Germanwings-yhtiön Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kuoli
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
Tällä palstalla on lukuisia nikkejä, jotka on lainattu sarjamurhaajilta, muilta murhamiehiltä tai viittaavat muuten sadistiseen mielenlaatuun. Harvapa meistä sellaisia oikeasti on.
Mielenkiinnolla odotan tämän onnettomuuden loppuraporttia, mutta sitä joutunee odottamaan noin vuoden päivät. Kaikkea tietoa tuskin on vielä edes ehditty kunnolla tutkimaan.
Mielenkiinnolla odotan tämän onnettomuuden loppuraporttia, mutta sitä joutunee odottamaan noin vuoden päivät. Kaikkea tietoa tuskin on vielä edes ehditty kunnolla tutkimaan.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
Tällä palstalla on todennäköisesti myös satunnaisesti valittua väestöotantaa vähemmän henkilöitä, jotka läpäisisivät lentäjien psykologiset testit.Bias kirjoitti:Tällä palstalla on lukuisia nikkejä, jotka on lainattu sarjamurhaajilta, muilta murhamiehiltä tai viittaavat muuten sadistiseen mielenlaatuun. Harvapa meistä sellaisia oikeasti on.
Rohkenen arvella, ettei Lubitz olisi saanut Suomessa töitä. Suomalaiset lentokoulut ovat lähinnä yksityisiä ja siksi niihin on helpompi päästä kuin lentoyhtiöihin, joilla on sekä varaa että syytä seuloa kokelaat paremmin. Kaikilla suomalaisilla lentoyhtiöillä on myös työhönotto-psykologiset, jotka ovat paljon tarkemmat kuin lentokoulun vastaavat ja joissa tehdään yleisten soveltuvuustestien lisäksi myös esim. persoonallisuusanalyysiä.
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
Jotenkin taivun samalle kannalle kanssasi. Tottakai kunnon häikäilemätön k-pää pystyy valehtelemaan ja selittämään haastatteluissa mustan valkoiseksi, mutta Lubitzin tapauksessa pidän vähän erikoisena, että hän tosiaan pääsi noinkin pitkälle urallaan. Tosiaan kun hänellä oli se koulutuksen keskeytys burnarin tms korvienväliongelman kanssa jo kertaalleen, niin jotenkin vaan pidän vähän erikoisena että onnistui silti jatkamaan noin kilpaillulla alalla.joey kirjoitti: Rohkenen arvella, ettei Lubitz olisi saanut Suomessa töitä.
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
En hämmästyisi, vaikka joku perämiehen kaveri lentoyhtiön sisällä olisi auttanut häntä jatkamaan uraansa masennuksen jälkeen.
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
Mielenkiintoista, että tapauksesta uutisoitiin jo ennenkuin se oli tapahtunut...22-23. 3 ainakin Die Welt ja muutama muu julkaisu tiedotti kovasti crashistä.
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/1m52rHTJw ... r_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... m52rHTJwMk
Jos katsoo paikkaa, ei voi olla huomaamatta lavastusta. Ei konetta, ei siipiä, ei istuimia, ei ruumiita, ei yhtikäs mitään lukuunottamatta sinne vartavasten siroteltua jätettä, mikä vaikuttaa kaatopaikalta roudatulta.
Hieman kritiikkiä, pliis.
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/1m52rHTJw ... r_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... m52rHTJwMk
Jos katsoo paikkaa, ei voi olla huomaamatta lavastusta. Ei konetta, ei siipiä, ei istuimia, ei ruumiita, ei yhtikäs mitään lukuunottamatta sinne vartavasten siroteltua jätettä, mikä vaikuttaa kaatopaikalta roudatulta.
Hieman kritiikkiä, pliis.
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
No enpä pidä suinkaan epätodennäköisenä että ois Suomessakin tällainen tapaus saanut jatkaa töitä ihan normisti.
Joillain, itse asiassa hyvin monilla ihmisillä tuntuu olevan se käsitys, että jos henkilö on/on ollut hoidossa psyk.puolella on hän automaattisesti jotenkin epänormaali, (mieli)sairas, outo, sekopää tai potentiaalinen murhaaja. Tämä käsitys on väärä. Mielenterveyspalveluita käyttää hyvin moni ihminen, ja suurin osa palveluiden käyttäjistä ja esim. mt-osastoilla olevista on ihan normaalia, työssäkäyvää porukkaa.
