El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

On Anoi Kaa kirjoitti:Muslimiterroristeilla on usein tukenaan profetiat, uskonnollisten johtajien käskyt ja lupaus tuonpuoleisesta paratiisista.
And?
Omana mielipiteenä kaikki muslimit ovat mielisairaita, jos tarkkoja ollaan, mutta oletan silti osan heistä toimivan vakaan harkitusti ja tajuavan tekonsa merkityksen.
Edelleen, samaa voisi sanoa näistä äärioikeiston terroristeista.
Miksi yle, cnn tai mikään valtamedia ei muslimiterroristien tapauksissa vyörytä syytä koraanin ja siitä paasaavien vihapuhujien suuntaan, mutta jos joukkosurmaan on mitenkään liitettävissä "äärioikeisto", niin maltilliset maahanmuuttokriitikot (kuten Trump) ovat syypäitä?

I'll wait.
En tiedä, miksi eivät vyörytä. Minä ainakin olen selkeästi ilmaissut, että islamilla on ongelma mm. terrorismin, naisten oikeuksien ja homojen oikeuksien suhteen.

Mutta pointti onkin, hyvä Run Kat Kaa -veljeni, miksi SINÄ vyörytät aina syytä suu vaahdossa muslimien suuntaan, mutta nyt olet pikkuinen selittelevä puudeli, kun rasistit riehuvat? Häpeäisit saatana. Koita kasvattaa selkäranka, jookos.

"Maltillinen maahanmuuttokriitikko" Trump. Kiitos nauruista. :lol: :lol: :lol:
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

paasikivi
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: La Marras 19, 2016 1:05 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja paasikivi »

Mun mielestäni aika hedelmätöntä keskittyä eri haarojen terroristeja (ja vihaajia) erottaviin tekijöihin, kun yhdistävät ovat paljon selitysvoimaisempia. Liberaalin, sekulaarin, markkinavetoisen ja globaalin länsimaailman dominanssi ahdistaa. Valinnanvapaus on liikaa, varsinkaan, kun se ei takaa paikan löytymistä. Pikemminkin itsensä tuntee entistä epäonnistuneemmaksi, jos ei mahdollisuuksista huolimatta löydä paikkaansa maailmassa. Vihollinen on kaikille monesti sijainen, "toiset", on sitten kyse naisista, vähemmistöistä, tms, tai sitten vaihtoehtoisesti "systeemi", usein vasureilla.

Pointtina, että kun katsoo maasta käsin apinoita puussa, niin ei sitä huomaa, että löytävätkö nämä vihansa pyhistä kirjoituksista vai nettiyhteisöistä. Omaa mieleistä oksaa ei ole löytynyt ja se on kostettava maailmalle.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10564
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja damfin »

On Anoi Kaa kirjoitti:
damfin kirjoitti:
My opinions on automation, immigration, and the rest predate Trump and his campaign for president.
Kyllä tuossa nyt melko selkeästi ihan Donald Trumpiin viitataan ja asiaan sotketaan, ei tuon lauseen merkitys muutu sillä että Ohion ampuja saattoi olla vasemmistodemokraatti.
No tuo melko selkeys vähän riippuu... Tuo nimittäin tarkoittaa, että "on muodostanut näkemyksensä ennen Trumpin kampanjaa". Vai meinaatko, että rakasti Donaldia niin paljon, ettei halunnut loata tätä teollaan ja ei siksi sanonut Trumpin toimineen motivaattorina? Hän on useassa paikkaa haukkunut Trumpin ja oletti kuolevansa tekonsa seurauksena - miksi ei suoraan nimennyt Trumpia?

