
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Skloddi kirjoitti: Ma Marras 01, 2021 7:59 pm Miksi itse yrität "pelotella ihmisiä hiljaiseksi" jatkuvilla vihjailuilla mahdollisista oikeusjutuista tai jopa kommenteilla välillisesti aiheutetuista väkivallanteoista? Pohdiskele ihan vaan omia motiivejasi rauhassa hyvän aikaa. Murhatutkimus ei ole uskon asia, vaikka uskoisi miten.
Minusta on tärkeää, että julkisilla keskustelupalstoilla kirjoittavat henkilöt ymmärtävät, että jokaisella on vastuu omista kirjoituksistaan. Ymmärrät varmaan, että syytönkin ihminen, jolla on murhaajan tai pedofiilin leima otsassaan, on altis ventovieraiden ihmisten vihapurkauksille. On hyvä tiedostaa, että täällä kirjoitetaan olemassa olevista aidoista ihmisistä, jotka elävät koko ajan elämäänsä omien läheistensä kanssa ja omissa viiteympyröissään. Olisi siis hyvä miettiä, ettei tahattomasti omilla villeillä spekulaatioillaan vaikeuta kenenkään toisen normaalia elämää.

Miksi ihmeessä kuvittelet, että Ulvilan murhan tutkiminen olisi minulle uskon asia? En minä oikeastaan ole enää vuosiin tutkinut Ulvilan murhaa, koska minusta se on tutkittu siihen pisteeseen, mihin saakka maallikot voivat tutkimuksiaan tehdä. Naakka on tehnyt varmasti Suomen mittakaavassa erittäin poikkeuksellisen työn, kun on koostanut yhteenvedon tähän mennessä tehdyistä tutkimuksista. Ehkä jonain päivänä kyseisen teoksen arvo ymmärretään myös viranomaisten keskuudessa.
Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4312
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Pieni liekki kirjoitti: Ma Marras 01, 2021 11:58 pm
Skloddi kirjoitti: Ma Marras 01, 2021 7:59 pm Miksi itse yrität "pelotella ihmisiä hiljaiseksi" jatkuvilla vihjailuilla mahdollisista oikeusjutuista tai jopa kommenteilla välillisesti aiheutetuista väkivallanteoista? Pohdiskele ihan vaan omia motiivejasi rauhassa hyvän aikaa. Murhatutkimus ei ole uskon asia, vaikka uskoisi miten.
Minusta on tärkeää, että julkisilla keskustelupalstoilla kirjoittavat henkilöt ymmärtävät, että jokaisella on vastuu omista kirjoituksistaan. Ymmärrät varmaan, että syytönkin ihminen, jolla on murhaajan tai pedofiilin leima otsassaan, on altis ventovieraiden ihmisten vihapurkauksille. On hyvä tiedostaa, että täällä kirjoitetaan olemassa olevista aidoista ihmisistä, jotka elävät koko ajan elämäänsä omien läheistensä kanssa ja omissa viiteympyröissään. Olisi siis hyvä miettiä, ettei tahattomasti omilla villeillä spekulaatioillaan vaikeuta kenenkään toisen normaalia elämää.

Miksi ihmeessä kuvittelet, että Ulvilan murhan tutkiminen olisi minulle uskon asia? En minä oikeastaan ole enää vuosiin tutkinut Ulvilan murhaa, koska minusta se on tutkittu siihen pisteeseen, mihin saakka maallikot voivat tutkimuksiaan tehdä. Naakka on tehnyt varmasti Suomen mittakaavassa erittäin poikkeuksellisen työn, kun on koostanut yhteenvedon tähän mennessä tehdyistä tutkimuksista. Ehkä jonain päivänä kyseisen teoksen arvo ymmärretään myös viranomaisten keskuudessa.
Annelin syyttömyys ja sen vähäinenkin kyseenalaistaminen on sinulle uskon asia. Se on fakta, joka päivästä toiseen loistaa kommenteissasi ja jonka pohjalta toimit ja kommentoit, mikä vesittää ikävä kyllä uskottavuutesi niin kauan kunnes henkirikos on selvä.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9178
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Skloddi kirjoitti: Ti Marras 02, 2021 12:26 am
Pieni liekki kirjoitti: Ma Marras 01, 2021 11:58 pm
Skloddi kirjoitti: Ma Marras 01, 2021 7:59 pm Miksi itse yrität "pelotella ihmisiä hiljaiseksi" jatkuvilla vihjailuilla mahdollisista oikeusjutuista tai jopa kommenteilla välillisesti aiheutetuista väkivallanteoista? Pohdiskele ihan vaan omia motiivejasi rauhassa hyvän aikaa. Murhatutkimus ei ole uskon asia, vaikka uskoisi miten.
Minusta on tärkeää, että julkisilla keskustelupalstoilla kirjoittavat henkilöt ymmärtävät, että jokaisella on vastuu omista kirjoituksistaan. Ymmärrät varmaan, että syytönkin ihminen, jolla on murhaajan tai pedofiilin leima otsassaan, on altis ventovieraiden ihmisten vihapurkauksille. On hyvä tiedostaa, että täällä kirjoitetaan olemassa olevista aidoista ihmisistä, jotka elävät koko ajan elämäänsä omien läheistensä kanssa ja omissa viiteympyröissään. Olisi siis hyvä miettiä, ettei tahattomasti omilla villeillä spekulaatioillaan vaikeuta kenenkään toisen normaalia elämää.

