Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti:
Susku London kirjoitti: Kuka mahtaa olla Onneli, ja miksi hän olisi käynyt rikospaikalla seuraavana yönä, ja monesti sen jälkeenkin? Oliko Onneli poliisi? Näyttää ihan siltä, että itseinhoinen (can't stand idiots) CSI keksii väitteitä omasta päästään.
Ihan yhtälailla Kuolemannaakka keksii väitteitä omasta päästään. Onneli on samanlainen satufiguuri kuin Annelin "Arska".

Susku London kirjoitti: "Talossa kävi vaikka kuka ihan milloin vaan" väittää CSI, aivan kuin kaikki Tähtisentien naapurit olisivat siellä parveilleet.
No, osoita toki että olen väärässä ja ei parveillut. :D
Jos olet Ulvilan murhatapauksesta yhtään perillä, niin tiedät, ketkä poliiseista ovat Tähtisentiellä parveilleet ennen Auerin poistumista sairaalahoidosta. Näitä poliiseja on ollut iso joukko oikeudessa todistamassa omista tekemisistään murhapaikalla.

Itse listasin jossain vaiheessa ainakin noin 20 poliisimiestä ja -naista, jotka olivat käyneet tekemässä alkututkintaa murhapaikalla ja sen lähiympäristössä. Voitko kertoa, kun nyt asiantuntijana itseäsi ilmeisesti pidät, ketkä olivat ne poliisit, jotka murhapaikalla tutkimustesi mukaan hutiloivat ja millä tavalla kohteessa tehty alkututkinta poikkesi vastaavista tutkimuksista muilla väkivaltarikospaikoilla?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:
Jos olet Ulvilan murhatapauksesta yhtään perillä, niin tiedät, ketkä poliiseista ovat Tähtisentiellä parveilleet ennen Auerin poistumista sairaalahoidosta. Näitä poliiseja on ollut iso joukko oikeudessa todistamassa omista tekemisistään murhapaikalla.

Itse listasin jossain vaiheessa ainakin noin 20 poliisimiestä ja -naista, jotka olivat käyneet tekemässä alkututkintaa murhapaikalla ja sen lähiympäristössä. Voitko kertoa, kun nyt asiantuntijana itseäsi ilmeisesti pidät, ketkä olivat ne poliisit, jotka murhapaikalla tutkimustesi mukaan hutiloivat ja millä tavalla kohteessa tehty alkututkinta poikkesi vastaavista tutkimuksista muilla väkivaltarikospaikoilla?
En minä niitä nyt monen vuoden jälkeen ulkoa muita ja eikös nuo ole lueteltu KN:n ylistetyssä kirjassa? Vai eikö ole? Kato sieltä. En minä niitä sulle kaivamaan rupea, aivan tyhjänpäiväisiä kysymyksiä sulla.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:
Jos olet Ulvilan murhatapauksesta yhtään perillä, niin tiedät, ketkä poliiseista ovat Tähtisentiellä parveilleet ennen Auerin poistumista sairaalahoidosta. Näitä poliiseja on ollut iso joukko oikeudessa todistamassa omista tekemisistään murhapaikalla.

Itse listasin jossain vaiheessa ainakin noin 20 poliisimiestä ja -naista, jotka olivat käyneet tekemässä alkututkintaa murhapaikalla ja sen lähiympäristössä. Voitko kertoa, kun nyt asiantuntijana itseäsi ilmeisesti pidät, ketkä olivat ne poliisit, jotka murhapaikalla tutkimustesi mukaan hutiloivat ja millä tavalla kohteessa tehty alkututkinta poikkesi vastaavista tutkimuksista muilla väkivaltarikospaikoilla?
En minä niitä nyt monen vuoden jälkeen ulkoa muita ja eikös nuo ole lueteltu KN:n ylistetyssä kirjassa? Vai eikö ole? Kato sieltä. En minä niitä sulle kaivamaan rupea, aivan tyhjänpäiväisiä kysymyksiä sulla.
Sinulla ei siis ole tietoa, mutta silti olet täällä syyllistämässä syyttömiä ihmisiä. Voisitko jo lukea tuon Naakan työstämän kirjan?

