Sanna Marin kokoomaketju

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

Santtu-huoralla rupee olee "tiukat paikat". Päätyykö pakkohoitoon vaiko hautaan - jääpi nähtäväksi.
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Tätä itsekkin pohtinut..

"Pelkääkö Marin, että joku nappaa hiuksen ja lähettää tutkittavaksi vai miksi hän on viikon tukka tiukasti kiinni kulkenut? Ennen hän on enimmäkseen, hiukset vapaana pitänyt."


tai vetääkö viikollakin kepeät..
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1269
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Jazzermasser kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 3:25 pm Eniten mua ihmetyttää miten aikasin hän aloittanut tossakin kuvassa jo juomisen..Eli klo 11.00 aikoihin jo.
Tuo aika on UTC-aika. Suomessa on kesäaika, eli UTC+3. Suomen aikaa päiväys on 14.16.
Smirre
Jack Bauer
Viestit: 929
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 11:16 pm

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Katsoin sen videon peeämmän pitämästä puheesta. Jos elekieltä ajattelee, niin yleisön taputtaessa marin meinaa heilauttaa päätään ja se heilahtaa vain a a v i s t u k s e n verran.Ikäänkuin meinasi unohtaa olevansa näytelmässä. Melkein voi kuulla hänen ajatuksen; esitys meni läpi.
MINUN asemassani oleva henkilö ja MINÄ pääministerinä; jos olette huomanneet, niin hän hokee noita kahta asiaa erittäin usein haastatteluissa. Ja nyt hän uhriutuu ääni väristen. Ja oli väärin kuvat ja se ja se. Omaa toimintaa ei kyseenalaistanut millään tavoin. Näinhän se psykologinen ote pysyy psykopaattisia ja/tai narsistisia piirteitä omaavilla henkilöillä parisuhteissakin.
Video oli kuin pätkä vanhasta suomikomediasta, jossa näyttelijä yliesittää mukakatuvaa syytettyä ja valittaa elämän kurjuudesta.....ja on nii myrskyäki....vähä iloo ja aurinkonpaistetta vaan kaipasin elämääni....emmää enää.....ja ku oli nälkäki...
(Jostain syystä tuli Emmi Jurkka (tai Emma Väänänen?) tuosta kirjoittamastani mieleeni. Enkä tarkoita huonoa näyttelijää!)
Näinkö menee kansa helppoon?
maniacc
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2020 7:23 pm

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja maniacc »

Cassandra kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 10:59 pm
Jazzermasser kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 3:25 pm Eniten mua ihmetyttää miten aikasin hän aloittanut tossakin kuvassa jo juomisen..Eli klo 11.00 aikoihin jo.
Tuo aika on UTC-aika. Suomessa on kesäaika, eli UTC+3. Suomen aikaa päiväys on 14.16.
No se onkin jo järkevämpi aika alottaa. Useamman ihmisen työpäivä loppuu klo: 16. Mutta peeämmä vetää brenkkua jo kahdelta ja siitä vielä kaks päivää putkeen
maniacc
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2020 7:23 pm

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja maniacc »

