Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja Caldera »

CSI kirjoitti: c. miten on mahdollista, että AA poimi myöhemmin Poliisin tunnistusrivistöstä täysin syyttömän ihmisen? Sen sijaan että olisi siitä naapuristosta bongannut tämän koirankusettajan. Jos ei murhayönä, niin kaippa se äijä liikkui vielä myöhemminkin Ulvilan tapaisessa pikkupaikassa?
Tästä voi jokainen lukea miten totuudenmukaista on oikoa mutkat suoraksi ja väittää että Anneli poimi tunnistusrivistöstä jonkun ihan kuin siinä tunnistuksessa olisi mitään varmaa ollut. Joutsenlahtikin myöhemmin on lausunut asiasta että Annelin osuus Tannerin kiinniotosta oli vain pari lausetta muistaakseni kuusisivuisissa perusteluissa eikä sille haluttu antaa kovin suurta painoarvoa. Joutsenlahtihan juuri oli se joka Tannerin vapautti aikaisessa vaiheessa ja sai siitä syyttäjältä haukut että ei pitäisi vielä vapauttaa. Mitä Anneli olisi voinut muuta tehdä kuin kertoa mitä on mieltä hänelle esitetyistä henkilöistä. Ja mitä taas tulee siihen että kaikki naapurit pitäisi tunnistaa, niin mä en edes tiedä minkänäköisiä ihmisiä asuu suuressa osassa omaa naapurustoa. Ihan viereiset toki tunnen.

Porin kihlakunnan poliisilaitos 12.7.2007
Kuulustelijana ryk Esa Koivuniemi ja kuulustelutodistajana vrk Jouni Kostensalo:
KUULUSTELUKERTOMUS KENTTÄTUNNISTUKSEN KIRJAAMINEN:
Kuultavana ilmoitettu totuudessapysymisvelvollisuudesta sekä oikeudesta avustajaan ja kuulustelutodistajaan:
Kysymys: Tarvitsetteko avustajaa kuulusteluun? Vastaus: En tarvitse.
Teille esitettiin äsken poliisin toimesta mieshenkilöitä tunnistuspeilin takaa.

Se, että kolmonen muistutti murhaajaa. Siitä on jo kauan aikaa ja en voi täydellä varmuu­della sanoa, että on se, mutta samaa näköä on. Kasvonpiirteet täsmäävät muistikuviini.
Silmien muoto ja koko vastaavat, silmien etäisyys toistaan vastaa. Silmäkulmien alue on samanmuotoinen. Nenästä muistan, että tällä oli samankokoinen ja samanmuotoinen ne­nä kun sillä murhaajalla.
Posket muistuttivat ja sopivat tähän kuvaan.
Vartalosta tämä näytti tasapaksulta. Muistaisin että tekijä oli isompi kun tämä kolmonen. Saattaa olla, että peili vääristi, ja en osaa tuon perusteella sanoa. Koosta en osaa sanoa enkä paksuudestakaan koska minulla oli kuva että tekijä oli suurempi. Tuo huone voi vai­kuttaa siihen että miehet näyttivät todellista pienemmältä.
Vartalosta en oikein saanut irti mutta kyllä sekin sopi.
Arvioni oli että tekijä oli vähintään 180 sm. Nuo vaikuttivat pienennäköisiltä noin 170 sm. Vartalonmuodosta voin sanoa, että hän on voinut vaikka laihtua. Siihen en osaa paljoa kommentoida, eli vartalon kokoon ja miehen pituuteen.
Miehet liikkuivat jäykästi ja pönottivät paikoillaan. Sitä en osaa sanoa kuin että mandolli­nen.
Tuon kolmosen piirteet kyllä täsmäävät. En voi varmuudella sanoa että on se, mutta mi­tään väärän näköistä hänessä ei ollut niin ettei hän sopisi kuvaan.
Muuta minulla ei tule mieleen.
Vitosen posket hiukan muistuttivat tekijää, mutta muut eivät muistuttaneet ollenkaan teki­jää. Ne kolme ovat poissuljettuja. Ainoastaan tässä kolmosessa oli kaikki piirteet kohdal­laan.
Viimeksi muokannut Caldera, Pe Huhti 15, 2016 11:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja CSI »

Caldera kirjoitti: Tästä voi jokainen lukea miten totuudenmukaista on oikoa mutkat suoraksi ja väittää että Anneli poimi tunnistusrivistöstä jonkun ihan kuin siinä tunnistuksessa olisi mitään varmaa ollut.
No sehän on Annelin tavaramerkki, että "mitään varmaa" hän ei koskaan sano mistään vaan se on yhtä "ehkä", "mahdollinen" diibaa daabaa alusta loppuun asti.

