SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

annaanna

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Gurney kirjoitti:
Su Tammi 19, 2020 9:52 pm
Viihdettä.

Käykää katsomassa, miten nyt siellä kehoitetaan tekemään rikosilmoitus, kun joku täällä on käskenyt tehdä lasun feministiukosta.

Kukaan ei tiedä, onko lasu tehty, mutta silti rikosilmoitus pitää tehdä?

Samaan aikaan samat ihmiset kehoittavat DoS:iin tai keräämään laitonta rekisteriä väärän mielipiteen omaavista ihmisistä? Ja maalittavat omasta mielestään persuja?

Uuninpankonpoikakin otettu mukaan :)
Rikosilmoitus?

Miten niin ei tiedetä lasusta. Useampi täällä on kertonut tekevänsä lastensuojeluilmoituksen. Tuossahan lukee Alex Smithin ainakin tehneen.

Tämä viesti siellä silakkaliikkeen facessa on siis esillä.
Alex Smith kirjoitti:
Pe Tammi 10, 2020 9:24 pm
palokirves kirjoitti:
Pe Tammi 10, 2020 9:22 pm
Alex Smith kirjoitti:
Pe Tammi 10, 2020 9:15 pm
Siitä miesoletetusta Johannes Koskesta myös lasuja (feministimies, vihapuhuu, rasistireppana). Lasuja voi tehdä nimettömänä. Kaikki mukaan.

SilakkaFB sivusta myös vihapuheilmiantoja. Kun niitä on tarpeeksi niin sivusto suljetaan. NYT kaikki ilmiantamaan.

Sitähän nuo reppanat itsekin harrastavat, jos ajattelee "väärin"
Joku taisi mainita, että Koski on itse todennut kärsivänsä mielisairaudesta. Kyllä tuollainen asettaa ihan aiheellisen huolen siitä, mikä on lasten tilanne Kosken perheessä. Lasun voi tehdä nimettömänä.
Tehty. Ja kaikki mukaan

#haisevatsilakat #vastaisku
Rikolliseen toimintaan yllyttämistä ei sallita täällä sääntöjen mukaan eli sitä tuo ei voi olla. :D

Tuollainen nimeltä mainittuun henkilöön kohdistetun, tuulesta temmatun ja yksilöidyn lasun tekoon yllyttäminen ja sen tekemisestä kertominen ei riko palstan sääntöjä, joten ei varmastikaan ole mitään syytä huoleen. Ei silakkaliike varmaankaan voi mitään MV-llehden lopettamiseen verrattavaa aikaansaada.Tietysti hyvä olisi, jos tässä ketjussa vihdoinkin toisitte esille todisteen a) mielisairaudesta, b) palvelunestohyökkäykseen yllyttämisestä ja c) laissa tarkoitetun laittoman rekisterin keräämisestä noiden höpökuvakaappausten sijaan.

Mikähän siinä sivuston sulkemisessa oikein kestää?

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Pepparkotte.jpg
Pepparkotte.jpg (30.35 KiB) Katsottu 2548 kertaa
Mutta onneksi Nina pepparkotte kirjoittaa Tadavallan presidentille.

Sama Nina oli niiiiin huolissaan tuttavastaan, joka on "persu"
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Gurney kirjoitti:
Su Tammi 19, 2020 9:52 pm
Viihdettä.

Käykää katsomassa, miten nyt siellä kehoitetaan tekemään rikosilmoitus, kun joku täällä on käskenyt tehdä lasun feministiukosta.

Kukaan ei tiedä, onko lasu tehty, mutta silti rikosilmoitus pitää tehdä?

Samaan aikaan samat ihmiset kehoittavat DoS:iin tai keräämään laitonta rekisteriä väärän mielipiteen omaavista ihmisistä? Ja maalittavat omasta mielestään persuja?