Yksittäistapaus ja mielenterveysongelma, tällehän tämä vaikuttaa. Kaverin julistuksen julkaisualustan 8chanin perustaja on muuten vaatinut nykyistä omistajaa sulkemaan 8chan-palstan, missä on melko roisi meno omaan makuun. Enpä usko tällä olevan vaikutusta ammuskeluihin, eripuraa on ihan liian paljon ja politiikan rodullistaja Obama on tähän ihan yhtä lailla syypää kuin Trump, jos väenväkisin täytyy syyllistä pressasta hakea, kun joku idiootti lahtaa. Outoa, että oman maan poliitikot arvostelevat pressaansa, joka väärästä puolueesta, mutta kun kuuluu "allahu akhbar"-ulinaa ennen lahtausta, niin ei syyllistetä imaamia, ei islamia vaikka syy-yhteys on paljon selvempi.
Tyyppi on siis tällä hetkellä 21 vuotias, ja väittää ideologiansa ja mielipiteensä kehittyneen jo ennen Trumpin vaalikampanjaa, joka oli meneillään vuonna 2016, juu tokihan nuoriso muodostaa poliittisen vakaumuksensa 17 vuotiaina tai ennen sitä (tai sitten ei muodosta)
Joka tapauksessa hänen ideologiansa tuntuu olevan monelta osin samaa kuin trumpin twiitit ja puheet meksikolaisista maahanmuuttajista ja eipä tuota ongelmaa pinnalle ole juurikaan nostettu ennen trumpin möykkäämistä asiasta.

Sitä minä en kyllä ymmärrä että mitenkä nuo muslimit ja äärivasemmisto sitten tähän ketjun aiheeseen liittyvät, niistä on nyt jauhettu ainakin kolme viimeisintä sivua, mitä nyt muutamassa kommentissa välillä huomattu olla tohkeissaan siitä että mitä se trumppi tähän aiheeseen liittyy.... juu ei toki saa nyt trumppia tähän sotkea kun muslimithan tähän meksikolaisten maahanmuuttajien vastustamiseen liittyvät paljon läheisemmin.

Minä olen kyllä jyrkästi vastaan noita suomeen ja eurooppaan änkeäviä muslimeja ja somaleita, saisivat tappaa toisiaan siellä missä ovat syntyneetkin, mutta kun tähän ketjun tapaukseen ne nyt ei vaan mielestäni liity pätkääkään.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

En halunnut keskustelun kääntyvän muslimeihin, mutta se usein kääntyy, koska terrorismista on "jostain syystä" vaikea puhua ilman heitä. On onni, että valkoiseen ylivaltaan uskovien terrorismi on kuitenkin äärimmäisen harvinaista ja uutisvirta hämmentää, kun Ohion vassariampuja jätetään "jostain syystä" huomiotta El Pason ihmisjätteen rinnalla. Sielläkin uhriluku olisi kasvanut ties kuinka suureksi, ilman poliisin oikeaa toimintaa (tekijä niitattiin noin puolessa minuutissa). Nämä teot kulkevat väistämättä käsi kädessä, kun tapahtuivat niin lähekkäin - silti hämmästyttävä ero uutisoinnissa, kun ei sovi uutistuuttien narratiiviin, kuten ei sovi Chicagonkaan viikonloppu, vaikka nuo ovat niitä joihin oltaisiin voitu puuttua.

Tackleberryn massiivinen foorumiraivo on aina hauskaa luettavaa, kun asiat ja suhteellisuudentaju iloisesti unohtuvat, jos asiaan liittyy "äärioikeisto" millään lailla. Silloin ei ole väliä mitä kirjoitat, niin hän kyllä haukkuu hymiöiden kera. Yritän vastata nopeasti.
Tackleberry kirjoitti:
On Anoi Kaa kirjoitti:Muslimiterroristeilla on usein tukenaan profetiat, uskonnollisten johtajien käskyt ja lupaus tuonpuoleisesta paratiisista.
And?
Itse kysyit edellä eroa näiden välillä, ellen väärin muista. Lisäisin tuohon vielä sen, että muslimiterrorismi on usein jonkun valtion sponsoroimaa ja tietyllä tapaa suojeltua, koska kyseessä on "uskonto"
Tackleberry kirjoitti:
Omana mielipiteenä kaikki muslimit ovat mielisairaita, jos tarkkoja ollaan, mutta oletan silti osan heistä toimivan vakaan harkitusti ja tajuavan tekonsa merkityksen.
Edelleen, samaa voisi sanoa näistä äärioikeiston terroristeista.
Olen osittain samaa mieltä, mutta he eivät toimi mielikuvitusolentojen käskystä satukirjan tuomaan paratiisiin luottaen, päinvastoin, jos jotain uskontoa edes tunnustavat niin kristinuskoa, missä täysin viattomien tappaminen ei tietojeni mukaan ole sallittua.
Tackleberry kirjoitti:
Miksi yle, cnn tai mikään valtamedia ei muslimiterroristien tapauksissa vyörytä syytä koraanin ja siitä paasaavien vihapuhujien suuntaan, mutta jos joukkosurmaan on mitenkään liitettävissä "äärioikeisto", niin maltilliset maahanmuuttokriitikot (kuten Trump) ovat syypäitä?

