2023: Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Anna Nymfi
Poliisikoira Rex
Viestit: 266
Liittynyt: To Loka 02, 2014 9:56 am

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja Anna Nymfi »

elf kirjoitti: Ti Helmi 28, 2023 10:27 pm
Millä tavalla Auer on erikoinen? Niin tavallinen suomalainen nainen kuin olla voi. Suomalaisia toki pidetään maailmalla erikoisina juuri niiden suomalaisille normaaleiden ominaisuuksien vuoksi joita Auerissa on kriittisesti persoonallisuusanalysoitu. Suomalaiset ovat tyypillisesti vähäeleisiä, tunteitaan heikosti ilmaisevia, tyyniä ja rauhallisia. Mikä ihme on että nyt tässä tapauksessa muille suomalaisille nämä normaalit suomalaiset piirteet ovatkin näin kovin poikkeavia?

Mutta edes oikeasti erikoiset persoonallisuudenpiirteet eivät tee kenestäkään syyllistä yhtään mihinkään.

Minuakin etoo sun jutut.
Katso vanhoja haastatteluita.

Ei persoonallisuuspiirteet tee murhaajaa.
Tämän tapauksen yksityiskohtia on setvitty kaikenlaisislta kanteilta jo vuosikausia, ei pelkästään luonteen perusteella. On myös tuomittu murhasta useamman kerran. Ja vapautettu.
Anna Nymfi
Poliisikoira Rex
Viestit: 266
Liittynyt: To Loka 02, 2014 9:56 am

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja Anna Nymfi »

Tätä haastattelua 2011 kun katson, niin ymmärrän kiihtyneisyyden. Hän yrittää selkeästi pitää puoliansa. Valitettavasti kukaan ei ota tosissaan, koska häntä pidetään murhaajana. Se on selitys kohteluunsa.

https://www.youtube.com/watch?v=rV51_TcaWWo
ReNata
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Helmi 28, 2023 11:02 pm

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja ReNata »

Täällä yksi noviisi minfolainen joka spämmää luultavasti täysin väärää ketjua. Mutta siis. Olen seurannut Annelin keissiä alusta asti ja tuijotellut lehtien rikospaikkakuvia suurennuslasia kanssa pohtien ettei poliisien teoriat vaikuta pitävän paikkaansa. Myös Naakan eka painos kirjasta on luettuna. Nyt kiinnostaa perehtyä tapaukseen oikeasti itse ja mietin mistä saan esitutkintamateriaalin käsiini kun sitä ilmeisesti muutkin ovat saaneet. Mistä siis saan sen tilattua? ja joo, olen googlettanut, mutta en löytänyt heti asiaan vastausta, joten päätin käyttää oikotietä onneen ja kysyä täältä, missä ihmiset vastauksen tietää. Myös eri oikeusasteiden tuomiot perusteluineen kiinnostaa tietysti.
erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1310
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

ReNata kirjoitti: Ti Helmi 28, 2023 11:22 pm Täällä yksi noviisi minfolainen joka spämmää luultavasti täysin väärää ketjua. Mutta siis. Olen seurannut Annelin keissiä alusta asti ja tuijotellut lehtien rikospaikkakuvia suurennuslasia kanssa pohtien ettei poliisien teoriat vaikuta pitävän paikkaansa. Myös Naakan eka painos kirjasta on luettuna. Nyt kiinnostaa perehtyä tapaukseen oikeasti itse ja mietin mistä saan esitutkintamateriaalin käsiini kun sitä ilmeisesti muutkin ovat saaneet. Mistä siis saan sen tilattua? ja joo, olen googlettanut, mutta en löytänyt heti asiaan vastausta, joten päätin käyttää oikotietä onneen ja kysyä täältä, missä ihmiset vastauksen tietää. Myös eri oikeusasteiden tuomiot perusteluineen kiinnostaa tietysti.
Tuo on oikea lähtökohta, otat selvää asioista. Täällä on ollut ja näköjään vielläkin on muutama naamasta ja tissistä ennustaja, muuhun ei äö. riitä.
Hyvä.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9187
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Anna Nymfi kirjoitti: Ti Helmi 28, 2023 10:06 pm
elf kirjoitti: Ti Helmi 28, 2023 9:48 pm Suomessa on monia muita julkisuutta saaneita oikeita rikollisia joilla on todellisia hirmutekoja tilillään. En muista koskaan yhdestäkään heistä tehdyn viihdettä, komediaa tai että yhtäkään oikeaa kriminaalia olisi riepoteltu julkisuudessa tähän tapaan kuin Annelia.