Smirre kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 11:36 pm Katsoin sen videon peeämmän pitämästä puheesta. Jos elekieltä ajattelee, niin yleisön taputtaessa marin meinaa heilauttaa päätään ja se heilahtaa vain a a v i s t u k s e n verran.Ikäänkuin meinasi unohtaa olevansa näytelmässä. Melkein voi kuulla hänen ajatuksen; esitys meni läpi.
MINUN asemassani oleva henkilö ja MINÄ pääministerinä; jos olette huomanneet, niin hän hokee noita kahta asiaa erittäin usein haastatteluissa. Ja nyt hän uhriutuu ääni väristen. Ja oli väärin kuvat ja se ja se. Omaa toimintaa ei kyseenalaistanut millään tavoin. Näinhän se psykologinen ote pysyy psykopaattisia ja/tai narsistisia piirteitä omaavilla henkilöillä parisuhteissakin.
Video oli kuin pätkä vanhasta suomikomediasta, jossa näyttelijä yliesittää mukakatuvaa syytettyä ja valittaa elämän kurjuudesta.....ja on nii myrskyäki....vähä iloo ja aurinkonpaistetta vaan kaipasin elämääni....emmää enää.....ja ku oli nälkäki...
(Jostain syystä tuli Emmi Jurkka (tai Emma Väänänen?) tuosta kirjoittamastani mieleeni. Enkä tarkoita huonoa näyttelijää!)
Näinkö menee kansa helppoon?
Huomasin myös kuinka hän hymyili ns. naureskellen niille, että "*noh mutta sitten tähän minun bileasiaan josta varmasti haluatte kuulla, että heh heh tämmönen jäniskevennys nyt tästä pikkukohusta kun tämä on niin hassu ja uskomaton juttu että tällaisestakin mua vielä testataan heh heh* Sitten kun yleisö taputti hänen ihmisyydelle, oli krokotiilin kyyneleet valmiit. *Noh nyt minua ehkä ymmärretäänkin, nyt on sopiva aika uhriutua ja sanoa jotain koskettavaa biletyksestäni ja liittää se vaikka Ukrainan tilanteeseen*
Häikäilemätöntä touhua
mr58
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Syys 09, 2015 8:14 pm

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja mr58 »

Muutama huomio omasta puolestani. Olen kärsinyt vakavasta masennuksesta pitkään, syitä en ala kertomaan. Mikä tuo minulle iloa ja valoa, lukee oikein lausunnossa. Perhe, lapset ja lastenlapset ovat tärkein voimavara. Siis perhe, ei kaverit ja bilettäminen.
Itselläni oli tilanne aikoinaan se, että en kärsinyt koskaan krapulasta. Siitä oli hyvin helppo jatkaa juomista ja niin teinkin. Erinäisten asioiden vuoksi jouduin hoitoon huom! Jouduin. Nyt raittiutta on takana yli 25 vuotta. Jätin määrätyn kaveripiirin ja lopulta syytin vain itseäni. Siihen asti kaikki oli aina muiden syy ja tekosyitä löytyi jatkuvasti vrt. Pääministeri.

Aloitin juoksuharrastuksen uudelleen viisikymppisenä. Se vei todella paljon aikaa mutta antoi sellaisen endorfiinipaukun että muuta ei olisi tarvittu. Juoksu on sellainen harrastus että se koukuttaa todella nopeasti. Pudotin painoa 30 kg mutta siitä huolimatta en ollut elävän luurangon näköinen. Ulkoilma ja monipuolinen runsaasti kaloreita sisältävä ruoka pitivät kropan kunnossa eikä ihoni ollut harmaa ja silmän aluset mustia vrt. Pääministeri.

Täällä on ollut hyviä mielipiteitä siitä miksi PM pitäisi erota. Vähemmästäkin on tässä maassa jouduttu eroamaan. PM uhriutuminen kertoo siitä, että hänellä on vakava ongelma itsensä kanssa. Näkee muissa syitä mutta ei omassa toiminnassaan. Otan opikseni ja näitä kuvia ei olisi pitänyt julkaista on pelkkää jargonia siis paskan jauhantaa. Seuraavaa kertaa odotellessa, nytkin pelkää löytyykö Flow festareilta uutta kuvamateriaalia. Luulen että hän on jo niin syvällä omissa ongelmissaan että tietä ulos ei ole. Tai sitten pitäisi omaehtoisesti hakeutua kiireesti hoitoon ja jättää virkansa välittömästi. Se voisi toimia viestinä myös hänen kannattajilleen että nyt on menty rajan yli. Tosin en usko että näin tulee käymään vaan PM jatkaa leijumistaan sädekehä pään päällä ja uskollinen fanikerho ryömii perässä.
Avatar
Rasvamaha
Neuvoja-Jack
Viestit: 561
Liittynyt: Ti Loka 13, 2020 2:05 pm

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Rasvamaha »

Ettei vaan ketjussa maalitettais päämimisteriä
Muistakaa jatkossakin äänestää SDP, Vasemmistoliitto, tai Vihreät. Saamme näin paskemman Suomen.
maniacc
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2020 7:23 pm