I'll wait.
En tiedä, miksi eivät vyörytä. Minä ainakin olen selkeästi ilmaissut, että islamilla on ongelma mm. terrorismin, naisten oikeuksien ja homojen oikeuksien suhteen.
Ei tahdo selvitä vaan kirjoituksistasi tai valinnoistasi ketä puolustat.
Tackleberry kirjoitti:Mutta pointti onkin, hyvä Run Kat Kaa -veljeni, miksi SINÄ vyörytät aina syytä suu vaahdossa muslimien suuntaan, mutta nyt olet pikkuinen selittelevä puudeli, kun rasistit riehuvat? Häpeäisit saatana. Koita kasvattaa selkäranka, jookos.

"Maltillinen maahanmuuttokriitikko" Trump. Kiitos nauruista. :lol: :lol: :lol:
Sattuu vaan olemaan ikävä fakta se, että muslimiterrorismi on globaali syöpä, jonka vastustamiseen haluan käyttää paljon enemmän paukkuja mm. kertomalla millainen susi rauhanuskon vaatteissa islamilainen valloitususkonto on. Äärioikeiston tai sieltä vaikutteita saaneet teot ovat onneksi todella harvinaisia, jos on edes jonkinlainen suhteellisuudentaju - toisin kuin sinulla, joka huutaa sutta myös silloin, kun joku kantaa jotain vastarintalippua jossain. Tässä ketjussa saat öyhöttää puolestani "äärioikeistosta" minkä näppis antaa myöten, mutta kannattaa silti pyrkiä ymmärtämään myös muita vaikuttimia.

Jos lukisit tekstejä puudeleiksi, ryssiksi ja rasistireppanoiksi syytelyn sijaan sinulle voisi selvitä, että ainakaan minä en hyväksy minkäänlaista terrorismia tai El Pason tapaista järjetöntä lahtaamista, joten minä en koe minkäänlaista tarvetta hävetä. Voisitkin osoittaa missä olen näin tehnyt, kävisikö näin? Sen sijaan minua kyllä hävettäisi, jos vähättelisin islaminuskoisten suhtautumista muihin vain "ongelmaksi". Sanoin "maltillinen maahanmuuttokriitikko, koska Trump ei ole maahanmuuttoa vastaan, vaan LAITONTA MAAHANMUUTTOA kohtaan. Arvasinkin käveleväsi tähän ansaan ja tuohtuvasi, kun rasistinatsitrump-kiiman olet päälle saanut, seuraavaksi voisitkin syytellä teosta ympäristöfanaatikkoja, vaikka sitä aivopestyä lasta, joka järjestää lakkoja.
damfin kirjoitti:Sitä minä en kyllä ymmärrä että mitenkä nuo muslimit ja äärivasemmisto sitten tähän ketjun aiheeseen liittyvät, ...

juu ei toki saa nyt trumppia tähän sotkea kun muslimithan tähän meksikolaisten maahanmuuttajien vastustamiseen liittyvät paljon läheisemmin.
Harvoinpa se näkemys tai poliittinen vakaumus on kovin kehittynyt tällaiseen tekoon ryhtyneellä 21-vuotiaallakaan, mutta ehkäpä tämä ajatellut tosissaan, että Trumppi armahtaa, vaikka tosin oletti kuolevansa kuten nämä yleensä päättyy.

