Naisen ruumis löydetty sillan alta Fuengirolassa

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Naisen ruumis löydetty sillan alta Fuengirolassa

Viesti Kirjoittaja Blues »

http://www.fuengirola.fi/uutiset/naisen ... illan-alta
www.fuengirola.fi kirjoitti:Noin 30-vuotiaan naisen ruumis löydettiin maanantaina aamupäivällä Los Bolichesista tulvakanavasta junakadun (Avenida Jesús Santos Rein) sillan alta. Poliisin mukaan pukeissa olevan naisen ruumiissa oli merkkejä väkivallasta. Ruumiin löysi koiranulkoiluttaja, joka soitti hätänumeroon. Noin kello yhdentoista jälkeen alueelle saapui lukuisia poliisiautoja, ambulanssi ja rikosteknisen tutkinnan henkilökuntaa. Naisen kansallisuutta ei tiedetä. Tapausta tutkii Fuengirolan poliisi, Malagan provinssin väkivaltayksikkö ja Policia Nacional.
Kuva

Kukahan tuolla tulvakanavassa on päivänsä päättänyt? Toivottavasti selviää henkilöllisyys nopeasti!
Mitään muuta, asiaa valaisevaa, en ole nähnyt uutisoinneissa.

OT:na täällä ryöstettiin eilen myös suomalainen kuppila:

http://www.fuengirola.fi/uutiset/witi-r ... lla-uhaten

Rikosten sunnuntai?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Re: Naisen ruumis löydetty sillan alta Fuengirolassa

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Jopas sitä sattuu ja tapahtuu täällä. Joo tosta sillan päältä on kyllä tuhansia kertoja tullut kävellyksi.

Arvatenkin uhri on viikonlopun juhlija, ryöstetty ja pahoinpidelty. Aika lailla mennyt vaarallisemmaksi tää touhu nyt kun Espanjassa on superlama, tosin onhan sitä ennenkin... Tosta paikasta on muuten ainoastaan n. 200 metrin matka Witiin, joka ryöstettiin. Lisäksi vajaa vuosi sitten ryöstettiin toinen suomalaiskapakka (n. 100 metriä Witistä) sulkemisaikaan lähes samaan tyyliin. Veitsi kurkulle vaan ja kassa pois kiitos. Ja noin vuosi sitten pistoolilla ryöstettiin kebabteria n. 100 metrin päässä Witistä. Toi Los Bolichesin alue on monta kertaa turvattomampaa kuin Fuengirolan - siellähän ne ryöstettävät "rikkaat" ulkomaalaiset asuvat!

Sitä kannattaa yöaikaan ottaa taksi. Eikä edes maksa paljon, Fugen sisäiset reissut 7 euroa. Halpa henkivakuutus.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Re: Naisen ruumis löydetty sillan alta Fuengirolassa

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

http://www.elmundo.es/elmundo/2012/01/0 ... 13414.html

Tämän mukkaan ruumis oli pukeissa ja käärittynä huopaan. Päässä näytti olleen väkivallan jälkiä. Siteistä myös puhuttiin, mutta kun en mikään kielenkääntäjä ole, jäi minulle epäselväksi oliko niitä ruumiissa vai tuon käärityn huovan ympärillä.

Kerrottiin myös poliisin epäilevän ruumiin olevan raijattu muualta tuohon löytöpaikkaan. Sinänsä hoopoa ajatella, että tekijä käärii ruumiin ja heittää sen sitten paikkaan, josta se vuorenvarmasti muutaman tunnin kuluessa löytyy. Ei kai sitten ollut autoa käytössä?

Noiden siltojen allahan muuten lymyilee näitä rantaveikkkoja ja kodittomia öitään nukkumassa, varmasti on joku nähnyt jotakin!

Jäännökset siirretty ruumiinavaukseen, kohta selvinnee henkilöllisyyskin. Ainakaan suomalaisyhteisössä ei ole vielä huomattu sopivaa kadonnutta kandidaattia, joten lienee "ulkomaalainen".
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Naisen ruumis löydetty sillan alta Fuengirolassa

Viesti Kirjoittaja Blues »

Itse ymmärsin, että ruumis oli kääritty huopaan ja sidottu, muuta en tuosta lauseesta saa irti.
Sitähän ei tosiaan mainita, että oliko ruumiin raajat esimerkiksi sidottu yhteen, vaiko tuo filtti ruumiin ympärille?
Tuosta, että poliisi epäilee ruumiin siirretyn muualta, tulee mieleeni ainoastaan ranta?
Olisiko tyttölapsi halunnut kävellä pätkän rantaa ja siellä mahdollisesti iltaa istuvat manolitot, tai enemmän epäilen toisia turisteja,halunneet jotain muutakin?

Filtti persiin alla ja tytärlapsi kävelee ohitse. Ei tipu sitä itseään ja kappas, kun kävikin kehnosti, nainen kuoli. Eroonhan siitä on päästävä ja ainoa paikka onkin kantaa tuonne sillan alle?
Ei sieltä kropsua ihan heti ainakaan yön pimeinä tunteina löydy.

Itse en niin tarkkaan ole tuota seutua tutkinut, että, miten ranta juuri siinä kohtaa menee, olisiko voinut olla nähtävissä jotain raahausjälkiä hiekassa tms?

