Vittikö? Ihmisääni?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Ettäkö Vittikko on mielestäsi täysin mahdoton... että on mahdotonta kuulla Auerin huutaneen Vittikko-sukunimen?
Ei käsittääkseni kannata lähteä harhapoluille, vaikka seikkailut mukavia ovatkin.
Kannattaa muodostaa käsityksensä asioista objektiivisen tarkastelun kautta. Toisaalta, usein on järkevää uskoa omia korviaan.

Lisää Vittikoista:

https://www.tuomas.salste.net/suku/nimi ... o~vittikko

Väestörekisterin viimeisimmän päivityksen mukaan Suomessa asui neljä päivää sitten 9 miestä, joiden sukunimi on Vittikko.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:
To Marras 04, 2021 8:57 pm
CSI kirjoitti:
To Marras 04, 2021 2:30 pm
Pieni liekki kirjoitti:
Ma Marras 01, 2021 8:52 am
Voisitko selvittää, miksi harrastat/jatkat täällä murhainfossa samanlaista hämärryttämistä ja valehtelua, mitä jemma on vuosia tehnyt Hejacin rikosaiheisella keskustelupalstalla? Olen kiinnostunut, millaiset ihmiset ja millä motiivein harjoittavat tämän tyyppistä rikollista toimintaa. Kannatko sinä ja muut syylliseksi kirjoittajat vastuun siitä, jos jotkut purkavat aggressioitaan syyttömiin ihmisiin teidän juttujenne perusteella?
Ihan sinun kiusaksi tätä tehdään. Onko tämä rikollista? Jos on, niin mitenkä?

Otamme perävalot vilkkuu takuun kaikesta. Niin kauan kuin punaisen Volvon perävalot näkyy Ulfvilsbölessä, niin vastuutakuumme on voimassa. Sen jälkeen raukeaa.
Nämä olivat kyllä ehdottomasti parhaimmat selvitykset, mitä olen edellä olevaan kysymykseeni toistaiseksi saanut. Niin tyypillistä sinua!
Ole hyvä. Minä tiedän Ulfvilsbölen murdererrin, mutta jos kertoisin sen sinulle, minun täytyisi tappaa sinut heti jottei salaisuus leviäisi.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Etsivä Shitlock
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1452
Liittynyt: Ti Joulu 17, 2013 11:42 am

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja Etsivä Shitlock »

Kaivelin tuota vittiä, niin löysin sellaisen että Lappeenrannassa käytetään sanaa vitti, muualla Suomessa sana päättyy uuhun.
Onko Annelilla sukujuuria sieltä suunnalta tai hyviä tuttuja, että sana olisi tarttunut kielenkäyttöön?

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti:
La Marras 06, 2021 3:20 am
Pieni liekki kirjoitti:
To Marras 04, 2021 8:57 pm
CSI kirjoitti:
To Marras 04, 2021 2:30 pm


Ihan sinun kiusaksi tätä tehdään. Onko tämä rikollista? Jos on, niin mitenkä?

Otamme perävalot vilkkuu takuun kaikesta. Niin kauan kuin punaisen Volvon perävalot näkyy Ulfvilsbölessä, niin vastuutakuumme on voimassa. Sen jälkeen raukeaa.
Nämä olivat kyllä ehdottomasti parhaimmat selvitykset, mitä olen edellä olevaan kysymykseeni toistaiseksi saanut. Niin tyypillistä sinua!
Ole hyvä. Minä tiedän Ulfvilsbölen murdererrin, mutta jos kertoisin sen sinulle, minun täytyisi tappaa sinut heti jottei salaisuus leviäisi.
Viitsisitkö kertoa, mitä sinä minunkin tappamisestani loppupeleissä hyötyisit?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Pieni liekki kirjoitti:
La Marras 06, 2021 9:01 am
CSI kirjoitti:
La Marras 06, 2021 3:20 am
Pieni liekki kirjoitti:
To Marras 04, 2021 8:57 pm

Nämä olivat kyllä ehdottomasti parhaimmat selvitykset, mitä olen edellä olevaan kysymykseeni toistaiseksi saanut. Niin tyypillistä sinua!
Ole hyvä. Minä tiedän Ulfvilsbölen murdererrin, mutta jos kertoisin sen sinulle, minun täytyisi tappaa sinut heti jottei salaisuus leviäisi.
Viitsisitkö kertoa, mitä sinä minunkin tappamisestani loppupeleissä hyötyisit?
Jos viitsit lukea tuon edellisen postauksen, ja jos vielä ymmärryskin riittää, niin siitä asia selviää.

Tuohan on selvästi ihan vitsinä heitetty, joten ei tarvitse tai kannata huolestua sen enempää. Voit ihan turvallisin mielin jatkaa täällä "rikostutkintaa".

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Nuo keskinäiset jankkaamisenne eivät liity ketjun aiheeseen ja vaikutatte kaikki kolme (Pieni liekki, CSI, Joosua) tylsiltä.

Minun mielestäni voisitte ymmärtää painua vittikköön, kun ette kerran osaa paneutua siihen. Teillä ei ole selvästikään mitään annettavaa keskusteluun.

Joko lienee Vittikoiden taustat tarkistettu, hmmm.
Lappeenrannassa käytetään sanaa vitti
Kirjoitti kollega alias Paskasulku.

Se oli hyvä huomio.

