Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:
Su Marras 10, 2019 7:34 pm
...ja hiljaisuus senkuin jatkuu.. :mrgreen:
Kai se hiljaisuus jatkuu ainakin siihen saakka, kunnes Naakka kirjautuu seuraavan kerran murhainfoon.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

pop kirjoitti:
Su Marras 10, 2019 7:34 pm
...ja hiljaisuus senkuin jatkuu.. :mrgreen:
Niin mitä tässä nyt pitäisi kommentoida?

Sitäkö, että et olekaan missään väittänyt Auerin olevan surmaaja, lällällää? Kylläpäs menin halpaan, ja nyt nolottaa.

Rupesi vain pedariksi yhtäkkiä vanhoilla päivillään. No, niinhän se oikeus kirjoitti ja lehdissä luki. Poliisien tietojärjestelmistä puhumattakaan.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja pop »

Kyllä, mikäli aiot edes yrittää esiintyä uskottavana kirjoittajana, ei kannata keksiä muiden ihmisten väittävän täällä asioita, joita ei ole sanottu. Vakavia väitöksiä, taitaa ottaa tunteisiin nettiopuksen heikko menestys.

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Su Marras 10, 2019 10:07 pm
pop kirjoitti:
Su Marras 10, 2019 7:34 pm
...ja hiljaisuus senkuin jatkuu.. :mrgreen:
Rupesi vain pedariksi yhtäkkiä vanhoilla päivillään. No, niinhän se oikeus kirjoitti ja lehdissä luki. Poliisien tietojärjestelmistä puhumattakaan.
Mitä sinä muka tiedät Anneli Auerin nuoruudesta? Et mitään kuten ei juuri muutkaan täällä.

Vaikka olisi pedariksi vanhoilla päivilläänkin ruvennut, on siihen annettu pätevä selitys aikoja sitten: vielä vakavamman rikoksen (murha) peittely ja todistajien pään (lapset) pään sekoittaminen.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10529
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti:
Ti Marras 12, 2019 8:15 am
Kuolemannaakka kirjoitti:
Su Marras 10, 2019 10:07 pm
pop kirjoitti:
Su Marras 10, 2019 7:34 pm
...ja hiljaisuus senkuin jatkuu.. :mrgreen:
Rupesi vain pedariksi yhtäkkiä vanhoilla päivillään. No, niinhän se oikeus kirjoitti ja lehdissä luki. Poliisien tietojärjestelmistä puhumattakaan.
Mitä sinä muka tiedät Anneli Auerin nuoruudesta? Et mitään kuten ei juuri muutkaan täällä.

Vaikka olisi pedariksi vanhoilla päivilläänkin ruvennut, on siihen annettu pätevä selitys aikoja sitten: vielä vakavamman rikoksen (murha) peittely ja todistajien pään (lapset) pään sekoittaminen.
Niin miten se nyt oli, eikös se motiivi murhalle ollut pedofilian peittely? onhan se tietenkin vaikea päättää että kumpaa linjaa vetäisi niin parempi käyttää jompaa kumpaa ihan sen mukaan kumpi milloinkin paremmin sopii aiheeseen.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

CSI kirjoitti:
Ti Marras 12, 2019 8:15 am
Kuolemannaakka kirjoitti:
Su Marras 10, 2019 10:07 pm
pop kirjoitti:
Su Marras 10, 2019 7:34 pm
...ja hiljaisuus senkuin jatkuu.. :mrgreen:
Rupesi vain pedariksi yhtäkkiä vanhoilla päivillään. No, niinhän se oikeus kirjoitti ja lehdissä luki. Poliisien tietojärjestelmistä puhumattakaan.
Mitä sinä muka tiedät Anneli Auerin nuoruudesta? Et mitään kuten ei juuri muutkaan täällä.

