El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Älä ulise täyspäisille, kun itse eilen sekoitit murhat ja terrorismin "osoittaessasi" minun olevan väärässä...
Viimeksi muokannut On Anoi Kaa, Ke Elo 07, 2019 10:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Tackleberry kirjoitti:
Fire kirjoitti:
jepulis82 kirjoitti:Ihan vaan Chicagossa esimerkiksi mustat jengiläiset ampuilevat toisiaan kuolettavasti joka ikinen päivä. Ketään ei kiinnosta. Mustat raiskailee valkoisia naisia päivittäin, ketään ei kiinnosta.
Chicagossa tosiaan pelkästään viime viikonlopun aikana ammuttiin ainakin 20 ihmistä. Mutta kun tekijät ovat tummempia ei se saa suurta huomiota. Ja nämä "jengiläiset" eivät ammu pelkästään toisiaan vaan uhreina on useasti sivullisia myös lapsia joko suoran tai epäsuoran tulituksen takia. "Jengiläiset" myös terrorisoivat alueillaan asuvia ja liikkuvia siviilejä. Mutta he eivät ole median silmissä terroristeja koska ihonväri on väärä.
Onko terrorismin käsite hieman hakusessa? :lol:

Kyllä valkoista miestä taas syrjitään. :cry:
Tässä näkee keskivertovasurin oikean kannan asioihin. Ei paljon kiinnosta nekrujen hyvinvointi.

Tässä vasureiden sankari, joka tappoi naisia, lapsia ja hinttejä, ei ihme että ei nekrujen asiat kiinnosta:

Kuva
"Those who want respect, give respect."
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

On Anoi Kaa kirjoitti:Älä ulise täyspäisille, kun itse eilen sekoitit murhat ja terrorismin "osoittaessasi" minun olevan väärässä...
Joopa joo, laita toki lainaus viestistä, jossa nuo "sekoitin".

Taisi se sekoittaminen tapahtua ihan omassa päässäs, ja sen jälkeen rupesit itkemään siitä, kuinka ilkeä mä oon! :lol: Trump-fani on pahoittanut mielensä, kun joku oli ilkeä! :lol: :lol:
jepulis82 kirjoitti:
Tackleberry kirjoitti:
Fire kirjoitti: Chicagossa tosiaan pelkästään viime viikonlopun aikana ammuttiin ainakin 20 ihmistä. Mutta kun tekijät ovat tummempia ei se saa suurta huomiota. Ja nämä "jengiläiset" eivät ammu pelkästään toisiaan vaan uhreina on useasti sivullisia myös lapsia joko suoran tai epäsuoran tulituksen takia. "Jengiläiset" myös terrorisoivat alueillaan asuvia ja liikkuvia siviilejä. Mutta he eivät ole median silmissä terroristeja koska ihonväri on väärä.
Onko terrorismin käsite hieman hakusessa? :lol:

Kyllä valkoista miestä taas syrjitään. :cry:
Tässä näkee keskivertovasurin oikean kannan asioihin. Ei paljon kiinnosta nekrujen hyvinvointi.

Tässä vasureiden sankari, joka tappoi naisia, lapsia ja hinttejä, ei ihme että ei nekrujen asiat kiinnosta:
Ymmärrän kyllä, että olkiukkoja vastaan on kivempi taistella, kun omat argumentit ovat keharin tasolla. En edelleenkään ole vasuri, sori vaan.

Tuleeko sitä lähdettä? Mitä sä vielä kiertelet täällä nolaamassa itseäs? :lol:
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Tackleberry kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että olkiukkoja vastaan on kivempi taistella, kun omat argumentit ovat keharin tasolla. En edelleenkään ole vasuri, sori vaan.

Tuleeko sitä lähdettä? Mitä sä vielä kiertelet täällä nolaamassa itseäs? :lol:
Vaikka sun koko elämäsi pyörii nettipalstoilla oikeassa olemisen ympärillä, niin itse en koe nolaavani itseäni vaikka jossain keskustelussa olisinkin väärässä. Välillä olen oikeassa, välillä väärässä. Se on elämää.

Kannattaa kohottaa itsetuntoaan jos nettipalstalla oikeassa tai väärässä oleminen on joku isokin juttu. Käy ulkona, hanki harrastus, hanki tyttö- tai poikaystävä jne.

Ei tämä niin vakavaa ole. Voi, voi, nyt nolasin itseni. Ihan itkettää. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

jepulis82 kirjoitti:
Tackleberry kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että olkiukkoja vastaan on kivempi taistella, kun omat argumentit ovat keharin tasolla. En edelleenkään ole vasuri, sori vaan.

