"Auerin huppumies"

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Joosua kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 10:41 am
Pieni liekki kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:54 pm
Bou kirjoitti: To Marras 04, 2021 7:21 pm

Väitän, ettei löydy. Hirveästi mouhotaan, että AA meni sostyöntekijän kanssa asunnolle ensimmäistä kertaa murhayön jälkeen. Omilla avaimillaan. Minä vähän epäilen, että oli saattanut käydä aiemminkin. Omilla avaimillaan.
En tiedä, kuinka lukkojen kanssa on menetelty. Sen tiedän, että Auer meni ensimmäisen kerran murha-asunnolle taktisen päätutkijan kanssa 9.12.2006, jolloin mukana oli myös Jukan yhden sisaren mies.
Mistä sinä sen voit tietää?

Luen tuon niin että olet jostain näin lukenut, ehkä Murhalesken muistelmista? Tai joku on sinulle näin kertonut. Mutta onko tämä totta, onkin sitten toinen asia.
Jos sinulla on jotain näyttöä tietosi tueksi niin voisitko ystävällisesti korjata epäilyni.
En ole koskaan noista Tähtisentien asunnon lukituksista kysynyt mitään keneltäkään, koska en ole nähnyt sille mitään tarvetta. Olen luottanut, että viranomaisillamme on tällaisia tilanteita varten toimivat käytännöt, joten maallikkona en ole asialla omaa päätäni vaivannut.

Anneli on aikanaan jäänyt neljän pienen lapsen yksinhuoltajaksi. Ei hän ole kovin vapaasti voinut miehensä murhan jälkeen liikkua mihinkään yksinään, koska lapsille on aina pitänyt järjestää hoitaja(t) mahdollisten omien menojen ajaksi.
Childofhale
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Ma Maalis 02, 2020 8:35 pm

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Childofhale »

Joosua kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 10:41 am
Luen tuon niin että olet jostain näin lukenut, ehkä Murhalesken muistelmista? Tai joku on sinulle näin kertonut. Mutta onko tämä totta, onkin sitten toinen asia.
Jos sinulla on jotain näyttöä tietosi tueksi niin voisitko ystävällisesti korjata epäilyni.
Etkös itse juuri käyttänyt Murhalesken muistelmia lähteenä, kun oli puhe Auerin epäilemisestä tutkinnan alkuvaiheessa?
Totuutta etsiessä on tärkeintä tiedostaa mitä kaikkea ei tiedä.
Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4294
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Pieni liekki kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:54 pm En tiedä, kuinka lukkojen kanssa on menetelty. Sen tiedän, että Auer meni ensimmäisen kerran murha-asunnolle taktisen päätutkijan kanssa 9.12.2006, jolloin mukana oli myös Jukan yhden sisaren mies.
Miten voit olla niin varma, että uskallat sanoa _tietäväsi_? Olitko paikalla? Jos et ollut niin asiasta ei taaskaan taida olla mitään muuta "faktaa" kuin Annelin sana. Se ettei lapsia olisi voinut yksin jättää on ihan höpöhöpö-selitys. Hädän hetkellä voisi kyllä. Yöllä lapset sitä paitsi yleensä nukkuvat.
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2961
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Childofhale kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 11:24 am
Joosua kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 10:41 am
Luen tuon niin että olet jostain näin lukenut, ehkä Murhalesken muistelmista? Tai joku on sinulle näin kertonut. Mutta onko tämä totta, onkin sitten toinen asia.
Jos sinulla on jotain näyttöä tietosi tueksi niin voisitko ystävällisesti korjata epäilyni.
Etkös itse juuri käyttänyt Murhalesken muistelmia lähteenä, kun oli puhe Auerin epäilemisestä tutkinnan alkuvaiheessa?
Kyllä. Mutta tutkinnan myöhäisestä aloittamisesta kertoessa hänellä olisi ollut selvä intressi väittää että tutkinta häntä kohtaan olisi aloitettu paljon aikaisemmin. Tämä tekee eron.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Skloddi kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 12:29 pm
Pieni liekki kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:54 pm En tiedä, kuinka lukkojen kanssa on menetelty. Sen tiedän, että Auer meni ensimmäisen kerran murha-asunnolle taktisen päätutkijan kanssa 9.12.2006, jolloin mukana oli myös Jukan yhden sisaren mies.
Miten voit olla niin varma, että uskallat sanoa _tietäväsi_? Olitko paikalla? Jos et ollut niin asiasta ei taaskaan taida olla mitään muuta "faktaa" kuin Annelin sana. Se ettei lapsia olisi voinut yksin jättää on ihan höpöhöpö-selitys. Hädän hetkellä voisi kyllä. Yöllä lapset sitä paitsi yleensä nukkuvat.
Asian paikkansa pitävyyden voinee tarkistaa Auerin lisäksi ainakin kolmelta aikuiselta ihmiseltä, joista yksi oli Ulvilan murhan toinen päätutkija.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Joosua kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 12:58 pm
Childofhale kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 11:24 am
Joosua kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 10:41 am
Luen tuon niin että olet jostain näin lukenut, ehkä Murhalesken muistelmista? Tai joku on sinulle näin kertonut. Mutta onko tämä totta, onkin sitten toinen asia.
Jos sinulla on jotain näyttöä tietosi tueksi niin voisitko ystävällisesti korjata epäilyni.
Etkös itse juuri käyttänyt Murhalesken muistelmia lähteenä, kun oli puhe Auerin epäilemisestä tutkinnan alkuvaiheessa?
Kyllä. Mutta tutkinnan myöhäisestä aloittamisesta kertoessa hänellä olisi ollut selvä intressi väittää että tutkinta häntä kohtaan olisi aloitettu paljon aikaisemmin. Tämä tekee eron.
Kaivakaa joku esille ne litteroinnit, jotka on tehty Aueriin ja tämän vanhimpaan tyttäreen kohdistetusta salaisesta tilakuuntelusta elokuussa 2009. Niistä käy ilmi, että Auer on tiedostanut tuolloin olevansa uudelleen epäiltynä Ulvilan murhasta. Eikö Joosua todellakaan ymmärrä, että Joutsenlahden tutkijatiimi on omiin ammattitaitoisiin tutkimuksiinsa perustuen pystynyt sulkemaan Auerin kevään 2007 aikana tekijäehdokkaiden ulkopuolelle? Kannattaako jatkaa valehtelua, kun kaikki Auerin lähisukulaisetkin tietävät hänet syyttömäksi Jukka S. Lahden murhaan?