Ehkä se itsessään on paljastavaa. Kuka uskaltaisi Late Johanssonista edes nyt kun hän on tullut uskoon, Janne Ranisesta joka on tehnyt parannuksen, Valjakkalasta tai Virpi Buttista tehdä viihdettä ja komediaa valtamediassa tai edes nettipalstoilla? Missä ovat pakinat ja kolumnit irvailemassa sarjakuristajille, paloittelumurhaajille, tai edes jo kauan sitten kuolleelle Jammu Siltavuorelle?

Kaikki intuitiivisesti tietävät ettei Annelista ole oikeasti vaaraa. Koska kaikki sisimmässään tietävät että hän on vaaraton ihminen. Siksi häntä on turvallista riepotella.

Ei kukaan uskaltaisi tehdä vapaalla tai edes vankilassa istuvasta murhaajaraiskaajasta viihdettä ja komediaa jos oikeasti epäilisi tämän olevan syyllinen rikoksiin joista häntä on syytetty.
En sanoisi niin. Erikoisia persoonia vihataan ja osa suojelee. Esimerkkinä tästä on Halla-aho. Auerin omituisuus herättää epäilyksen ja osa sitten jostain syystä haluaa suojella häntä. Hänen jäykkä tunteettomuutensa jossain vaiheessa mietitytti, olisiko kotihiiri autisti. Autisteja usein kiusataan. Itse olen haastatteluja katsonut, ja minusta hänessä on muutakin. Kaipa ne olisi autismin vankilassa tutkineet? Lisäksi tässä on se, että uhria puukotettiin kymmeniä kertoja kotona. Usein tällaiset liittyvät parisuhteisiin.
Anneli taitaa olla meistä keskustelijoista lähes tulkoon ainoa, joka on Vaasan vankimielisairaalassa mieleltään terveeksi todettu. Kaikki ihmiset eivät ole parhaimmillaan kameran edessä - varsinkin, jos yleisön edessä oleminen ja esiintyminen kauhistuttaa. Minusta Anneli on aivan tavallinen ihminen ja hänen lapsensa täysin normaaleja nuoria ihmisiä. Veljensä on minusta käyttäytynyt omituisesti, kun katkaisi aikoinaan välit muiden muassa omiin vanhempiinsa.
Myrskyluodon Maija
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: To Huhti 04, 2019 1:04 pm

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja Myrskyluodon Maija »

Anna Nymfi kirjoitti: Ti Helmi 28, 2023 8:18 pm
Hermione kirjoitti: Ti Helmi 28, 2023 5:25 pm
Anna Nymfi kirjoitti: Ti Helmi 28, 2023 2:49 pm
Mietin vain, miksi Annelin oma veli pakottaisi tai syöttäisi tuollaisia juttuja?
Uskooko Annelin tappaneen miehensä, ja ajattelee, että kuuluu vankilaan?
Motiivi tietää vain veli itse. Toki ulkopuolinenkin voi spekuloida motiiveista.
Itse en tekisi ikinä veljelleni tuollaista temppua 9000 €/kk maksusta.
Ihmiset valitettavasti kykenee tekemään todella ikäviä temppuja lähisuvulleen tilaisuuden tullen. Muuten esimerkiksi perintöriitoja ei olisi koskaan.
Jos veljen perhe on noin sairas, voin kuvitella, ettei Anneli ole sen terveempi.
Nyt olet epälooginen edellisen lauseesi kanssa.

