12-vuotias tappoi ja paloitteli 10-vuotiaan Brasiliassa.

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

12-vuotias tappoi ja paloitteli 10-vuotiaan Brasiliassa.

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

http://www.b0g.org/wsnm/articles/The+le ... e+hip+bone

EDIT: huom!!!!!! LINKKI SISALTAA HYVIN RAAKAA KUVAMATERIAALIA huom !!!!!! - RAID

Jep jep, tätä ne pelit teettää.

Eli siis ne jotka EI halua nähdä palasiksi leikeltyä 10-vuotiasta niin ÄLKÄÄ KLIKATKO LINKKIÄ KOSKA SE SISÄLTÄÄ BRUTAALEJA KUVIA

12-vuotias brasiliaispoika siis lainasi "pelirahaa" 10-vuotiaalle kaverilleen Tibia-pelissä, joka on netissä pelattava roolipeli. Poika ei maksanutkaan sitten takaisin joten kosto eli. 12-vuotias meni "varkaan" kotiin, tappoi ja raiskasi hänet, jonka jälkeen leikkeli paloiksi piilottaakseen ruumiin.
Viimeksi muokannut Herkkis, La Syys 01, 2007 12:27 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I am an African!
Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miina »

:shock: Totta kai mun piti klikata sitä linkkiä... järkyttävää! Siis, en keksi edes sanoja tähän.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Jopas oli. No, hoitohan tuo lapsmurhaaja tarvitsee, entisaikaan oltaisi kokeiltu varmaan aivoleikkausta jolla saatetaan lapsi katatoniseen tilaan. :roll: Katulapsi tuskin on jos nettipelejä pelaa.. ei ymmärrä tämä nainen taas.. :(
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hitto, pitihän se linkki avata, vaikka varoitettiin. Ehkä näitä linkkejä ei tarvitsisi ollenkaan laittaa esille, miten on?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:Hitto, pitihän se linkki avata, vaikka varoitettiin. Ehkä näitä linkkejä ei tarvitsisi ollenkaan laittaa esille, miten on?
Totta, itsekin olen brutaalien linkkien laittamiseen sortunut. Ei ne asialle tuo yhtään lisäarvoa koska tämänkaltaiset tapaukset on itsestään niin järkyttäviä. Mässäilyähän tämä on, sen kaikki tietää. Nyt kuitenkin kyseessä oli lapsi, 10 -vuotias lapsi. Liika on liikaa ja itsekin soisin että nämä linkkien välitykset tehtäisiin vaikka yksärinä.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

HYI VITTU!

Miksi, miksi ja miksi aina täytyy munkin noi katsoa..?
What you do... Makes you who you are.
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Mitä me kaikki täällä murhainfossa muka muuta teemme kun mässäilemme?
Kenenkään ei ole pakko avata linkkiä, varsinkaan jos siitä on varoitettu etukäteen. Linkin nimikin kertoi jo kaiken sen sisällöstä. Jos ei halua nähdä tai kuulla mitään järkyttävää, on paras pysyä poissa koko foorumilta. Tai sitten keskittyä ihan vaan niihin "mitä kuuntelet nyt"-gallupeihin.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

Herkkiks jätti jostain syystä mainitsematta, että kyseessä oli myöskin vielä kaiken lisäksi seksuaalirikos.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

Brasiliassa tehdään vuodessa ca 45 000 murhaa, suhteessa väkilukuun 19:100 000.

Venäjällä on tämä luku 30:100 000 (30 murhaa 100 000 asukasta kohden) ja esimerkiksi Virossa 15:100 000, Liettuassa 7,5/100 000. Suomessa on vastaava luku 2,5:100 000 ja Englannissa 1,4:100 000.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Lizzie B. kirjoitti:Mitä me kaikki täällä murhainfossa muka muuta teemme kun mässäilemme?
Kenenkään ei ole pakko avata linkkiä, varsinkaan jos siitä on varoitettu etukäteen. Linkin nimikin kertoi jo kaiken sen sisällöstä. Jos ei halua nähdä tai kuulla mitään järkyttävää, on paras pysyä poissa koko foorumilta. Tai sitten keskittyä ihan vaan niihin "mitä kuuntelet nyt"-gallupeihin.
Tää oli vissiin kuittaus mulle? Mä en todellakaan ole täällä mässäilemässä lasten brutaalien ruumiiden kuvilla. Vedä omat johtopäätöksesi mutta älä yleistä. =) Netistä löytää kyllä vastaavia kuvia pilvin pimein jos siitä jotain nautintoa saa joten mä en koe tarpeelliseksi näitä kuvia linkittää. Eivät anna lisäarvoa tapaukselle.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

wretch kirjoitti:Herkkiks jätti jostain syystä mainitsematta, että kyseessä oli myöskin vielä kaiken lisäksi seksuaalirikos.
Se kuulosti jo hieman keksityltä, niin jätin laittamatta, jospa se sodomize voi tarkoittaa laajaa tekovalikoimaa.
I am an African!
Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Re: 12-vuotias tappoi ja paloitteli 10-vuotiaan Brasiliassa.

Viesti Kirjoittaja Miina »

Herkkis kirjoitti:EDIT: huom!!!!!! LINKKI SISALTAA HYVIN RAAKAA KUVAMATERIAALIA huom !!!!!! - RAID

Jep jep, tätä ne pelit teettää.

Eli siis ne jotka EI halua nähdä palasiksi leikeltyä 10-vuotiasta niin ÄLKÄÄ KLIKATKO LINKKIÄ KOSKA SE SISÄLTÄÄ BRUTAALEJA KUVIA
Tässä oli Herkkiksellä kyllä ihan selkeä varoitus, jota mm. minä itse olisin voinut noudattaa. Mutta olinpahan utelias. Täytyy vaan itse opetella uskomaan tällaisia varoituksia. Antaa linkkien silti olla mukana.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Lapsen ruumis on mielestäni aina niin lohduttoman surullinen näky.
En minä näistä järkyty. Kuollut on kuollut. Turhaa on lapsen kuolema. :(
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Huh, ompa aikamoinen teko. Kyllä minustakin voi noita linkkejä laittaa, varsinkin kun on tosiaan asialliset varoitukset. Pitää muistaa minkä aihepiirin foorumi tämä on.
Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Näin nuo kuvat Ogrish foorumilla ajat sitten. Siellä taitaa olla myös juuri tänään ladattu uusia kuvia...

Taisipa tyyppi myös raiskata uhrin.
Vastaa Viestiin