Uuninpankonpoikakin otettu mukaan :)
Sillä lailla. Huoli lapsista on siis rikollista noiden mielipuolien mielestä? Itse tein ainakin lasun sen vuoksi,että omasta mielestäni todellakin on aihetta olla huolissaan selvästi pahoista mielenterveysongelmista kärsivien vanhempien kyvystä huolehtia lapsistaan.

Älkää antako noiden mielisairaiden painostaa,ei saa antaa pelolle valtaa. Tehkää lasuja, sekä elsuja jos itse tunnette huolta joidenkin lapsista tai eläimistä.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

annaanna kirjoitti:
Su Tammi 19, 2020 11:05 pm

Tuollainen nimeltä mainittuun henkilöön kohdistetun, tuulesta temmatun ja yksilöidyn lasun tekoon yllyttäminen ja sen tekemisestä kertominen ei riko palstan sääntöjä, joten ei varmastikaan ole mitään syytä huoleen.
Sinä, etkä silakat ainakaan vielä määrää Suomessa mikä on aitoa huolta ja mikä ei. Ei ihmekkään, että on näitä viljaeerikan kaltaisia tapauksia, kun batiikkinoidat ja miesoletetut leimaavat lasujen tekijät rikollisiksi.

Jos tunnette huolta lapsista, niin tehkää lasu. Sen voi tehdä tosiaan nimettömänäkin.Se on hyvä sillä se laskee kynnystä ilmoittaa huolta lasten oloista. Ei kukaan halua tuollaisten mielipuolten kuin silakat ja varisverkosto raadeltavaksi. Tälläkin palstalla on etusivulla ketju siitä, miten käy kun joutuu mielipuolten maalituksen kohteeksi.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Nina Pepparkotte Lindfors Rasmuksessa vuonna 2017. :roll:
Nina Pepparkotte Lindfors
· 16 min
Kysymys: mikä Euroopan maa voisi olla sellainen mistä voisi yrittää uutta turvapaikkaa jos täältä on saanut fudut?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Lisää silakoiden arvopohjaa, silakat toivovat 50-70-luvuilla syntyneiden "älyävän kuolla" pois etteivät "jää riesaksi" silakoille:

Nuo riesat, älyävätkö kuolla.png
Nuo riesat, älyävätkö kuolla.png (16.07 KiB) Katsottu 2790 kertaa
Silakoiden mukaan "sodanjälkeinen sukupolvi" eli myös sotaveteraanit ja heidän lapsensa "kuolee pois 10 vuoden sisällä" kun taas "maahanmuuttajia", jotka eivät ole maksaneet yhtään penniä Suomen hyvinvoinnin eteen tai vuodattaneet yhtäkään tippaa verta Suomen itsenäisyyden puolesta, heitä silakat toivovat lisää Suomeen.
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1484
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

annaanna kirjoitti:
Su Tammi 19, 2020 11:05 pm
Tuollainen nimeltä mainittuun henkilöön kohdistetun, tuulesta temmatun ja yksilöidyn lasun tekoon yllyttäminen ja sen tekemisestä kertominen ei riko palstan sääntöjä, joten ei varmastikaan ole mitään syytä huoleen. Ei silakkaliike varmaankaan voi mitään MV-llehden lopettamiseen verrattavaa aikaansaada.Tietysti hyvä olisi, jos tässä ketjussa vihdoinkin toisitte

Sovitaanko että kaikki syö nyt kiltisti iltalääkkeensä, painuu vittu nukkumaan, ja huomenna kukaan ei tee enää turhia lasuja kenenkään perheistä eikä sellaisella täällä uhkaa?
Tai muuten talutan joka ikisen sääntöjä rikkoneen nettisankarin aamulla virtuaaliselle hiekkakuopalle ja laitan sen lopullisen bannilaukauksen niskaan.