Itse toin ainakin esiin muslimit siksi, että muslimiterroristien kohdalla syy-yhteys on huomattavasti selkeämpi, mutta yksittäisessä uusnatsismista vaikuttimiaan imeneessä terrorismitapauksessa/viharikoksessa uutisointi keskittyy syyttelemään lähes pelkästään Trumpia sinun lailla, vaikka tekijä itse ilmeisesti kirjoitti mm. näin:
"My ideology has not changed for several years ... My opinions on automation, immigration, and the rest predate Trump and his campaign for president. I [sic] putting this here because some people will blame the President or certain presidential candidates for the attack. This is not the case. I know that the media will probably call me a white supremacist anyway and blame Trump's rhetoric"

Lisäksi, enpä lue ympäristöfanaatikkoja syytettävän, vaikka:
"Our lifestyle is destroying the environment of our country. The decimation of the environment is creating a massive burden for future generations. Corporations are heading the destruction of our environment by shamelessly overharvesting resources. This has been a problem for decades. . . . Urban sprawl creates inefficient cities which unnecessarily destroys millions of acres of land. . . . Corporations that also like immigration because more people means a bigger market for their products. . . . So the next logical step is to decrease the number of people in America using resources. If we can get rid of enough people, then our way of life can become more sustainable.”

ja
"Recently, the senate under a REPUBLICAN administration has greatly increased the number of foreign workers that will take American jobs. Remember that both Democrats and Republicans support immigration and work visas.”
Monesta kohtaa voisi rationaalisesti päätellä ampujan olleen jopa Trumpin vastustaja, mutta mitäpä noista ympäristöaktivistin horinoista. Mutta nämähän jo tiesitkin?

Minä en syytä tästä Trumpia, kuten en syytä Elizabeth Warrenia Ohion lahtauksesta, Obamaa poliisimurhista (kutsui usalaisia poliiseja rasisteiksi kiihottaen kansanryhmäänsä poliiseja vastaan) tai Bernie Sandersia republikaanikongressiedustajan ampumisesta. Ei järkeviä ihmisiä, jotka puhuvat ehkä roisisti tai joskus jopa väärin voi syyttää järjettömistä lahtaamisista, jos eivät kuitenkaan yllytä väkivaltaan.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Fire kirjoitti:
holmesin haamu kirjoitti:Ampuja kuvaili itsensä näillä termeillä:
- Pelkäsi tulevaisuutta ja automaation yleistyminen veisi ammatit.
Eli ampuja oli valkoisen ylivallan kannattaja.
Tosiaan tuossa lainatussa viestissä oli väärää tietoa ja olen ilmoittanut sen poistettavaksi.

Väkivallantarkastaja
Roger Murtaugh
Viestit: 899
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2018 12:28 pm

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja Väkivallantarkastaja »

Tackleberry kirjoitti:Höpöhöpö. Todella kaukaa haettua tämä sun järkeilys. Minäkin voisin väittää, että Jehovan todistajan kieltäytyessä tarvitsemastaan verensiirrosta hänen uskonnollisella ideologialla ei ole siinä osaa tai arpaa. Hän on vain ihmisvihaaja, joka haluaa kuolla, ja siksi kieltäytyy verensiirrosta. :roll:
Reductio ad absurdum. Verensiirrosta kieltäytymisestä on melkoisen monta mailia siihen, että vetäisee amok-juoksun rynnäkkökivääri kädessä pitkin Daytonin tai El Pason katuja.

Tackleberry kirjoitti:Uskomuksilla ja ideologioilla on väliä. Ne motivoivat ihmistä. Ne motivoivat muslimiterroristeja ja ne motivoivat tällaisia valkoisia rasistiterroristeja.
Toki on, mutta nämä itsari-iskuteinit eivät kyllä ole mitään kiihkeitä ideologeja. Esimerkiksi ISIS:n epäonnistuneiden itsemurhaiskujen tekijöiden kuulusteluista on käynyt ilmi, että nimenomaan itsemurha-iskijöillä on suhteessa muihin kiinni saatuihin terroristeihin verrattuna poikkeuksellisen huonot tiedot uskonnosta ja joskus jopa täysin ISIS:in virallisen linjan vastaisia käsityksiä ideologiansa sisällöstä. Vertailevaa tutkimusta natsi-piireistä en ole nähnyt, mutta en usko, että profiili näiltä osin poikkeaa.

Kyllä ne oikeasti ideologisen herätyksen saaneet kovan linjan "puoluemiehet" ovat yleensä niitä, jotka pyrkivät nimenomaan elämään ideologiansa toteuttamiseksi ja rekrytoimaan tyhmiä, epätoivoisia ja häiriintyneitä sieluja kuolemaan puolestaan.

