Perussuomalaiset

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Tarkastaja Levisi
Angus MacGyver
Viestit: 6595
Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Mika Niikolla kova hätä. Kun ei joku upota persua niin persu tekee sen ihan itse, laittaa vielä omaehtoisesti kiven kaulaan.

https://www.hs.fi/politiikka/art-200000 ... t=promobox

Ulkoasiain­valiokunnan johtajan Mika Niikon twiitti Ukrainasta ja Natosta herätti arvostelua – Purra: ”Ei tietenkään kannata tällaisia mennä Twitteriin laittamaan”

Ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja Mika Niikko (ps) ehdotti Twitterissä tiistaina, että Ranskan presidentin Emmanuel Macronin tai jonkun muun pitäisi nyt ”astua julkisuuteen ja sanoa, että Ukraina ei liity Natoon”.

”Muutoin neuvottelut ei onnistuneet Venäjän näkökulmasta ja seuraukset on karmivat. Eikö lännestä löydy yhtä viisasta päämiestä joka Venäjän tuntee?”

Niikko on sittemmin poistanut twiitin, mutta se ehti herättää laajaa ihmetystä ja arvostelua. Niikko julkaisi myöhemmin uuden, selittävän twiitin:

”Ei kyse ole kenenkään myymisestä. Toki Ukrainalla kuten myös Suomella on oikeus hakea Naton jäseneksi, mutta realiteettia ei vaan Ukrainalla ole olemassa pitkää aikaan ja sen ääneen sanominen tuntuu olevan aika vaikeaa kaikille.”

Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra kommentoi Niikon viestittelyä HS:lle tiistaina aamupäivällä. Purra ei ollut nähnyt vielä Niikon twiittejä eikä ollut keskustellut hänen kanssaan niistä.

”Ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajan ei tietenkään kannata tällaisia asioita mennä Twitteriin laittamaan. Hänen on syytä edustaa näissä asioissa Suomen linjaa, ja Suomen linjaan kuuluu se, että kaikilla itsenäisillä valtioilla on oikeus päättää omista turvallisuuspoliittisista valinnoistaan”, Purra sanoi.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.

Avatar
Tarkastaja Levisi
Angus MacGyver
Viestit: 6595
Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 36c66a1cc6

Sebastian Tynkkynen juhlii vuosipäivää Alan-rakkaansa kanssa – julkaisi romanttisen kirjoituksen ”prinssitarinasta”
Perussuomalaisten poliitikko Sebastian Tynkkynen on pitänyt yhtä Alan-rakkaansa kanssa nyt 5 vuoden ajan.



Perussuomalaisten kansanedustaja Sebastian Tynkkynen, 32, ja hänen kumppaninsa Alan ovat olleet viisi vuotta yhdessä. Tynkkynen jakoi juhlapäivän kunniaksi Instagram-tililleen koskettavan päivityksen parin rakkaustarinasta.

– Meistä kumpikaan ei todellakaan osannut kuvitella itseään tällaiseen prinssitarinaan pienenä, Tynkkynen kirjoittaa.

Ensitreffeistä kehittyi tapailusuhde ja myöhemmin seurustelusuhde. Opiskelijakaksikko nukkui Alanin soluhuoneen 80 senttimetriä leveässä natisevassa sängyssä kahdestaan lusikassa. Tynkkynen kertoo, että lusikassa nukkumisesta jäi tapa.

– 5v myöhemmin nukutaan vieläkin lusikassa läpi yön, koska totuimme nukkumaan tiukasti toisista kiinni pitäen, ettei toinen tipahtaisi 80cm sängyltä lattialle.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17026
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Turun Perussuomalaisten entiselle puheenjohtajalle sakot kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Jyrki Åland julkaisi verkossa maahanmuuttajia koskevia videoita. Syyttäjä katsoi, etteivät solvaavat videot kuulu sananvapauden suojan piiriin ja oikeus päätyi samaan.

Varsinais-Suomen käräjäoikeus on tuominut turkulaispoliitikon sakkorangaistukseen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Syyttäjä vaati Turun perussuomalaisten entiselle puheenjohtajalle Jyrki Ålandille 60 päiväsakkoa ja oikeus tuomitsi vastaajan syytteen mukaisesti. Ålandin tuloissa sakkojen määräksi tulee noin 1200 euroa.