Pitää myös muistaa, että koko sopassa myös veli vaimoineen on viallisen järjestelmän uhri, kun joutuivat kylmiltään, ilman soveltuvuustestausta ja koulutusta sijaisvanhemmiksi, ja tämä puute paikattiin todella ruhtinaallisella harkinnanvaraisella tuella (koukuttaa kenet tahansa helposti kun elämästä on rahahuolet pois). Ongelmien ilmetessä heti alkumetreillä ja niiden seurauksena vanhimman lapsen lähtö takaisin lastenkotiin ei myöskään aiheuttanut toimenpiteitä viranomaistaholla, vaikka oli ilmeistä ettei sijaisperheessä ollut kaikki asiat hyvin. Lasten vieraannuttaminen äidistään, sisarestaan, isovanhemmistaan ja isän puolen suvusta ei aiheuttanut toimenpiteitä viranomaisten puolelta, eli sijaisvanhempien annettiin eristäytyä ilman seurauksia.
Vai ovatko lapset lukeneet Murha-infoa, oikeuden papereita ja vakuuttuneet äidin syyllisyydestä? Sen takia keksineet juttuja? Tämä vaikuttaa minusta aika rankalta kuviolta, että lapset olisivat keksineet tällaisia juttuja ihan tyhjästä.
Varsin todennäköistä on, että niin lapset kuin sijaisvanhemmatkin ovat lukeneet minfoa ja paljon muutakin netistä mikä on osaltaan vaikuttanut myös heihin tavalla, joka on historiaa.
Pimeimpään mielen kolkkaani tuli myös ajatus, jos seksuaalista hyväksikäyttöä olisi ollut perheessä sukupolvelta toiselle, jolloin Annelin nyt edesmennyt isä olisi tehnyt jotain. Lastenlapset joutuneet myös jonkin kohteeksi. Syyttäneet Kukkaa siitä, vaikka oikea tekijä olisi vaari. Nyt uskalletaan puhua, kun vaari on kuollut? Koska satun nuoruudestani tuntemaan tällaisen narsistisen äidin ja hänen rikotun tyttären, niin tiedän, että "narsistinen suojakuori" vedetään kaiken päälle ja tapahtuneet kielletään. Myös tytär antaa äidilleen anteeksi kaiken, koska heillä on niin voimakas keskinäinen side, josta eivät halua luopua. En voi mitään, mutta kelaan kaikenlaisia skenaarioita läpi. En lyö lukkoon mitään mahdollisuutta.
... Eli oletko nyt ihan tosissasi väittämässä, että isovanhemmatkin olisivat syyllistyneet seksuaalirikoksiin? Nyt valoja päälle.

Toivon sinulle kaikkea hyvää, ilmeisesti olet kokenut elämässäsi jotain todella pahaa. Toivottavasti saat haettua itsellesi apua. Anneli Auer ei ole millään tavalla syyllinen siihen, että sinä olet kokenut elämässäsi asioita, joita saisi tapahtua. On hieno asia, että Anneli Auer on saanut vuorovaikutusyhteyden kaikkiin lapsiinsa takaisin ja perheellä on yhteinen tahtotila saada vääryydet korjattua. Toivottavasti sinullekin tulee joku päivä mahdollisuus eheytyä.
Kerroin nuoruuden kaveristani, jonka luona kävin kylässä. En itse ole kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä. Toistan ehkä tähän aiemmin kirjoittamani, niin ei tarvitse etsiä:

Ystävystyin nuorena nuoren tytön/naisen kanssa, jonka luona kävin kylässä ja tapasin äitinsä ja isäpuolensa usein, monen vuoden ajan. Jossain vaiheessa tyttö/nainen kertoi, että hänen isäpuolensa on kosketellut häntä alapäästä lapsena. Minua kuvotti. Ajattelin, ettei perheen äiti tiedä. Säälin häntä. Sitten isäpuolen (joka oli jo 65-70 v.) omat lapset aikaisemmat avioliitosta soittivat heille. Oli lankapuhelimet käytössä. Tyttö/nainen kertoi minulle, että ne isäpuolen kolme lasta syyttivät isäpuolta heidän elämänsä pilaamisesta. Olivat 3-kymppisiä. Isäpuoli oli heitäkin käyttänyt hyväkseen. Perheen äitikin sai tietää. Ihmettelin, kun äiti ei ota ukosta eroa näillä tiedoilla. Tytär kertoi, että isäpuoli on niin vanha, että äitinsä haluaa perinnön. Ihmettelin, että nainen kykeni asumaan miehen kanssa saman katon alla odottaen ukon kuolemaa. 5-10 v. myöhemmin tytär sai oman lapsensa. Olin löyhästi tekemissä, kun asuin toisella paikkakunnalla. Hän soitti ja kertoi, että lähtee äitinsä kanssa ulkomaanmatkalle, ja jättää tyttärensä isäpuolensa hoidettavaksi. Olin kauhuissani. Sanoin, ettei hän voi niin tehdä. Soitin johonkin raiskauskriisikeskukseen ohjeita ja yritin puhua naiselle järkeä. En kuullut naisesta mitään pariin kuukauteen. Kai hän kävi matkalla sitten. Ei kertonut siitä koskaan.

On tyypillistä, että lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty ei kykene suojelemaan itseään tai usein lastaankaan. Eihän tällaista muuten voisi ilmentyä polvesta toiseen. Jos uhri pääsee terapiaan ja parantuu, hän saattaa tulla päinvastaiseksi, joka suojelee muita. Tämä ihminen on käynyt terapian, mutta se ei auta. Maanisdepressio ja traumat liikaa. Kuitenkin äiti ja tytär sekä nyt tyttärentytär ovat varmaan jossain trauma-bonding siteessä keskenään. Äidin narsismi minusta estää tosiasioiden kohtaamisen ja aikuismaisen vastuunoton omasta tyttärestään. Todennäköisesti tytär kärsii samasta ja siirtää ongelman omalle lapselleen. Tässäkin oli yhden ja saman miehen hyväksikäyttöä saanut tapahtua hyvin monille eri polvissa eri vuosikymmeninä.

Jos tämä on sinusta minulle tapahtunutta, kun olen eri kaupungissa asunut ja asiaa etäältä seurannut... ? Ja jos et tiedä mitään lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä, sen aiheuttamista traumoista ja koko loppuelämään vaikuttavista vakavista ongelmista, niin... enpä osaa sanoa mitään muuta kuin: ota selvää.

Tuo, että heitin tuon spekun tähän soppaan, johtui siitä, kun olin sen asian tänne jo kirjoittanut. Pointti on siinä, kuinka hyväksikäyttö voi jatkua sukupolvien ketjussa ja jopa äitien ummistaessa silmänsä, kun heidän lapsilleen tehdään samaa kuin hänelle itselleen on tehty. En ole väittänyt Auerin perheessä näin tapahtuneen. Huomauttaisin kyllä edelleen, että tällä minun nuoruuden kaverillani ja hänen äidillään on erittäin läheiset välit: ovat kuin siskokset tai kaksoset. Tytär ei ole missään vaiheessa tehnyt pesäeroa äitiinsä. Symbioosi jatkuu käsittääkseni hautaan.

Ihmettelen vain, mistä 3 lasta olisi osannut keksiä ja kertoa uskottavia seksuaalissävytteisiä tarinoita. Jostain ne on saatu päähän. Itse tuskin olisin osannut kertoa lapsena mitään pussamista enempää.
Kirjottele vaikka päiväkirjaasi noita fantasioitasi. Ne ei tänne kuulu, niillä ei ole mitään tekemistä Annelin eikä A:n lapsien kanssa. Hae itsellesi apua.
Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