Muistaakseni yksikään noista paristakymmenestä poliisista ei kuulusteluissa tai oikeudessa todennut tehneensä töitään huolimattomasti. Useimmat heistä totesivat tehneensä huolellista etsintää murhapaikalla, mutta murhaajan vaatteita, kenkiä tai toista murhavälinettä he eivät onnistuneet Tähtisentien asunnosta löytämään. Ja miten olisivat voineetkaan murhaajan varusteita löytää, kun äärilaitojen mies vei ne mennessään.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: Muistaakseni yksikään noista paristakymmenestä poliisista ei kuulusteluissa tai oikeudessa todennut tehneensä töitään huolimattomasti. Useimmat heistä totesivat tehneensä huolellista etsintää murhapaikalla, mutta murhaajan vaatteita, kenkiä tai toista murhavälinettä he eivät onnistuneet Tähtisentien asunnosta löytämään. Ja miten olisivat voineetkaan murhaajan varusteita löytää, kun äärilaitojen mies vei ne mennessään.
Eikös tuo ole lähinnä odotettu lopputulos, kun tekijältä itseltään kysytään? Suurin osa autoilijoistakin luulee olevansa muita etevämpi kuski - vaikka sehän on matemaattinen mahdottomuus jo.

Kovin perusteellisesti taloa ei kammattu läpi ja esimerkiksi talon rakenteisiin tehty jemma on välttänyt tarkastuksen. Myöhemmin tietysti AA on ottanut kamat mukaan talossa käydessään ja hävittänyt ne.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

CSI kirjoitti:
Jos en nyt ihan väärin muista, niin tätä taustanauha asiaa pohdittiin foorumeilla, täällä Minfossakin, jo ENNEN kuin syyttäjä siihen tarttui.

No täältähän se Auerin poika oli ne taustanauhat keksinytkin. Ihan niin kuin pakastimen/jääkaapin, jota myös oli Minfossa käsitelty. Ei nämä mitään syyttäjän keksimiä asioita olleet, vaan pojan kertomuksista otettuja.
Pikkupojan juttuja, jotka mm. Taran, Elizzan, annijatan, jokuvaan/jemman ja veristin kaltaiset ajattelijat omaksuivat. Ilmeisesti haluat samastua tähän porukkaan?
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kuolemannaakka kirjoitti: Pikkupojan juttuja, jotka mm. Taran, Elizzan, annijatan, jokuvaan/jemman ja veristin kaltaiset ajattelijat omaksuivat. Ilmeisesti haluat samastua tähän porukkaan?

Samaistun kyllä enemmän esim. ansiokkaaseen Valhallaan, joka servasi sinut kahville näissä keskusteluissa mennentullen kunnes ylläpidon avulla sait kaverin hiljaiseksi.

https://murha.info/phpbb2/search.php?au ... 9&sr=posts

Sen jälkeen kun Valhalla saatiin poistettua, oletkin saanut rauhassa riehua täällä ja kehitellä omia teorioitasi.

Tosiasiahan on, että kun tarpeeksi kauan paapattaa sitä muunneltua totuutta - eikä ole kukaan vastaansanomassa ja osoittamassa elementäärivirheitäsi - niin saat ainakin muutaman hurautettua mukaan uskomuksiisi.

Miehän en jaksa ryhtyä vastaväittäjäksesi. Mulle ihan se ja sama mihin jengi täällä hurahtaa Auerin keissin suhteen.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Susku London »

Arvelinkin CSI:n kuuluvan Hejacin porukkaan. Siellä on keskustelu hiljentynyt kokonaan, kun ei lukijoita riitä Aueria syyllistävän porukan lapsellisille tarinoille. Ne jemman gif-animaatiotkin olivat, kuin suoraan jostain nuorison suosimalta ylilaudalta tempaistuja. Oma profiilikuvani on jemman käsialaa. Tosi kaunis, vai mitä? Koulukiusaajan tasoista toimintaa, jolle suurimmalla osasta kansasta ei heru sympatioita.

CSI kuuluu myöskin Vainialan yllyttäjiin, ja taustanauhaan hartaasti uskovaan porukkaan. Epäilen, että kapellimestari Raine Ampujaakin on ollut tämä sama porukka aikoinaan yllyttämässä noloihin tekoihin. Näillä nimettömillä huutelijoilla ei ole itsellään mitään hävittävää, mutta omalla nimellään itsensä nolaavilla on senkin edestä.

Kun Digi-Columbo vihdoin tajusi, ettei hänen hätäpuhelutallenteen prosessoinneilla ole mitään merkitystä, sillä oikeudessa ei prosessoituja äänitiedostoja hyväksytä todisteiksi (ja syystä!), niin hän otti lomaa koneidensa raksutteluista. DC:n vaiettua pärähti CSI pitkän hiljaiselon jälkeen palstalle postittamaan maanista sontaansa.

Haastan CSI:n ja esikuvansa Valhallan (millä nikillä täällä nykyään kirjoitteleekin) todistamaan vääräksi Naakan kirjasta otteita. Antaa tulla.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja CSI »

Susku London kirjoitti: Haastan CSI:n ja esikuvansa Valhallan (millä nikillä täällä nykyään kirjoitteleekin) todistamaan vääräksi Naakan kirjasta otteita. Antaa tulla.