Annelihan on tuollaisen peeloilun mestari. Mukamas "pitkä aikakin" on kulunut ja siihen hän vetoaa poliisin tunnistusrivistöpuhuttelussa 2007. Vaikkei ollut kulunut kuin puoli vuotta!

LIsbeth Palme poimi Christer Petterssonin rivistöstä erehtymättömällä varmuudella 2,5 vuotta (!) murhan jälkeen. Vaikka etäisyyttä murhatilanteessa murhaajan kasvojen näkemiseen oli enemmän ja valaistus huono. Varmasti huonompi kuin Tähtisentiellä. Vertaappa siihen noita Annelin "ehkäilyjä". Anneli näki sentään tappajan lähietäisyydeltä, saihan hän kertomansa mukaan fileveitsestä itsekin. Häke-nauhalla hän osasi kuvailla kasvot "oudoiksi", siis hänelle entuudestaan tuntemattomaksi ihmiseksi.


On se nyt perkele kummallista, että Anneli Auer ei naapuriaan tunnistanut vuonna 2006 eikä myöhemminkään!


Anneli on aloittanut mouhottamisen entisen naapurinsa Niemisen syyllisyydestä vasta linnareissun jälkeen! Eikä hän ole tähän päivään mennessä sanonut, että Niemisen pärstä se oli, joka häntä lähietäisyydeltä tihrusi murhayönä 2006! Outoa sekin.
Viimeksi muokannut CSI, Pe Huhti 15, 2016 11:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja Caldera »

CSI kirjoitti: No sehän on Annelin tavaramerkki, että "mitään varmaa" hän ei koskaan sano mistään vaan se on yhtä "ehkä", "mahdollinen" diibaa daabaa alusta loppuun asti.
Lisäsin tuonne ylös kommentin aiheesta naapurin tunnistaminen. Jos mun pitäisi tunnistaa vaikka kilometrin säteellä ihmiset niin eipä olisi hajuakaan suuresta osasta ketä ne on ja onko ne näiltä kulmilta. Ja kyse on sentään omakotitaloalueesta. Enkä kyllä yhtään käsitä mitä horiset siitä että joku käyttää sanaa ehkä silloin kun ei pysty varmasti sanomaan. Eikö se juuri ole oikein. Eihän kukaan voi sanoa että kyllä tuo se on varmasti tai ei, ei varmasti ole, jos ei ole varmuuutta.
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Ja mitä tulee Lisbeth Palmeen, niin hänellä oli se etu puolellaan että Petterssonin naama on aika omintakeinen Daltoniin veljekset -naama :mrgreen:.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja CSI »

Caldera kirjoitti:
CSI kirjoitti: No sehän on Annelin tavaramerkki, että "mitään varmaa" hän ei koskaan sano mistään vaan se on yhtä "ehkä", "mahdollinen" diibaa daabaa alusta loppuun asti.
Lisäsin tuonne ylös kommentin aiheesta naapurin tunnistaminen. Jos mun pitäisi tunnistaa vaikka kilometrin säteellä ihmiset niin eipä olisi hajuakaan suuresta osasta ketä ne on ja onko ne näiltä kulmilta. Ja kyse on sentään omakotitaloalueesta. Enkä kyllä yhtään käsitä mitä horiset siitä että joku käyttää sanaa ehkä silloin kun ei pysty varmasti sanomaan. Eikö se juuri ole oikein. Eihän kukaan voi sanoa että kyllä tuo se on varmasti tai ei, ei varmasti ole, jos ei ole varmuuutta.
Ja paskapuhetta ettet kykene. En usko. Kyllä minä ainakin kykenen tunnistamaan naamasta kaikki lähinaapurustoni ihmiset. Vaikken nimeä tietäisikään. Veikkaan, että 99% ihmisistä kykenee siihen ja loput 1% valehtelee, ettei kykene. Ihmislajin henkiinjäämiselle kun moisella kyvyllä on ilmeisesti ollut evoluutiossa iso merkitys.