Tämä on yllättävä käänne. Mielenkiintoista seurata johtaako tämä johonkin. Ei ole ihme, jos ne nuoremmat lapset ovat kertonet tarinoita, jotka eivät ole totta. Tuollaisessa tilanteessa se on hyvin odotettavissa. Vanhin lapsi on pysynyt kannassaan koko ajan eikä ole tiettävästi liittynyt syyttämään äitiään myöskään tässä toisessa asiassa. Vanhin lapsi on kertonut itse nähneensä sen taloon tunkeutuneen miehen henkilökohtaisesti. Samoin kuin oli nähnyt AA. Ainakin noin ei-asiantuntijan näkökulmasta tämän pitäisi johtaa myös sen seksuaalirikoksesta annetun tuomion purkamiseen. Se tuomio on perustunut suurelta osin juuri noiden nuorempien lasten kertomisiin. Ja ne kertomukset on nyt peruttu, ne ovat olleet keksittyjä. "Mitään ei tapahtunut". Kylläpä on kummallinen juttu. Tämä on ongelma myös oikeuslaitokselle. Seurataan mielenkiinnolla mitä tapahtuu. Ainakin tuntuu siltä, että pakkohan se tuomio on purkaa, jos sen tärkein todistelu on poistunut. "Ei ole tapahtunut mitään sellaista!". Tuomion purku olisi mielestäni aivan oikein! Jotenkin se pitää hyvittää asiasta kärsineille. Nyt voidaan vain rahalla korvata, mutta ihmisen kärsimää vääryyttä ei voida poistaa.
Vareksenpoikanen
Agentti Scully
Viestit: 660
Liittynyt: Su Syys 15, 2013 10:35 pm

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja Vareksenpoikanen »

Kysymyksiä riittää ainakin minulla.
Miksi Porin poliisi tutki Auerin ja Kukan hyväksikäyttöepäilyt? Vaikka väitetty tekopaikka oli Turku? Ja kuka oli tutkinnanjohtaja?
Käsittääkseni Kukka ei oo edes asunut koskaan Porin poliisilaitoksen vaikutuspiiriin alueella, ja Anneli oli muuttanut Turkuun?

Nyt Pikku-Eerikkikin on jo eläkkeellä mutta jos tuomio puretaan ja alkaa uusi käsittely niin tuleekohan Porista vai Turusta siihen tutkinnanjohtaja?
Täh!
padlock
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ma Syys 02, 2013 8:52 am

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja padlock »

Anna Nymfi kirjoitti: Ti Helmi 28, 2023 1:24 pm
Säälit minua koska äitini on joskus valehdellut minulle tai yrittänyt selittää toilailujaan parhain päin omalta kannaltaan? En ole edes äidilleni katkera. Hänen toilailunsa ei liity minuun mitenkään. Yksinkertainen ihminen hän vain on. Omat geenit tulee myös onneksi isältäni.
Et sitten tiedä että älykkyys periytyy äidin puolelta.
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9187
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Vareksenpoikanen kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 6:49 am Kysymyksiä riittää ainakin minulla.
Miksi Porin poliisi tutki Auerin ja Kukan hyväksikäyttöepäilyt? Vaikka väitetty tekopaikka oli Turku? Ja kuka oli tutkinnanjohtaja?
Käsittääkseni Kukka ei oo edes asunut koskaan Porin poliisilaitoksen vaikutuspiiriin alueella, ja Anneli oli muuttanut Turkuun?

Nyt Pikku-Eerikkikin on jo eläkkeellä mutta jos tuomio puretaan ja alkaa uusi käsittely niin tuleekohan Porista vai Turusta siihen tutkinnanjohtaja?
Täh!
Jos jotain vielä tutkitaan, niin toivottavasti uhrataan edes hetki jääviyskysymyksille. Korkeimmasta oikeudestakaan ei taida löytyä kovin montaa jäsentä, jotka eivät olisi jotain päätöstä Annelin tapaukseen liittyen käsitelleet.
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1962
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Vareksenpoikanen kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 6:49 am Kysymyksiä riittää ainakin minulla.
Miksi Porin poliisi tutki Auerin ja Kukan hyväksikäyttöepäilyt? Vaikka väitetty tekopaikka oli Turku? Ja kuka oli tutkinnanjohtaja?
Käsittääkseni Kukka ei oo edes asunut koskaan Porin poliisilaitoksen vaikutuspiiriin alueella, ja Anneli oli muuttanut Turkuun?
Veikkaus: kaikin puolin päin vittua hoidettu "murhatutkimus" oli sen luokan nöyryytys Porin poliisille että syyttäminen & tuomitseminen muista kauheista asioista antoi heille mahdollisuuden "pelastaa kasvonsa".