Haasta ihan rauhassa, ei jaksa tätä shaibaa enää. Olen sieltä pari virhettä nakellut koska jaksoin 5 minuuttia plärätä.

Jos olisi rajaton elämä ja vapaa-ajanvieton ongelmia, niin vois varmaan 2 viikkoa istua pers penkissä ja perata läpi ja nostella sieltä loputtomasti kaikenlaisia puolitotuuksia, sopivasti valittuja näkökulmia, itselle epäedullisten faktojen "unohtelua" tai vähättelyä tai selittelyä jne. Sitähän se näytti olevan täynnä jo pienen vilkaisun perustellaa eikä asiassa ole mitään uutta.

Samaa Kuolemannaakka täällä harrasti 10 vuoden ajan ennen tuota "kirja" pläjäystäkin. Subjektiivista shaissea.

Susku London kirjoitti: Näillä nimettömillä huutelijoilla ei ole itsellään mitään hävittävää, mutta omalla nimellään itsensä nolaavilla on senkin edestä.
Paljon älämölöä, vähän villoja. En minä kyllä sinun nimimerkissäsi mitään omaa nimeä näe? Ei sillä, tämä ei ollut pyyntö kertoa sitä - koska sellainen olisi palstan sääntöjen vastaista. Pliis, ei mitään nimiä, huomautan vain ettet elä kuten saarnaat - ja nimien nakkelu täällä on palstan sääntöjenkin vastaista. Pääsikö se sulta kenties unohtumaan?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tuossa hetken mietiskelyn jälkeen. Onko muut panneet merkille, että annelistien viimeaikainen mekastus on mennyt siihen suuntaan, että heidän kanssa erimieltä olevien pitäisi kertoa heille keitä he IRL ovat? (=suoraan palstan sääntöjen vastainen menettely, säännöissä vieläpä erikseen mainittu erityisen rangaistavaksi teoksi)

Ottaen huomioon kuinka maaniselta porukalta nämä annelistit vaikuttavat, vuosikausia jaksetaan täällä paahtaa tämmöisestä asiasta mitä hullumpia kierroksia ja kuvioita kehitelleen - arvelisin, että on aika vaarallista jopa mennä näille kertomaan kuka olette in real life.

Veikkaan, että oven taakse ilmaantuu sen jälkeen outoa porukkaa, stalkkerointia, terassille outoa liikettä ja postilaatikkoon alkaa tulla voodoo-nukkea neuloitettuna? Ettei vainoaminen menisi pahemmaksikin, yrittävät vielä työpaikallenne soitella, riehua asiakkaillenne tai jotain muuta kivaa?

Aika huolestuttavaa meininkiä mielestäni IMHO. Kuolemannaakkakin tuossa yhdessä viestissä raivoaa kuin raivotautinen haukkuen apukoululaisiksi luusereiksi ja huutelee vuosikausia jatkuneeseen jankkamiseen kyllästyneiden nimimerkkien perään.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja CSI »

Susku London kirjoitti:Arvelinkin CSI:n kuuluvan Hejacin porukkaan. Siellä on keskustelu hiljentynyt kokonaan, kun ei lukijoita riitä Aueria syyllistävän porukan lapsellisille tarinoille.
Kävin oikein kattomassa ku yllytettiin.

Näköjään siellä harvakseltaan kommentoidaan asioita. Ja lähinnä naureskellaan meiningille täällä. Vois vaikka liittyä.

http://www.hejac.com/forum/viewtopic.ph ... start=6880

Miksi pitäisi keskustella, jos ei ole enää mitään keskusteltavaa? Eipä se keskustelu täälläkään hyvällä hapella ole. Muutama jääräpää annelisti jankkaa samaa levyä vuodesta toiseen. Siinä tän paikan "keskustelut". Hejacista teidät on nakattu tietysti pihalle, joten sieltä ei tällaista "keskustelua" löydy?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Susku London »

Siirsin keskustelun tänne ...
CSI kirjoitti:vastaan värifontilla....
Susku London kirjoitti: Jaksat arvostella Kuolemannaakan analyysiä Jukka S. Lahden vammoista, mutta et ole arvostellut syyttäjä Valkaman "Saatananpalvontaan ja rituaaleihin viittaavista" väitteistä liittyen Jukka S. Lahden vammoihin. Tämä kertoo minulle aika paljon Sinusta.
Valkama ei ole täällä markkinoimassa käsityksiään eikä muutenkaan enää nykyään aktiviinen tässä asiassa, joten hänen käsitystensä kritisointi on aika turhaa puuhaa. Sen sijaan Kuolemannaakka on täällä ahkerasti raakkumassa käsityksiään asiasta ja harhaanjohtamassa porukkaa narratiivillaan.