Syyte Ålandille tuli kahdesta videosta. Hän julkaisi somejätti Facebookin sivuilla videon vuonna 2019, jossa hän oli uhannut väkivallalla maahanmuuttajataustaisia taksikuskeja. Toisessa tapauksessa hän toivoi Youtubessa tammikuussa vuonna 2021 julkaistussa videossa Turun Varissuolla asuvien maahanmuuttajien kuolevan koronaan. Youtube-video poistettiin asiasta nousseen julkisen kohun jälkeen.

Käräjäoikeus tuomitsi Ålandin poistamaan nyt Facebookista myös vuonna 2019 julkaistun videon.

Syyttäjä katsoi, että kummassakin tapauksessa videot eivät kuulu sananvapauden suojan piiriin. Lausumat olivat syyttäjän näkemyksen mukaan solvaavaa ja uhkaavaa vihapuhetta.

Vastaaja on esitutkinnan aikana myöntänyt haastehakemuksessa kuvaillut teot. Åland on tällä hetkellä Turun kaupunginvaltuuston varavaltuutettu.
YLE
17.2.2022 14:40, päivitetty 17.2.2022 14:52

Niih, solvasiko Åland maahanmuuttajia, siirtolaisia, pakolaisia vai kenties heitä, jotka matkasivat Irakista Euroopan halki parisen vuotta ja kiertueen päätteeksi asettuivat väkisin sinne missä on eniten hölmöjä, parhaat sosiaalietuudet ja seurakuntien aasit mahdollistavat käynnit päiväkodeissa?
- Sekin vielä, että onko näistä mainituista ryhmistä yksikään aito maahanmuuttaja? No, semantiikkaa toki, mutta olisiko mahdollista yksilöidä tuo "maahanmuuttanut" ihmisryhmä?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17026
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Perus­suomalaisten nuorten rasismituomio kumoon teknisen syyn takia – käsiteltiin väärässä käräjäoikeudessa

Hovioikeus tutki vain yhden sosiaalisen median julkaisun. Siinä vapauttava tuomio säilyi, koska kyse ei ollut lainvastaisesta kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Turun hovioikeuden mukaan Pirkanmaan käräjäoikeus ei ollut toimivaltainen tutkimaan tviitin lainmukaisuutta, koska sitä ei ollut tehty tuomiokunnan alueella. KUVA: HS
Turun hovioikeuden mukaan Pirkanmaan käräjäoikeus ei ollut toimivaltainen tutkimaan tviitin lainmukaisuutta, koska sitä ei ollut tehty tuomiokunnan alueella. KUVA: HS
ps_nuoret.jpg (47.54 KiB) Katsottu 1143 kertaa
TURUN hovioikeus on kumonnut kahdelle perussuomalaisten nuorten entiselle jäsenelle annetut sakot kiihottamisesta kansanryhmää vastaa.

Kumoaminen johtuu siitä, että hovioikeuden mukaan Pirkanmaan käräjäoikeus ei ollutkaan toimivaltainen käsittelemään asiaa.

Lain pääsääntö on, että rikosasia käsitellään siellä, missä se on tapahtunut. Jos eri puolilla maata tehdyt rikokset ovat yhteydessä toisiinsa, ne voidaan kuitenkin käsitellä yhdessä jossakin tapahtumapaikan käräjäoikeuksista.

Tässä tapauksessa yhdistyksen entinen varapuheenjohtaja Toni Jalonen oli tehnyt Twitter-kirjoituksensa Porissa, ja toinen mies oli kommentoinut sitä Rovaniemellä.

Kolmantena syytettynä ollut nainen oli tehnyt oman Facebook-kirjoituksensa Lempäälässä, joka kuuluu Pirkanmaan käräjäoikeuden tuomiopiiriin. Siten hänen syytteensä voitiin käsitellä.

MIESTEN syytteillä ei kuitenkaan ollut mitään yhteistä naisen kirjoituksen kanssa.

Pelkästään se, että julkaisut ovat liittyneet europarlamenttivaaleihin ja perussuomalaisten nuorten äänestyskampanjaan, ei hovioikeuden mukaan muodosta laissa tarkoitettu yhteyttä, jonka perusteella kaikki jutut olisi voitu käsitellä yhdessä.

