Venäjältä 200 turvapaikanhakijaa vuosittain

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

pärinää
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Su Elo 07, 2016 3:08 am

Re: Venäjältä 200 turvapaikanhakijaa vuosittain

Viesti Kirjoittaja pärinää »

metallikukko kirjoitti:Itse olen ollut venäläisten kanssa tekemisissä kouluajoista lähtien ja etenkin venäläisisille naisille nostan hattua miten korkeasti koulutetutkin lähtevät kielen opittuaan alkuun vaikka kaupan kassalle töihin.
Silti kolmasosalle Suomessa lymyilevistä ryssistä ei työ kelpaa. Heitä on työttöminä 28%, mikä on kolme kertaa enemmän kuin suomalaisten työttömyysprosentti. Venäjän korkeakoulutuksella voi pyyhkiä persettä, siellähän myydään tutkintotodistuksia vaikka sikalanhoitajalle. Ja Suomessa on kaupan kassalla hemmetin paljon enemmän suomalaisia, en muista, että olisi yhteenkään iivanaan tullut onneksi tullut törmättyä, ali-ihmisiä.
Natsi, fasisti ja sataprosenttinen sadisti.
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Venäjältä 200 turvapaikanhakijaa vuosittain

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Paljonkohan on somaleiden ja lähi-itäläisten työttömyysprosentti? Itse en ole ikinä nähnyt esim. somalia töissä missään. Venäläisiä sen sijaan olen montakin ja he osaavat suomeakin puhua. Nämä arabit sun muut eivät edes viitsi kieltä opiskella vaan käyttävät kalliita verorahoilla kustannettuja tulkkeja.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Juhani Saari
Harjunpää
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 5:34 pm

Re: Venäjältä 200 turvapaikanhakijaa vuosittain

Viesti Kirjoittaja Juhani Saari »

Ärrkele kirjoitti:Paljonkohan on somaleiden ja lähi-itäläisten työttömyysprosentti? Itse en ole ikinä nähnyt esim. somalia töissä missään. Venäläisiä sen sijaan olen montakin ja he osaavat suomeakin puhua. Nämä arabit sun muut eivät edes viitsi kieltä opiskella vaan käyttävät kalliita verorahoilla kustannettuja tulkkeja.
Eläpä nyt valehtele. Varmasti olet käynyt Espoon IKEAssa syömässä ja huomannut ravintolan puolella työskentelevän somalin? Vai onkohan se kaveri sittenkin namibialainen?
Juhani Saari
Harjunpää
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 5:34 pm

Re: Venäjältä 200 turvapaikanhakijaa vuosittain

Viesti Kirjoittaja Juhani Saari »

Einsatzgruppen kirjoitti:
On Anoi Kaa kirjoitti:
On muuten helvetin harhaista juutalaisvihaa kuvitella, että jos vastustaa muslimien maahantunkeutumista, olisi jotenkin venäläisten matujen puolella. Tai Venäjän ylipäätään. Se on aina ollut Suomen vihollinen ja tulee olemaan, sen kanssa pitää vaan elää.
Kovasti vain sinä ja kaverisi yritätte tässäkin ketjussa valkopestä ryssää. Suomessa olevista kansallisuuksista venäläiset ja virolaiset vain aiheuttavat suomalaiselle yhteiskunnalle sekä eniten ongelmia, että eniten kustannuksia.

Minä muuten ottaisin kansallisuuksista mieluiten neekerin tänne jos olisi joku länsimaalaisten lisäksi joku pakko valita. Kenialaiset työllistyvät paremmin kuin suomalaiset, silloin työperäisessä maahanmuutossa olisi jotain järkeä Suomen kannalta, näitä virolaisia ja ryssiä tänne ei kannata haalia.
Kenialaiset on ihan hienoa porukkaa. Somalit ja irakilaiset työllistyy tosi huonosti. Vain 1-2kpl tusinaa kohden saa työllistettyä itseään 10v aikajänteellä maahantulosta.
Juhani Saari
Harjunpää
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 5:34 pm