Tackleberry kirjoitti:Tämän palstan enemmistö on tunnetusti öyhöttäjiä, joten näitä kahta ilmiötä kohdellaan täällä epäjohdonmukaisesti. Muslimeista ja islamin vaikutuksesta jaksetaan jankuttaa joka ketjussa, mutta valkoisen terroristin iskiessä ruvetaan selittelemään ja keksimään vaikka mitä satuja. Kyseessä on saman kolikon kaksi eri puolta.
Olen samaa mieltä. Natsit ja ISIS ovat saman kolikon kaksi eri puolta. Metodit, lempiväri ja naisvihakin tuntuu olevan molemmille kovin yhteistä ja rakasta.
Marttyyrikohtaloni on verrattain mitätön. En viitsi uhriutua.

JammuSetä

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Tackleberry kirjoitti:
JammuSetä kirjoitti:Oleetko oikeasti noin typerä?
Jammulla meni jauhot suuhun. Ei yllätä.

Sanotaan nyt näin tuomaskuomaseni että mulla ei riitä kellossa tunnit sen asian selvittämiseen niin että sinä et alkaisi asiasta lainailemaan yksittäisiä lauseita vaatien selvyyttä epäolennaisuuksiin.

Toisekseen jos ihminen ei itse huomaa eroa 99% muslimien tekemien terrorin ja 1% valkoisten mielenterveysongelmasten tekemien erossa niin olkoon. Lähden ennemmin ulos selittämään kvanttiteoriaa talitiaiselle.

Ja kolmanneksi, joidenkin pitää käydä töissä ja paskallakäyntitauko ei riitä siihen että kuivainnollisesti louhin rautaa, jalostan sen ja valmistan siitä rautalankaa. Sitten siitä alan väännellä tikku-ukko pantomiimia tolloille.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Tackleberry kirjoitti:
On Anoi Kaa kirjoitti:Muslimiterroristeilla on usein tukenaan profetiat, uskonnollisten johtajien käskyt ja lupaus tuonpuoleisesta paratiisista.
And?
Itse kysyit edellä eroa näiden välillä, ellen väärin muista. Lisäisin tuohon vielä sen, että muslimiterrorismi on usein jonkun valtion sponsoroimaa ja tietyllä tapaa suojeltua, koska kyseessä on "uskonto"
Nuo ovat tosiaan eroja, mutta selitä vielä millä tavalla ne ovat relevantteja eroja, niin päästään eteenpäin.
On Anoi Kaa kirjoitti:
Tackleberry kirjoitti:
Omana mielipiteenä kaikki muslimit ovat mielisairaita, jos tarkkoja ollaan, mutta oletan silti osan heistä toimivan vakaan harkitusti ja tajuavan tekonsa merkityksen.
Edelleen, samaa voisi sanoa näistä äärioikeiston terroristeista.
Olen osittain samaa mieltä, mutta he eivät toimi mielikuvitusolentojen käskystä satukirjan tuomaan paratiisiin luottaen, päinvastoin, jos jotain uskontoa edes tunnustavat niin kristinuskoa, missä täysin viattomien tappaminen ei tietojeni mukaan ole sallittua.
Hah. Kristitytkin ovat kautta historian keksineet oikeutuksia väkivallalle uskonnostaan. Eikös tuo koko uskonto muuten perustu sille, että kukaan meistä - edes vastasyntynyt lapsi - ei ole "täysin viaton". Synnymme viallisina ja meidän on pyydettävä anteeksi ja anottava armoa tai hukka meidät perii. :roll:

Ja mitä väliä sillä on, onko vaarallisen ideologian taustalla mielikuvitusolento vai Hitler? Ei mitään. Edelleen odotan jotain relevanttia eroa näiden kahden ilmiön välillä.
On Anoi Kaa kirjoitti:
Tackleberry kirjoitti:
Miksi yle, cnn tai mikään valtamedia ei muslimiterroristien tapauksissa vyörytä syytä koraanin ja siitä paasaavien vihapuhujien suuntaan, mutta jos joukkosurmaan on mitenkään liitettävissä "äärioikeisto", niin maltilliset maahanmuuttokriitikot (kuten Trump) ovat syypäitä?

