Anneli Auer kuollut?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2961
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Anneli Auer kuollut?

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Pieni liekki kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 7:54 pm
Joosua kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 9:28 am
Pieni liekki kirjoitti: Su Marras 14, 2021 9:47 pm
Käsittääkseni ei ole mitään tarvetta täällä murhainfossa levitellä tietoja Annelin tai hänen läheistensä asuinpaikoista. Ulvilan murha on kuitenkin edelleen selvittämättä eikä ole mitään syytä altistaa keitään henkilöitä alttiiksi mahdollisille kiusanteoille.
Tuo kiusanteko ja vainoaminen, siis muualla kuin tällä foorumilla esiintyvä suunsoitto, vaikuttaa olevan pelkästään sitä kokevan korvien välissä.

Nykyään on tähän vaivaan saatavilla hyvää apua. Suosittelen kääntymistä psykiatrin puoleen ja pyytämään harhoja vähentävää lääkitystä. Samalla käydyt tilannetta selvittävät keskustelut ovat hyvä apu.

Harhoja ei kannata "hoitaa" piilottelemalla ja hankkimalla muilta löylynlyömiltä tukea kuvitelmilleen. Tällainen vain pahentaa tilannetta.
Kerro, mikä oli lopputulema esim. seuraavassa lainatussa pätkässä kyseessä olleen kerrostalon ullakkopalon syttymissyystä:
– Palon syttymissyystä ei ole arviota. Poliisi aloittaa aamulla oman tutkinnan ja tulee tiedottamaan asiasta, Lehtinen jatkaa.
Miksi sinä kuvittelet, että minä näkisin harhoja? Valitettavasti myös muutamat perheeni omaisuuteen viime vuosina kohdistuneet ilkivallanteot eivät nekään ole olleet harhoja, vaikka en niiden uskokaan liittyneen Annelin tapaukseen.

Etkö sinä oikeasti näkisi mitään ongelmaa siinä, jos sinun osoitetietojasi leviteltäisiin murhainfossa?
Ullakkoja ja kellareita, ihan niinkuin roskakatoksiakin, on polteltu maailmansivu. Ja niissä ei useimmiten ole takana mitään muuta kuin liikaa ureaa jonkun tulitikut omistavan tyypin päässä. Ei niitä erityisesti ketään vastaan ole suunnattu. Ei kannata päästää mielikuvitusta ihan laukalle. Tulee elämästä turhan skitsoa.

Ja jos joku sanoo A.A.n asustelevan Turussa jonkun paikan "lähellä" niin ei se mikään osoitetieto vielä ole. Voi olla jo paikasta sadan metrin päässä, tai kilometrin päässä yhtähyvin. Ei siis ole ihan helppoa tavoittaa. Ja voisin kuvitella että ko henkilö on vähän muuttanut ulkonäköäänkin jolloin tunnistaminenkin on vaikeaa. Naiselle helppoa, vähän värjää tukkaa, muuttaa kampausta ja erilaista meikkausta peliin.

Jos oikeasti pelkäät noin paljon niin lopeta ihmeessä täällä roikkuminen. Ei tämä niin arvokasta ole että tämmöisten vatulointien takia pelätä kannattaa.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9172
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Anneli Auer kuollut?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Joosua kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 9:44 pm
Ullakkoja ja kellareita, ihan niinkuin roskakatoksiakin, on polteltu maailmansivu. Ja niissä ei useimmiten ole takana mitään muuta kuin liikaa ureaa jonkun tulitikut omistavan tyypin päässä. Ei niitä erityisesti ketään vastaan ole suunnattu. Ei kannata päästää mielikuvitusta ihan laukalle. Tulee elämästä turhan skitsoa.

Ja jos joku sanoo A.A.n asustelevan Turussa jonkun paikan "lähellä" niin ei se mikään osoitetieto vielä ole. Voi olla jo paikasta sadan metrin päässä, tai kilometrin päässä yhtähyvin. Ei siis ole ihan helppoa tavoittaa. Ja voisin kuvitella että ko henkilö on vähän muuttanut ulkonäköäänkin jolloin tunnistaminenkin on vaikeaa. Naiselle helppoa, vähän värjää tukkaa, muuttaa kampausta ja erilaista meikkausta peliin.

Jos oikeasti pelkäät noin paljon niin lopeta ihmeessä täällä roikkuminen. Ei tämä niin arvokasta ole että tämmöisten vatulointien takia pelätä kannattaa.
En minä omasta puolestani niinkään pelkää, mutta olen huolissani lähinnä toisten ihmisten puolesta. Olen kuitenkin elämäni varrella tavannut ihmisiä, jotka on jokin asia saanut pois tolaltaan ja jotka ovat hermostuksissaan tehneet typeriä tekoja. Tietyt asiat herättävät ihmisissä suuria tunteita ja joskus aivan syyttömät ihmiset voivat joutua vihanpurkausten kohteeksi.

Olen edelleen kiinnostunut tietämään, miksi kuvittelet minun näkevän harhoja.
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2961
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Anneli Auer kuollut?