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja maniacc »

mr58 kirjoitti: To Elo 25, 2022 12:38 am Muutama huomio omasta puolestani. Olen kärsinyt vakavasta masennuksesta pitkään, syitä en ala kertomaan. Mikä tuo minulle iloa ja valoa, lukee oikein lausunnossa. Perhe, lapset ja lastenlapset ovat tärkein voimavara. Siis perhe, ei kaverit ja bilettäminen.
Itselläni oli tilanne aikoinaan se, että en kärsinyt koskaan krapulasta. Siitä oli hyvin helppo jatkaa juomista ja niin teinkin. Erinäisten asioiden vuoksi jouduin hoitoon huom! Jouduin. Nyt raittiutta on takana yli 25 vuotta. Jätin määrätyn kaveripiirin ja lopulta syytin vain itseäni. Siihen asti kaikki oli aina muiden syy ja tekosyitä löytyi jatkuvasti vrt. Pääministeri.
Aloitin juoksuharrastuksen uudelleen viisikymppisenä. Se vei todella paljon aikaa mutta antoi sellaisen endorfiinipaukun että muuta ei olisi tarvittu. Juoksu on sellainen harrastus että se koukuttaa todella nopeasti. Pudotin painoa 30 kg mutta siitä huolimatta en ollut elävän luurangon näköinen. Ulkoilma ja monipuolinen runsaasti kaloreita sisältävä ruoka pitivät kropan kunnossa eikä ihoni ollut harmaa ja silmän aluset mustia vrt. Pääministeri.
Täällä on ollut hyviä mielipiteitä siitä miksi PM pitäisi erota. Vähemmästäkin on tässä maassa jouduttu eroamaan. PM uhriutuminen kertoo siitä, että hänellä on vakava ongelma itsensä kanssa. Näkee muissa syitä mutta ei omassa toiminnassaan. Otan opikseni ja näitä kuvia ei olisi pitänyt julkaista on pelkkää jargonia siis paskan jauhantaa. Seuraavaa kertaa odotellessa, nytkin pelkää löytyykö Flow festareilta uutta kuvamateriaalia. Luulen että hän on jo niin syvällä omissa ongelmissaan että tietä ulos ei ole. Tai sitten pitäisi omaehtoisesti hakeutua kiireesti hoitoon ja jättää virkansa välittömästi. Se voisi toimia viestinä myös hänen kannattajilleen että nyt on menty rajan yli. Tosin en usko että näin tulee käymään vaan PM jatkaa leijumistaan sädekehä pään päällä ja uskollinen fanikerho ryömii perässä.
Marin on 36v ja harrastaa jo juoksua, sinä olit 50v. Marin on pienen tyttären äiti, ei mitään isoja kolleja ja lapsenlapsia. Toivoisin, että jokainen ykäsonni ei tulis nyt leuhkimaan omista sauvakävelyistään tähän vaan käytäisiin järkevää keskustelua 36 vuotiaan pääministerin imagosta. Ulkonäkö kysymyksiin en myöskään ottais kantaa, stressi myös laihduttaa ja korona-ajan ministerillä on varmaan ollu enemmän kun liikaa työtä ja mietittävää.
ässähai
Adrian Monk
Viestit: 2912
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2020 9:48 pm
Paikkakunta: Haihiha

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja ässähai »

VastarannanKiiski kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 7:29 pm
ässähai kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 2:58 pm Kukahan neuvonantaja ideoi sanoitukset tuohon pääministeri Sanna Marinin selitykseen "Olen ihminen". Muistin, että sen niminen laulukin on tehty aikoinaan.
Pääministeri Marin Lahdessa: ”Olen ihminen ja kaipaan joskus synkkien pilvien keskellä iloa, valoa ja hauskuutta”
Olen ihminen - Eppu Normaali
[...]
Syön ja juon
ulostan
ympäristön sulostan
ravintoketjujen pää
planeettamme olen mää
olen aika peijooni
maailma hukkuu pian
yeah, keijooni
Voi jumalauta tuota Marinia. Kyllähän tässä yks jos toinenkin ihminen haluaisi synkkien pilvien keskelle iloa, valoa ja hauskuutta, mutta eipä siihen meille taviksille valtio tarjoa tiloja ja rahaa. Sähkölaskut on jo valtavat, ruoka senkun kallistuu, joten sitä hauskuutta on aina vaikeampaa järjestää.

