Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 7:21 am
CSI kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 7:11 am
damfin kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 11:37 pm
En minä ole huomannut kenenkään annelistin jankkaavan valtiokonttorista....

Etkö? Katoppa peiliin...sieltä saattaapi löytyä se Valtiokonttorista jankkaava annelisti.
No jankataan sitten, kun sanoit että tuo kyseinen IP-osoite ei ole lähelläkään valtiokonttorin mestoja, niin missä luulet valtiokonttorin IP-osoitteensa perusteella sijaitsevan?
No katsos sehän näyttää sijaitsevan Valtorin hallinnoimassa IP-osoitteessa sijainnissa Dublin - Irlanti :lol:
Image1.jpg
Mutta jos nyt vakaasti haluat olla sitä mieltä että jos kyseinen IP-osoite näyttää olevan rekisteröity Valtorin nimellä niin se ei voi olla Valtiokonttorin käytössä, niin mikäpä siinä, se on sinun mielipiteesi, mutta todista se ei yhtään mitään.

Vaikka jankkaisinkin, niin edelleenkään en tunnista olevani mikään annelisti, minulla ei ole mitään varmaa kantaa eikä mielipidettä oliko anneli syyllinen vai ei, minä en vain ole nähnyt mitään varmaa todistetta joka todistaisi annelin syylliseksi.

Huono on annelistilla lukutaito. Minusta sinun postaamassasi screen copyssa lukee, että hallinnoija olisi " Amazon Data Services Ireland".

IP-osoite onkin Amazonin.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 11:33 am
damfin kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 7:21 am
CSI kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 7:11 am



Etkö? Katoppa peiliin...sieltä saattaapi löytyä se Valtiokonttorista jankkaava annelisti.
No jankataan sitten, kun sanoit että tuo kyseinen IP-osoite ei ole lähelläkään valtiokonttorin mestoja, niin missä luulet valtiokonttorin IP-osoitteensa perusteella sijaitsevan?
No katsos sehän näyttää sijaitsevan Valtorin hallinnoimassa IP-osoitteessa sijainnissa Dublin - Irlanti :lol:
Image1.jpg
Mutta jos nyt vakaasti haluat olla sitä mieltä että jos kyseinen IP-osoite näyttää olevan rekisteröity Valtorin nimellä niin se ei voi olla Valtiokonttorin käytössä, niin mikäpä siinä, se on sinun mielipiteesi, mutta todista se ei yhtään mitään.

Vaikka jankkaisinkin, niin edelleenkään en tunnista olevani mikään annelisti, minulla ei ole mitään varmaa kantaa eikä mielipidettä oliko anneli syyllinen vai ei, minä en vain ole nähnyt mitään varmaa todistetta joka todistaisi annelin syylliseksi.

Huono on annelistilla lukutaito. Minusta sinun postaamassasi screen copyssa lukee, että hallinnoija olisi " Amazon Data Services Ireland".

IP-osoite onkin Amazonin.
Eli kun argumentit loppuu niin aletaan vänkäämään sanamuodoista :lol:
Sillä nyt ei ole sinun kannaltasi suurta merkitystä vaikka tarkennetaankin tuota hallinnoimista niin että valtiokonttori.fi sivusto toimii Valtorin nimissä rekisteröidystä ip-osoitteesta joka antaa fyysiseksi sijainniksi Dublin, eli siitä päästään päätelmään että väitteesi siitä että ip-osoite joka antaa "osoitepooliksi" Valtor ei voisi olla valtiokonttorin käytössä on silkkaa paskaa, eli koko avaamasi ketju perustuu omaan erheelliseen harhakuvitelmaasi :lol:
Eli tämä on tuolla whois-raportilla täysin kumottu:
CSI kirjoitti:Se nyt on aika yksiselitteisesti osoitettu, että tarkoittamanne IP-osoitteen omistaa valtionvarainministeriön alainen Valtori, niin eihän se silloin ole Valtionkonttorin omistama IP-osoite. Niinkuin erheellisesti vänkäätte.
- valtiokonttorin ip-osoitteen "omistaa" Valtori
CSI kirjoitti:Et nyt oikein näytä ymmärtävän IP-tekniikkaa. Kyseinen IP-osoitehan ei mene maantieteellisesti lähellekkään Valtiokonttorin mestoja.
Juu en ymmärräkään IP-tekniikasta yhtään mitään... paitsi sen että nykyisin IP-osoitteilla ei ole mitään tekemistä jonkin sivuston ylläpitäjän tai ulospäin näkyvän IP-osoitteen maantieteellisen fyysisen sijainnin kanssa, hyvänä esimerkkinä tuo että whois-haun perusteella valtiokonttorin maantieteellinen sijainti olisi sitten Dublin, eikä se varmaan todellakaan ole lähelläkään Valtiokonttorin mestoja.