Tosiasia kuitenkin on, että Anneli on murhaajan naaman nähnyt. Kyllä se Niemisen naama on varmasti tullut Annelin eteen jo ennen vuotta 2014. Kummallista, ettei ole silloin jo hihkaissut: "Tossa se on! Huppumies!"

Niin ja onhan tässä ollut jo 2 vuotta aikaa hakea Niemisen valokuva kouraan tai vaikka mennä ihan fyysisesti katsomaan miltä hessu näyttää. Sekä sen jälkeen soitto 112, että "tulkaas hakeen huppis talteen, nyt mä sen näin".

Koska näin ei ole tapahtunut, niin Nieminen se tekijä ei ole. Annelinkaan mielestä oikeasti. Joka taas heittää merkillisen varjon Annelin juttujen päälle. Vain murhaajalla on tarve lavastaa tekijäksi joku syytön.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja CSI »

Caldera kirjoitti:Ja mitä tulee Lisbeth Palmeen, niin hänellä oli se etu puolellaan että Petterssonin naama on aika omintakeinen Daltoniin veljekset -naama :mrgreen:.
Ahaa. Mistähän mahdat tietää, ettei tällä legendaarisella Niemisellä ole yhtä omintakeinen feissi?

Jep. Taisit kompastua omaan näppäryyteesi.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja Caldera »

CSI kirjoitti: Tosiasia kuitenkin on, että Anneli on murhaajan naaman nähnyt. Kyllä se Niemisen naama on varmasti tullut Annelin eteen jo ennen vuotta 2014. Kummallista, ettei ole silloin jo hihkaissut: "Tossa se on! Huppumies!"

Niin ja onhan tässä ollut jo 2 vuotta aikaa hakea Niemisen valokuva kouraan tai vaikka mennä ihan fyysisesti katsomaan miltä hessu näyttää. Sekä sen jälkeen soitto 112, että "tulkaas hakeen huppis talteen, nyt mä sen näin".

Koska näin ei ole tapahtunut, niin Nieminen se tekijä ei ole. Annelinkaan mielestä oikeasti. Joka taas heittää merkillisen varjon Annelin juttujen päälle. Vain murhaajalla on tarve lavastaa tekijäksi joku syytön.
No ei kai Anneli rupea Niemistä tunnistamaan kun hän tuskin on tekijä :D. Anneli itse kertoi esim kesällä 2014 radiohaastattelussa että hänen mielestään nykyinen ykkösepäilty sopii paremmin tekijäksi kuin Nieminen. Koivistohan kertoi stoorinsa Niemisestä oikeudessa vasta lokakuussa 2014.
Viimeksi muokannut Caldera, La Huhti 16, 2016 12:09 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja Caldera »

CSI kirjoitti: Ja paskapuhetta ettet kykene. En usko. Kyllä minä ainakin kykenen tunnistamaan naamasta kaikki lähinaapurustoni ihmiset. Vaikken nimeä tietäisikään. Veikkaan, että 99% ihmisistä kykenee siihen ja loput 1% valehtelee, ettei kykene. Ihmislajin henkiinjäämiselle kun moisella kyvyllä on ilmeisesti ollut evoluutiossa iso merkitys.
Tämä riippuu myös tosi paljon siitä onko paikkakuntalaisia. Kun muutettiin tähän, kutsuttiin ihan lähinaapurit iltaa istumaan, siitä opin tuntemaan heidät. Sen jälkeen porukkaa on vaihtunut niin että olen jo vuosia yrittänyt selvittää miltä näyttää noin 200 metrin päässä sijaitsevan talon naispuoleinen äitiasukas että pystyisin häntä edes tervehtimään :D. En ole koskaan vielä nähnyt häntä muuten kuin epämääräisenä hahmona pihan perällä.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja CSI »

Caldera kirjoitti: No ei kai Anneli rupea Niemistä tunnistamaan kun hän tuskin on tekijä :D. Anneli itse kertoi esim kesällä 2014 radiohaastattelussa että hänen mielestään nykyinen ykkösepäilty sopii paremmin tekijäksi kuin Nieminen. Koivistohan kertoi stoorinsa Niemisestä oikeudessa vasta lokakuussa 2014.
Mielestään? Miten tämä voi olla joku "mielipideasia" kun Anneli on murhaajan kasvot nähnyt? Jos hänellä on joku "ykkösepäilty", niin kait hän nyt sentään osaa sanoa onko samannäköinen hessu?