Vaikka olisi pedariksi vanhoilla päivilläänkin ruvennut, on siihen annettu pätevä selitys aikoja sitten: vielä vakavamman rikoksen (murha) peittely ja todistajien pään (lapset) pään sekoittaminen.
Joo, ensin teen hienosti lavastetun murhan, mutta jotenkin kummasti ne lapset (jotka eivät ole paikallakaan) kuitenkin pääsevät asiat näkemään. No, estääkseni, etteivät he kerro mitään, rupean raiskaamaan heitä satunnaisen miehen kanssa, jolla ei ole sitäkään vähää motiivia! Varmuuden vuoksi vielä raiskailen heitä myöhemmin sijaisvanhempien kirjahyllyyn ujuttamani uskovaisten saatananpalvontaoppaan mukaisesti. Tiesin nimittäin, että minut laitetaan kumminkin vankilaan ja lapset päätyvät veljelleni, koska uhrin sisko ei heitä halunnut, ja siksi saatoin jo 2008 viedä kirjan veljelleni.
Varmasti nyt eivät kerro murhasta (eiku kertoivatpa, koska siksi juuri vankilassa olin ja lapset veljelläni!) eivätkä raiskauksistakaan. Loistava juoni.


Näinhän tämä meni.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti:
Ti Marras 12, 2019 8:39 am
Niin miten se nyt oli, eikös se motiivi murhalle ollut pedofilian peittely? onhan se tietenkin vaikea päättää että kumpaa linjaa vetäisi niin parempi käyttää jompaa kumpaa ihan sen mukaan kumpi milloinkin paremmin sopii aiheeseen.
Ei asian tarvitse sinänsä olla kumminkaan päin vaan se voi olla molempia. Kyseessähän voi olla katalasti kokoon harsittu kokonaisuus, jolla veren- ja kidutuksenhimoinen psyko hoitelee kaikki "ongelmat" järjestykseen. Saaden myös perverssiä ja suurta tyydytystä tuosta kehittelemästään teatterista ja draamasta.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja pop »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Ti Marras 12, 2019 12:03 pm
CSI kirjoitti:
Ti Marras 12, 2019 8:15 am
Kuolemannaakka kirjoitti:
Su Marras 10, 2019 10:07 pm

Rupesi vain pedariksi yhtäkkiä vanhoilla päivillään. No, niinhän se oikeus kirjoitti ja lehdissä luki. Poliisien tietojärjestelmistä puhumattakaan.
Mitä sinä muka tiedät Anneli Auerin nuoruudesta? Et mitään kuten ei juuri muutkaan täällä.

Vaikka olisi pedariksi vanhoilla päivilläänkin ruvennut, on siihen annettu pätevä selitys aikoja sitten: vielä vakavamman rikoksen (murha) peittely ja todistajien pään (lapset) pään sekoittaminen.
Joo, ensin teen hienosti lavastetun murhan, mutta jotenkin kummasti ne lapset (jotka eivät ole paikallakaan) kuitenkin pääsevät asiat näkemään. No, estääkseni, etteivät he kerro mitään, rupean raiskaamaan heitä satunnaisen miehen kanssa, jolla ei ole sitäkään vähää motiivia! Varmuuden vuoksi vielä raiskailen heitä myöhemmin sijaisvanhempien kirjahyllyyn ujuttamani uskovaisten saatananpalvontaoppaan mukaisesti. Tiesin nimittäin, että minut laitetaan kumminkin vankilaan ja lapset päätyvät veljelleni, koska uhrin sisko ei heitä halunnut, ja siksi saatoin jo 2008 viedä kirjan veljelleni.
Varmasti nyt eivät kerro murhasta (eiku kertoivatpa, koska siksi juuri vankilassa olin ja lapset veljelläni!) eivätkä raiskauksistakaan. Loistava juoni.


Näinhän tämä meni.
Sinulla on TÄYDELLINEN oletus ett jokainen ihminen, murhaajat, psykopaatit, tavikset ja pedarit mukaanlukien ajattelevat täysin samalla tavalla, sekä ETUKÄTEEN kiinnijäämisriskin kohdalta tekemättä rationalisia virheitä ym. Aivan loistava. Siksi meillä ei ole vankilassa vankeja ollenkaan (paitsi mitä mitä nyt Annu-täti kävi lähes maksimit istumassa.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Tuli mieleen tämä ketju:

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 78#p581759
Vespa Velutina oli löytänyt yhden tyypin, jota en itse huomioinut, mutta joka totta tosiaan on yksi päälajeista.