Mielisairaalat eivät ole niitä elokuvamaisia paikkoja, joissa ihmiset tuijottavat tyhjyyteen itsekseen puhuen tai riehuvat kuin viimeistä päivää. Näitäkin toki on, mutta näin yleisest mt-potilaat eivät juuri normi tallaajista erotu. Puheenaiheetkin ovat samat, puhutaan töistä, päivän uutisista, perheestä jne. Tällä yritän sanoa, että kuka vain, normaalikin ihminen, voi saada jotain psyykkisiä oireita ja sen takia käyttää psyk.palveluja. Ihan niinkin viattomasta asiasta kuin univaikeudet joutuu usein jonkin psyk.klinikan kirjoille. Masennus ja burn-outti ovat todella yleisiä ja nimenomaan "normaalien" ihmisten sairauksia joihin on tarjottavissa tehokasta hoitoa ja eivät läheskään aina invalidisoi henkilöä loppuiäkseen. Eli masennuksesta tai burn-outista hoidossa ollut henkilö EI ole sen suurempi vaara yhteiskunnalle kuin kukaan tavallinen tallaaja, eikä jokainen psyk.polin kirjoilla oleva ole potentiaalinen murhaaja.
Henkilöä, joka muutaman kerran vuodessa on ollut sairaslomalla vaikkapa keuhkoputkentulehduksen takia ei pidetä loppuikänsä kelpaamattomana työhön hengityssairauden takia. Samoin psyykkisten oireiden takia joskus olleen henkilön ei katsota olevan työhönsä epäsopiva, jos sairaus on todistettavasti hoidettu/saatu hallintaan. Masennuksesta hoidossa olleilla ihmisillä on oikeus päästä takaisin työelämään (ja onneksi pääsevätkin) siinä missä esim. keuhkoputkentulehduksen tai migreenin takia sairaslomailleilla.
Eli eivät Lubitzin hoitavat lääkärit tai työnantajat ajatelleet, kun saivat miehen masennuksesta tietää, että jaaha, tämä tässä on potentiaalinen murhaaja joka rusauttaa henkilökoneen päin vuoria, annetaanpas potkut. Jäbään suhtauduttiin kuin kehen tahansa muhuun sairaslomalta palanneeseen henkilöön. Ei kukaan tietenkään osannut arvata mitään tällaista.
Kun kyse oli "vain" masennuksesta ja burn-outista niin ja ammattilaisetkin olivat arvioineet henkilön työhön sopivaksi niin ei siinä työnantaja- tai mikään muukaan puoli mitään väärää mun mielestä tehnyt. Ja samalla tavalla olisi menetelty Suomessakin.
Ymmärtäisin ihmettelyn asian tiimoilta jos tyypillä olisi todettu vaikkapa vakava skitsofrenia tai jos hän olisi puhunut sekavia ja kertonut suunittelevansa joukkotuhoa ja olisi silti päästetty koneen puikkoihin. Näin ei tehty. A. oli hoidossa ainoastaan masennusoireiden takia, jotka olivat ilmeisesti vieläpä aika lieviä. Pelkästään sen perusteella, että ihmistä välillä masentaa, ei häneltä mitään valtuuksia voi eikä pidä ottaa pois... (ja olihan A. käynyt käsittääkseni vielä hoitojakson jälkeenkin jotkut soveltuvuustestit ja läpäissyt ne. Näin ollen ei valvonnassa ole sinällään vikaa ollut.)
Joillain, itse asiassa hyvin monilla ihmisillä tuntuu olevan se käsitys, että jos henkilö on/on ollut hoidossa psyk.puolella on hän automaattisesti jotenkin epänormaali, (mieli)sairas, outo, sekopää tai potentiaalinen murhaaja. Tämä käsitys on väärä. Mielenterveyspalveluita käyttää hyvin moni ihminen, ja suurin osa palveluiden käyttäjistä ja esim. mt-osastoilla olevista on ihan normaalia, työssäkäyvää porukkaa.