Ja ihan kovassa porukassa Anneli tuossa on: OJ Simpsonille ja Al Caponelle tehtiin tismalleen sama.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Anna Nymfi kirjoitti: Ti Helmi 28, 2023 1:31 pm Katsoin, että olen lokakuussa 2014 kommentoinut Ulvilaan liittyviä asioita ensimmäisen kerran.

Siellä oli kommenteissani tämmöinen. Laitan sen nyt muistutuksena kysymyksistä, joita tuolloin pohdittiin.

"La Loka 18, 2014 4:38 pm

Mitä vakuuttavaa vanhimman tyttären todistuksessa on? Hän ei muistanut mitään kunnolla. Kaikkiin oli vastaus: en muista. Ainoastaan huppiksen muisti. Miksei häneltä kysytty vastauksia siihen, mitä poika sanoi hänen kertoneen? Pojan mukaan vanhin tytär oli usein lällätellyt "vasaralla päähän", "arvaa, kuka tappoi isän" -juttuja.

Toisaalta, Jens Kukka taas saattoi olla kuvioissa mukana jo murhan aikaan. Miksi häntä ei otettukaan todistamaan? Pelättiin, että Auerin ja Kukan suhteen luonne ja kesto tulisi esiin? Hän paljastaisi jotain, mitä hänen ei pitäisi tietää, kuten millainen Jukka oli henkilönä (Auerin kertomana tms.). Ei kukaan suomalainen, pienituloinen nainen, anna jollekin virolaiselle lyhyelle tuttavuudelle kalliita moottoripyöriä huvikseen. Ehkä huppis oli Kukka, joka toimi apulaisena, välineiden piilottajana, Auer toimeksiantaja ja lopullisen surmaniskun kalloon lyöjä. Palkkiona moottoripyörä.
Vielä yksi tähän vaikka tämä on väärä ketju.
Kukka ei ole mikään virolainen, eikä hän tuntenut Aueria murhan aikaan. Poliisin luulisi tämän äärimmäisen tarkasti tutkineen.
Anneli ei antanut hänelle mitään moottoripyörää, vaan osti sellaisen itse ja he ajelivat sillä kesän, se oli koko ajan Annelin omistuksessa. Alkusyksystä Kukka osti sen itselleen (antoi tavaraa vaihdossa) ja myi sen Helsinkiin liikkeeseen. Voi olla, että veti jonkun tonnin välistä ajelutus-/myyntipalkkiona, mutta ilmaiseksi ei hän pyörää saanut. Tuskin olisi Anneli sitä osannut itse myydäkään, eikä hän sillä enää mitään tehnyt, kun suhde oli loppunut, eikä hän itse osannut ajaa.

Anneli ei ollut erityisen köyhä sikäli, että pystyi maksamaan 200000 euron korvaukset lapsille. Sitten ne rahat kyllä loppuivat.


Tytöltä varmasti kysyttiin kaikenlaista näihin pojan juttuihin liittyen, mutta kun eihän niitä kertomuksia ole julkistettu, kun olivat salaista tietoa. Eihän missään koskaan ole edes lukenut että poika väitti tytön hyökänneen ensimmäiseksi Jukan kimppuun. Näitä murhayökertomuksia syyttäjä esti julkaisemasta niin kauan kuin mahdollista, mutta lopulta oikeus tuomitsi osan niistä julkisiksi. Näistäkin jutuista oli paljon siivottu pois.