Taas tuota "ehkä", "mahdollisesti", "todennäköisesti" mutuilua! Hitto vie, joko sitä ollaan murhaan naama nähty kuten murhayönä sanoi tai sitten ei olla! Mitään välimuotoa ei ole olemassakaan.

Jos hän on kesällä 2014 todistettavasti ollut tuota mieltä, niin mieli on sitten muuttunut kahdessa vuodessa. Nyt Nieminen nimittäin on Auerin "pääepäilty". Mielenkiintoista sinänsä sekin, että muija osoittelee syyttävällä sormellaan "sinne sun tänne" vaikka on murhaajan kasvot väittänyt nähneensä! Miten helkutissa tuollainen soopa voi upota teihin uskottavana tarinana?


Alla olevissa blogikirjoituksissaan Anneli kertoo yksiselitteisesti pitävänsä Niemistä nykyään "pääepäiltynään": (mikä on outo termivalinta, Annelin jos kenenkään pitäisi TIETÄÄ kuka epäilty on heti kun vaan naaman näkee! Miksei hän sano suoraan että "tässä on murhaaja"?)


Anneli:
" Pääepäiltyni on liikkunut Turun keskustassa 30.11.2006 avovaimonsa kanssa samaan aikaan kuin Jukka. Avovaimo oli töissä Luvatalla. "


Toisessa kirjoituksessa Anneli jatkaa:
"Lähellä kotiamme oli toinenkin koti, josta oli asiaa Turkuun aamupäivällä 30.11.2006. Tästä perheestä mies oli irtisanottu Luvatalta keväällä 2003, mutta nainen oli edelleen töissä samassa paikassa."

http://anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi ... tiivi.html
http://anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi ... -2006.html


Tuo on selvästikin Nieminen ihan meikäläisenkin heikoilla hoksottimilla todettuna. Ei sieltä Outokummulta ketään muuta naapuristossa asuvaa ole 2003 irtisanottu.

Outoa on myös Annelin sanavalinnat. "Epäilty". Vittu mitä paskaa taas.

Lisbeth Palmen tapaukseen sopi verrata. Hänelle Pettersson ei ollut mikään "pääepäilty" vaan murhaaja! På klar svenska!

Annelin selitykset on taas mitä omituisinta ripulipaskaa. Mikä sopii tietysti siihen, ettei hän halua oikeasti syyttömäksi tietämäänsä ihmistä ristiinnaulita, Siksi hän höpöttää jostain "pääepäillystä" ja yrittää epätoivoisesti ylläpitää kulissia ulkopuolisesta tekijästä.

Vai vielä oikein "pääepäilty"? Hänellä on varmaan sitten "sivuepäiltyjäkin"? Joiden naamoja hän ei suostu tunnistamaan vaikka murhayönä osasi sanoa ne aiemmin näkemättömiksi. Eli aika hyvin täytyi nähdä tekijän pärstän.
Viimeksi muokannut CSI, La Huhti 16, 2016 12:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja CSI »

Caldera kirjoitti: Tämä riippuu myös tosi paljon siitä onko paikkakuntalaisia. Kun muutettiin tähän, kutsuttiin ihan lähinaapurit iltaa istumaan, siitä opin tuntemaan heidät. Sen jälkeen porukkaa on vaihtunut niin että olen jo vuosia yrittänyt selvittää miltä näyttää noin 200 metrin päässä sijaitsevan talon naispuoleinen äitiasukas että pystyisin häntä edes tervehtimään :D. En ole koskaan vielä nähnyt häntä muuten kuin epämääräisenä hahmona pihan perällä.
Se on eri asia. Sinäkin siis nyt myönnät, että sulla on ihan samat taidot kuin meillä muillakin: kasvot jää mieleen ja aivot osaa tunnistaa sekunneissa onko naama vanhastaan tuttu vaiko "aivan outo". Tämä kykyhän meille on kehittynyt pitkän katkeran historiamme aikana kun sekunnissa piti tunnistaa oman heimon jäsen: "friend or foe". Jos et tunnistanut, niin naapuriheimon "aivan outo" ehti kolkkaamaan sinut ja sinusta tuli "iltapala" siksi illaksi sille porukalle.