IP-osoitteeni perusteella minäkin sijaitsen Keravalla.... no mitäpä luulet mahdanko minä oikeasti olla tai asua Keravalla?

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Hienoa että tulit Damfin tähän ketjuun jankkaamaan ja tuottamaan nollasisältöä.

Edelleen on täysin väärä väittämä Anneli Auerilta, että se olisi Valtionkonttori (tai sen työntekijä), joka olisi hänen blogiinsa muka jotain kirjoitellut.

Sitäpaitsi on aivan turha kysellä whois-palvelusta tämän hetken tietoja (16.10.2019). IP-osoitteet - varsinkaan tuollaisella palveluntarjoajalla kuten Amazon Web Service ja lisäksi välissä toinen palveluntarjoaja eli Valtori - eivät ole kiveen hakattuja. Ne eivät välttämättä ole edes noiden yritysten hallussa esim. 10 vuoden päästä (no, luultavasti Amazon on niin iso, että pitää IP-osoitteensa mutta mikään luonnonlaki se ei ole kuten IT-infantiilit tuntuvat kuvittelevan.

Jos haluat Damfin päteä whois-kuvakaappauksilla, sinun pitäisi mennä aikakoneella hakemaan ne helmikuussa 17. päivä 2018.
damfin kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 3:51 pm
Juu en ymmärräkään IP-tekniikasta yhtään mitään... paitsi sen että nykyisin IP-osoitteilla ei ole mitään tekemistä jonkin sivuston ylläpitäjän tai ulospäin näkyvän IP-osoitteen maantieteellisen fyysisen sijainnin kanssa, hyvänä esimerkkinä tuo että whois-haun perusteella valtiokonttorin maantieteellinen sijainti olisi sitten Dublin, eikä se varmaan todellakaan ole lähelläkään Valtiokonttorin mestoja.

IP-osoitteeni perusteella minäkin sijaitsen Keravalla.... no mitäpä luulet mahdanko minä oikeasti olla tai asua Keravalla?
Eipä kukaan ole maantieteellisestä sijainnista muuta väittänytkään kuin että IP-osoite ei ole sinnepäinkään, että se viittaisi jotenkin Valtiokonttoriin. Sehän vain VAHVISTAA ajatusta, että Valtiokonttorin kanssa IP-osoitteella ainakaan ei ole tekemistä eli Anneli on täysin väärässä. Kuten alunperin kirjoitinkin.

Mitä tulee sinun Keravalla asumiseen, siihen en kommentoi mitään, mutta jos haluat, ettemme usko sinun asuvan Keravalla, niin sitten postaat jotain virallista esim. väestörekisteriotteen tms joka todistaa, ettet tosiaan asu siten kuin Tietämyskone väittää.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Et taida Damfin osata oikein käyttää netin työkaluja? En tiedä mitenkä ittes muka tuolla IP-osoitteella 46.30.132.236 löysit Amazon Irelandista, mutta tässä sulle vuodelta 2018 kuvakaapaus, kelle tuo osoite oikeasti kuuluu.

Ei ole Valtiokonttori. On Valtion arkistolaitoksen numeroita.

Notta keu keu ja väärin meni. Niin sulta kuin Annelilta IP-numeroilla pelaaminen.

Kuva

PS. henkilön nimikin näkyis mutta sen sumensin pois, rupeaisitte vain vainoamaan häntä niin parempi että pidetään oikeat nimet teiltä piilossa
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja damfin »

Jos nyt olet ihan oikein lukenut, niin minä en ottanut kantaa siihen onko tässä kyseessä varmasti ollut valtiokonttorin ip vaiko ei, vaan jankkaamiseni koski sinun väitettäsi siitä että se ei voi olla valtiokonttorin ip koska se on valtorin ip, ja sehän ei edelleenkään sulje pois sitä etteikö siitä IP-osoitteesta kirjoittelija voisi työskennellä valtiokonttorissa, vaan siitä päätellen että valtiokonttorin IP-osoitteet on rekisteröity valtorin nimellä on hyvin todennäköistä että valtiokonttorin työntekijän käyttämä IP-osoite näyttäisi valtorin ip:ltä.