Mielisairaalat eivät ole niitä elokuvamaisia paikkoja, joissa ihmiset tuijottavat tyhjyyteen itsekseen puhuen tai riehuvat kuin viimeistä päivää. Näitäkin toki on, mutta näin yleisest mt-potilaat eivät juuri normi tallaajista erotu. Puheenaiheetkin ovat samat, puhutaan töistä, päivän uutisista, perheestä jne. Tällä yritän sanoa, että kuka vain, normaalikin ihminen, voi saada jotain psyykkisiä oireita ja sen takia käyttää psyk.palveluja. Ihan niinkin viattomasta asiasta kuin univaikeudet joutuu usein jonkin psyk.klinikan kirjoille. Masennus ja burn-outti ovat todella yleisiä ja nimenomaan "normaalien" ihmisten sairauksia joihin on tarjottavissa tehokasta hoitoa ja eivät läheskään aina invalidisoi henkilöä loppuiäkseen. Eli masennuksesta tai burn-outista hoidossa ollut henkilö EI ole sen suurempi vaara yhteiskunnalle kuin kukaan tavallinen tallaaja, eikä jokainen psyk.polin kirjoilla oleva ole potentiaalinen murhaaja.
Henkilöä, joka muutaman kerran vuodessa on ollut sairaslomalla vaikkapa keuhkoputkentulehduksen takia ei pidetä loppuikänsä kelpaamattomana työhön hengityssairauden takia. Samoin psyykkisten oireiden takia joskus olleen henkilön ei katsota olevan työhönsä epäsopiva, jos sairaus on todistettavasti hoidettu/saatu hallintaan. Masennuksesta hoidossa olleilla ihmisillä on oikeus päästä takaisin työelämään (ja onneksi pääsevätkin) siinä missä esim. keuhkoputkentulehduksen tai migreenin takia sairaslomailleilla.
Eli eivät Lubitzin hoitavat lääkärit tai työnantajat ajatelleet, kun saivat miehen masennuksesta tietää, että jaaha, tämä tässä on potentiaalinen murhaaja joka rusauttaa henkilökoneen päin vuoria, annetaanpas potkut. Jäbään suhtauduttiin kuin kehen tahansa muhuun sairaslomalta palanneeseen henkilöön. Ei kukaan tietenkään osannut arvata mitään tällaista.
Kun kyse oli "vain" masennuksesta ja burn-outista niin ja ammattilaisetkin olivat arvioineet henkilön työhön sopivaksi niin ei siinä työnantaja- tai mikään muukaan puoli mitään väärää mun mielestä tehnyt. Ja samalla tavalla olisi menetelty Suomessakin.
Ymmärtäisin ihmettelyn asian tiimoilta jos tyypillä olisi todettu vaikkapa vakava skitsofrenia tai jos hän olisi puhunut sekavia ja kertonut suunittelevansa joukkotuhoa ja olisi silti päästetty koneen puikkoihin. Näin ei tehty. A. oli hoidossa ainoastaan masennusoireiden takia, jotka olivat ilmeisesti vieläpä aika lieviä. Pelkästään sen perusteella, että ihmistä välillä masentaa, ei häneltä mitään valtuuksia voi eikä pidä ottaa pois... (ja olihan A. käynyt käsittääkseni vielä hoitojakson jälkeenkin jotkut soveltuvuustestit ja läpäissyt ne. Näin ollen ei valvonnassa ole sinällään vikaa ollut.)
-
- Theo Kojak
- Viestit: 1166
- Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 4:32 pm
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
Palle kirjoitti:Mielenkiintoista, että tapauksesta uutisoitiin jo ennenkuin se oli tapahtunut...22-23. 3 ainakin Die Welt ja muutama muu julkaisu tiedotti kovasti crashistä.
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/1m52rHTJw ... r_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... m52rHTJwMk
Jos katsoo paikkaa, ei voi olla huomaamatta lavastusta. Ei konetta, ei siipiä, ei istuimia, ei ruumiita, ei yhtikäs mitään lukuunottamatta sinne vartavasten siroteltua jätettä, mikä vaikuttaa kaatopaikalta roudatulta.
Hieman kritiikkiä, pliis.