Yksi varsin dominoiva antiannelistityyppi on ns. sisäpiiriläinen, joka on ammatiltaan tai ainakin koulutukseltaan poliisi tai vartija ja tietää tai on tietävinään tapauksesta enemmän kuin normitavis. Työkyvyttömyyseläkeläinen, joka kuitenkin osaa kirjoittaa kuin Kalle Päätalo. Ja on siksi muiden antityyppien henkinen idoli. Saa mummojen päät sekaisin, kun kehaisee silloin tällöin heidän tekstejään ja valaa heihin uskoa, että he ovat syyttämiskiimassaan oikealla tiellä. Suosikkiaihe, johon lähes joka posti kulminoituu: ei siellä ollut ketään ulkopuolista.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

pop kirjoitti:
Ke Marras 13, 2019 12:31 am


Sinulla on TÄYDELLINEN oletus ett jokainen ihminen, murhaajat, psykopaatit, tavikset ja pedarit mukaanlukien ajattelevat täysin samalla tavalla, sekä ETUKÄTEEN kiinnijäämisriskin kohdalta tekemättä rationalisia virheitä ym. Aivan loistava. Siksi meillä ei ole vankilassa vankeja ollenkaan (paitsi mitä mitä nyt Annu-täti kävi lähes maksimit istumassa.
Mahdatko poppi yhtään tietää, mitä lapset väittivät tapahtuneen? Siis kolme lasta seitsemästä. Neljä lasta sanoi, ettei heitä ole hyväksikäytetty.

Sua ei kiinnosta, koska tuomiohan tuli, eikö vaan? Vai "tiedän kyllä tosi paljon, mutta en kerro"? Saitko syytteen Auerin tietojen katselusta?

Kun mä olin vielä semmonen pikkuinen poika
Niin kaverit kysyi multa mitä mä alan tehdä isona
Mä sanoin mä alan poliisiks, kaverit kysy no miks

Katso silloin mä saan tehdä
Aivan mitä tahdon
Tuo siniharmaa virkapuku kuin
Sädekehä on

Sen virkamerkki korvaa
Missä järki tekee lakon
Mitäs muuta tarvitaan kuin
Osaan antaa sakon

Kyynelkaasu sekä pamppu
Auttaa lain sanaa
Ja palokunta saapuu, jos tulee
Hulinaa tai palaa

Jos joku rohkeaa kysyä
Noh kukas viulut maksaa
Lisää vettä niskaan
Tää on kovaa lain taksaa

Silloin voin kuin kuningas
Mä keskitietä kulkee
Vain pelkkä käden nosto
Koko liikenteen sulkee
Jos joku alkaa mulle siinä
Suutaan vielä soittaa
Kamarilla voi hän sitten
Kuntoansa koittaa

Niin kuin huomaat
Voin mä tehdä
Aivan mitä tahdon
Tuo siniharmaa virkapuku
Kuin sädekehä on

Sen virkamerkki korvaa
Missä järki tekee lakon
Mitäs muuta tarvitaan kuin
Osaan antaa sakon

Siks mä aloin poliisiks
Helppo homma
Pikavoitto sinne, pikavoitto tänne
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja pop »

Kuolemannaakka kirjoitti:
La Marras 16, 2019 2:55 am
pop kirjoitti:
Ke Marras 13, 2019 12:31 am


Sinulla on TÄYDELLINEN oletus ett jokainen ihminen, murhaajat, psykopaatit, tavikset ja pedarit mukaanlukien ajattelevat täysin samalla tavalla, sekä ETUKÄTEEN kiinnijäämisriskin kohdalta tekemättä rationalisia virheitä ym. Aivan loistava. Siksi meillä ei ole vankilassa vankeja ollenkaan (paitsi mitä mitä nyt Annu-täti kävi lähes maksimit istumassa.
Jukka S. Lahdella ja Anneli Auerilla on neljä yhteistä lasta.
Mahdatko poppi yhtään tietää, mitä lapset väittivät tapahtuneen? Siis kolme lasta seitsemästä. Neljä lasta sanoi, ettei heitä ole hyväksikäytetty.