Ei ole Valkama aktiivinen enää, kun on kuollut jo monta vuotta sitten.
Susku London kirjoitti: Kuolemannaakka on erittäin hyvin perillä Jukka S. Lahden vammoista, paljon paremmin, kuin esim. Sinä. En kuule muuta, kuin narinaa taholtasi. Faktat puuttuvat.
Ei tässä mistän k....inmittauskilpailusta ole kyse vaan asenteesta. KN varmaankin on hyvin perehtynyt vammoihin. Hänellä vain on vääristynyt asenne eli hänellä on narratiivi ja hän esittelee kaikki asiat siitä kontekstista käsin. Objetiivisuus puuttuu täysin.

Miksi Sinun pitää käyttää alatyylistä ja karkeata ilmaisua asioista?

Palaan heittämääsi narratiivi sanan käyttöön seuraavassa postauksessani.
Susku London kirjoitti: Rikoksia selvitetään oikeudessa tapahtumien kulun selvittämisellä. Sinä voit kutsua niitä narratiiveiksi.
Nyt ei olla kuitenkaan missään oikeudessa vaan ihan vaan keskustelupalstalla. Täällä on vähän eri kriteerit kuin oikeudessa. Tän keissin oikeusjutut on sitäpaitsi käyty jo.

Juu, täällä saa lynkata syytettyjä ihan vapaasti siitä huolimatta ovatko he syyllisiä, vaiko eivät?
Susku London kirjoitti: Eli uskot mieluummin mielikuvitukselliseen taustanauhateoriaan, lavastukseen, näytelmään, tai ihan mihin tahansa, kunhan vain Anneli on syyllinen.
Ei kyse ole mistään uskosta vaan hyvinkin loogisesta ajatteluketjusta. On objektiivinen fakta, ettei Jukka Lahden murha ole voinut mennä siten kuten Häke-nauha ja Anneli Auer sen meille uskottelee. Ei taustanauhassa ole mitään mielikuvituksellista eikä se ole mahdoton skenaario laisinkaan. Voi olla myös muita mahdollisia selityksiä eikä se ole minun asiani niitä keksiä. Kuten todettua, ei tässä oikeutta käydä.

Minulle riittää ihan tiedoksi, ettei JL:n murhaa voitu tehdä sillä tavalla kuten KN esittää sen tapahtuneen. Minulle riittää myös tiedoksi, että Anneli Auer ei ole kertonut kaikkea mitä tietää tästä keissistä. Minulle riittää edelläolevista johtopäätökseksi, että Anneli Auer ei ole osoitettu edelleoleviin seikkoihin perustuen syyttömäksi kuten KN väittää. Jos AA ei murhaa tehnyt, hän tietää kuitenkin kuka sen teki eikä ole kertonut asiaa. Minulle riittää ihan se tieto.

Mistä olet moisen tiedon saanut? Sinulla on varmaan esittää objektiivinen fakta asiasta vs. subjektiivinen fakta?

Oikeuteen Anneli Aueria kun ei enää saa eikä tuomiolle, joten nämä tiedot riittävät minulle.

En ymmärrä. Kirjoitat, että tiedot riittävät Sinulle, ja ettei koko tapaus edes kiinnosta Sinua. Heräsit pitkästä unesta nimimerkkisi kanssa hiljattain, ja olet mekastanut kaiket päivät täällä siitä lähtien.
CSI kirjoitti:...myös kaikilta muilta [mahdollisilta] syyllisiltä loppuu aika! Kukaan ei ehdi häke-nauhan antamassa ajassa tehdä Jukka Lahden murhaa sillä tavalla kuin se on tehty - joten häke-nauha on hyvin eriskummallinen todiste.
Susku London kirjoitti:Väitätkö tosissasi, ettei isompi ja vahvempi mies saa toista hengiltä muutamassa minuutissa? Ulvilassa aikaa oli noin kuusi minuuttia.
Aloitetaan vaikka siitä, että väitän ihan tosissani, ettei murhaajalla ollut Ulvilassa aikaa "noin kuusi minuuttia". Aikaa oli paljon vähemmän. Annelisti on hyvä ja yrittää uudestaa laskea/arvata käytettävissä olevaa ajan määrää. :D

Hätäpuhelun kesto oli pikkasen yli neljä minuuttia. Anneli on kertonut juosseensa ensin ulos, kääntyneensä takaisin ja soittaneensa hätäkeskukseen. Mikä Sinun arviosi on ajankulusta?
Susku London kirjoitti: Teet itsesi naurettavaksi...tekisi mieleni sanoa iso mies.
Anna tulla lisää vaan lautamiestekstiä tänne, niin pääsen vasikoimaan sinut jäähylle.