Toisaalta, mistäpä ne sidontavälineet olisivat siinä löytyneet? Vaan eipä ole mainittu, että millä on sidottu.
Onhan tuolla rannoilla toki jos jonkinlaista narunpätkää tarjolla, kun oikein miettii, vaikkapa näissä sermeissä, joilla "rantoja" rajataan.

Odotellaan ruumiinavausraporttia :(
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Naisen ruumis löydetty sillan alta Fuengirolassa

Viesti Kirjoittaja Blues »

http://www.fuengirola.fi/uutiset/ruumis ... -48-tuntia
"Fuengirola.fi"

Ruumis sillan alla 48 tuntia
Kirjoittanut satumie 11 Tammikuu, 2012 - 10:14

Poliisin arvion mukaan Fuengirolasta maanantaina kuolleena löydetty nainen oli ollut löytöhetkellä ainakin 48 tuntia kuolleena. Koiraansa ulkoiluttava mies löysi muoveilla ja peitoilla peitellyn ruumiin Arroyo Realin sillan alta. Naista oli lyöty päähän ainakin kaksi kertaa.

Poliisin mukaan kuollut nainen oli kansallisuudeltaan marokkolainen.

Poliisin mukaan on oletettavaa, että noin 30-vuotiasta, toistaiseksi tunnistamatonta naista ei surmattu ruumiin löytöpaikalla, koska siellä oli vain vähän verijälkiä.
Jostain luin, että kyse olisi 30 vuotiaasta marokkolaisnaisesta, mutta enpä löydä sitä tietoa nyt mistään tähän hätään.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Re: Naisen ruumis löydetty sillan alta Fuengirolassa

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

http://www.fuengirola.fi/uutiset/naisen ... a-vangittu

A vot. Kuuskymppinen espanjalainen vangittu kolmekymppisen marokkolaisnaisen surmasta. Los Bolichesin ja Fuengirolan rajalla. Ainakin tossa ns. hevosympyrän (liikenneympyrä junakadulla) viereisessä korttelissa oli pari päivää sitten toistakymmentä polliisia valkoiset hanskat kädessä tutkimassa, taisipas olla tämän takia sitten.

Witin ryöstäjät jatkavat hakosilla, eipähän kyllä paikallinen poliisi ole minun muistini mukaan koskaan tämänkaltaisia rikoksia kyennyt selvittämäänkään. Tässä kymmenen vuoden otannalla tietämieni satojen ryöstöjen, murtojen, pahoinpitelyjen, varkauksien ja muiden rötöksien tekijöistä on saatu vain yhden kerran roisto kiinni. Erääseen suomalaisravintolaan oli murtauduttu, viereiset yrittäjät soittivat poliisin ja vaikka voro kerkisi ennen heidän tuloaan karkuun (kuten aina), oli hätäpäissään jättänyt sormenjälkensä ja jäi myöhemmin sitten satimeen.
Mutta avaapas uusi liikeyritys, johan ramppaa tarkastajaa, inspektööriä, eri sortin vallesmannia papereita syynäämässä toinen toisistaan tietämättä ja rekistereitä yhdistämättä. Eri maiden poliisien toimintatavoissa on eroja kuten viineissä...

Ai niin, Fugessa kyllä sattuu ja tapahtuu. Pari kolme päivää sitten keskustan pizzerianpitäjältä katkaistiin kirveellä käsi ranteesta irtipoikki! Kättä ei saatu yhdistettyä takaisin. Uhri ei ollut halukas kommentoimaan tai tunnistamaan tekijöitä. Todennäköisesti liittyy paikallisiin hämärähommiin ja keskinäisin erimielisyyksiin velkasuhteista.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Naisen ruumis löydetty sillan alta Fuengirolassa

Viesti Kirjoittaja Blues »

Tuomioksihan tässä lopulta tupsahti 13 vuotta vankeutta. Näin kertoo meille Euro Weeklyn paperiversio 25-31.7.2013

Setä oli pyytänyt tädin luokseen viettämään Uutta Vuotta, kun ei ollut tädillä muutakaan paikkaa mennä ja jossakin vaiheessa alkaneen vuoden puolella oli tätiä alkanut himottamaan raha, joka toisen lompakosta pilkisti.

Tästä kiivastuneena setä löi naista viinipullolla päähän ja kuristi lopulta naikkosen omalla huivilla.
Mies tuomittiin myös maksamaan 100 000€ uhrin jokaiselle kolmelle lapselle.

Lapset tuskin tulevat rahaa koskaan näkemään, kuten eivät näe äitiänsäkään. Setä sen sijaan voinee ehtiä vielä juhlimaan uutta vuotta jonkun toisen kanssa samoin menoin.

Ruumis oli kaiken järjen, sekä lukion matematiikan, mukaan ehtinyt maata sillan alla reilun viikon, ennen kuin se löydettiin.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Naisen ruumis löydetty sillan alta Fuengirolassa

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tuon suuruusluokan korvauksia omaisille tuskin maksetaan missään muuallakaan, mutta näyttäväthän ne hienolta paperilla.

Kysymys Espanjan käytäntöjä tunteville: Istutaanko Espanjassa oikeasti tuomion mittainen aika vankilassa vai saako alennuksia ensikertalaisuuden tai jonkun muun syyn vuoksi? Onko asiassa eroja henki- ja muiden rikosten välillä?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Vastaa Viestiin