Mutta salaliittoteoriahan tästä vielä puuttuikin... huoh! Kaikkihan meni pirstaleiksi rajun törmäyksen voimasta, niin mikä tässä olisi ollut pointtina, että olisikin ollut lavastus? Miksi ja miten se olisi toteutettu?
- Tuomion Pasuuna
- Jessica Fletcher
- Viestit: 3484
- Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
Jos tuo on lavastus niin mihin se kone joutui?
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
Matkustajalentokone on kyllä aika vaikea piilottaa ;D
Mä väittäisin, että noi videolla näytetyt erikoisuudet johtuvat jostain tavasta miten Google lukee noi uutisten päiväpäivämäärät sivuilta. Toi on joku fiba Googlen cache-tiedoissa, jonka takia se heittää hakutuloksiin noi päivämäärät väärin.
Mä väittäisin, että noi videolla näytetyt erikoisuudet johtuvat jostain tavasta miten Google lukee noi uutisten päiväpäivämäärät sivuilta. Toi on joku fiba Googlen cache-tiedoissa, jonka takia se heittää hakutuloksiin noi päivämäärät väärin.
"Omainen" matkusti kahdesti ilmaiseksi Ranskaan!
http://www.focus.de/panorama/welt/germa ... 98071.html
http://www.halternerzeitung.de/staedte/ ... 00,2676016
Huijariomainen matkusti kahdesti ilmaiseksi Ranskaan ja sai/otti psykologiset kriisipalvelutkin kaupan päälle.. Lufthansan kustannuksella.
http://www.halternerzeitung.de/staedte/ ... 00,2676016
Huijariomainen matkusti kahdesti ilmaiseksi Ranskaan ja sai/otti psykologiset kriisipalvelutkin kaupan päälle.. Lufthansan kustannuksella.
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
Hyvä kysymys. Ja mitä tapahtui/ tapahtuu niille matkustajille, jotka eivät olleet juonessa mukana?Tuomion Pasuuna kirjoitti:Jos tuo on lavastus niin mihin se kone joutui?
Muistatteko, kun viime kesänä Naton harjoitusten yhteydessä katosi kymmenittäin eurooppalaisia lentokoneita tutkalta? Kone on helppo häivyttää tutkista ja tässä tapauksessa, kun katsoo "putoamispaikkaa", se on aivan Italian rajalla. Usalla on paljon tukikohtia pohjois-Italiassa ja saattaapi olla, että joillain ranskalaisillakin sotilastyypeillä sekä hallituksella on sormensa pelissä. Jos joku ei tiedä, Gharlie Hebdokin oli lavastus. Näyttää siltä, että samaa jatkumoa tämäkin. Nyt vain ei ole ainakaan vielä syytetty musuja tapauksesta.
Kone voi olla missä tahansa sotilastukikohdassa. Malesian 370-lento lennettiin Diego Garcialle, US-Israelin tukikohtaan.
Päivää ennen kohtalokasta lentoa GW:n koneeseen asennettiin uusi tietokonesysteemi. Veikkaan, että kyseessä oli uninterrumped autopilot, mikä mahdollistaa kaappauksen elektronisesti. Kaikissa boeingeissa on tämä, mutta Lufthansa poisti "kaappausohjelmat" uusista boeingeistaan jo ennen vuotta 2000. Niitä on kuitenkin yleisesti Airbusseissakin. Media on ollut aivan hiljaa näistä turvallisuusohjelmiksi naamioiduista kaappausohjelmista.
-
- Theo Kojak
- Viestit: 1166
- Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 4:32 pm
Re: "Omainen" matkusti kahdesti ilmaiseksi Ranskaan!
Näitä ilmaantuu aina haaskalle. Samoin kuin salaliittoteorioitakin... Joku voi vielä yrittää lavastaa kadonneen tai tapetun omaisensa hävinneeksi näissä uutisissa olleisiin onnettomuuksiin. Oliko aikanaan Rovaniemellä, kun nainen murhasi sri lankalaisen miehensä ja hautasi kukkapenkkiin, ja väitti sitten tämän lähteneen kotipuoleen sisällissotaan, jossa on kaatunut. Jonkun aikaa tarina jopa uskottiin.Siddharta kirjoitti:http://www.focus.de/panorama/welt/germa ... 98071.html
http://www.halternerzeitung.de/staedte/ ... 00,2676016
Huijariomainen matkusti kahdesti ilmaiseksi Ranskaan ja sai/otti psykologiset kriisipalvelutkin kaupan päälle.. Lufthansan kustannuksella.