Jos Sannan pää ei kestä tätä tilannetta ja työntekoa ilman henkilökohtaista taloudellista ahdinkoa, niin pääministeri pitää saada vaihtoon ja tilalle paineensietokykyinen ihminen. Joku samansorttinen psyykkisesti vahva johtaja, kuten Ukrainan presidentti. Se maa sentään on sodan keskellä, eikä Volodymyr Zelenskyi esiinny valokseen ja ilokseen kansansa edessä sometyrkkyjä nylkyttäen ja umpitunnelissa.

Todella noloa settiä Sannalta.. :(

No niin on, noloa settiä.

Varmaan olen lukenut viime kesänä liikaa dekkareita, koska mulle tuli mieleen Marinin selityksestä "olen ihminen", että joku hänen muusikkokamuneuvonantajansa on kirjoittanut väsyneelle pääministerille tuon selityspuheen, ja kataluuttaan kirjannut puheeseen "olen ihminen" vihjaamaan, että pääministeri on kuin Eppu Normaalin laulun ihminen: "ravintoketjun pää", "planeetan mää", joka syö ja juo ja sulostaa omaa kamuympäristöään, ja samalla kun aika peijooni pääministeri ravistelee instituutiota hukkuu asiat kohuihin, ihmisen keijoon... No joo, ei ole käynyt näin, mutta onko käynyt kuitenkin niin, että kavalia kavereita on päässyt liian lähelle pääministeri Marinia.

Ei enää hölmöjä selityksiä, Sanna Marin. Kansalaiset ansaitsevat parempaa. Ja sinä pystyt pääministerinä parempaan, se on nähty, kuten sekin että kohut ei synny itsestään.
"Suomen talous on ollut miinuksella 15 vuotta – mistä julkisen talouden ahdinko oikein johtuu?" Niin justiinsa - mistäköhän. Juujuu ja jepjep... joku veljenpojista tiesi ajoissa mitä tiesi. Mutta kuunteliko kukaan.
Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Vai on Sanna Marinin elämä niin synkkää ja ikävää, että hän haluaa siihen iloa ja valoa, bilettämällä. Eikö ole iloa lapsesta (ehkä aviomiehestäkin?), kauniista kodista, erinomaisesta ministerinpalkastakin voisi saada ainakin mielenrauhaa ja turvaa. Oli juuri lomamatkalla Italiassa, moni tavallinen ihminen saisi kyllä siitäkin paljon iloa ja valoa elämäänsä. Mutta ei, ei nämä riitä tekemään onnelliseksi. Pitää olla bileitä bileiden perään, ja festareillakin pitää käydä. Ja sitten itse töpättyään itkeä ja uhriutua kannattajiensa edessä. Ei mene läpi ihan kaikille kuitenkaan tuo esitys..
mr58
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Syys 09, 2015 8:14 pm

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja mr58 »

Nimimerkki maniacc missasi täydellisesti kirjoitukseni pääpointin. No sille en mahda mitään. Tarkoitukseni oli tuoda omien kokemusteni kautta esiin ne asiat mitkä itselleni ovat tuoneet iloa. Nämä kyseiset vertailut eivät merkitse pääministerille ilmeisesti mitään.
Siis perhe vs bilekaverit
Anteeksipyyntö vs selittely
Alkoholismi vs minulla ei ole ongelmaa
Virheiden myöntäminen vs muiden vika
Liikunta vs aito oikea liikunta, ei julkisuuden takia
Tähänkin joku taas kommentoi vasta-argumenteilla mutta sillehän en voi mitään. Kaikilla on sananvapaus, myös minulla. Tämä on ollut hyvä ja asiallinen alusta mutta täälläkin alkaa valitettavasti olla Suomi 24 ilmiö. Vanhat hyvät kirjoittajat tuntuvat kadonneen johonkin. Valitettavan vähän on enää asiallisia hyviä pohdiskeluja ja analyysejä. Tämä nyt ei ollut maniaccille osoitettu mutta olisin toivonut parempaa ymmärrystä siihen vertailuun mitä hain. Eikä mitään sauvakävely halventamista. Juoksin keskimäärin 100 km viikossa, siitä voi laskea päiväkohtaisen määrän ja ajan.
Anteeksi kaikille kun koitin vertailla omien kokemusteni kautta tätä asiaa.
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1884
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