Ja ei, minä en tehnyt whois-hakua tuolla annelin blogissa mainitulla IP-osoitteella, vaan tein whois haun verkkosoitteella "valtiokonttori.fi" nähdäkseni millä lailla se mukamas eroaa valtorista, ja kuten tuo whois-haku kertoo niin eihän se eroa vaan se antaa tulokseksi sen että IP-osoite jossa valtiokonttori.fi sijaitsee on rekisteröity valtorille, ja valtori siis käsittääkseni hoitaa kaiken valtiokonttorin koneilta ulkoverkkoon menevän verkkoliikenteen.
Eli tämä väite:
Se nyt on aika yksiselitteisesti osoitettu, että tarkoittamanne IP-osoitteen omistaa valtionvarainministeriön alainen Valtori, niin eihän se silloin ole Valtionkonttorin omistama IP-osoite. Niinkuin erheellisesti vänkäätte.
ei edelleenkään pidä paikkaansa.

rekkari
Remington Steele
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Loka 18, 2013 2:43 pm

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja rekkari »

CSI kirjoitti:
Ma Loka 14, 2019 11:35 pm
rekkari kirjoitti:
Su Loka 13, 2019 11:33 pm
Kun te antiannelistit väitätte annelia valehtelijaksi, niin mitenkäs te perustelette poliisin tekemän valehtelun?

Miksi sitä pitäisi jotenkin perustella? Väärin on väärin - vaikka väärintekijä olisi sitten poliisi (jollainka se lienee peräti extraväärin, koska virkamies, esivalta, poliisinstatus, tui tui jne yada yada)

Yritätkö perustella Annelin tekemiä vääryyksiä sillä, että joku poliisikin on tehnyt väärin? No ei se nyt ihan niin mene. Se, että naapurisi ajaa kännissä, ei oikeuta sinuakin rattijuoppoilemaan. Kaksi väärää ei tee oikeaa.

On teillä annelisteillä muuten jotenkin perverssi maailmankatsomus. Ei tämä ole ensimmäinen kerta kun yritätte vaivihkaa ujuttaa ajatusta, että kaksi väärää olisikin oikea. Ei ole. Edelleenkään. Menkää hakemaan hoitoa jostain, mutta väärin on väärin.
Ei yllättänyt tämä perusteettomuus...sehän nimittäin ei teidän mielestä merkitse mitään että poliisi on todistettavasti valehdellut ja väärentänyt esitutkintamateriaalia...tehän ette siihen ottaneet kantaa mitenkään...pelkkä toteamus että se on väärin.
Ja kun lukee ton lopun...niin voi vain ihmetellä sitä järjen juoksua mikä siihen sisältyy....no kertoo se siitä että ajattelu on kovin suppeaa ja yksipuolista...ja näemmä palaa aina samaan.
Pitää kyllä tunnustaa että en moista osannut edes kuvitella....no mä en oikeastaan ole annelisti sen enempää kuin antiannelistikaan...vaan perustan mielipiteeni ja näkemykseni ainoastaan niihin tosiasioihin joita on olemassa ja todistettavissa.

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 9:26 pm
Jos nyt olet ihan oikein lukenut, niin minä en ottanut kantaa siihen onko tässä kyseessä varmasti ollut valtiokonttorin ip vaiko ei, vaan jankkaamiseni koski sinun väitettäsi siitä että se ei voi olla valtiokonttorin ip koska se on valtorin ip, ja sehän ei edelleenkään sulje pois sitä etteikö siitä IP-osoitteesta kirjoittelija voisi työskennellä valtiokonttorissa, vaan siitä päätellen että valtiokonttorin IP-osoitteet on rekisteröity valtorin nimellä on hyvin todennäköistä että valtiokonttorin työntekijän käyttämä IP-osoite näyttäisi valtorin ip:ltä.