Lisäksi sinäkin varmasti osaisit tunnistaa traumaattisen puukotustilanteen jälkeen tekijän naaman kun sen uudestaan näet. Me kaikki osaamme. Aivomme nyt vaan toimivat niin.

Anneli ei ole tuota tunnistusta tehnyt kertaakaan vaan jauhaa kakkelia jostain "pääepäillyistä". Kyllä me kaikki tiedämme mikä tuon shown tarkoitus on.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja CSI »

Niemisestä vielä:

Kyseinen mies oli ahkera koiransa ulkoiluttaja. Tiedä vaikka olisi vieläkin. Varmasti Anneli on häneen joskus spontaanisti törmännyt, joten kasvot eivät uppo-oudot voineet olla.

Ainakin viimeistään siinä vaiheessa kun hän on miehen uudestaan nähnyt, olisi pitänyt tunnistuskellon soittaa: "Tossa on Huppis!"

Eipä ole soittanut ei Annelin recognition kellot.

Itse haluaisin saada tietooni kuka tämä Nieminen on ja missä hän asuu. Tsekkaisin, että täsmääkö Annelin stoorit alkuunkaan kyseiseen heppuun.

Jospa hän on vaikka 160 senttinen langanlaiha pätkä niin voi voi, siinä meni loputkin Annelin stoorien uskottavuudesta!
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja Caldera »

CSI kirjoitti: Mielestään? Miten tämä voi olla joku "mielipideasia" kun Anneli on murhaajan kasvot nähnyt? Jos hänellä on joku "ykkösepäilty", niin kait hän nyt sentään osaa sanoa onko samannäköinen hessu?
Eihän näitä kavereita ole Annelille aikanaan esitetty niinkuin Tanner. Nainen näkee hämärässä kommandopipoisen miehen kasvot, lähes kymmenen vuoden päästä niihin muistikuviin ei minun mielestä enää voi edes luottaa. Anneli itse on blogissaan sitä mieltä että ykkösepäilty sopii hänen muistikuviinsa hyvin.
CSI kirjoitti: Vai vielä oikein "pääepäilty"? Hänellä on varmaan sitten "sivuepäiltyjäkin"? Joiden naamoja hän ei suostu tunnistamaan vaikka murhayönä osasi sanoa ne aiemmin näkemättömiksi. Eli aika hyvin täytyi nähdä pärstän.
Tässä ei nyt kyllä ole mitään ongelmaa. Ei ole mitään tarvetta sille että Anneli olisi nähnyt ykkösepäillyn ennen surmaa tai muitakaan epäiltynä olleita. Ykkösepäilty on kyllä Luvatalta irtisanottuja myös.
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja Caldera »

CSI kirjoitti:Niemisestä vielä:

Ainakin viimeistään siinä vaiheessa kun hän on miehen uudestaan nähnyt, olisi pitänyt tunnistuskellon soittaa: "Tossa on Huppis!"
Miksi ihmeessä jauhat tästä kaverista kun juuri kukaan, esimerkiksi Anneli itse, ei pidä häntä syyllisenä. Annelin tunnustuskello ei voi soida henkilöstä joka ei tehnyt tekoa.

Ja muoks. En jaksa jauhaa tästä enää ja täyttää palstatilaa. Yrität toisaalta tehdä Annelista jotain tunnistusautomaattia joka tunnistaa ketä vaan ja missä vaan opportunistisesti, ja se ei yksinertaisesti pidä paikkaansa. Ja toisaalta tivaat että miksi asiasta epävarma ihminen ei anna varmoja vastauksia.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja CSI »

Caldera kirjoitti: Eihän näitä kavereita ole Annelille aikanaan esitetty niinkuin Tanner. Nainen näkee hämärässä kommandopipoisen miehen kasvot, lähes kymmenen vuoden päästä niihin muistikuviin ei minun mielestä enää voi edes luottaa. Anneli itse on blogissaan sitä mieltä että ykkösepäilty sopii hänen muistikuviinsa hyvin.
Kyllä niihin voi luottaa. Mistä sinä mitään "hämärästä" tiedät? Auer itse sanoi nähneensä kasvot niin hyvin, että pystyi sanomaan ettei tunnistanut millään tasolla. Silloin on kyllä aika hyvin nähty. Huoneessa oli sitäpaitsi valot päällä. Kukaan ei osaa sanoa tarkkaan missä vaiheessa ne on päälle laitettu, mutta kyllä ne ovat päällä olleet jossain vaiheessa kun Annelikin on tekijän nähnyt. Eihän hänellä ollut mitään vaikeuksia kertoa tekijän olevan "aivan outo".