ruusumaa kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 9:16 pm
poikani kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 9:11 pm
Micoz kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 9:05 pm Sanna taitaa valitettavasti olla koskematon. Vähän epäilinkin että tämä on tilanne.
Aika monessa muussa maassa poliitikoilla on selkärankaa erota paljon vähäisemmästäkin. Marin on kaiken lisäksi ollut aivan paska ministeri ihan töitään hoitaessaankin.
No minusta hän ei ole ollut paska pääministeri, mutta nyt hän teki itsestään paskaakin paskemman!
Minäkin ajattelin vielä viime kesän sekoilun "baarikavereiden" kanssa menneen kokemattomuuden piikkiin. Mutta nyt kun tarkemmin ajattelee ja muistelee, varsinkin toisvuotista maskigatea, niin entäpä jos onkin niin, etteivät Marinin yhteydet Katiskaan ole Jauhojengin kautta, vaan yhteydet Jauhojengiin ovat syntyneet Katiska-yhteyksien kautta? Nimittäin ketjuhan menee näin: HVK - Jylhä - maskigate-Sarmaste - Therman - Ranta-aho - Belorf - Särkkä. Sarmaste taitaa heilua edelleen jossain vapaana, syyt maskisekoilusta otti niskoilleen HVK:n Lounema, joka erosi, vaikka todettiin syyttömäksi.

En millään usko, että Lounemalla olisi ollut itsenäisiä yhteyksiä johonkin Jylhään tai Sarmasteeseen ja olisi virkamiehenä alkanut omavaltaisesti virittelemään tuollaisia epämääräisiä kauppoja. Jylhällä on siis kauneusfirma ja Belorf, Särkkä selvästi kauneusoperaatioissa käyneitä, samoin kuin Marin jolle on kuvien perusteella aivan selvästi tehty nosejob jossain vaiheessa. Sarmaste ja Therman olivat kavereita. Särkkä ja Ranta-ahon/Thermanin ex Sofia Belorf eli Ruusila ovat vanhoja ystäviä, Belorf lisäksi Jylhän fitness tallissa ollut. Menikö maskikauppa aluksi Jylhälle demarien kautta, ja tutustuiko hänen kauttaan Marin Belorfiin ja Särkkään, joka kuuluu Jauhojengiin, joka taas on ensi sijassa kulttuuriväen, ei fitness väen porukka? Paljon kysymyksiä on tässäkin vanhassa jutussa vielä ilmassa.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Avatar
Jazzermasser
Rico Tubbs
Viestit: 1283
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2021 8:10 am

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Jazzermasser »

Nyt se alkaa kosiskelu venäläisille.. 8)
Liitteet
vaaliit.jpg
vaaliit.jpg (149.78 KiB) Katsottu 1884 kertaa
Dante69
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2018 12:00 pm

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Dante69 »

S.T kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 9:14 pm Voisi Sannan isä tukehtua nauruun ja tuumata että tyttö on tullut sukuun :lol: :lol: :lol: :lol:

Ei voi tukehtua, on jo edesmennyt. Mutta sukuun on tulluy, viina maistuu. Sanna Marin ei ollut edes isänsä hautajaisissa. Kuitenkin Sannan 2 muuta sisarusta oli hautajaisissa. Sannan syynä menemättä jättämiselle oli, kun ei arvosta miehiä, isejä, eikä muutenkaan hetero miehiä. Gay miehet on Marinille jostain syystä niitä oikeita miehiä.

Eilen Vihreiden puheenjohtaja Iiris Suomela antoi täyden tukensa Sannalle, en ihnettele, kun vihreät on muutenkin hamppu puolueena tunnettu.
Vastaa Viestiin