-
- Remington Steele
- Viestit: 242
- Liittynyt: Su Syys 28, 2014 10:15 am
- Paikkakunta: 7878km Columbine High Schoolista
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
Mä en sano ikinä "en usko" ennen kuin oon täysin varma asiasta, siksi en nytkään tyrmää teoriaasi.Palle kirjoitti:Hyvä kysymys. Ja mitä tapahtui/ tapahtuu niille matkustajille, jotka eivät olleet juonessa mukana?Tuomion Pasuuna kirjoitti:Jos tuo on lavastus niin mihin se kone joutui?
Muistatteko, kun viime kesänä Naton harjoitusten yhteydessä katosi kymmenittäin eurooppalaisia lentokoneita tutkalta? Kone on helppo häivyttää tutkista ja tässä tapauksessa, kun katsoo "putoamispaikkaa", se on aivan Italian rajalla. Usalla on paljon tukikohtia pohjois-Italiassa ja saattaapi olla, että joillain ranskalaisillakin sotilastyypeillä sekä hallituksella on sormensa pelissä. Jos joku ei tiedä, Gharlie Hebdokin oli lavastus. Näyttää siltä, että samaa jatkumoa tämäkin. Nyt vain ei ole ainakaan vielä syytetty musuja tapauksesta.
Kone voi olla missä tahansa sotilastukikohdassa. Malesian 370-lento lennettiin Diego Garcialle, US-Israelin tukikohtaan.
Päivää ennen kohtalokasta lentoa GW:n koneeseen asennettiin uusi tietokonesysteemi. Veikkaan, että kyseessä oli uninterrumped autopilot, mikä mahdollistaa kaappauksen elektronisesti. Kaikissa boeingeissa on tämä, mutta Lufthansa poisti "kaappausohjelmat" uusista boeingeistaan jo ennen vuotta 2000. Niitä on kuitenkin yleisesti Airbusseissakin. Media on ollut aivan hiljaa näistä turvallisuusohjelmiksi naamioiduista kaappausohjelmista.
Joten jos näin on, missä Andreas sekä uhrit ovat? Ovatko elossa? Jos ovat niin mitä heille tulee tapahtumaan?
“Fine, I’ll start shooting anyway!”
-Eric Harris 20.4.1999
Pätemistä Minfossa vuodesta 2011
-Eric Harris 20.4.1999
Pätemistä Minfossa vuodesta 2011
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
Jotkut uskovat koneen hajonneen Naton laseriskussa (hellads), mutta mielestäni todennäköisempää on, etta kone yksinkertaisesti kaapattiin johonkin sotilastukikohtaan.Rebdomine kirjoitti:Mä en sano ikinä "en usko" ennen kuin oon täysin varma asiasta, siksi en nytkään tyrmää teoriaasi.Palle kirjoitti:Hyvä kysymys. Ja mitä tapahtui/ tapahtuu niille matkustajille, jotka eivät olleet juonessa mukana?Tuomion Pasuuna kirjoitti:Jos tuo on lavastus niin mihin se kone joutui?
Muistatteko, kun viime kesänä Naton harjoitusten yhteydessä katosi kymmenittäin eurooppalaisia lentokoneita tutkalta? Kone on helppo häivyttää tutkista ja tässä tapauksessa, kun katsoo "putoamispaikkaa", se on aivan Italian rajalla. Usalla on paljon tukikohtia pohjois-Italiassa ja saattaapi olla, että joillain ranskalaisillakin sotilastyypeillä sekä hallituksella on sormensa pelissä. Jos joku ei tiedä, Gharlie Hebdokin oli lavastus. Näyttää siltä, että samaa jatkumoa tämäkin. Nyt vain ei ole ainakaan vielä syytetty musuja tapauksesta.
Kone voi olla missä tahansa sotilastukikohdassa. Malesian 370-lento lennettiin Diego Garcialle, US-Israelin tukikohtaan.