Ja ei, minä en tehnyt whois-hakua tuolla annelin blogissa mainitulla IP-osoitteella, vaan tein whois haun verkkosoitteella "valtiokonttori.fi" nähdäkseni millä lailla se mukamas eroaa valtorista, ja kuten tuo whois-haku kertoo niin eihän se eroa vaan se antaa tulokseksi sen että IP-osoite jossa valtiokonttori.fi sijaitsee on rekisteröity valtorille, ja valtori siis käsittääkseni hoitaa kaiken valtiokonttorin koneilta ulkoverkkoon menevän verkkoliikenteen.
Eli tämä väite:
Se nyt on aika yksiselitteisesti osoitettu, että tarkoittamanne IP-osoitteen omistaa valtionvarainministeriön alainen Valtori, niin eihän se silloin ole Valtionkonttorin omistama IP-osoite. Niinkuin erheellisesti vänkäätte.
ei edelleenkään pidä paikkaansa.
Kyllä se pitää paikkaansa. Etkö lukenut aiempaa viestiäni?

Selvitin nimittäin alunperin, minnekkä tuo osoite 46.30.132.236 kuuluu. Se ei ole Valtiokonttorin käytössä vaan Valtionarkiston käyttämä osoite.


Etkö sä tosiaankaan nähnyt tätä screencopya aiemmassa viestissäni? Jatkat vain väärin tiedoin jankuttamista vaikka löin lisää faktaa pöytään?

Kuva

Sun metodi on lisäksi rikkinäinen. Ei meitä kiinnosta valtiokonttori.fi (joka on domain nimi, ei ip-osoite!) alkuunkaan. Valtiokonttori.fi mappautuu sinne minne DNS sen mappaa eikä sillä ole mitään kiinnostavuutta tän keissin kannalta.

Se IP-osoite, joka on relevantti tän keskustelun kannalta näkyy tossa kuvakaappauksessa keltaisella korostettuna. Joko vihdoin löytäisit?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

rekkari kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 10:32 pm

Ei yllättänyt tämä perusteettomuus...sehän nimittäin ei teidän mielestä merkitse mitään että poliisi on todistettavasti valehdellut ja väärentänyt esitutkintamateriaalia...tehän ette siihen ottaneet kantaa mitenkään...pelkkä toteamus että se on väärin.

Vaikea ottaa kantaa kun en näe, onko se vaikuttanut yhtään mihinkään.

Kerro sinä.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja damfin »

Rikkinäinen levy jauhaa nyt tuota valtionarkistoa, mutta siinä vaiheessa kun kysyin mikä on se vahva todiste jolla todistat että kyseinen ip ei ole voinut olla valtiokonttorin työntekijän käytössä, vastasit näin:
Se nyt on aika yksiselitteisesti osoitettu, että tarkoittamanne IP-osoitteen omistaa valtionvarainministeriön alainen Valtori, niin eihän se silloin ole Valtionkonttorin omistama IP-osoite. Niinkuin erheellisesti vänkäätte.
Eli et puhunut mitään valtionarkistosta vaan puhuit Valtorista, mutta nyt kun selvitin että tuo kyseinen väite on virheellinen aloit jankkaamaan tuosta valtionarkistosta josta et aiemmin maininnut mitään, eli edelleen tuo alkuperäinen väitteesi on väärä ellet vaihda siihen Valtorin tilalle sitä valtionarkistoa.
Minä en ole missään vaiheessa väittänyt että kyseinen ip kuuluisi valtiokonttorille, minä väitin että alkuperäisestä postauksestasi ei selviä mikä todistaa että se ei voisi olla.
Annelin taikka kaveriensa blogeja en ole ikinä lukenut kun ei kiinnosta, eli en tiedä mitä siellä on sanottu, sinähän nuo paremmin olet lukenut. :lol:

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti:
To Loka 17, 2019 6:59 am
Rikkinäinen levy jauhaa nyt tuota valtionarkistoa, mutta siinä vaiheessa kun kysyin mikä on se vahva todiste jolla todistat että kyseinen ip ei ole voinut olla valtiokonttorin työntekijän käytössä, vastasit näin:
Se nyt on aika yksiselitteisesti osoitettu, että tarkoittamanne IP-osoitteen omistaa valtionvarainministeriön alainen Valtori, niin eihän se silloin ole Valtionkonttorin omistama IP-osoite. Niinkuin erheellisesti vänkäätte.
Eli et puhunut mitään valtionarkistosta vaan puhuit Valtorista, mutta nyt kun selvitin että tuo kyseinen väite on virheellinen aloit jankkaamaan tuosta valtionarkistosta josta et aiemmin maininnut mitään, eli edelleen tuo alkuperäinen väitteesi on väärä ellet vaihda siihen Valtorin tilalle sitä valtionarkistoa.
Minä en ole missään vaiheessa väittänyt että kyseinen ip kuuluisi valtiokonttorille, minä väitin että alkuperäisestä postauksestasi ei selviä mikä todistaa että se ei voisi olla.
Annelin taikka kaveriensa blogeja en ole ikinä lukenut kun ei kiinnosta, eli en tiedä mitä siellä on sanottu, sinähän nuo paremmin olet lukenut. :lol:
En halunnut alunperin kertoa kaikkea mitä tiesin, koska tiedän henkilön nimenkin tuon IP-osoitteen aikana. Valtorista puhuminen ei ollut - eikä ole edelleenkään - väärää tietoa. Kyseinen IP-osoite on Valtorin omistamasta poolista ja allokoitu Valtionarkiston käyttöön.

En vain kertonut kaikkea mitä tiedän heti aloituspostauksessa. Nytkään en ole kertonut kaikkea mitä tiedän, koska se ei ole tarpeellista. Kerroin vain sen verran, että fiksumpi lukija tajuaa, ettei aloituspostaukseni tosiaankaan ole mihinkään hutilyöntiin perustuva vaan asiallista asiaa. Annelistille en odotakkaan, että mikään fakta kelpaa eikä mikään todistelu käännä päätä. Tehän olette uskovaisia - eikä uskontoa vastaan pärjää faktoilla.

Kyllä se rikkinäinen levy on jossakin ihan muualla kuin täällä.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tässä on nyt vähintään kaksi erillistä todistusta siitä, ettei IP-osoite 46.30.132.236 ole Valtiokonttorin käyttämä. (Huomatkaa, että relevanttia on pohtia vain kenellä tuo IP-osoite on ollut käytössä alkutalvesta 2018 - muu on paskanjauhantaa asian sivusta kuten Damfinin kierrokset tuossa yllä valtiokonttori.fi DNS-kyselyineen jne)

1. Valtiokonttorin oma tiedotus kertoo, ettei IP-osoite ole heidän käytössään. Nyt tietysti uskovainen kertoo, että Suuri Salaliitto. Pohditaanpa, onko sellainen kovin todennäköistä. Ensinnäkin, kuvitellaan skenaario, että valtiokonttorin työntekijä olisi oikeasti käynyt jotain blogeja kommentoimassa. On todennäköistä silti, että tiedotuksessa istuvat ihmiset eivät ole siihen sekaantuneet. Tuollaisen asian selvittäminen, onko IP-osoite ollut missäkin käytössä, ei ole tiedotuksen ihmisen osaamisessa. Siinä on useampi ihminen mukana, myös Valtorin IT-asiantuntijoita. Heidän kaikkien pitäisi olla salaliitossa mukana....enpä usko tuollaiseen. Siinähän riskeerataan jo oma virka, jos lähdetään valehtelemaan toisen viranhaltijan puolesta vääristelemällä faktoja. Miksi kukaan sitä ainakaan kovin vähäisin syin tekisi? En minä ainakaan. Lisäksi kannattaa muistaa, että valtionvirastot ovat pikemminkin kateellisten ja ilkeiden ihmisten pesiä. Siellä on aika usein vallitsevana työkulttuurina kyynärpäätaktiikka. Eli kollegan tekemät virheet ym pyritään selvittämään ja käyttämään heitä vastaan, jotta parannettaisiin omia asemia 'herrahississä'. Siten kaikenlainen ketkuilu - ainakin sisäinen tieto organisaatiossa siitä - on hemmetin vaarallista virkamiehelle. Sitä tullaan käyttämään sinua vastaan.

