Venäjä: Koiran tappaneet maksoivat hengellään

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Meikä ei älyä yhtään tota reaktiota ku näytätte olevan valmiita tappamaan jo jos joku teidän lemmikkinne tappaa..

Ehkä en vain ole koiraihmisiä, koira oli 3 vuotta, jouduttiin myymään pois, voi voi, en raivonnut, en itkenyt.

Itse voisin ajatella lyöväni tms. pahoinpidellä tällaista miekkosta, mutta tappaminen ei tulisi kyllä mieleen


Sori jos taas suututin jonkun. Älkää edes huomioiko tätä viestiä :roll:
What you do... Makes you who you are.

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

DonHessu kirjoitti:Meikä ei älyä yhtään tota reaktiota ku näytätte olevan valmiita tappamaan jo jos joku teidän lemmikkinne tappaa..

Ehkä en vain ole koiraihmisiä, koira oli 3 vuotta, jouduttiin myymään pois, voi voi, en raivonnut, en itkenyt.

Itse voisin ajatella lyöväni tms. pahoinpidellä tällaista miekkosta, mutta tappaminen ei tulisi kyllä mieleen


Sori jos taas suututin jonkun. Älkää edes huomioiko tätä viestiä :roll:
Älä vähättele itseäsi. Viestisi on yhtä tärkeä kun muittenkin ja oman mielipiteesi saat ilmaista tietenkin.

En minäkää tappaisi koiran takia enkä varmasti edes ihmisen takia. Tappaminen on aina väärin. Tietysti on poikkeuksia kuten itsesuojelu jne. mutta koiran tappo ei riitä syyksi tappaa ketään.
Olen itse sen kannalla että ihminen pääsee helpolla jos hänet tapetaan kostoksi rikoksesta tai vastaavasta. Vankilakin on pahempi keino saada ihminen kärsimään seurauksista ja "maksamaan takaisin".
Toisaalta tässä oli kyse koirasta niin tuskin viranomaiset olisivat paljoakaan asiaan sanoneet. Valitettavasti.
Oikeestaan tämä on niin monimutkainen asia. Koiran taposta ei saa oikeestaan mitään mutta jos tappaa koiran tappaneen tyypin niin joutuu itse linnaan. Jos jättää tappamatta, koirantappaja pääsee kun koira veräjästä. Mitä tässä osaisi oikein tehdä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

_hansu_ kirjoitti:Miun sympatiat ovat kyllä tappajan puolella. Itse en tiedä mitä tekisin jos joku tappaisi koirani tahallaan.
tappaisi "tahallaan" ruoaksi? ei niitä eläimiä missään vahingossa ruoaksi tapeta. en usko että koiran tappaneet ovat miettineet että "hahaa! kattilassa kiehuu perunat ja pannulla kastike, laitetaanpa vielä kaverin koira pataan!" harva ihminen pystyisi itse tappamaan mitään rottaa isompaa eläintä ja tuskin tulisi ensimmäisenä mieleen tappaa ja syödä kaverin koira. luulen että näillä ihmisillä on ollut oikeasti nälkä, ei ruokaa lähimailla ja tämä on ollut sitten viimeinen ratkaisu.
venäjällä ja baltiassahan pyörii paljon kansantarinoita, joissa neuvostosotilaat on syöny sodan aikana ihmisiä. tuskin ne ovat mitään psykopaattikannibaaleja olleet, vaan nälkäisiä miehiä ankarissa oloissa. hätä ei lue lakia.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

veepee08
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 8:01 pm

Viesti Kirjoittaja veepee08 »

se oli kuitenkin oma lemmikki koira. mie olisin eka lyöny tajuttomaks, vieny läheiseen metsään ja hakannu päät irti ja laittanu puuhun roikkumaan ja tehny juhannuskokon muista ruumiinosista :D

damfino

Viesti Kirjoittaja damfino »

veepee08 kirjoitti:se oli kuitenkin oma lemmikki koira. mie olisin eka lyöny tajuttomaks, vieny läheiseen metsään ja hakannu päät irti ja laittanu puuhun roikkumaan ja tehny juhannuskokon muista ruumiinosista :D
Älä valehtele. Et olisi.

Vastaa Viestiin