Tuleeko sitä lähdettä? Mitä sä vielä kiertelet täällä nolaamassa itseäs? :lol:
Vaikka sun koko elämäsi pyörii nettipalstoilla oikeassa olemisen ympärillä, niin itse en koe nolaavani itseäni vaikka jossain keskustelussa olisinkin väärässä. Välillä olen oikeassa, välillä väärässä. Se on elämää.

Kannattaa kohottaa itsetuntoaan jos nettipalstalla oikeassa tai väärässä oleminen on joku isokin juttu. Käy ulkona, hanki harrastus, hanki tyttö- tai poikaystävä jne.

Ei tämä niin vakavaa ole. Voi, voi, nyt nolasin itseni. Ihan itkettää. :mrgreen:
Jepulis-raukka joutui viimein tunnustamaan tosiasiat. :lol:

Toki sinne sekaan piti laittaa aimo annos projisointia siitä, kuinka minulla menee huonosti, koska se lohduttaa raukkaa tällä hetkellä. Yleinen elämänkokemus kertoo, että sinun tapaisillasi netissä "neekereistä" vaahtoavilla tyypeillä harvemmin menee elämässä kovin hyvin. Ei ole koulutusta, ei ole tuloja, ei ole mitään muuta kuin rasismi, jolla pyritään kohottamaan itsetuntoa, joka on syystäkin paskassa jamassa.

Voisin kehottaa sinuakin tekemään jonkun muutoksen, jotta elämänlaatusi paranisi. Mutta oikeastaan sinun kaltaisesi mulkku ansaitsee sen kurjuuden, jota kutsut elämäksesi. :twisted:
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Tackleberry kirjoitti:
jepulis82 kirjoitti:
Tackleberry kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että olkiukkoja vastaan on kivempi taistella, kun omat argumentit ovat keharin tasolla. En edelleenkään ole vasuri, sori vaan.

Tuleeko sitä lähdettä? Mitä sä vielä kiertelet täällä nolaamassa itseäs? :lol:
Vaikka sun koko elämäsi pyörii nettipalstoilla oikeassa olemisen ympärillä, niin itse en koe nolaavani itseäni vaikka jossain keskustelussa olisinkin väärässä. Välillä olen oikeassa, välillä väärässä. Se on elämää.

Kannattaa kohottaa itsetuntoaan jos nettipalstalla oikeassa tai väärässä oleminen on joku isokin juttu. Käy ulkona, hanki harrastus, hanki tyttö- tai poikaystävä jne.

Ei tämä niin vakavaa ole. Voi, voi, nyt nolasin itseni. Ihan itkettää. :mrgreen:
Jepulis-raukka joutui viimein tunnustamaan tosiasiat. :lol:

Toki sinne sekaan piti laittaa aimo annos projisointia siitä, kuinka minulla menee huonosti, koska se lohduttaa raukkaa tällä hetkellä. Yleinen elämänkokemus kertoo, että sinun tapaisillasi netissä "neekereistä" vaahtoavilla tyypeillä harvemmin menee elämässä kovin hyvin. Ei ole koulutusta, ei ole tuloja, ei ole mitään muuta kuin rasismi, jolla pyritään kohottamaan itsetuntoa, joka on syystäkin paskassa jamassa.

Voisin kehottaa sinuakin tekemään jonkun muutoksen, jotta elämänlaatusi paranisi. Mutta oikeastaan sinun kaltaisesi mulkku ansaitsee sen kurjuuden, jota kutsut elämäksesi. :twisted:
Kylläpä olen saanut pollasi täysin sekaisin. Haha! Jatka vaan, niin on muillakin lukijoilla hauskaa. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Tackleberry kirjoitti: Kyllä valkoista miestä taas syrjitään. :cry:
Itseinhosi jatkuu, kannattaisiko asioista puhua jollekkin ammattilaiselle?

Valtaosa joukkomurhaajista USA:ssa on ollut neekereitä. Neekereitä on kuitenkin vain 13% Yhdysvaltain väestöstä. Mitäpä luulette miten paljon maailmanlaajuisesti joukkomurhaajista on ei-valkoihoisia?
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Tackleberry kirjoitti: Ei ole koulutusta,
Voidaanhan me tietenkin vertailla kummalla on korkeampi koulutustaso. Sopiiko?
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Ei sillä koulutustasolla nyt muutenkaan tunnu olevan mitään merkitystä oikeassa elämässä.

Varmaan on Päivi Nerg, Anne Berner ja muut kumppanit korkeasti koulutettuja, mutta päästelevät siitä huolimatta sellaisia aivopieruja julkisuuteen ettei tällainen tyhmä junttikaan pystyisi sellaisiin vaikka oikein yrittäisin.