Paraskin puhuja, joka kirjoittelee palstalle avoimen rasistisia vihapuheita.
Susku London kirjoitti:Olen kuunnellut hätäpuhelun tallennetta kahden ääniammattilaisen kanssa Lontoossa, ja kummatkin sanoivat, että juoksu tapahtuu paljain jaloin.
Hienoa. Noitahan voi kuka tahansa heitellä:

Minäpä taas kuuntelin häkenauhaa maailman kahden johtavan häke-nauha analysoijan kanssa San Franciscossa ja he totesivat että välillä mennään vaikka mitkä jalassa ympäri huushollia. Poistumisen ääniäkään ei kuulu eli Huppis on aave. Sanoivat, että 100% varmaa on että Anneli sen teki.

Sinä ilmeisesti heittelet mitä sylki suuhun tuo. Minä heittelen vain totuuksia täällä. Jos olisit todellakin kuunnellut tallennetta "kahden johtavan häke-nauha analysoijan kanssa San Franciscossa", niin toki haluaisin kuulla tästä enemmänkin Hätäpuhelua käsittelevässä ketjussa. Etpä ole mitään sinne asiasta kirjoitellut, tai tarjonnut syyttäjälle näiden kertomiesi asiantuntijoiden lausuntoja, koska niitä ei ole olemassakaan.
Susku London kirjoitti:JOS Anneli olisi juossut tappamassa kengät jalassa miestään hätäpuhelun aikana (niistä juoksuäänistähän sinä puhut), niin verisiä kengänjälkiä olisi ollut takkahuoneen ja keittiön puhelimen välillä. Tosiasiallisesti verisiä kengänjälkiä löytyi vain terassilta ja takkahuoneesta.
Niin jos uskoo siihen teoriaan, että häke-puhelun taustaäänet ovat reaaliaikaisia. Jos ne tulevat esim. osin nauhalta, niin eihän niillä äänillä ole mitään tekemistä minkään verisyyden tms. kanssa. Teet amatöörivirheitä ajattelussasi.

Kyllä uskon, että taustaäänet ovat reaaliaikaisia. Ne eivät valitettavasti kuulu kovin hyvin, sillä puhelimen mikrofooni (varsinkin sen suuntaus) yhdessä hätäpuhelukeskuksen Nice Log tallennusjärjestelmän kanssa on tehnyt taustaäänistä puuroa. Minulla on jonkinlainen ymmärrys äänten tallentamisesta ja mikrofonien käytöstä. Väittäisin, että parempi, kuin Anneli Auerilla, tai Sinulla.
Susku London kirjoitti:Juu, Sinulle Anneli on väkisinkin syyllinen jostain kumman syystä. Se on tullut selväksi.
Ei se mikään "kumman syy" ole vaan hyvin looginen päätelmä. Koska häke-nauha kuvaa mahdotonta maailmaa, Anneli Auer ei ole kertonut kaikkea meille. Siten hän jollakin tapaa väkisinkin syyllinen. Ainakin kanssarikollisuuteen jos ei itse tehnyt sitä.

Aina voi väittää, että joku ei ole kertonut kaikkea, mutta ensin pitäisi tietää mitä se kaikki on? Anneli Auer on kiistänyt syyllistyneensä miehensä murhaan, ja sen lisäksi hän on kertonut mitä asunnossa tapahtui, niin hyvin kuin hän tilanteen muisti/muistaa. Hänen kertomuksensa ei ole ristiriidassa todisteiden, eikä toisen paikalla olleen (tytär) todistuksesta.

Nyt pitäisi löytyä sitten todisteita siihenkin väitteeseen (kanssarikollisuus). Mitä enemmän todisteita, sitä huonommin ne ovat istuneet teonkuvaukseen. Motiivikin olisi ihan kiva. Miksi vaimo haluaisi murhata miehensä yleensäottaenkaan? Tarkoitan suunnitelmallista murhaa, jota Sinä pidät ykkösteorianasi kaikkine lavastuksineen. Mitä vaimo olisi siitä hyötynyt?
Susku London kirjoitti:Hei tiesitkö, että Arman Alizad kannustaa luopumaan lokeroinnista?
En tiennyt ja vaikka tietäisinkin, niin tuskin välittäisin. Kuka on Arman Alizaddi? Joku mamu vai? Ählämi? Käskeekö mun pyllistellä Mekkaan päin ja sun pitää säkkiä päällä? :D
Tämän tasoiset kirjoitukset eivät anna Sinusta kovin hyvää kuvaa vastaväittelijänä.