Sua ei kiinnosta, koska tuomiohan tuli, eikö vaan? Vai "tiedän kyllä tosi paljon, mutta en kerro"? Saitko syytteen Auerin tietojen katselusta?

Kun mä olin vielä semmonen pikkuinen poika
Niin kaverit kysyi multa mitä mä alan tehdä isona
Mä sanoin mä alan poliisiks, kaverit kysy no miks

Katso silloin mä saan tehdä
Aivan mitä tahdon
Tuo siniharmaa virkapuku kuin
Sädekehä on

Sen virkamerkki korvaa
Missä järki tekee lakon
Mitäs muuta tarvitaan kuin
Osaan antaa sakon

Kyynelkaasu sekä pamppu
Auttaa lain sanaa
Ja palokunta saapuu, jos tulee
Hulinaa tai palaa

Jos joku rohkeaa kysyä
Noh kukas viulut maksaa
Lisää vettä niskaan
Tää on kovaa lain taksaa

Silloin voin kuin kuningas
Mä keskitietä kulkee
Vain pelkkä käden nosto
Koko liikenteen sulkee
Jos joku alkaa mulle siinä
Suutaan vielä soittaa
Kamarilla voi hän sitten
Kuntoansa koittaa

Niin kuin huomaat
Voin mä tehdä
Aivan mitä tahdon
Tuo siniharmaa virkapuku
Kuin sädekehä on

Sen virkamerkki korvaa
Missä järki tekee lakon
Mitäs muuta tarvitaan kuin
Osaan antaa sakon

Siks mä aloin poliisiks
Helppo homma
Pikavoitto sinne, pikavoitto tänne
Jos vihjaat että olen poliisi, voin kertoa että en ole, minun kykyni tietää asioista riittää muutenkin, sekä itselläni on sen verran karsivia tekijöitä että en edes poliisiksi pääsisi, enkä kyllä haluaisi.
Sua ei kiinnosta, koska tuomiohan tuli, eikö vaan? Vai "tiedän kyllä tosi paljon, mutta en kerro"? Saitko syytteen Auerin tietojen katselusta?
Asia kiinnostaa, en ole mitenkään velvollinen todistamaan oikeuden langettavaa tekoa, tästä todella iljettävästä omiin lapsiin kohdistuneesta teosta, tuomiota sinulle vääräksi, varsinkin kun se on lasten, sekä muiden tietojen osalta salainen.
Salaiseksi julistetun oikeudenkäyntimateriaalin paljastaminen rikkoo Lakia viranomaistoiminnan julkisuudesta ja sen 23. pykälää. Asiassa julkiseksi annetut tiedot löytyvät päätöksen 27.6.2013 Diaarinro R 12/1625 linkistä löytyvässä julkisessa selostuksessa.
Salaiseksi julistetun oikeudenkäyntimateriaalin julkaiseminen on salassapitorikos, josta tuomitaan sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi. Me emme ota kantaa, miltä osin Auerin kertomukset salaiseksi julistetusta aineistosta pitävät paikkansa. Emme ota kantaa myöskään siihen, ketkä Auerin seksuaalirikostuomion uhrit ovat.

Mutta erityisen häiritsevältä tuntuu se, että Auer on valinnut kirjansa kansikuvaksi perhekuvan, jossa lasten kasvoja ei ole suojattu millään tavalla, vaikka kuvan ottamisesta toki on jo aikaa. Lapsilta ei ole kysytty suostumusta esiintymiseen julkisesti tällaisessa yhteydessä.

Alaikäisen henkilön intimiteettisuoja on suurempi kuin aikuisen, ja kuvan sekä nimen julkaiseminen pitäisi soittaa hälytyskelloja kustantajallakin. Ennen Korkeimman oikeuden päätöstä kustantaja Into väittää Helsingin Uutisille asiassa käytetyn syvällistä pohdintaa.