T. Se vittumaisempi mode remmissä nyt.
Ne tietää, jotka tietää...

Durruti
Remington Steele
Viestit: 228
Liittynyt: Ke Joulu 11, 2013 6:16 am
Paikkakunta: West Coast Rocks

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Durruti »

Onpa äärioikeistolaiset vetäneet herneen nenään yhdestä fb-ryhmästa. Varsinaisia lumihiutaleita. :lol: Mutta ihmekös tuo kun ei messiaanne Halla-ahokaan ole pystynyt edes armeijaa käymään. Ei muuta ku hame päälle. :lol:

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja putsari »

Durruti kirjoitti:
Su Tammi 19, 2020 11:56 pm
Onpa äärioikeistolaiset vetäneet herneen nenään yhdestä fb-ryhmästa. Varsinaisia lumihiutaleita. :lol: Mutta ihmekös tuo kun ei messiaanne Halla-ahokaan ole pystynyt edes armeijaa käymään. Ei muuta ku hame päälle. :lol:
Sama hame kuin Suomen puolustusministereillä, jotka eivät ole armeijaa käyneet? Entäpä silakat? Moniko heistä on käynyt armeijan? Onko Johannes Koski esimerkiksi käynyt armeijan tai edes sivarin? Itse luulen, että miesoletetuista suurin osa C-miehiä ja myös G-miehiä. Mielisairaita ja seksuaalipervertikkoja.

Oletko sinä durutti käynyt asepalvelusta, siis loppuun saakka? Kuinka monta prosenttia somaleista muuten käy asepalveluksen?
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Durruti kirjoitti:
Su Tammi 19, 2020 11:56 pm
Onpa äärioikeistolaiset vetäneet herneen nenään yhdestä fb-ryhmästa. Varsinaisia lumihiutaleita. :lol: Mutta ihmekös tuo kun ei messiaanne Halla-ahokaan ole pystynyt edes armeijaa käymään. Ei muuta ku hame päälle. :lol:
Kyse on enemmänkin siitä, että te työnnätte meitä tavallisia suomalaisia persujen äänestäjiksi. Vielä viisi vuotta sitten persujen äänestäminen oli mahdoton ajatus, nyt kun teidän toimintaa on seurannut, se on ainoa mahdollinen ajatus: sitä äänestää mitä tahansa, kunhan on eri puolella teidän kanssa. Vitun apinat eivät tajua tekevänsä omia maaleja.

Durruti
Remington Steele
Viestit: 228
Liittynyt: Ke Joulu 11, 2013 6:16 am
Paikkakunta: West Coast Rocks

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Durruti »

putsari kirjoitti:
Ma Tammi 20, 2020 12:05 am
Durruti kirjoitti:
Su Tammi 19, 2020 11:56 pm
Onpa äärioikeistolaiset vetäneet herneen nenään yhdestä fb-ryhmästa. Varsinaisia lumihiutaleita. :lol: Mutta ihmekös tuo kun ei messiaanne Halla-ahokaan ole pystynyt edes armeijaa käymään. Ei muuta ku hame päälle. :lol:
Sama hame kuin Suomen puolustusministereillä, jotka eivät ole armeijaa käyneet? Entäpä silakat? Moniko heistä on käynyt armeijan? Onko Johannes Koski esimerkiksi käynyt armeijan tai edes sivarin? Itse luulen, että miesoletetuista suurin osa C-miehiä ja myös G-miehiä. Mielisairaita ja seksuaalipervertikkoja.

Oletko sinä durutti käynyt asepalvelusta, siis loppuun saakka? Kuinka monta prosenttia somaleista muuten käy asepalveluksen?
Rehniä ja Tainaa lukuunottamatta kaikki Suomen puolustusministerit lienee armeijan käyneet. Poislukien tietysti suuriruhtinaskunnan aikana varttuneet. Silakoiden kohdalla armeijan käyminen ei ole olennaista, mutta "isänmaallisten" äärioikeistolaisten luulisi pystyvän asepalveluksen suorittamiseen.

Minä olen käynyt armeijan aikana jolloin se vielä oli armeija, eikä nykyinen puolen vuoden leikkikoulu. Somalien kohdalla luulisin prosentin olevan suurempi kuin äärioikeistolaisilla. Äärioikeistolaisista somaleista en tiedä.