2. Minun selvitystyöni, joka toisin kuin teillä amatööreillä, on ammattilaisen osaamiseen perustuvaa. Olen valat vannonut IP-tekniikan asiantuntija, kurssit on käyty jo 90-luvulla ja vuosituhannen vaihteessa. Joten hajotkaa siihen. Ei kannata ehkä lähteä tässä lajissa haastamaan. Olen postannut sen verta faktojakin, että on se enemmän kuin vastapuolen mölinät, joista ei ole tullut vielä mitään tauluun. Edes siellä Anneli Auerin blogissa ei esitellä todisteita. Siellä vain pokkana väitetään, että 46.30.132.236 olisi Valtiokonttorin IP-osoite - ja että sieltä olisi joku työntekijä käynyt muka kommentoimassa Auerin bloigua. BTW, 'selvitys'työn IP-osoitteesta teki ilmeisesti Niina Berg, joka on kompetenssiltään lähinnä juristi , ei IP-tekniikkaan millään tavalla tiettävästi perehtynyt IT-asiantuntija. Se osaaminen on ollut lähinnä sitä, että painetaan jotain nappia johonkin palveluun, joka sitten kertoo mitä kertoo - saattaa kertoa vääriäkin asioita, joita tulkitaan vielä väärin. Damfinin esimerkki tuossa yllähän oli varsin valaiseva. Kun ei ymmärretä asiasta mitä ollaan selvittämässä oikeastaan mitään, on se selvitystyön tuloskin täyttä huttua.

Laitoin sanan 'selvitys' tarkoituksella lainauksiin Niina Bergin yhteydessä. Ei siellä ole oikeastaan kyetty (eikä jaksettu) selvittämään muuta, kuin että IP-osoite 46.30.132.236 kuuluu Valtorin hallinnoimiin osoitteisiin. Sen jälkeen selvitys on loppunut siihen monestakin syystä. Yksi on taitojen ja konstien loppuminen. Osataan painaa vain nappia jossain palvelussa. Ei osata ammattilaisen tekniikoita tai omata ymmärrystä, mistä kaivaa tietoja. Lisäksi koska kaikkien annelistien lähtökohta on uskovainen kiima, niin todisteita kaivellaan, ne filtteroidaan ja ne tulkitaan aina jonkin oman intressin mukaisesti. Niin on käynyt tälläkin kertaa: Kun on tajuttu, että jostain päin valtiovaltaa tuo osoite on tullut, on Kiima noussut korkeuksiin, selvitystyö lakannut ja mielikuvitus laukannut. Tietysti se on se Paha Valtiokonttori, joka siellä häärää! Se, joka ei suostunut maksamaan Annelille kaikkia verirahoja! Tottakait! Todisteita ei tarvita. Annelia ja Niinaa vituttaa, ettei massia tullut siten kuin piti. Harmitusta puretaan sitten näkemällä valtiokonttorin työntekijöitä kaikissa nurkissa ja varjoissa...
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti:Valtorista puhuminen ei ollut - eikä ole edelleenkään - väärää tietoa. Kyseinen IP-osoite on Valtorin omistamasta poolista ja allokoitu Valtionarkiston käyttöön.
Paitsi että sinä väitit IP-osoitteen Valtorin omistusta todisteeksi siitä että se ei voi olla Valtiokonttorin käytössä.
CSI kirjoitti:Huomatkaa, että relevanttia on pohtia vain kenellä tuo IP-osoite on ollut käytössä alkutalvesta 2018 - muu on paskanjauhantaa
Ja sinä esittelet kuvakaappausta siitä kenen käytössä IP on ollut vuonna 2014? :lol:

Se kuvakaappaus minkä olet annelin blogista liittänyt tuohon ketjun aloitukseen taas näyttää että silloin whois on antanut tulokseksi selvällä suomella "Valtiokonttori", siihen en ota kantaa onko anneli väärentänyt tuon kuvan vai mistä siinä on kysymys, vai onko kysymys siitä että kun Valtori on aloittanut siirtelemään noita valtionhallinnon palveluita omiin nimiinsä niin tuossa vaiheessa on ip vielä näyttänyt että se on rekisteröity Valtiokonttorin nimellä.