I'll wait.
En tiedä, miksi eivät vyörytä. Minä ainakin olen selkeästi ilmaissut, että islamilla on ongelma mm. terrorismin, naisten oikeuksien ja homojen oikeuksien suhteen.
Ei tahdo selvitä vaan kirjoituksistasi tai valinnoistasi ketä puolustat.
Puolustan ihmisoikeuksia toisin kuin sinä. En kuitenkaan leimaa kaikkia kyseisen uskonnon harjoittajia, koska en ole idiootti, ja sekös sua harmittaa. Naisten ja homojen oikeudet eivät sua kiinnosta, ainoastaan tämän yhden porukan solvaaminen.
On Anoi Kaa kirjoitti: Äärioikeiston tai sieltä vaikutteita saaneet teot ovat onneksi todella harvinaisia, jos on edes jonkinlainen suhteellisuudentaju
On Anoi Kaa kirjoitti:En halunnut keskustelun kääntyvän muslimeihin, mutta se usein kääntyy, koska terrorismista on "jostain syystä" vaikea puhua ilman heitä. On onni, että valkoiseen ylivaltaan uskovien terrorismi on kuitenkin äärimmäisen harvinaista
Seli seli. Yritätkö itseäsi vakuuttaa tuolla toistelulla? Facts don't care about your feelings.
Kuva
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

JammuSetä

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Äärioikeiston terrori ja islamistiterrorin määrissä on aika raju ero.

Ja lopeta nyt ajoissa tuo lähes tuhat vuotta vanha ”kristittyjen väkivalta”. Ristiretket meni jo.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

JammuSetä kirjoitti:Toisekseen jos ihminen ei itse huomaa eroa 99% muslimien tekemien terrorin ja 1% valkoisten mielenterveysongelmasten tekemien erossa niin olkoon. Lähden ennemmin ulos selittämään kvanttiteoriaa talitiaiselle.
Onko jotain näyttöä sille, että tämä ampuja oli mielenterveysongelmainen? Ei ole, ainoastaan kova halu uskoa, että näin oli. :cry:
JammuSetä kirjoitti:Äärioikeiston terrori ja islamistiterrorin määrissä on aika raju ero.
Aivan. Näyttäisi Jenkeissä olevan prosenttiosuudet ekstremistien murhissa 74 vs. 24. Aika raju ero, niin kuin totesit.
JammuSetä kirjoitti:Ja lopeta nyt ajoissa tuo lähes tuhat vuotta vanha ”kristittyjen väkivalta”. Ristiretket meni jo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-abor ... ce#Murders

Mitään ei olla ristiretkien jälkeen tehty... :lol:
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

JammuSetä

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Jenkkien tilastot ja globaalit erikseen tuumaskuonanen.

Miksi kaikki muslimiterroristit on aina häiriintyneitä mielenvikaisia nuoria?

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Tackleberry kirjoitti:
On Anoi Kaa kirjoitti:Muslimiterroristeilla on usein tukenaan profetiat, uskonnollisten johtajien käskyt ja lupaus tuonpuoleisesta paratiisista.
And?
Omana mielipiteenä kaikki muslimit ovat mielisairaita, jos tarkkoja ollaan, mutta oletan silti osan heistä toimivan vakaan harkitusti ja tajuavan tekonsa merkityksen.
Edelleen, samaa voisi sanoa näistä äärioikeiston terroristeista.
Taas vinksahtanutta vihaa omaa ihonväriä ja länsimaista kulttuuria vastaan, kun musulmaaneja kiusataan.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Tackleberry kirjoitti: homojen oikeudet eivät sua kiinnosta, ainoastaan tämän yhden porukan solvaaminen.
Jaa, näin arvelinkin.Ehkä sinä kuitenkin joskus opit, että se persereikä on ihmisellä paskantamista varten. Ei päästään vinksahtaneiden pervojen seksileikkejä varten.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Avatar
Fire
Rico Tubbs
Viestit: 1207
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2019 10:20 pm

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja Fire »

Tackleberry kirjoitti:Aivan. Näyttäisi Jenkeissä olevan prosenttiosuudet ekstremistien murhissa 74 vs. 24. Aika raju ero, niin kuin totesit.
Tässä naamakuvat vuoden 2019 USA:n joukkomurhaajista:
Kuva

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Aika paljon Black Lives Matter-terroristijärjestön porukkaa näyttää olevan joukkomurhaajissa.

Kuva
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Vastaa Viestiin