Tipup
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 1:51 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Tipup »

Moderaattorit kirjoitti:
Su Tammi 19, 2020 11:52 pm
annaanna kirjoitti:
Su Tammi 19, 2020 11:05 pm
Tuollainen nimeltä mainittuun henkilöön kohdistetun, tuulesta temmatun ja yksilöidyn lasun tekoon yllyttäminen ja sen tekemisestä kertominen ei riko palstan sääntöjä, joten ei varmastikaan ole mitään syytä huoleen. Ei silakkaliike varmaankaan voi mitään MV-llehden lopettamiseen verrattavaa aikaansaada.Tietysti hyvä olisi, jos tässä ketjussa vihdoinkin toisitte

Sovitaanko että kaikki syö nyt kiltisti iltalääkkeensä, painuu vittu nukkumaan, ja huomenna kukaan ei tee enää turhia lasuja kenenkään perheistä eikä sellaisella täällä uhkaa?
Tai muuten talutan joka ikisen sääntöjä rikkoneen nettisankarin aamulla virtuaaliselle hiekkakuopalle ja laitan sen lopullisen bannilaukauksen niskaan.

T. Se vittumaisempi mode remmissä nyt.
Hyvä!

Mitä tälle foorumille on tapahtunut kyselee yks orkkis??Tämä ketju näyttää hyvin miten rikoaiheisesta ja mielenkiintoisesta foorumista on tullut separi trollien leikkikenttä. Ihmeen kummallista säpinää näkyy yks vitun kalaparvi aiheuttavan.
Tuo lasujen väsääminen tai edes kehotus siihen on kyllä alhaisen rotan teko.

Mutta jatkakaa te toki, minä menen tästä lukemaan henkirikokset-ulkomaat-osiota.

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja putsari »

Kuinka moni silakka on käynyt armeijan? En usko, että kovin moni. Onko silakoiden "pääministeri" Johannes Koski uskallettu laskea edes siviilipalvelukseen? Epäilen vahvasti.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Tipup
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 1:51 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Tipup »

Minä kuulun silakoihin ja olen käynyt 12 kk Suomen armeijaa. Koulutan myös aika ajoin ampumista tänäkin päivänä.

Mistä moinen oletus ettei rasismin vastustajat käy inttiä?

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja putsari »

Tipup kirjoitti:
Ma Tammi 20, 2020 12:26 am
Minä kuulun silakoihin ja olen käynyt 12 kk Suomen armeijaa. Koulutan myös aika ajoin ampumista tänäkin päivänä.

Mistä moinen oletus ettei rasismin vastustajat käy inttiä?
Yksittäistapaus. Onko Johannes Koski tai Fatima käynyt armeijaa? Edes sivaria?

Vastustat rasismia, mutta halveksit vammaisia koska käytät halveksivia sanontoja vammaisista kuten "separi". Oikea kunnon silakka. Ihmisiä sopii syrjiä ja erotella, mutta ei etnisen alkuperän vuoksi, mutta muuten antaa palaa. :roll:

Näin lokakuussa rekisteröitynyt "orkkis" Tipup kirjoitti, joka kertoo itse olevansa "vitun kalaparven" jäsen
Tipup kirjoitti:
Ma Tammi 20, 2020 12:26 am

Hyvä!

Mitä tälle foorumille on tapahtunut kyselee yks orkkis??Tämä ketju näyttää hyvin miten rikoaiheisesta ja mielenkiintoisesta foorumista on tullut separi trollien leikkikenttä. Ihmeen kummallista säpinää näkyy yks vitun kalaparvi aiheuttavan.
Tuo lasujen väsääminen tai edes kehotus siihen on kyllä alhaisen rotan teko.

Viimeksi muokannut putsari, Ma Tammi 20, 2020 12:36 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Vastaa Viestiin