Toivoisin todella, että joku selvittämättömän Ulvilan murhan tämän hetkisestä tutkinnasta (=tutkimattomuudesta) vastaavista henkilöistä kutsuttaisiin esimerkiksi Rikospaikka-ohjelmaan vastailemaan hänelle esitettyihin kysymyksiin aiemmin suoritettujen tutkinnallisten toimenpiteiden laadusta, poliisin roolista asiassa syytettynä olleen henkilön vapauttamisen jälkeen, poliisille mahdollisesti viime vuosien aikoina tulleista vihjeistä murhaan liittyen ja pimeänä olevan vakavan rikoksen selvittämisen tulevaisuudennäkymistä. Lisäksi olisi kiinnostavaa tietää, miten Ulvilan murhan monimutkaiseksi äitynyt rikoskokonaisuus on vaikuttanut poliisien keskinäisiin suhteisiin etenkin Porin suunnalla ja Turussa. Onko KRP:stä koskaan väläytelty, että he voisivat ottaa jutun tutkinnan vetovastuun?
Stallion
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 111
Liittynyt: To Elo 13, 2020 11:30 am

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Stallion »

Tilakuuntelu

26/8 2009
klo 15:00-18:00
Anneli puhuu puhelimeen ja tytär tulee paikalle
puhuu puhelimeen tyttären palautuksesta
A:kuka
Anneli: Jens, se oli kans ollu tänään kuulusteltavana
A: miks?
Anneli: en mää tiedä silt oli DNA:ki otet (juoksuaskelia portaissa) ilmeisesti ni noi, noi ni tota noi, Jukan sukulaiset o puhuneet ja siit moottoripyörä jutust oli kuulemma kans puhuttu
A: kaikki ain puhuu
(puhetta tytön kaverista ja tämän maininnasta avierosta)
A:ku mua kuulusteltii
Anneli: mitä mä sulleki kaikki kertonu mitä ny pienille lapsille pitäis kertoo
A: mä en olis kertonu en mä kertonu mitään
Anneli: et ne alkas sulta kysellä et mä olen ihan hullu ku, sul
(puhetta tytön kaverista ja avioeroväitteestä)
A: siis iha oikeesti mä en ole mun mielest sanonu mitää
Anneli:mmm
L:eikä äiti tappanu isii
A: mä hakkaa ne
Anneli: hmm
L: ei tietenkää, mulhaaja se on anni ,se on mää
Anneli: mm ku se täs vaa hurjaa ku mut nii normaalisti
A: niit samoi asioit
Anneli:ninii
A: ei ne haluu mitää uutta
L: on amanla anni
A: jättäis meiät rauhaan ja tekis työnsä
Anneli:(naurahtaa) no nii mut ku ei ne tiedä sitä mitä me (yskäisy) tiedetään
A: jos ne ei usko mua niin miks ne tarttee mua
sama päivä klo 20:00 -21:00
Anneli puhelimessa, tytär tulee, ovi suljetaan
A: ei kai tää oo mikää kuulustelu
Anneli: ei oo ei (yskäisy) sää iha rauhas kertoo mitä siellä on tapahtunu
A: ne pyytää vai?
Anneli: ketkä? (yskäisy) poliisit vai?
A:ni
Anneli: ei poliisit sano et sä varmaa kerro, ettei teill mitää salasia juttuja siell ollu
A: ei nii (yskäsy) ollukkaa
Anneli: haetaanko sunki tyynyt tänne
A: okei
Anneli: mukavampi istua
Anneli: no ne sen takia ne ny haki sut salaa et ne ajatteli etten mä käskis sun sanomaa mittää, todennäköisesti, koska ain ennen on niinku sovittu ja nyt ne kävi se oli niinku tarkotuksella ne hakivat sun mun tietämättä