Päivää ennen kohtalokasta lentoa GW:n koneeseen asennettiin uusi tietokonesysteemi. Veikkaan, että kyseessä oli uninterrumped autopilot, mikä mahdollistaa kaappauksen elektronisesti. Kaikissa boeingeissa on tämä, mutta Lufthansa poisti "kaappausohjelmat" uusista boeingeistaan jo ennen vuotta 2000. Niitä on kuitenkin yleisesti Airbusseissakin. Media on ollut aivan hiljaa näistä turvallisuusohjelmiksi naamioiduista kaappausohjelmista.
Joten jos näin on, missä Andreas sekä uhrit ovat? Ovatko elossa? Jos ovat niin mitä heille tulee tapahtumaan?
Ihmiset, jotkat eivät vaivaudu käyttämään (olemattomia) aivojaan ja muodostavat käsityksensä (juutalaisomisteisen) valtamedian propagandan mukaan, eivät myoskään ole tietoisia useiden maiden hallitusten jäsenien taustoista ja suuntautuneisuudesta. Hollande on esim. Espanjasta rituaalimurhien vuoksi karkoitettujen juutalaisten jälkeläinen. Cazeneuve on todelliselta nimeltään Kazanov, venäjänjuutalainen. Valls on samoja. Sarcozyn oikea nimi on Aaron Mallah (Espanjasta karkoitettujen jälkeläinen myos ja mossadi) ja Ranskan tiedustelun mukaan yksi Atochan pommi-iskun määrääjistä.
Charlie Hebdo näyteltiin 7. tammikuuta, eräs saatananpalvojien riittijuhlapäivä. Konemysteeri tapahtui 24. 3, samoin saatananpalvojien riittipäivänä. Googlaa satanic calendar. Koneessa oli lähes 20 teiniä ja lapset seka teinithän ovat saatananpalvojille ensiluokkaista "uhritavaraa".
Eräs italialainen kirurgi on haastattelujen mukaan tehnyt kokeita, joissa ihmisen pää liitetään toisen ruumiiseen. Vain Usa ja pari muuta maata ovat antaneet luvan kyseisille operaatioille. Kuin sattumalta, kone katosi tutkasta juuri Italian rajalla alueella, jossa on paljon US-tukikohtia ja milikenttiä.
Mitä tapahtuikaan niille sadoille Diego Garciaan lennetyille matkustajille..?!
Useimmat eivät tajua, etta hullut ovat vallassa ja peittävät karmaisevat rikoksensa "onnettomuuksina", false flageina ja "itsemurhina". Ihmisten tyhmyys ja asioihin paneutumattomuus mahdollistavat nämä jatkuvat ja törkeät rikokset ihmiskuntaa vastaan.
Kuin sattumalta, maaliskuussa Bilbaosta Muncheniin matkalla ollut kone alkoi menettää hallitsemattomasti korkeutta. Pilotti sai koneen hallintaansa vain kytkettyään (kaappari)tietokonesysteemin pois päältä. Kaikilla piloteilla ei ole tietoa tästä, eivätkä he osaa äkkitilanteessa eliminoida juuri tätä kaappariautopilottiasennusta.
http://nodisinfo.com/smoke-bombs-used-t ... rash-hoax/
Re: Airbus-kone pudonnut Ranskassa – 148 ihmistä kyydissä
Tässä on mielenkiintoinen postaus nodisinfo-sivulle. Vaikka tekstissä puhutaan crashistä, käy sama kaappaukseenkin:
This is what i was told by a friend who is kinda in the know regarding intel. Not too sure whether to believe it all, but i do have a considerable flight simulation background and can verify much of what i was told as being plausible.
Israeli Mossad got the directive to crash the plane via its FTS or flight termination system, to punish Germany.
FTS can hijack any aircraft with SAT COM ability and with a chip module plugged into it’s SATCOM computer during routine maintenance.
The FTS module can completely takeover all autopilot systems including communications.
This is what they did from a desktop in Israel.
The FTS module was installed into the plane during it’s last maintenance by MOSSAD specialists in the month prior to the event.