Annelin diiba daaba on sitä tasoa, että vain tyhmä uskoo nuihin juttuihin taas. Hän vain haluaa hämmentää pakkaa ja uskotella teille soopaansa kummallisesta "irtisanotusta vainoajasta". Kas kun hän kerran tuli senkin teorian kehittäneeksi jostain, niin hän nyt yrittää olla johdonmukainen sen soopan esittämisen kanssa.

Mihis ne Jukan tuhkat muuten katosi? :)
CSI kirjoitti: Tässä ei nyt kyllä ole mitään ongelmaa. Ei ole mitään tarvetta sille että Anneli olisi nähnyt ykkösepäillyn ennen surmaa tai muitakaan epäiltynä olleita. Ykkösepäilty on kyllä Luvatalta irtisanottuja myös.
Aha, no kukas hän on? Naapuri sitten vissiin hänkin? Milloin irtisanottu?

Onko poliisi jututtanut? Jos ei ole niin miksei ole? Ei Annelin tarvitse muuta kuin mennä laitokselle täyttämään rikosilmoitus (tutkintapyyntö) ja osoittaa koko kädellä: "Tän hepun mä näin". Siitä se lähtee.

Mutta koska noin ei ole tapahtunut Annelin toimesta, niin mehän osaamme arvata totuuden: kyseinen "pääepäilty" on jälleen taas joku viaton sivullinen. Siksi Anneli ei ryhdy mihinkään toimenpiteisiin häntä vastaan vaan kirjoittelee pitkin nettiä soopaansa kymmenessä eri muodossa. Sotkeakseen pakkaa ja pitääkseen yllä kulisseja. Joku tyhmä aina uskookin nuo jutut. Suurin osa meistä ei usko.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Todistettu ainoa oikeasti tunnustanut murhamies Nieminen

Viesti Kirjoittaja Caldera »

CSI kirjoitti: Annelin diiba daaba on sitä tasoa, että vain tyhmä uskoo nuihin juttuihin taas. Hän vain haluaa hämmentää pakkaa ja uskotella teille soopaansa kummalisesta "irtisanotusta vainoajasta". Kas kun hän kerran tuli senkin teorian kehittäneeksi jostain, niin hän nyt yrittää olla johdonmukainen sen soopan esittämisen kanssa.
Wot. Jaa että Annelin kehittämää soopaa irtisanotusta vainoajasta. Kyllähän näistä uhkailuista on Jukkakin kertonut mm. siskolleen ja veljelleen ja nimenomaan niin että kyseessä on entinen Luvatan työntekijä ja tappamisella on uhattu. Luxetveritas näitä kävi läpi joku aika sitten, en nyt jaksa lähteä kaivamaan Luxin lähteitä esiin, mutta siihen on saanut tottua että mies on perinpohjainen yleensä joten uskallan luottaa. Ja Jukan tuhkat :D? En tiedä mihinkä katosivat. Käsitykseni mukaan ne ripoteltiin Jukan toiveesta jonnekin. Voi kyllä olla väärä käsitys. Kaapissa olivat pitkään koska lapset eivät halunneet heittää isää menemään, minkä hyvin ymmärränkin.
CSI kirjoitti: Aha, no kukas hän on? Naapuri sitten vissiin hänkin? Milloin irtisanottu?
Jollen väärin muista puolen kilometrin päässä asui. En muista milloin irtisanottu, ei kuitenkaan Jukan aikana kai vaan aiemmin. Ja näistä sun jutuista nyt hieman paistaa ettet ole lukenut Annelin blogista perusteita miksi mies on erittäin varteenotettava epäilty. Kannattaisi lukea.
Vastaa Viestiin