Tämän takia miesten syytteet on jätettävä tutkimatta. Siten hovioikeus poisti sakkorangaistuksen, joka heille oli tuomittu käräjäoikeudessa.

Kiistellyssä kirjoituksessa yhdistyksen Twitter-tilillä julkaistiin eurovaalien alla toukokuussa 2019 teksti, jossa todettiin: ”Äänestä perussuomalaisia, jotta Suomen tulevaisuus ei näyttäisi tältä.” Kuvassa oli tummaihoinen perhe.
...

TURUN hovioikeus tutki naisen syytteen, mutta ratkaisu ei muuttunut. Käräjäoikeuden vapauttava tuomio jäi voimaan.

Nainen oli julkaissut Facebookissa kuvan burkaan pukeutuneesta naisesta.

Kuvan oheen nainen kirjoitti, että äänestämällä voi vaikuttaa siihen, valtaako islamisaatio Euroopan ja poljetaanko naisten oikeuksia tulevaisuudessa. Hänen mukaansa perussuomalaiset on ainoa puolue, joka vastusti tätä kehitystä johdonmukaisesti.

Hovioikeus katsoi, ettei kirjoitus kuvineen ole rikoslaissa kiellettyä kiihottamista kansanryhmää vastaan.

”Kun todisteista ilmeneviä kirjoituksia ja kuvaa tarkastellaan kokonaisuutena, [nainen] ei solvaa, panettele tai syrji islaminuskoisia ryhmänä uskonnon perusteella. [Nainen] on pikemminkin perustuslain suojaaman sananvapauden rajoissa ilmaissut mielipiteensä burkaan pukeutumisesta suhteessa naisten asemaan.”
Enemmän täällä: Helsingin Sanomat
24.2.2022 16:26

Hyvä! Vaan jokohan esim. joku Koneen Säätiö on paheksunut hovioikeuden toimintaa...? Hehän olivat aktiivisia Junes Lokka-tuomion suhteen.

nettilinkki uutisessa dl
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1418
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja Monster »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 9:52 pm
Monster kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 9:50 pm

Ja kenkää on tullut.
Olisiko lähdettä? Siis vielä viime vuonna ryssäpropagandaa levittävä ali-ihminen oli tervetullut persujen ehdokkaaksi, mutta nyt ei, koska huono julkisuutta?
Persuilla ja teillä tuomiojalaisilla ryssä-tovereilla on sellainenkin ero, että persujen porukkaan soluttautuneet tuomiojalaiset ryssät potkitaan puolueesta hevon vittuun, eikä nosteta johtopaikoille.

Tämä ja viisi seuraavaa viestiä siirretty venäläismielisten moottorimarssi-ketjusta.
-NILS-

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:00 pm
Monster kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 9:59 pm
Natojäsenyys oli kynnyskysymys, hillotolppa oli siellä kynnyksen takana makeampi.
Sieltähän se desantti paljastui, kun vähän rapsutti.

PTAJ Punakaarti työväenaatteelinen järjestö ry - PTAJ.n politpyroo.vasemmalta Heorhi Mirashnichenka (persu) Jarmo Åsnabrygg Abdullah Tammi Juuso Lehtosuo
Punakaarti työväenaattellinen järjestö ry on marxilainen ja leniniläinen järjestö.
Ei yllätys, että persu kuuluu tuollaiseen. Persut on köyhien ja matalaotsaisten prolejen puolue tutkitusti.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1418
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja Monster »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:19 pm
hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:00 pm
Monster kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 9:59 pm
Natojäsenyys oli kynnyskysymys, hillotolppa oli siellä kynnyksen takana makeampi.
Sieltähän se desantti paljastui, kun vähän rapsutti.

PTAJ Punakaarti työväenaatteelinen järjestö ry - PTAJ.n politpyroo.vasemmalta Heorhi Mirashnichenka (persu) Jarmo Åsnabrygg Abdullah Tammi Juuso Lehtosuo
Punakaarti työväenaattellinen järjestö ry on marxilainen ja leniniläinen järjestö.
Ei yllätys, että persu kuuluu tuollaiseen. Persut on köyhien ja matalaotsaisten prolejen puolue tutkitusti.
Toveripiirien tutkimusten mukaan varmaankin noin. Totuus on tietysti hieman erilainen, mutta milloinkas se olisi Tuomiojalais-Timoslaisissa silakkaparvissa öyhöttämistä estänyt.