This plane and co pilot were targeted because he was an easy setup and they had no worries because the MSM would read recite whatever they are told to. German authorities know what happened, but are covering it up under the veil of blackmail by Israel threatening to crash more planes with ease.
In the Remote Control Operations Center RCOC in Tel Aviv the target aircraft is selected by its transponder ID and because it is only instrument based they make SAT connection to the target and know they have solid contact by receiving dynamic flight data at the RCOC .
They made one mistake though the MOSSAD started adjusting the altitude setting without locking out the communications. So at first the pilots thought there was a faulty gauge and they reported it to air traffic control. The remote pilot in the RCOC heard that transmission then locked it out.
From this point on no communications could be read. The MOSSAD then had actors in the RCOC make noises to tell whatever story they wanted which would be remotely recorded into the planes CVR(Cockpit Voice Recorder) when needed.
They first adjusted the autopilot ALT setting to 100 and the V/S(vertical speed) to -4700 which is 4700 feet/sec the maximum rate allowed via autopilot. The Pilots were probably very well aware that the autopilot was malfunctioning and the could not interrupt the settings nor did they have any communication ability.
The breathing recorded onto the CVR was done in the RCOC in Tel Aviv along with banging on the door and yelling to open it with screams in background all performed by actor operatives in the RCOC.
8 minutes later the plane struck ground. Prior planting of mental records, notes and storylines were pre planted at the co pilot’s apartment. The CVR tells a story line, but everyone was fooled by not knowing that Israel has FTS technology and are very good at using it. The same FTS technology was used in the Malaysian crashes also.
German authorities know this FTS was used because ambient cockpit noises were absent from the CVR such as overspeed clackers and ‘pull up’ warnings. The memory card from the DATA recorder was removed on the ground by MOSSAD operatives since it shows the SAT COM connection and would reveal which SAT made the connection.
This is what i was told by a friend who is kinda in the know regarding intel. Not too sure whether to believe it all, but i do have a considerable flight simulation background and can verify much of what i was told as being plausible.
Israeli Mossad got the directive to crash the plane via its FTS or flight termination system, to punish Germany.
FTS can hijack any aircraft with SAT COM ability and with a chip module plugged into it’s SATCOM computer during routine maintenance.
The FTS module can completely takeover all autopilot systems including communications.
This is what they did from a desktop in Israel.
The FTS module was installed into the plane during it’s last maintenance by MOSSAD specialists in the month prior to the event.
This plane and co pilot were targeted because he was an easy setup and they had no worries because the MSM would read recite whatever they are told to. German authorities know what happened, but are covering it up under the veil of blackmail by Israel threatening to crash more planes with ease.
In the Remote Control Operations Center RCOC in Tel Aviv the target aircraft is selected by its transponder ID and because it is only instrument based they make SAT connection to the target and know they have solid contact by receiving dynamic flight data at the RCOC .
They made one mistake though the MOSSAD started adjusting the altitude setting without locking out the communications. So at first the pilots thought there was a faulty gauge and they reported it to air traffic control. The remote pilot in the RCOC heard that transmission then locked it out.
From this point on no communications could be read. The MOSSAD then had actors in the RCOC make noises to tell whatever story they wanted which would be remotely recorded into the planes CVR(Cockpit Voice Recorder) when needed.
They first adjusted the autopilot ALT setting to 100 and the V/S(vertical speed) to -4700 which is 4700 feet/sec the maximum rate allowed via autopilot. The Pilots were probably very well aware that the autopilot was malfunctioning and the could not interrupt the settings nor did they have any communication ability.
The breathing recorded onto the CVR was done in the RCOC in Tel Aviv along with banging on the door and yelling to open it with screams in background all performed by actor operatives in the RCOC.
8 minutes later the plane struck ground. Prior planting of mental records, notes and storylines were pre planted at the co pilot’s apartment. The CVR tells a story line, but everyone was fooled by not knowing that Israel has FTS technology and are very good at using it. The same FTS technology was used in the Malaysian crashes also.
German authorities know this FTS was used because ambient cockpit noises were absent from the CVR such as overspeed clackers and ‘pull up’ warnings. The memory card from the DATA recorder was removed on the ground by MOSSAD operatives since it shows the SAT COM connection and would reveal which SAT made the connection.