Kuten sanottu, minä olen jankannut ainoastaan tuosta että väitteesi siitä että Valtori ip:n omistajana todistaisi sen ettei se voi olla Valtiokonttorin käytössä on väärä, ja alun perin kun kysyin mikä mielestäsi asian todistaa niin se oli ainoa esittämäsi todiste.
Oudoilta tuntuu ip-opiskelusi ja alan kokemus/ymmärrys kun tuollaisen väitteen tuossa muodossa menet esittämään (toisaalta kommenttiesi perusteellahan sinä olet opiskellut ja perehtynyt lähes tulkoon kaikkeen mahdolliseen porakaivoista avaruustekniikkaan), olet ilmeisesti sivuuttanut sen seikan että todennäköisesti valtion virastotkin tuon valtorin toimesta käyttävät vpn:ää ja ulkopuolisia palveluntarjoajia eli sen viraston pöydän takana istuvan netissä surffaavan jannun koneen IP-osoite ei näy suoraan missään whois-hauissa, eikä myöskään koneen maantieteellinen sijainti.

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti:
To Loka 17, 2019 8:01 am
CSI kirjoitti:Valtorista puhuminen ei ollut - eikä ole edelleenkään - väärää tietoa. Kyseinen IP-osoite on Valtorin omistamasta poolista ja allokoitu Valtionarkiston käyttöön.
Paitsi että sinä väitit IP-osoitteen Valtorin omistusta todisteeksi siitä että se ei voi olla Valtiokonttorin käytössä.
No, en lähtenyt kaikkia yksityiskohtia avaamaan. Tuo oli riittävän tarkka kuvaus asialle.

damfin kirjoitti:
To Loka 17, 2019 8:01 am
Se kuvakaappaus minkä olet annelin blogista liittänyt tuohon ketjun aloitukseen taas näyttää että silloin whois on antanut tulokseksi selvällä suomella "Valtiokonttori",
"Whois" ei ole mikään kiveenhakattu fakta, vaan riippuu kenen palvelua käytät. Käyttämällä sopivaa palvelua saat eräästä toisesta Whois-palvelusta vastaukseksi, ettei kyseessä olisi valtion (Valtorin) osoite olleskaan ja että maantieteellinen sijainti olis Turku. Kelpaisko se? Jos ei, miksei?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

"toisaalta kommenttiesi perusteellahan sinä olet opiskellut ja perehtynyt lähes tulkoon kaikkeen mahdolliseen porakaivoista avaruustekniikkaan"

Näin on. Moninkertainen insinööri näes osaa ja suorittaa.

Koska olen niin s...tanan älykäs ja minulla on tylsää, suorittelen eri alojen insinöörien tutkintoja tahdilla 1 / noin joka 2. vuosi. Kaverini naureskelevatkin, ettei kohta löydy enää alaa maailmasta,johon en olisi perehtynyt vähintään alemman korkeakoulututkinnon veroisesti. Sitäpaitsi insinööritieteet rupeavat ikävästi muistuttamaan toisiaan. Esim. koneinsinöörinä on vähän liian helppoa näemmä tunkea ittensä liki joka paikkaan ja saada varsin äkkiä käsitys asioista, mistä on kyse.

Pitäsköhän ruveta harrastamaan lääketiedettä? Olisko siinä haastetta?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

rekkari
Remington Steele
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Loka 18, 2013 2:43 pm

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja rekkari »

CSI kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 11:29 pm
rekkari kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 10:32 pm

Ei yllättänyt tämä perusteettomuus...sehän nimittäin ei teidän mielestä merkitse mitään että poliisi on todistettavasti valehdellut ja väärentänyt esitutkintamateriaalia...tehän ette siihen ottaneet kantaa mitenkään...pelkkä toteamus että se on väärin.

Vaikea ottaa kantaa kun en näe, onko se vaikuttanut yhtään mihinkään.

Kerro sinä.
Et näe...oolrait ..eli tarkoituksesi on vain trollata...mitään näkemystä ei asiaan ole...no en ole yllättynyt...teillä antiannelisteilla on yhteinen piirre, te ette näe.... ettekä edes halua nähdä.

Ja niin...asiaan liittyen, kuvitteleeko joku tosiaan että valtionkonttori olisi vastannut mitään jollekin keskustelupalstalle tai jonkun bloggaajan sivustolle...
Nimittäin ei ole.
Joku työntekijä ilmeisesti kyllä on.

Vastaa Viestiin