A:törkeetä
Anneli: nii ja se
Amanda: ihmetelly
Anneli:no sit ne ois joku toinen kerta hakenu sut, ne oli semmost suunnitellu, et varmaan mä olen nyt sit taas epäiltynä
A: mut et sä tehny sitä
Anneli: en tietenkää tehny,mut ei ne sitä tiedä ei ne tiedä kuka teki sen nii sen takia niitten täytyy kaikki mahdollisuudet taas vatvoo ja sit (yskäsy)ja ku oli tost Jenssistäki varmaa jottai sit puhunu nii sit siltäki oli
A: tapetaa meiän sukulaiset
Anneli: kaikenlaista ei ne ny pahaa varmaan sil tarkottanuniin tota jenssiltäki kaikenlaista niinku minust kans kysyny ja meistä ja meiän perhe-elämästä
A: mitä sanonu sit
Anneli: ei ne semmost (yskintää) se ei niille kuulu, nii tota kuitenki niinku jenssin mielipidettä meistä ja meiän perheestä tämmost, ja silt oli myös DNA otettu sit
A: ne halus aiheuttaa meille harmii ku eka mulle tuli se silmäkipu ja sää ja seppo murehditte sit ja sit viel tääki
Anneli:mm mut A:::::a ne tekee vaa työtään..huh pelottaa ni A:::::a ne tekee vaan työtään ja yrittää selvittää sitä isin murhaa ja ne ei tiedä sitä mitä me tietää ja sit jos (yskintää) jos niinku niinku se joka sen oikeesti on tehny ni ei se oo kertonut sitä, tunnustanu ei rikolliset tunnusta


Niin häntä alkoi pelottamaan. Mutta.... "rikolliset ei tunnusta."

Siellä hienosti pieni lapsi puhelee mulhaajasta. Ihan normaalia.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kiitos, Stallion, apu tulikin yhtä nopeasti kuin apteekin hyllyltä.
Anneli: no ne sen takia ne ny haki sut salaa et ne ajatteli etten mä käskis sun sanomaa mittää, todennäköisesti, koska ain ennen on niinku sovittu ja nyt ne kävi se oli niinku tarkotuksella ne hakivat sun mun tietämättä
A:törkeetä
Anneli: nii ja se
Amanda: ihmetelly
Anneli:no sit ne ois joku toinen kerta hakenu sut, ne oli semmost suunnitellu, et varmaan mä olen nyt sit taas epäiltynä
A: mut et sä tehny sitä
Anneli: en tietenkää tehny,mut ei ne sitä tiedä ei ne tiedä kuka teki sen nii sen takia niitten täytyy kaikki mahdollisuudet taas vatvoo ja sit (yskäsy)ja ku oli tost Jenssistäki varmaa jottai sit puhunu nii sit siltäki oli
A: tapetaa meiän sukulaiset
Anneli: kaikenlaista ei ne ny pahaa varmaan sil tarkottanuniin tota jenssiltäki kaikenlaista niinku minust kans kysyny ja meistä ja meiän perhe-elämästä
Olen edellä olevaan salassa tehtyyn tilakuuntelupätkään merkinnyt kohdan, jossa Anneli epäilee olevansa jälleen epäiltynä Ulvilan murhasta. Minusta tuo kohta on selkeä todiste siitä, että myös aiemman tutkintatiimin aikana hän on ollut lähtökohtaisesti yksi mahdollinen tekijäehdokas. Kyseinen tutkintatiimi on kuitenkin esimerkiksi KRP:n Markku Tuomista tutkimusapuna käyttämällä pystynyt sulkemaan Annelin tekijäjoukon ulkopuolelle.