Anneli Auer ei saa olla missään yhteydessä sijaisvanhempien luona eläviin lapsiinsa, ainoastaan kuvan ottaneeseen nyt jo täysi-ikäiseen vanhimpaan tyttäreensä. Liian kovan kohtalon kärsineiden nuorempien lasten käyttäminen oman kirjan markkinoinnissa ei voi olla hyväksyttävää
.
Jukka S. Lahdella ja Anneli Auerilla on neljä yhteistä lasta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aue ... #gs.gazxsz

Kuolemannaakka kirjoitti:
Siis kolme lasta seitsemästä. Neljä lasta sanoi, ettei heitä ole hyväksikäytetty
Tästähän voisi taas väittellä maailman loppuun asti miksi kolme muuta (lasta kiisti teon, ja oliko heitä hyväksikäytetty). Kolmen muun kiistäminen teon osalta ei poista mitenkään Annu-tädin syyllisyyttä omien lapsiensa hyväksikäyttöön.

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Kuolemannaakka kirjoitti:
La Marras 16, 2019 2:55 am
pop kirjoitti:
Ke Marras 13, 2019 12:31 am


Sinulla on TÄYDELLINEN oletus ett jokainen ihminen, murhaajat, psykopaatit, tavikset ja pedarit mukaanlukien ajattelevat täysin samalla tavalla, sekä ETUKÄTEEN kiinnijäämisriskin kohdalta tekemättä rationalisia virheitä ym. Aivan loistava. Siksi meillä ei ole vankilassa vankeja ollenkaan (paitsi mitä mitä nyt Annu-täti kävi lähes maksimit istumassa.
Mahdatko poppi yhtään tietää, mitä lapset väittivät tapahtuneen? Siis kolme lasta seitsemästä. Neljä lasta sanoi, ettei heitä ole hyväksikäytetty.

Sua ei kiinnosta, koska tuomiohan tuli, eikö vaan? Vai "tiedän kyllä tosi paljon, mutta en kerro"? Saitko syytteen Auerin tietojen katselusta?

Kun mä olin vielä semmonen pikkuinen poika
Niin kaverit kysyi multa mitä mä alan tehdä isona
Mä sanoin mä alan poliisiks, kaverit kysy no miks

Katso silloin mä saan tehdä
Aivan mitä tahdon
Tuo siniharmaa virkapuku kuin
Sädekehä on

Sen virkamerkki korvaa
Missä järki tekee lakon
Mitäs muuta tarvitaan kuin
Osaan antaa sakon

Kyynelkaasu sekä pamppu
Auttaa lain sanaa
Ja palokunta saapuu, jos tulee
Hulinaa tai palaa

Jos joku rohkeaa kysyä
Noh kukas viulut maksaa
Lisää vettä niskaan
Tää on kovaa lain taksaa

Silloin voin kuin kuningas
Mä keskitietä kulkee
Vain pelkkä käden nosto
Koko liikenteen sulkee
Jos joku alkaa mulle siinä
Suutaan vielä soittaa
Kamarilla voi hän sitten
Kuntoansa koittaa

Niin kuin huomaat
Voin mä tehdä
Aivan mitä tahdon
Tuo siniharmaa virkapuku
Kuin sädekehä on

Sen virkamerkki korvaa
Missä järki tekee lakon
Mitäs muuta tarvitaan kuin
Osaan antaa sakon

Siks mä aloin poliisiks
Helppo homma
Pikavoitto sinne, pikavoitto tänne
Todistit juuri aivan aukottomasti että olet totaalinen poliisinvihaaja. Toisin sanoen, olet hyvin asenteellinen. Tämä asenne on näkynyt kyllä hyvin kirjoitteluistasi, mutta tässä itse vielä vahvistat sen.

Tämä pahalaatuinen poliisivihasi vaikuttaa selvästi ajatteluusi ja tekeekin sinut täysin kelvottomaksi selvittämään mitään missä poliisi on yksi toimija koska selität kaiken poliisin toiminnan ja moraalin kannalta mahdollisimman vahingollisesti. Objektiivisuus siis puuttuu täysin.