Onko alustalla etelä-karjalaisen tai kymenlaaksolaisen vitun asiantuntijaa, joka voisi vahvistaa vitin?
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Joosua kirjoitti:
La Marras 06, 2021 3:55 pm
Pieni liekki kirjoitti:
La Marras 06, 2021 9:01 am
CSI kirjoitti:
La Marras 06, 2021 3:20 am


Ole hyvä. Minä tiedän Ulfvilsbölen murdererrin, mutta jos kertoisin sen sinulle, minun täytyisi tappaa sinut heti jottei salaisuus leviäisi.
Viitsisitkö kertoa, mitä sinä minunkin tappamisestani loppupeleissä hyötyisit?
Jos viitsit lukea tuon edellisen postauksen, ja jos vielä ymmärryskin riittää, niin siitä asia selviää.

Tuohan on selvästi ihan vitsinä heitetty, joten ei tarvitse tai kannata huolestua sen enempää. Voit ihan turvallisin mielin jatkaa täällä "rikostutkintaa".
OT:
Kuinka tarkasti olet mahtanut seurata CSI:n vitsien heittoja vuosien varrella ja kuinka tarkasti olet perillä niistä asioista mitä esimerkiksi minuun tai muutamiin muihin on kohdistettu vuosien varrella murhainfon ulkopuolella, kun olemme olleet aktiivisia Ulvilan murhatapauksen tiimoilta?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Voisiko YP poistaa nuo kolme häirikköä (Pieni liekki, CSI, Joosua) koko palstalta, tai ainakin siirtää Vittikö-aiheeseen kuulumattoman diipadaapan johonkin toiseen osastoon, kiitos.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

ASAC
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 11:25 pm

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja ASAC »

Olen Etelä-Karjalasta. Vitti on juurikin kaunisteltu vittu. Käytetään esim lapsiperheissä jos meinaa tulla vittu. Esimerkiksi: VITT..i ku vihlas polvesta!

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^En pyri esiintymään minään vitin Vittikö-keskustelun pääpäsmärinä mutta kiitos asiallisesta ilmoittautumisesta vittivahvistuksen kera!

Mielestäni olisi virkavallan hyvä tarkistaa kuitenkin Vittikotkin.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

ASAC
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 11:25 pm

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja ASAC »

Jos tekijäksi paljastuu joku Vittikokö tms niin maksan koko minfon porukalle terapian. Onhan niitä muitakin samalta kuulostavia nimiä, esim. Viitikko. Enkä usko pätkääkään, että olisi kyse siitä, että Auer olisi A) Tunnistanut tekijän ja huutanut sen ääneen B) Tunnistettuaan tekijän jättänyt kertomatta sen hätäkeskukselle. Intonaatiosta jo kuulee, että kyse ei ole tekijän tunnistamisesta.

Mahdollista on, jos on uskomista Vaasan Hovioikeuden tuomioon (miksi ei olisi), että Auer tunnisti tekijän, mutta ei halua tai OSAA sitä kertoa. "Osaamisella" Vaasan Hovioikeus tarkoittaa ilmeisesti sitä mahdollisuutta, että traumaattinen tilanne on johtanut Auerin minuuden pirstaloitumiseen vähintään kahteen osaan, joista vain yksi osa muistaa tekijän eikä siihen osaan ole pääsyä (Rakenteellinen dissosiaatio).

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

:mrgreen:
Jos tekijäksi paljastuu joku Vittikokö tms niin maksan koko minfon porukalle terapian. Onhan niitä muitakin samalta kuulostavia nimiä, esim. Viitikko. Enkä usko pätkääkään, että olisi kyse siitä, että Auer olisi A) Tunnistanut tekijän ja huutanut sen ääneen B) Tunnistettuaan tekijän jättänyt kertomatta sen hätäkeskukselle. Intonaatiosta jo kuulee, että kyse ei ole tekijän tunnistamisesta.
Älä ole noin ennakkoluuloinen. Voihan se olla, että on olemassa jokin toistaiseksi tuntematon syy, miksi Auer ei halua paljastaa Vittikön henkilöllisyyttä, siis paljastaa enempää. Se ei välttämättä tarkoita sitä, että Lahden murhan takana olisi ollut useampia kuin yksi ihminen - siis, että Auer olisi mukana vähintään kahden ihmisen muodostamassa salaliitossa.

Löytyisikö esim. Virosta. Latviasta tai Liettuasta Vittiköitä?
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

En ole kuunnellut nauhaa, joten en tiedä sopiiko, mutta seurannut ehdotuksia. Voisiko olla vitsikö?
-Kaikki on nykyään ok-

ASAC
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 11:25 pm

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja ASAC »

^^ LexVeritas
Olet oikeassa, on mahdollista. Esimerkiksi lääketieteessä perus kansalainen käsittää mahdollisen syy-yhteyden varsin todennäköiseksi, vaikka oikeastaan kaikki on mahdollista. On mahdollista, että UFO sieppasi Hilkka Laitisen, Pia Ristikankareen ja Raisa Räisäsen samalla reissulla. Mikään fysiikan laki ei tule vastaan. Tarvitaan vain negatiivisen massan omaava Uhvo. Se on "mahdollista" :mrgreen:

Lähes mahdotonta (eli mahdollista :shock: ) on ymmärtää miksi poliisi ei tietääkseni tee toimenpiteitä mahdollisesti punaisella, mahdollisesti Volvolla liikkuneen murhaajan kiinni saamiseksi.

Enkä muuten vitteile, pidän tyylistäsi, hyvää viikonloppua!

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Vittikö? Ihmisääni?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Kiitos, sitä samaa sinne - mitä viikonlopusta nyt jäljellä onkaan.

Lopputulos lienee suunnilleen sama kelataanko näitä juttuja täällä otsa rypyssä vai ei.

Otsan siloisuus on tärkeä juttu.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Vastaa Viestiin