Olisi mielenkiintoista tietää, kuka on ollut Annelin vanhimman tyttären tukihenkilö tuolloin 26.8.2009 suoritetussa kuulustelussa, kun se on tehty ilman lapsen huoltajan lupaa lapsen ollessa sairas. Litterointiin merkityt yskäisyt johtuvat siitä, kun lapsi on ollut poliisikuulustelun ja tilakuuntelun ajankohtana flunssassa. Kuka Suomessa kantaa vastuuta siitä, ettei lapsia viedä kuulusteluihin heidän ollessaan sairaita? Vai onko tällainen oikeasti normaalia poliisitoimintaa ja yleinen käytäntö lasten kanssa toimiessa?

Onko tietoa, oliko joku Jukka S. Lahden sukulaisista ollut yhteydessä poliisiin ennen perheeseen kohdistettuja salaisia pakkotoimenpiteitä? En muista, onko tästä asiasta ollut puhetta aiemmin. Jos on ollut, niin olen unohtanut, millaisia keskusteluja tämän mahdollisen ilmiantoasian suhteen on ollut käynnissä.
Childofhale
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Ma Maalis 02, 2020 8:35 pm

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Childofhale »

Joosua kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 12:58 pm
Childofhale kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 11:24 am
Joosua kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 10:41 am
Luen tuon niin että olet jostain näin lukenut, ehkä Murhalesken muistelmista? Tai joku on sinulle näin kertonut. Mutta onko tämä totta, onkin sitten toinen asia.
Jos sinulla on jotain näyttöä tietosi tueksi niin voisitko ystävällisesti korjata epäilyni.
Etkös itse juuri käyttänyt Murhalesken muistelmia lähteenä, kun oli puhe Auerin epäilemisestä tutkinnan alkuvaiheessa?
Kyllä. Mutta tutkinnan myöhäisestä aloittamisesta kertoessa hänellä olisi ollut selvä intressi väittää että tutkinta häntä kohtaan olisi aloitettu paljon aikaisemmin. Tämä tekee eron.
Niin, mikäli epäilee, että Auer saattaa valehdella kirjassaan asioita omaksi edukseen.

Itse en ole Murhaleskeä lukenut, koska en näe, että Auerin oma kertomus muuttaisi syyllisyyskysymystä mihinkään. Ehkä tämä keskustelu ei ole minua varten.
Totuutta etsiessä on tärkeintä tiedostaa mitä kaikkea ei tiedä.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Childofhale kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 3:57 pm
Joosua kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 12:58 pm
Childofhale kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 11:24 am

Etkös itse juuri käyttänyt Murhalesken muistelmia lähteenä, kun oli puhe Auerin epäilemisestä tutkinnan alkuvaiheessa?
Kyllä. Mutta tutkinnan myöhäisestä aloittamisesta kertoessa hänellä olisi ollut selvä intressi väittää että tutkinta häntä kohtaan olisi aloitettu paljon aikaisemmin. Tämä tekee eron.
Niin, mikäli epäilee, että Auer saattaa valehdella kirjassaan asioita omaksi edukseen.

Itse en ole Murhaleskeä lukenut, koska en näe, että Auerin oma kertomus muuttaisi syyllisyyskysymystä mihinkään. Ehkä tämä keskustelu ei ole minua varten.
Minusta on ainakin todella virkistävää, kun uusia kirjoittajia tai vanhoja kirjoittajia pidemmän tauon jälkeen tulee palstalle tuomaan uusia tuulahduksia. Saisitko käsiisi tuota Auerin kirjaa, jotta voisit lukea sen? Olisi mielenkiintoista kuulla, millaisia ajatuksia kirja herättää henkilössä, joka lukee sen vasta nyt. Kiva, jos jaksat jatkaa keskustelua tämän aihepiirin parissa.
109
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Marras 22, 2021 3:12 pm

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja 109 »

Onko tämä huppumies koskaan kommentoinut näitä syytteitä? Miehestä on kuitenkin niin tarkat tuntomerkit annettu, että henkilöllisyys on varmasti kaikkien asiaa seuranneiden tiedossa. Syyttömänä näin raskaiden epäilyjen kohteena oleminen vaatii aikamoista itsehillintää. Luulisi vaikuttavan normaaliin arkeen , jos on tunne, että selän takana kuiskitaan.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