Käytännössä kaikki ennen 2015 kirjoitetut netistä löytyvät kirjoitukset sisältävät paljon vääriä tietoja ja silkkoja arvauksia. Tämä on siksi juuri ollut vaikea juttu, koska väärät faktat on levitetty kaikkialle, ja siksi aina kun uudet ihmiset alkavat asiaa tutkimaan, he törmäävät näihin samoihin väitteisiin. Tekstiä on niin järjetön määrä, ja poliisi ja syyttäjä on pyrkinyt kaiken piilottamaan ja salaamaan, joten netistä löytyy vain maalllikoiden omia fantasioita tai iltapäivälehtien väärinkäsityksiä tai syyttäjän syytteitä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Anna Nymfi
Poliisikoira Rex
Viestit: 266
Liittynyt: To Loka 02, 2014 9:56 am

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja Anna Nymfi »

padlock kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 7:48 am Et sitten tiedä että älykkyys periytyy äidin puolelta.
Juu ei meidän perheessä. Selkeästi. Minulta on tutkittu (kuulun 2%:iin yläasteikossa vaikket uskoisi) ja isäni on huomattavasti älykkäämpi kuin B:n paperit kirjoittanut äitini.

Jos se nyt noin kauheasti loukkaa jotakuta, että kerroin yhden tapauksen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja perhedynamiikasta sen peittelemiseksi, niin pahoittelen päivän pilaamista. Elämä vain on kaikenlaista täynnä, vaikkei itse olekaan todistanut mitään.

Auerin näkemykset seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Kyllä pahojakin äitejä on vaikka Auer ei sellainen ehkä olekaan, ainakaan omasta mielestään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ann ... an/6056922

Haastattelussa Enbuske toteaa Auerin rauhallisuuden ihmetyttävän ihmisiä. Aiemmassa yleisössä Enbusken mukaan kaikki äänestäneet Auerin syyllistyneen murhaan.
Lisäksi Enbusken oma intuitio ollut myös sen kannalla, että Auer on syyllistynyt. Nyt epäröi luettuaan Auerin kirjaa. Aikamoisia tuulimyllyjä vastaan taistelee, että ihmisten mielikuvat muuttuisi.
https://www.kaleva.fi/videot/erikoishaa ... an/2515466

Positiivista Auerissa on se, että hän osaa nähdä asioita monelta kantilta, oikeuden, tuntemattomien ihmisten ja itsensä näkökulmasta. Siksikin voisin ajatella, että hän on asperger. Hänen käytöksensä ja ajattelunsa ei ole kovin tyypillistä naisille. Toivon, että hänelle tehdään neuropsykiatriset tutkimukset. Yleensähän tämmöinen kylmänviileä ajattelu liitetään ikävämpiinkin diagnooseihin. Jos olisi autisti, mahdollisuudet/halu valehteluun ja manipulatiiviseen käytökseen vähenisi normi-ihmistä vähäisemmiksi. Leukalukonkin jokin neuroepätyypillisyys voisi selittää. (Joo, loukkaantukaa tästäkin.)
Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