.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Susku London »

Tarkastellaanpa tuota CSI:n edellä viljelemää narratiivi sanaa:

Narratiivi (lat. narrare, subst. tarkistuslaskenta, tai verbi kertoa) tarkoittaa kertomusta tai kertovaa esitystä. Narratiivi voi olla suullinen tai kirjallinen, mutta laajassa mielessä narratiiveina voidaan pitää myös mainoksia ja elokuvia. Narratiivilla on alku, keskikohta ja loppu. Hyvä narratiivi on juonellisesti eheä.

Keskeistä narratiiville on se, että tapahtumat järjestyvät ajallisesti peräkkäin, vaikka tapahtumien järjestyksen ei tarvitse olla kronologinen. Narratiivin kertojan tulee ottaa lukija huomioon ja kertomus on kerrottava siten, että se muodostaa selkeän kokonaisuuden lukijan mielessä. Hyvä narratiivi on ymmärrettävä. - Wikipedia

….

Poliisi ja syyttäjä esittävät oikeudelle näkemyksensä tapahtumain kulusta. Sekin on narratiivi. Ulvilan tapauksessa tuo syyttäjien ja poliisin näkemys tapahtumain kulusta ei ollut uskottava ja eheä. Tuomareiden oli todettava, että muunkinlainen tapahtumainkulku on mahdollinen, kuin oikeudelle esitetty. Silloin jää epäily syyllisyydestä, syytetty ei siis välttämättä ole syyllinen, vaan joku muu.

Kun ihmistä syytetään murhasta, niin silloin mitään epäilyä syyllisyydestä ei saa jäädä, ja oikeutta pyritään käymään avoimin ovin. Syyttäjä ja poliisi eivät pystyneet osoittamaan näkemyksillään (= oikeudelle esitetty tapahtumain kulku), ja esittämillään todisteilla Anneli Aueria syylliseksi. Todisteet eivät yksinkertaisesti täsmänneet esitettyyn tapahtumainkulkuun, sillä Auer on syytön. Kun syytöntä ihmistä yritetään väkisin työntää syyllisen muottiin, on poliisin ja syyttäjien pakko käyttää mitä ihmeellisempiä keinoja. Näihin kuuluivat mm. väitteet Saatananpalvonnasta, ja rituaaleista (traumatisoituneet ja vieraannutetut lapset todistajina omaa äitiään vastaan), ja Sibeliusakatemian “orkesterin” pyrkimykset äänialan asiantuntijoiksi. Toki syyte omien lasten raiskauksesta oli ihan parhaasta päästä yritys saada syytön tuomituksi murhasta elinkautiseen.

Pikaistuksissa tehdyissä murhissa jää selkeät todisteet rikospaikalle. Syyttäjähän väitti, että teko oli perheriita, joka lähti käsistä. Kun tähän ei ollut näyttöä, kelpasi syyttäjälle lasten tarinat etukäteisnauhoituksesta. Syyttäjä lipesi esittämästään tapahtumainkulusta (sponttaani perheriita) etukäteen suunniteltuun murhaan, johon todisteet eivät myöskään sopineet. Etukäteisnauhoituksesta, tallenteen editoinnista ja taitavasta lavastuksesta ei ollut näyttöä, ei sitten ensimmäistäkään. Se juttu oli puhdasta mielikuvituksen tuotetta. Lapset olivat kuulleet tuosta etukäteisnauhoitus-teoriasta, ja päätyivät itse uskomaan siihen. Lapsille kävi mikä tahansa teoria, kunhan heidän ei tarvitsisi palata pelkäämäänsä äidin luokse. Syyttäjä Valkama kuuluisasti “ulkoisti totuuden asiantuntijoille”, jotka väittelivät keskenään lasten tarinoiden luotettavuudesta. Vaasan Hovioikeus ei pitänyt lasten tarinoita luotettavina, mutta Turun hovioikeudelle ne kelpasivat. (Tämä ristiriita tulee tutkia).

Kuolemannaakan kirja “Ulvilan surma - Miksi Anneli Auer on syytön” on paras narratiivi/kertomus mitä kukaan on pystynyt esittämään Anneli Auerin tapauksesta. Se on eheä, ja ymmärrettävä kertomus siitä mitä tapahtui Ulvilan murhatutkimuksissa. Se muodostaa selkeän kokonaisuuden, jota ei ole kukaan pystynyt kaatamaan vasta-argumenteilla. Suosittelen Sinua lukemaan sen ajatuksella. Kaiken sen tiedon valossa, jota tapauksesta löytyy ei pitäisi Sinunkaan olla vaikea tulla samaan lopputulokseen Kuolemannaakan kanssa.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja CSI »

Susku London kirjoitti: Pikaistuksissa tehdyissä murhissa jää selkeät todisteet rikospaikalle. Syyttäjähän väitti, että teko oli perheriita, joka lähti käsistä. Kun tähän ei ollut näyttöä, kelpasi syyttäjälle lasten tarinat etukäteisnauhoituksesta. Syyttäjä lipesi esittämästään tapahtumainkulusta

Eikö teillä annelisti puupäille vihdoin mene jakeluun Valhallan jo 10 vuotta sitten toteama fakta, että syyttäjä saa vaihtaa skenaariota vaikka 100x tunnissa?