"Perussuomalaisten kotitalouden mediaanitulo on 3 000 euroa kuukaudessa.

Kun työssäkäyvät jäsenet jaotellaan ylempiin ja alempiin toimihenkilöhin sekä työntekijöihin, on perussuomalaisilla eniten työntekijäjäseniä. Lähes 40 prosenttia jäsenistä on työntekijöitä, kun vasemmistoliitolla luku on 28 ja SDP:llä 25 prosenttia."

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Monster kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:35 pm

"Perussuomalaisten kotitalouden mediaanitulo on 3 000 euroa kuukaudessa.

Kun työssäkäyvät jäsenet jaotellaan ylempiin ja alempiin toimihenkilöhin sekä työntekijöihin, on perussuomalaisilla eniten työntekijäjäseniä. Lähes 40 prosenttia jäsenistä on työntekijöitä, kun vasemmistoliitolla luku on 28 ja SDP:llä 25 prosenttia."
Keskipalkka Suomessa on n. 3600e per kärsä, ei kotitalous.

Niin, tuo tulo on selväsi heikoin vasemmistoliiton kanssa. Samoin persujen koulutustaso on heikoin puolueista. Kuten sanottu: Persut on köyhien ja matalaotsaisten prolejen puolue. Kiva, että vahvistit sen. Ei ihme, että marxilaisuus ja leninismi on suosittua puoleen ehdokkaiden keskuudessa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1418
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja Monster »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:39 pm
Monster kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:35 pm

"Perussuomalaisten kotitalouden mediaanitulo on 3 000 euroa kuukaudessa.

Kun työssäkäyvät jäsenet jaotellaan ylempiin ja alempiin toimihenkilöhin sekä työntekijöihin, on perussuomalaisilla eniten työntekijäjäseniä. Lähes 40 prosenttia jäsenistä on työntekijöitä, kun vasemmistoliitolla luku on 28 ja SDP:llä 25 prosenttia."
Keskipalkka Suomessa on n. 3600e per kärsä, ei kotitalous.

Niin, tuo tulo on selväsi heikoin vasemmistoliiton kanssa. Samoin persujen koulutustaso on heikoin puolueista. Kuten sanottu: Persut on köyhien ja matalaotsaisten prolejen puolue. Kiva, että vahvistit sen. Ei ihme, että marxilaisuus ja leninismi on suosittua puoleen ehdokkaiden keskuudessa.
Minulle ei taas tuota minkäänlaista ihmetystä se, ettei vasemmistolainen putinisti ole käynyt edes sen verran kouluja, että ymmärtäisi eron mediaanitulon ja keskipalkan välillä. Mutta en minä kyllä sinua omalle tasolleni edes kuvitellutkaan.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Monster kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:44 pm
hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:39 pm
Monster kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:35 pm

"Perussuomalaisten kotitalouden mediaanitulo on 3 000 euroa kuukaudessa.

Kun työssäkäyvät jäsenet jaotellaan ylempiin ja alempiin toimihenkilöhin sekä työntekijöihin, on perussuomalaisilla eniten työntekijäjäseniä. Lähes 40 prosenttia jäsenistä on työntekijöitä, kun vasemmistoliitolla luku on 28 ja SDP:llä 25 prosenttia."
Keskipalkka Suomessa on n. 3600e per kärsä, ei kotitalous.

Niin, tuo tulo on selväsi heikoin vasemmistoliiton kanssa. Samoin persujen koulutustaso on heikoin puolueista. Kuten sanottu: Persut on köyhien ja matalaotsaisten prolejen puolue. Kiva, että vahvistit sen. Ei ihme, että marxilaisuus ja leninismi on suosittua puoleen ehdokkaiden keskuudessa.
Minulle ei taas tuota minkäänlaista ihmetystä se, ettei vasemmistolainen putinisti ole käynyt edes sen verran kouluja, että ymmärtäisi eron mediaanitulon ja keskipalkan välillä. Mutta en minä kyllä sinua omalle tasolleni edes kuvitellutkaan.
Mediaanitulo Suomessa on 3200e per kärsä. Eli persuperhe on edelleen köyhä ja matalaotsainen.