Perinnöllisyys: Lapset voivat periä ominaisuuksia sekä isän että äidin puolelta! Kyllä AA kyllä vaikuttaa älykkäältä ja minun mielestäni myös melko rehelliseltä. Hätäpuhelu kuvastaa todellista hätää ja pelkoa. Hätäpuhelu myös mielestäni kertoo varmuudella, että se murhaaja ei ole ainakaan AA. Vanhin tyttö on ollut todellisessa helvetissä, niin vaikeissa olosuhteissa, että on melkein ihme, että hän on siitä selvinnyt. Hän on sitkeästi pitänyt kantansa. Mieleen on jäänyt se hänen lauseensa, jota nyt en muista aivan sanatarkkaan, mutta jotenkin tähän tapaan: "Mutta minähän näin sen miehen". Tarkoittaa sitä miestä joka pakeni särjetyn ikkunan kautta. Se mieshän on suurella todennäköisyydellä se oikea murhaaja. Mies on urheilullinen tyyppi, koska voi helposti ja nopeasti mennä tuollaisen ikkunan kautta sisään ja ulos. Tuon miehen tulojälkiä on, samoin poistumisjälkiä.
Minä henkilökohtaisesti pidän varmana, että AA ja se vanhin tyttö ovat kertoneet totuuden. Ne 3 nuorempaa lasta ovat keksineet tarinoita, ollessaan sellaisessa ympäristössä, jossa tuollaiset heidän mielestään pienet valheet ovat heille itselleen eduksi. Nyt he aikuistuttuaan ymmärtävät asian laajemmin ja perusteellisemmin ja kertovat totuuden. Oman äidin puolustaminen on heille nyt luonnollista ja oikein tehty. Olen kyllä tutkinut tätä tapausta jo kauan täällä netissä. Tämä on minun käsitykseni tapauksesta. Toivon, että kunnolliset korvaukset maksetaan, vaikka rahalla ei voi niitä mittaamattomia kärsimyksiä korvata. Mikään rahasumma ei poista niitä! Kyllä mielestäni voidaan Porin poliisia arvostella tämän rikoksen huonosta tutkimisesta. Ja ... hovioikeuden vapauttava päätöskin piti käydä tekemässä Vaasan Hlovioikeudessa. Hyvä Vaasa!
psyka
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: La Helmi 25, 2023 1:49 am

Re: 2023. Lapset peruvat puheensa, tuomioiden purkua haetaan

Viesti Kirjoittaja psyka »

Xerxes kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 1:39 pm Perinnöllisyys: Lapset voivat periä ominaisuuksia sekä isän että äidin puolelta! Kyllä AA kyllä vaikuttaa älykkäältä ja minun mielestäni myös melko rehelliseltä. Hätäpuhelu kuvastaa todellista hätää ja pelkoa. Hätäpuhelu myös mielestäni kertoo varmuudella, että se murhaaja ei ole ainakaan AA. Vanhin tyttö on ollut todellisessa helvetissä, niin vaikeissa olosuhteissa, että on melkein ihme, että hän on siitä selvinnyt. Hän on sitkeästi pitänyt kantansa. Mieleen on jäänyt se hänen lauseensa, jota nyt en muista aivan sanatarkkaan, mutta jotenkin tähän tapaan: "Mutta minähän näin sen miehen". Tarkoittaa sitä miestä joka pakeni särjetyn ikkunan kautta. Se mieshän on suurella todennäköisyydellä se oikea murhaaja. Mies on urheilullinen tyyppi, koska voi helposti ja nopeasti mennä tuollaisen ikkunan kautta sisään ja ulos. Tuon miehen tulojälkiä on, samoin poistumisjälkiä.
Minä henkilökohtaisesti pidän varmana, että AA ja se vanhin tyttö ovat kertoneet totuuden. Ne 3 nuorempaa lasta ovat keksineet tarinoita, ollessaan sellaisessa ympäristössä, jossa tuollaiset heidän mielestään pienet valheet ovat heille itselleen eduksi. Nyt he aikuistuttuaan ymmärtävät asian laajemmin ja perusteellisemmin ja kertovat totuuden. Oman äidin puolustaminen on heille nyt luonnollista ja oikein tehty. Olen kyllä tutkinut tätä tapausta jo kauan täällä netissä. Tämä on minun käsitykseni tapauksesta. Toivon, että kunnolliset korvaukset maksetaan, vaikka rahalla ei voi niitä mittaamattomia kärsimyksiä korvata. Mikään rahasumma ei poista niitä! Kyllä mielestäni voidaan Porin poliisia arvostella tämän rikoksen huonosta tutkimisesta. Ja ... hovioikeuden vapauttava päätöskin piti käydä tekemässä Vaasan Hlovioikeudessa. Hyvä Vaasa!
Siis minkälainen äiti jättää lapsensa talossa sisällä olevan tappajan armoille ja lähtee puhelimeen? Siellä ketään ole häärinyt. Haloo, pikku-Ulvilassa joku puukolla heiluva murhaaja. Vähän maalaisjärkeä tähän hommaan pls.
Vastaa Viestiin