Ei syyttäjä ole tässä asianosainen. Syyttäjä vain koittaa saada tarinan kasaan. Eihän hän ollut paikanpäällä, joten on aivan sallittua ja luonnollistakin, että uusien faktojen tai potentiaalisten seikkojen pulpahdellessa pintään syyttäjä korjaa skenaariota.

Sen sijaan Anneli Auer ei voi vaihtaa tarinaa. Ihan kuten Valhalla jo aikoinaan teitä tästä ripitti. Miksi ei. Ette tietenkään muista.

Annelihan oli paikanpäällä ja asianosainen. Hänen oletetaan TIETÄVÄN mitenkä asiat meni. Siksi Anneli ei voi vaihtaa tarinaa uusien tosiseikkojen tai skenaariokulkujen pulpahdellessa pintaan vaan Annelin pitää koittaa pitäytyä vanhassa tarinassaan. Tosin Anneli on ollut alunperinkin niin ketku, että osasi ladata lausuntonsa täyteen epämääräisyyksiä kuten "ehkä", "mahdollisesti", ja "todennäköisesti".

Paikanpäällä olleelle ihmiselle kummallisia lausuntoja, kun jokin asia on Anneli Auerille "mahdollisesti". Luulisi paikanpäällä olevan silminnäkijän tietävän miten joku asia on.

Mutta syyttäjä EI ollut paikanpäällä. Syyttäjä yrittää jälkikäteen arvailla, mitenkä asiat mahdollisesti menivät ja siksi on täysin luonnollista, sallittua ja 100% hyväksyttävää, että syyttäjä koittaa säätää tarinaa niin että kaikki suurinpiirtein täsmäisi. Tämä ei teidän annelistien luupääkalloon näytä uppoavan, ei niin sitten millään.

Samoin kuin se, että vaikuta käsittävän mikä on syyttäjän tehtävä tuomioistuinlaitoksessa. Ei syyttäjän tehtävä ole olla joku lohdutusloruja Annelille luritteleva höperö vaan syyttäjän tehtävä on hakea "verta pakkiin". Ihmisiä linnaan. Se tapahtuu koeponnistamalla eli viemällä keissi käräjille. Mitään väärää tai virkavirhettä ei ole siinäkään. Syyttäjä vaan tekee duuniaan, kun vie ihmisiä käräjille ja JULMASTI syyttää! VOI NYYHKIS! Onhan se julmaa, myönnän, mutta noin homma on toiminut vuosisatoja ja tuskin se tulee miksikään muuttumaan sillä, että annelistit kyynel silmissä rääkyvät kuinka raakaa homma on!

Onhan se raakaa. En kiellä. Mutta oikeus päätti tuomariäänin 2-1 vapauttaa Annelin eli jätti vankilaan passittamatta miehensä murhasta. Lisäksi Anneli sai rahallisen kompensaation menettämästään vapausajasta.

Homma yhteiskunnan mielestä ja puolesta selvä. Turha annelistien tuosta seikasta ulista. Noin se vaan oikeus meillä - ja muuallakin kuten Ruotsissa tai Englannissa toimii. Ei ole täydellistä, mutta eipä teillä ole esittää parempaakaan systeemiä tilalle.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti: Eikö teillä annelisti puupäille vihdoin mene jakeluun Valhallan jo 10 vuotta sitten toteama fakta, että syyttäjä saa vaihtaa skenaariota vaikka 100x tunnissa?

Ei syyttäjä ole tässä asianosainen. Syyttäjä vain koittaa saada tarinan kasaan. Eihän hän ollut paikanpäällä, joten on aivan sallittua ja luonnollistakin, että uusien faktojen tai potentiaalisten seikkojen pulpahdellessa pintään syyttäjä korjaa skenaariota.

Sen sijaan Anneli Auer ei voi vaihtaa tarinaa. Ihan kuten Valhalla jo aikoinaan teitä tästä ripitti. Miksi ei. Ette tietenkään muista.

Annelihan oli paikanpäällä ja asianosainen. Hänen oletetaan TIETÄVÄN mitenkä asiat meni. Siksi Anneli ei voi vaihtaa tarinaa uusien tosiseikkojen tai skenaariokulkujen pulpahdellessa pintaan vaan Annelin pitää koittaa pitäytyä vanhassa tarinassaan. Tosin Anneli on ollut alunperinkin niin ketku, että osasi ladata lausuntonsa täyteen epämääräisyyksiä kuten "ehkä", "mahdollisesti", ja "todennäköisesti".