109 kirjoitti: To Joulu 09, 2021 5:12 pm Onko tämä huppumies koskaan kommentoinut näitä syytteitä? Miehestä on kuitenkin niin tarkat tuntomerkit annettu, että henkilöllisyys on varmasti kaikkien asiaa seuranneiden tiedossa. Syyttömänä näin raskaiden epäilyjen kohteena oleminen vaatii aikamoista itsehillintää. Luulisi vaikuttavan normaaliin arkeen , jos on tunne, että selän takana kuiskitaan.
En tiedä oman pääepäiltyni viime vuosien ajatuksista oikeastaan mitään. Kun vuosia sitten otin häneen yhteyttä ja totesin hänelle ottaneeni yhteyttä, koska tiedän Anneli Auerin syyttömäksi Ulvilan murhaan ja olin saanut vihjeen, että hän voisi tietää tekijän henkilöllisyyden, niin hän vaan nauroi ja sanoi: "Jaa-a, ja kukas niin sanoi?". Se kävi kyllä keskustelumme aikana selväksi, ettei hänkään Aueria tämän aviomiehen murhaan syyllisenä pitänyt.
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2961
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Pieni liekki kirjoitti: To Joulu 09, 2021 9:29 pm
109 kirjoitti: To Joulu 09, 2021 5:12 pm Onko tämä huppumies koskaan kommentoinut näitä syytteitä? Miehestä on kuitenkin niin tarkat tuntomerkit annettu, että henkilöllisyys on varmasti kaikkien asiaa seuranneiden tiedossa. Syyttömänä näin raskaiden epäilyjen kohteena oleminen vaatii aikamoista itsehillintää. Luulisi vaikuttavan normaaliin arkeen , jos on tunne, että selän takana kuiskitaan.
En tiedä oman pääepäiltyni viime vuosien ajatuksista oikeastaan mitään. Kun vuosia sitten otin häneen yhteyttä ja totesin hänelle ottaneeni yhteyttä, koska tiedän Anneli Auerin syyttömäksi Ulvilan murhaan ja olin saanut vihjeen, että hän voisi tietää tekijän henkilöllisyyden, niin hän vaan nauroi ja sanoi: "Jaa-a, ja kukas niin sanoi?". Se kävi kyllä keskustelumme aikana selväksi, ettei hänkään Aueria tämän aviomiehen murhaan syyllisenä pitänyt.
Todella hienoa omatoimisuutta. Jos kaikki ihmiset olisivat valmiita näkemään vaivaa rikosten selvittämisessä lähellekään samassa määrin, olisi pimeitä juttuja varmasti paljon vähemmän.
Avatar
luxetveritas
Jane Marple
Viestit: 1056
Liittynyt: Pe Syys 26, 2014 8:15 pm

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja luxetveritas »

109 kirjoitti: To Joulu 09, 2021 5:12 pm Onko tämä huppumies koskaan kommentoinut näitä syytteitä? Miehestä on kuitenkin niin tarkat tuntomerkit annettu, että henkilöllisyys on varmasti kaikkien asiaa seuranneiden tiedossa. Syyttömänä näin raskaiden epäilyjen kohteena oleminen vaatii aikamoista itsehillintää. Luulisi vaikuttavan normaaliin arkeen , jos on tunne, että selän takana kuiskitaan.
Jos on syytön, vaikka joku levittäisi raskaita epäilyjä, voihan se jollekin tuntua ikävältä ja vihastuttaakin. Toisaalta eikö asia voisi perusteettomien epäilyjen kohdetta myös huvittaa, kun syyttömänä saa ansaitsematonta huomiota? Tilanne olisi tietenkin ihan toinen, jos poliisi ja syyttäjä laittaisivat koneistonsa jylläämään.
On vain kerättävä faktat, vankkumattomat tosiasiat, asetettava ne oikeisiin yhteyksiinsä ja tehtävä niistä välttämättömät johtopäätökset.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: "Auerin huppumies"

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Aloin tässä miettiä, voisiko niillä selvittämättömäksi jääneillä Jukka S. Lahden rahanostoilla olla jotain yhteyttä tähän yhteen epäiltyyn henkilöön. Olisiko Jukka saattanut lainata rahaa myös naapurustossaan irtisanomisen kokeneelle ja rahapulassa olleelle henkilölle?
Vastaa Viestiin