Minä en ole ketjun aihe, en putinisti, enkä persu.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1418
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja Monster »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:49 pm
Monster kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:44 pm
hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 10:39 pm


Keskipalkka Suomessa on n. 3600e per kärsä, ei kotitalous.

Niin, tuo tulo on selväsi heikoin vasemmistoliiton kanssa. Samoin persujen koulutustaso on heikoin puolueista. Kuten sanottu: Persut on köyhien ja matalaotsaisten prolejen puolue. Kiva, että vahvistit sen. Ei ihme, että marxilaisuus ja leninismi on suosittua puoleen ehdokkaiden keskuudessa.
Minulle ei taas tuota minkäänlaista ihmetystä se, ettei vasemmistolainen putinisti ole käynyt edes sen verran kouluja, että ymmärtäisi eron mediaanitulon ja keskipalkan välillä. Mutta en minä kyllä sinua omalle tasolleni edes kuvitellutkaan.
Mediaanitulo Suomessa on 3200e per kärsä. Eli persuperhe on edelleen köyhä ja matalaotsainen.

Minä en ole ketjun aihe, en putinisti, enkä persu.
Meidän polkumme, ja ennen kaikkea ymmärryksemme siitä kuinka maailma pyörii, erosi luultavasi siinä vaiheessa kun minä opiskelin yhteiskuntatieteitä lontoossa, maailmanlaajuisesti arvostetussa collegessa, ja sinä katselit kuinka työtön yksinhuoltajaäitisi imi kaljaa muiden taistolaisten tovereidensa kanssa kouvolalaisessa vuokrakaksiossa ylistäen äiti venäjää. Ei siitä varmaankaan voi sinua ihan suoraan syyttää.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Monster kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 11:17 pm

Ai saatana, pilkunnussinta, tuo vasemmistolaisen rupusakin allekirjoitus. :lol:
Luulisi, että olisit oppinut siellä edes oikeinkirjoitusta,mutta persu ei petä koskaan.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Kerro nyt mikä sinut sai sekoamaan tuolla ryssäketjussa? Sekö, että yksi järjestäjistä oli persusuomalainen poliitikko? Miksi se sinut saa ihan villiksi, kun olet sitoutumaton?

En ymmärrä miten joku rasisti voi äänestää persuja, jotka joka käänteessä kiistävät olevansa rasisteja, erottavat puolueesta kaikki etnonationalistit, sekä sekaantuvat matuihin. Vieläpä samaa sukupuolta oleviin.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1418
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja Monster »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 11:22 pm
Kerro nyt mikä sinut sai sekoamaan tuolla ryssäketjussa? Sekö, että yksi järjestäjistä oli persusuomalainen poliitikko? Miksi se sinut saa ihan villiksi, kun olet sitoutumaton?
Minua mikään saanut sekoamaan. Naurattaa vain kun putinistit haukkuu toisia putineiksi. Persut ovat sentään natomyönteisiä toisin kuin mm. demarit ja vasurit, mutta kuitenkin persut=putinisteja. Mitä te vedätte siellä lähiöissä? :D
hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 11:22 pm
En ymmärrä miten joku rasisti voi äänestää persuja, jotka joka käänteessä kiistävät olevansa rasisteja, erottavat puolueesta kaikki etnonationalistit, sekä sekaantuvat matuihin. Vieläpä samaa sukupuolta oleviin.
Niin no, minä kun en äänestä lainkaan, ja sinun ymmärryksen taso tulikin jo todettua.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Perussuomalaiset

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Monster kirjoitti:
Su Touko 08, 2022 11:37 pm

Minua mikään saanut sekoamaan. Naurattaa vain kun putinistit haukkuu toisia putineiksi. Persut ovat sentään natomyönteisiä toisin kuin mm. demarit ja vasurit, mutta kuitenkin persut=putinisteja. Mitä te vedätte siellä lähiöissä? :D
Miksi se sitoutumattoman saa sekoamaan?

Käsittääkseni molemmat, sekä demarit, että vasurit ovat ilmaisseet myönteisen natokantansa. Niiden hallitushan on ajanut Nato-jäsenyyttä. Kuitenkin tuolla ryssien mielenosoitusketjussa ainoa politiikko joka oli järjestämässä mielenosoitusta oli persupoliitikko. Oli viime vuonna persujen ehdokkana. Tästä sinä vedit itkupotkuraivarit. Miksi?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Vastaa Viestiin