Re: Venäjältä 200 turvapaikanhakijaa vuosittain

Viesti Kirjoittaja Juhani Saari »

pärinää kirjoitti:
metallikukko kirjoitti:Itse olen ollut venäläisten kanssa tekemisissä kouluajoista lähtien ja etenkin venäläisisille naisille nostan hattua miten korkeasti koulutetutkin lähtevät kielen opittuaan alkuun vaikka kaupan kassalle töihin.
Silti kolmasosalle Suomessa lymyilevistä ryssistä ei työ kelpaa. Heitä on työttöminä 28%, mikä on kolme kertaa enemmän kuin suomalaisten työttömyysprosentti. Venäjän korkeakoulutuksella voi pyyhkiä persettä, siellähän myydään tutkintotodistuksia vaikka sikalanhoitajalle. Ja Suomessa on kaupan kassalla hemmetin paljon enemmän suomalaisia, en muista, että olisi yhteenkään iivanaan tullut onneksi tullut törmättyä, ali-ihmisiä.
Reilusti yli puolet tusinasta ryssiä on siis töissä. Samaa ei valitettavasti voida sanoa somaleiden ja irakilaisten kohdalla.
Juhani Saari
Harjunpää
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 5:34 pm

Re: Venäjältä 200 turvapaikanhakijaa vuosittain

Viesti Kirjoittaja Juhani Saari »

syanidikakku kirjoitti:
Juhani Saari kirjoitti:
Reilusti yli puolet tusinasta ryssiä on siis töissä. Samaa ei valitettavasti voida sanoa somaleiden ja irakilaisten kohdalla.

Kova tarve on ryssiä puolustella näillä tietyillä nimimerkeillä, toivottavasti saatte palkkanne länsivaluutassa, sillä ruplalla ei ole paljoa ostovoimaa. :wink:

Suomen työttömyysprosentti on alle 10(alle joka kymmenes suomalainen on työtön). Suomessa olevien ryssien työttömyysprosentti on 28% eli joka kolmas on työtön. Somalien työttömyysprosentti on 51%, eli puolet työttöminä ja sinä näet hienona asiana että joka kolmas ryssä loisii täällä suomalaisten veronmaksajien rahoilla työttömänä ja saa kaikki mahdolliset Suomen maksamat edut itselleen?

Niitä työttömiä ryssiä on Suomessa määrällisesti helvetin paljon enemmän kuin työttömiä somaleita.
Somaleita on määrällisesti vähemmän, mutta tarjottavaa siltikin prosentuaalisesti vähemmän kuin ryssillä taloudelle. Enemmän olisin huolissani somaleiden ja irakilaisten työllistymisestä kuin ryssien työllistymisestä. Ryssäthän ovat löytäneet hyvän suunnan ja työllisyys parantunee vielä tulevien vuosien aikana. Toivotaan, että somalit ja irakilaiset löytävät myös paikkansa yhteiskunnassa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Venäjältä 200 turvapaikanhakijaa vuosittain

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Juhani Saari kirjoitti:Toivotaan, että somalit ja irakilaiset löytävät myös paikkansa yhteiskunnassa.
Toivotaan myös sitä, että ne yhteiskunnat sijaitsevat Somaliassa ja Irakissa.

Koko turvapaikkajärjestelmä olisi romutettava: a) sitä käytetään väärin b) se tulee kalliiksi
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
gunvald74
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 7:32 pm

Re: Venäjältä 200 turvapaikanhakijaa vuosittain

Viesti Kirjoittaja gunvald74 »

Juhani Saari kirjoitti:
Ärrkele kirjoitti:Paljonkohan on somaleiden ja lähi-itäläisten työttömyysprosentti? Itse en ole ikinä nähnyt esim. somalia töissä missään. Venäläisiä sen sijaan olen montakin ja he osaavat suomeakin puhua. Nämä arabit sun muut eivät edes viitsi kieltä opiskella vaan käyttävät kalliita verorahoilla kustannettuja tulkkeja.
Eläpä nyt valehtele. Varmasti olet käynyt Espoon IKEAssa syömässä ja huomannut ravintolan puolella työskentelevän somalin? Vai onkohan se kaveri sittenkin namibialainen?
No jos otsa kuplamainen, niin tod.näk. somali...taksin ratissa olen muutamia nähnyt, ja sitten nämä "julkkis-somalit" husu ja se turkulainen ex- vartija
...
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Venäjältä 200 turvapaikanhakijaa vuosittain

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Suomessa somalia äidinkielenään puhuvista reilusti alle 2000 on töissä, niistä vain muutama yrittäjinä. Venäläiset yrittäjät taas taitavat työllistää itsensä lisäksi Suomessa vähintään saman verran väkeä kuin mitä somaleita on töissä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Vastaa Viestiin