Sori offtopicista.
"Those who want respect, give respect."
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

jepulis82 kirjoitti:Ei sillä koulutustasolla nyt muutenkaan tunnu olevan mitään merkitystä oikeassa elämässä.
Kyllä koulutustaso indikoi parhaiten älykkyyttä Suomen kaltaisessa maassa, jossa kaikilla on mahdollisuus opiskella niin pitkälle kuin rahkeet riittäävät. Tietenkin on poikkeuksia, mutta tarkoitan keskimääräisesti.

Sitä en ymmärrä, että ihminen joka luultavasti on käynyt vain lukion/amiksen irvailee toisten koulutustaustasta jatkuvasti.

Miksi tämä itseään inhoava mesoaa ampumisista vain tässä ketjussa? Tule keskustelemaan myös näihin ketjuihin:

https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 20&t=28052

https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 20&t=28053
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7424
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Fire kirjoitti:
jepulis82 kirjoitti:Ihan vaan Chicagossa esimerkiksi mustat jengiläiset ampuilevat toisiaan kuolettavasti joka ikinen päivä. Ketään ei kiinnosta. Mustat raiskailee valkoisia naisia päivittäin, ketään ei kiinnosta.
Chicagossa tosiaan pelkästään viime viikonlopun aikana ammuttiin ainakin 20 ihmistä. Mutta kun tekijät ovat tummempia ei se saa suurta huomiota. Ja nämä "jengiläiset" eivät ammu pelkästään toisiaan vaan uhreina on useasti sivullisia myös lapsia joko suoran tai epäsuoran tulituksen takia. "Jengiläiset" myös terrorisoivat alueillaan asuvia ja liikkuvia siviilejä. Mutta he eivät ole median silmissä terroristeja koska ihonväri on väärä.
Kannattaa tosiaan laittaa merkille miten vähän näistä asioista puhutaan, vaikka samaa tapahtuu naapurimaassa Ruotsissa.

Yksittäiset massamurhat ovat hyvin harvinaisia.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

holmesin haamu kirjoitti:
Fire kirjoitti:
jepulis82 kirjoitti:Ihan vaan Chicagossa esimerkiksi mustat jengiläiset ampuilevat toisiaan kuolettavasti joka ikinen päivä. Ketään ei kiinnosta. Mustat raiskailee valkoisia naisia päivittäin, ketään ei kiinnosta.
Chicagossa tosiaan pelkästään viime viikonlopun aikana ammuttiin ainakin 20 ihmistä. Mutta kun tekijät ovat tummempia ei se saa suurta huomiota. Ja nämä "jengiläiset" eivät ammu pelkästään toisiaan vaan uhreina on useasti sivullisia myös lapsia joko suoran tai epäsuoran tulituksen takia. "Jengiläiset" myös terrorisoivat alueillaan asuvia ja liikkuvia siviilejä. Mutta he eivät ole median silmissä terroristeja koska ihonväri on väärä.
Kannattaa tosiaan laittaa merkille miten vähän näistä asioista puhutaan, vaikka samaa tapahtuu naapurimaassa Ruotsissa.

Yksittäiset massamurhat ovat hyvin harvinaisia.
Kyllä. Uusioruotsalaiset ampuvat toisiaan jatkuvasti ja heittelevät kranaatteja asuntoihin. Uusioruotsalaiset myös joukkoraiskailevat ihan viikottain.

Nämä faktat eivät vasuripelleä kuitenkaan hievauta. Suomalainen valkoinen heteromies on sika, kuulitteko, sika! Mamut ovat ainoastaan väärin ymmärrettyjä raukkoja. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
JammuSetä

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

He ovat välivallan uhreja, eivät tekijöitä.
Anom
Jane Marple
Viestit: 1073
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja Anom »

jepulis82 kirjoitti:Kylläpä olen saanut pollasi täysin sekaisin. Haha! Jatka vaan, niin on muillakin lukijoilla hauskaa. :mrgreen:
Noita takkutukan viestejä on aina hauska lukea. :lol:
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: El Paso, U.S.A.: useita kuollut ammuskelussa

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

JammuSetä kirjoitti:He ovat välivallan uhreja, eivät tekijöitä.
Aivan, niinhän se olikin.

"Turvapaikanhakijat ovat tavallisia ihmisiä, jotka ovat tulleet hädän keskeltä. He ovat väkivallan uhreja, eivät sen tekijöitä. He ovat kovia kokeneita, kovista oloista tulleita, ja haluavat rauhaa ja turvaa ja ovat kiitollisia siitä, että Suomessa saa elää turvassa."

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Vastaa Viestiin