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Pieni liekki kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 10:23 pm
Joosua kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 9:44 pm
Ullakkoja ja kellareita, ihan niinkuin roskakatoksiakin, on polteltu maailmansivu. Ja niissä ei useimmiten ole takana mitään muuta kuin liikaa ureaa jonkun tulitikut omistavan tyypin päässä. Ei niitä erityisesti ketään vastaan ole suunnattu. Ei kannata päästää mielikuvitusta ihan laukalle. Tulee elämästä turhan skitsoa.

Ja jos joku sanoo A.A.n asustelevan Turussa jonkun paikan "lähellä" niin ei se mikään osoitetieto vielä ole. Voi olla jo paikasta sadan metrin päässä, tai kilometrin päässä yhtähyvin. Ei siis ole ihan helppoa tavoittaa. Ja voisin kuvitella että ko henkilö on vähän muuttanut ulkonäköäänkin jolloin tunnistaminenkin on vaikeaa. Naiselle helppoa, vähän värjää tukkaa, muuttaa kampausta ja erilaista meikkausta peliin.

Jos oikeasti pelkäät noin paljon niin lopeta ihmeessä täällä roikkuminen. Ei tämä niin arvokasta ole että tämmöisten vatulointien takia pelätä kannattaa.
En minä omasta puolestani niinkään pelkää, mutta olen huolissani lähinnä toisten ihmisten puolesta. Olen kuitenkin elämäni varrella tavannut ihmisiä, jotka on jokin asia saanut pois tolaltaan ja jotka ovat hermostuksissaan tehneet typeriä tekoja. Tietyt asiat herättävät ihmisissä suuria tunteita ja joskus aivan syyttömät ihmiset voivat joutua vihanpurkausten kohteeksi.

Olen edelleen kiinnostunut tietämään, miksi kuvittelet minun näkevän harhoja.
Käsitin yhdestä aiemmasta viesistä että sinua on kiusattu ja vainottu tälle foorumille kirjoittelun takia. Sellaisen kuvitteleminen ilman todisteita että ko toiminta todella johtuisi tällä foorumilla esiintymisestä, on mielestäni harhaista. Ymmärsitkö?
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9172
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Anneli Auer kuollut?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Joosua kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 10:52 pm
Pieni liekki kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 10:23 pm
Joosua kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 9:44 pm
Ullakkoja ja kellareita, ihan niinkuin roskakatoksiakin, on polteltu maailmansivu. Ja niissä ei useimmiten ole takana mitään muuta kuin liikaa ureaa jonkun tulitikut omistavan tyypin päässä. Ei niitä erityisesti ketään vastaan ole suunnattu. Ei kannata päästää mielikuvitusta ihan laukalle. Tulee elämästä turhan skitsoa.

Ja jos joku sanoo A.A.n asustelevan Turussa jonkun paikan "lähellä" niin ei se mikään osoitetieto vielä ole. Voi olla jo paikasta sadan metrin päässä, tai kilometrin päässä yhtähyvin. Ei siis ole ihan helppoa tavoittaa. Ja voisin kuvitella että ko henkilö on vähän muuttanut ulkonäköäänkin jolloin tunnistaminenkin on vaikeaa. Naiselle helppoa, vähän värjää tukkaa, muuttaa kampausta ja erilaista meikkausta peliin.

Jos oikeasti pelkäät noin paljon niin lopeta ihmeessä täällä roikkuminen. Ei tämä niin arvokasta ole että tämmöisten vatulointien takia pelätä kannattaa.
En minä omasta puolestani niinkään pelkää, mutta olen huolissani lähinnä toisten ihmisten puolesta. Olen kuitenkin elämäni varrella tavannut ihmisiä, jotka on jokin asia saanut pois tolaltaan ja jotka ovat hermostuksissaan tehneet typeriä tekoja. Tietyt asiat herättävät ihmisissä suuria tunteita ja joskus aivan syyttömät ihmiset voivat joutua vihanpurkausten kohteeksi.

Olen edelleen kiinnostunut tietämään, miksi kuvittelet minun näkevän harhoja.
Käsitin yhdestä aiemmasta viesistä että sinua on kiusattu ja vainottu tälle foorumille kirjoittelun takia. Sellaisen kuvitteleminen ilman todisteita että ko toiminta todella johtuisi tällä foorumilla esiintymisestä, on mielestäni harhaista. Ymmärsitkö?
Olet sen verran tuoreempi kirjoittaja palstalla, että sinulta ovat ehkä nämä tietyt vakavammat kiusaamis-/uhkailuviestit jääneet huomaamatta. Murhainfon ylläpidolle on kyllä annettava kiitokset siitä, että he ovat nähdäkseni siivonneet Ulvila-osiota pahimmista ylilyönneistä eikä minuun ole täällä enää käytännössä katsoen kohdistettu aiemmin kokemaani kiusaamista. Kiusaaminen ja uhkailu olivat valloillaan viitisen vuotta sitten ja asiasta tehtiin tutkintapyyntö poliisille, joka hoiti asian tutkimisen maaliin ihan asiallisesti. Olen ollut tyytyväinen, että poliisin toiminnalla kiusaaminen saatiin pääosin loppumaan. Neuvon kyllä muitakin rohkeasti tekemään poliisille tutkintapyynnön, jos netissä tapahtuu omaan henkeen ja terveyteen kohdistuvaa uhkailua.
Vastaa Viestiin