Paikanpäällä olleelle ihmiselle kummallisia lausuntoja, kun jokin asia on Anneli Auerille "mahdollisesti". Luulisi paikanpäällä olevan silminnäkijän tietävän miten joku asia on.

Mutta syyttäjä EI ollut paikanpäällä. Syyttäjä yrittää jälkikäteen arvailla, mitenkä asiat mahdollisesti menivät ja siksi on täysin luonnollista, sallittua ja 100% hyväksyttävää, että syyttäjä koittaa säätää tarinaa niin että kaikki suurinpiirtein täsmäisi. Tämä ei teidän annelistien luupääkalloon näytä uppoavan, ei niin sitten millään.

Samoin kuin se, että vaikuta käsittävän mikä on syyttäjän tehtävä tuomioistuinlaitoksessa. Ei syyttäjän tehtävä ole olla joku lohdutusloruja Annelille luritteleva höperö vaan syyttäjän tehtävä on hakea "verta pakkiin". Ihmisiä linnaan. Se tapahtuu koeponnistamalla eli viemällä keissi käräjille. Mitään väärää tai virkavirhettä ei ole siinäkään. Syyttäjä vaan tekee duuniaan, kun vie ihmisiä käräjille ja JULMASTI syyttää! VOI NYYHKIS! Onhan se julmaa, myönnän, mutta noin homma on toiminut vuosisatoja ja tuskin se tulee miksikään muuttumaan sillä, että annelistit kyynel silmissä rääkyvät kuinka raakaa homma on!

Onhan se raakaa. En kiellä. Mutta oikeus päätti tuomariäänin 2-1 vapauttaa Annelin eli jätti vankilaan passittamatta miehensä murhasta. Lisäksi Anneli sai rahallisen kompensaation menettämästään vapausajasta.

Homma yhteiskunnan mielestä ja puolesta selvä. Turha annelistien tuosta seikasta ulista. Noin se vaan oikeus meillä - ja muuallakin kuten Ruotsissa tai Englannissa toimii. Ei ole täydellistä, mutta eipä teillä ole esittää parempaakaan systeemiä tilalle.
Olen itse sitä mieltä, ettei syyttäjä saa luritella höpöhöpö-juttuja oikeudessa, vaan edellytän syyttäjän pysyvän totuudessa. Myös syyttäjän esittämän tapahtumakuvauksen täytyy mielestäni olla mahdollinen ja pohjautua olemassa olevaan murhapaikalta taltioituun aineistoon ja silminnäkijäkertomuksiin.

Jostain käsittämättömästä syystä Auerin alkuperäistä tapahtumakuvausta ei poliisissa haluttu uskoa sen jälkeen, kun Joutsenlahti siirrettiin sivuun tutkinnasta. Myös vanhimman tyttären alkuperäinen kertomus välittömästi murhatapahtuman jälkeen mitätöitiin myöhemmässä vaiheessa ja tytön väitettiin valehdelleen havaintonsa murhaajasta ja toimineen äitinsä manipuloimana tätä suojellakseen. Minä olen edelleen sitä mieltä, että viranomaistoiminta on ollut Auerin tapauksessa kovia kokeneen perheen äärimmäisen järkyttävää henkistä pahoinpitelyä vuodesta 2008 lähtien. Väärät seksuaalirikostuomoit ovat suuri taakka syyttömille tuomituille ja heidän perheilleen, koska käytännössä ajattelemattomat pedofiilien jahtaajat tekevät oikeusmurhattujen henkilöiden normaalielämään palaamisen todella vaikeaksi. Ehkä tällaiset ihmiset eivät itse ymmärrä syyllistyvänsä rikoksiin vainotessaan/jahdatessaan toisia ja levittäessään valheita toisten yksityiselämästä.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Ruotsissa on otettu uudelleen käsittelyyn 20v. vanhoja asioita, useampia. Juuri tänään tuli tieto, että eräs mies on pidätetty - kauan sitten tapahtuneesta kahdeksanvuotiaan tytön raiskauksesta, juuri kun syytteen aika oli loppumassa. Oli sopivasti löydetty DNA-kantaja. Ulvilan surma ja sen yhteyteen laitettu LSH-juttu ovat oikein sopivia ottaa esiin juuri nyt.

Täällä on meneillään asiapitoinen keskustelu, joka saattaa johtaa tulokseen, itse olen vieläkin sairaana haimasyövästä. Kun saan tiedon, että syöpä ei ole leviämässä, voin yhtyä keskusteluun

Vastaa Viestiin