Mutta ei tämä mikään yllätys ollut eikä haittaa mitään. Anna mennä vaan ja jatka ihmeessä pakkomielteistä "rikostutkimustasi" niin on sinullakin jokin sisältö elämässä.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Poliisejahan ne ensimmäisen tutkintaryhmänkin miehet olivat, vieläpä huomattavasti kokeneempia poliiseja kuin toisen ryhmän. He ovat kaikki edelleen sitä mieltä, että paikalla oli ulkopuolinen surmaaja.
Ei poliisius tee ihmisestä tyhmää, mutta poliiisin tyhmyys aiheuttaa pahaa vahinkoa, aivan samoin kuin toimittajankin tyhmyys, tuomareista puhumattakaan. Sellaisissa ammateissa ei saisi olla tyhmä eikä laiska.En pidä siitä, että ihmiset eivät ota vastuuta töistään ja antavat viattomien kärsiä vielä sittenkin, kun ovat tajunneet tehneensä virheen. Virheitä tekevät kaikki, mutta rehellinen ihminen myöntää virheensä ja pyrkii ne korjaamaan.


Ajatelkaa, kuinka jumalattoman vähän tämän jutun jauhamisessa (tarkoitan nimenomaan tätä "arkipäivän lätinää" täällä palstalla) on edetty vuodesta 2007.
Juuri tuossa ihan jokunen päivä sitten Joosua ja CSI pitivät täysin mahdottomana arveluani siitä, miten ikkuna on rikottu ja miksi. Että surmaaja yritti ensin tehdä pienen reiän ja siitä käden sisään, mutta ei saanutkaan lukkoa auki.

2007, siis 12 vuotta sitten nimimerkki teppo (joka ei tänne Ulvila-ketjuun tahdo sotkeutua, mutta jonka nykyinen mielipide asiaan kyllä tiedetään), kirjoitti näin:

Kirjoittaja teppo » Pe Heinä 27, 2007 11:25 am
On voinut olla niin, että surmaaja ajatteli ensin rikkoa ovesta lasin ja avata sitten oven mutta ei ole saanutkaan lukkoa heti auki. Pienten lasten perheissä parvekkeiden ja takaovien lukitusten on hyvä olla sellaiset, etteivät naskalit kulje ulos omin avuin. Ei se hyppääminen vatsakkaalle kaverille ensimmäinen vaihtoehto ole. Jos olisi, niin sitten olisi ehkä hypännyt matalammasta ikkunasta.

Talojen vyörytystekniikkaa ja ikkunoista hyppäämistä on opetettu ihan tavallisille varusmiehille, ei tarvitse olla sp. Ideana oli, että lasista hypätään läpi, koska jos tulisi ammutuksi kesken kiipeämiseen, niin ruumis tukkisi muilta kulkureitin. Kun alastulopaikassa on lasimurskaa, niin siihen rojahtaessa kyllä kaatuu ja voi satuttaa itseään.

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 330#p16330

Tuolloin juuri kukaan ei nähnyt mitään ihmeellistä siinä, kuinka ulkopuolinen surmaaja tuli taloon, vaikka tuolloin luultiin, että surmaaja jotenkin hyppäsi ikkunasta, koska rikospaikkakuvia ei oltu nähty, eikä taidettu edes tietää ikkunan takana olleesta verhosta, ei sen iskujäljistä, eikä juuri mistään muustakaan. Kaikki vakuuttelivat toisilleen, ettei se ollut temppu eikä mikään. Minua ärsyttää tavattomasti se, että ihmiset syövät sanansa ja alkavat muuttaa mielipiteitään asioista, jotka ovat säilyneet täysin samoina. Miten he pystyvät pettämään itseään, sitä en käsitä?
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6402
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Ei virka tee poliisia tyhmäksi, mutta oman politiikka uran varjelu tekee, samaten tylsistyminen ja motivaation puute, vallanhimo sooloilu ja työpaikkakiusaaminen, lopuksi vielä kunnon rapistuminen, kun ei edes täydellä teholla, tehtävän vaatimalla tarkkuudella pystytä tehtäviä suorittamaan.
Viimeksi muokannut Ghost hunting, Su Marras 17, 2019 10:07 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja pop »

Se että en pidä mädistä poliiseista, ei ole indikaattori poliiisivihaaja. Järjestäytyneessä yhteiskunnassa täytyy olla poliiseja.

Vastaa Viestiin