Miksi ihmeessä kuvittelet, että Ulvilan murhan tutkiminen olisi minulle uskon asia? En minä oikeastaan ole enää vuosiin tutkinut Ulvilan murhaa, koska minusta se on tutkittu siihen pisteeseen, mihin saakka maallikot voivat tutkimuksiaan tehdä. Naakka on tehnyt varmasti Suomen mittakaavassa erittäin poikkeuksellisen työn, kun on koostanut yhteenvedon tähän mennessä tehdyistä tutkimuksista. Ehkä jonain päivänä kyseisen teoksen arvo ymmärretään myös viranomaisten keskuudessa.
Annelin syyttömyys ja sen vähäinenkin kyseenalaistaminen on sinulle uskon asia. Se on fakta, joka päivästä toiseen loistaa kommenteissasi ja jonka pohjalta toimit ja kommentoit, mikä vesittää ikävä kyllä uskottavuutesi niin kauan kunnes henkirikos on selvä.
Ehkä sinun on vaikea sisäistää sitä, että Anneli on ollut yksi niistä Ulvilan murhasta epäillyistä henkilöistä, joka on pystytty todistamaan tekoon syyttömäksi. Asia ei todellakaan ole mikään uskon asia, vaan puhdasta faktaa. Asiasta on olemassa myös Vaasan hovioikeuden päätös vuodelta 2015, jota suosittelen sinullekin iltalukemiseksi. Poliisista on minulle todettu, että Anneli ei ole enää epäiltyjen joukossa, jos tapaus jonain päivänä lähtee uudelleen tutkintaan. Näin asian toki kuuluukin olla.
Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4312
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Kerropa lisää tuosta, että poliisi on todennut sinulle jne. Kuka poliisi, missä yhteydessä ja millä valtuuksilla? Kiinnostaa todella paljon.
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5042
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Pieni liekki kirjoitti: Ti Marras 02, 2021 12:49 am
Ehkä sinun on vaikea sisäistää sitä, että Anneli on ollut yksi niistä Ulvilan murhasta epäillyistä henkilöistä, joka on pystytty todistamaan tekoon syyttömäksi. Asia ei todellakaan ole mikään uskon asia, vaan puhdasta faktaa. Asiasta on olemassa myös Vaasan hovioikeuden päätös vuodelta 2015, jota suosittelen sinullekin iltalukemiseksi. Poliisista on minulle todettu, että Anneli ei ole enää epäiltyjen joukossa, jos tapaus jonain päivänä lähtee uudelleen tutkintaan. Näin asian toki kuuluukin olla.
Itse asiassa hän on ainoa ihminen maailmassa, joka on todettu syyttömäksi Jukka S Lahden murhaan ja asiasta on lainvoimainen tuomio.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9178
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Skloddi kirjoitti: Ti Marras 02, 2021 1:02 am Kerropa lisää tuosta, että poliisi on todennut sinulle jne. Kuka poliisi, missä yhteydessä ja millä valtuuksilla? Kiinnostaa todella paljon.
Kyllä minä ymmärrän, että asia kiinnostaa. En ala tarkemmin erittelemään, kuka tämä henkilö on, koska aihe on herkkä ja en halua kenenkään joutuvan mahdollisen maalittamisen kohteeksi minun sanomisteni takia. Asiasta on keskusteltu Ohisalolle tehdyn vetoomuksen pohjalta viime keväänä.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9178
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Hermione kirjoitti: Ti Marras 02, 2021 1:27 am
Pieni liekki kirjoitti: Ti Marras 02, 2021 12:49 am
Ehkä sinun on vaikea sisäistää sitä, että Anneli on ollut yksi niistä Ulvilan murhasta epäillyistä henkilöistä, joka on pystytty todistamaan tekoon syyttömäksi. Asia ei todellakaan ole mikään uskon asia, vaan puhdasta faktaa. Asiasta on olemassa myös Vaasan hovioikeuden päätös vuodelta 2015, jota suosittelen sinullekin iltalukemiseksi. Poliisista on minulle todettu, että Anneli ei ole enää epäiltyjen joukossa, jos tapaus jonain päivänä lähtee uudelleen tutkintaan. Näin asian toki kuuluukin olla.
Itse asiassa hän on ainoa ihminen maailmassa, joka on todettu syyttömäksi Jukka S Lahden murhaan ja asiasta on lainvoimainen tuomio.
Taisit kiteyttää asian aika osuvasti. 👍

Tällä hetkellä ei ole näkyvissä, että Ulvilan murhatutkinta käynnistyisi uudelleen. Poliisista on todettu asiaan liittyen mm. seuraavaa:
Tämä tutkinnanjohtajan päätös ei tarkoita sitä, että asiassa ei olisi tapahtunut rikosta. Se tarkoittaa, että poliisin käytettävissä olevin keinoin asiassa ei ole saatavissa lisäselvitystä eikä asian tutkinta näin ollen voi edetä. Tarkoittamassanne rikosasiassa on ollut kyse erittäin vakavasta rikoksesta, jonka selvittäminen on sekä viranomaisten että asianosaisten intressissä. Mikäli asiassa saadaan jotakin olennaista lisäselvitystä, jonka perusteella asian tutkintaa voidaan jatkaa, poliisi tulee näin toimimaan ilman aiheetonta viivytystä.
Jos tiedätte jonkun, jolla voisi olla olennaista tietoa Ulvilan murhan tekijästä, niin olisi hyvä saada nämä seikat poliisin tietoon. Naakan kirja ei käsittääkseni ole ollut ainakaan virallisesti poliisin tutkittavana tuossa vaiheessa, mihin edellä olevassa lainauksessa viitataan.
Nice shirt
Axel Foley
Viestit: 2457
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Pieni liekki, mitä tarkoitat "jos asia lähtee uudelleen tutkintaan jonain päivänä...". Eikö avoin murha ole koko ajan tutkinnassa?
Linda: "Lasse Sievisen jälkeen kaikki nuori liha tulee tarpeeseen." Salatut Elämät.
Vastaa Viestiin