Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

PoliisimestariSisu kirjoitti: Ti Marras 10, 2020 2:09 pm Eikös surullisenkuuluisa Pete Pennanen myös väittänyt Valjakkalan olevan isänsä?
Väitti mutta se oli vaan ihan paska julkisuustemppu. Nykyisin Pennanenkin lepää mullan alla. Jouti kuollakkin, ihan paska ressukka jätkä.
"If you aim for a king, you better not miss"
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2157
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Dope Boy kirjoitti: Ti Marras 10, 2020 7:34 pm
PoliisimestariSisu kirjoitti: Ti Marras 10, 2020 2:09 pm Eikös surullisenkuuluisa Pete Pennanen myös väittänyt Valjakkalan olevan isänsä?
Väitti mutta se oli vaan ihan paska julkisuustemppu. Nykyisin Pennanenkin lepää mullan alla. Jouti kuollakkin, ihan paska ressukka jätkä.
Tosiaan. Pennanen antoi ymmärtää Valjakkalan olevan hänen isänsä. Pennasen kuolemasta liikkuu huhu ettei olisikaan kuollut. Olisi lähtenyt huumevelkoja pakoon Kaukoitään. Eiköhän kuitenkin kuolema ole totta.
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

RL11/6 kirjoitti: Ti Marras 10, 2020 10:41 pm
Dope Boy kirjoitti: Ti Marras 10, 2020 7:34 pm
PoliisimestariSisu kirjoitti: Ti Marras 10, 2020 2:09 pm Eikös surullisenkuuluisa Pete Pennanen myös väittänyt Valjakkalan olevan isänsä?
Väitti mutta se oli vaan ihan paska julkisuustemppu. Nykyisin Pennanenkin lepää mullan alla. Jouti kuollakkin, ihan paska ressukka jätkä.
Tosiaan. Pennanen antoi ymmärtää Valjakkalan olevan hänen isänsä. Pennasen kuolemasta liikkuu huhu ettei olisikaan kuollut. Olisi lähtenyt huumevelkoja pakoon Kaukoitään. Eiköhän kuitenkin kuolema ole totta.
Ei sillä tissiposkella riittäisi äly eika rahat tommoseen reissuun, kuollut on.
"If you aim for a king, you better not miss"
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2157
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Dope Boy kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 6:29 pm
RL11/6 kirjoitti: Ti Marras 10, 2020 10:41 pm
Dope Boy kirjoitti: Ti Marras 10, 2020 7:34 pm

Väitti mutta se oli vaan ihan paska julkisuustemppu. Nykyisin Pennanenkin lepää mullan alla. Jouti kuollakkin, ihan paska ressukka jätkä.
Tosiaan. Pennanen antoi ymmärtää Valjakkalan olevan hänen isänsä. Pennasen kuolemasta liikkuu huhu ettei olisikaan kuollut. Olisi lähtenyt huumevelkoja pakoon Kaukoitään. Eiköhän kuitenkin kuolema ole totta.
Ei sillä tissiposkella riittäisi äly eika rahat tommoseen reissuun, kuollut on.
Täysin totta. Kuolemastakin on aikaa jo niin paljon, että olisi jostakin ilmaantunut antamaan sijoitusneuvoja. Kuolinsyy oli varmaan Rutsarin koktail: Xanor+kalja+diapam+suomiviina+amfe ja siihen vielä joku rottalääke päälle. Lopputuloksena sosiaaliviranomaisten vierailu hautausmaan kappelissa.
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Kuka, tai mikä helvetin Pete Pennanen? Joku perusroskanistipaska?
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Jaguaari kirjoitti: Ti Marras 17, 2020 5:49 pm Kuka, tai mikä helvetin Pete Pennanen? Joku perusroskanistipaska?
korkeasti koulutettu älykkö enon suunnilta. Vaikutti loppuaikoinaan lahdessa. älykkyysosamäärä hipoi 145. Mm. sijoitus neuvoja. googleta hyvä mies!
"If you aim for a king, you better not miss"
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

:lol: :lol: :lol: Jeesus mikä haviäjä. Todellinen malliesimerkki vajakista :D Kiitos vinkistä. Sai taas hämmästellä kuinka joku voi olla noin tyhmä. Pete Pennanen :D Ei sopisi edes maaliksi kovapanosammuntoihin. Onneksi lienee kuollut, suuressa viisaudessaan :D
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2157
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Tämä puliukko on ilmeisesti Haartmannin vakioasiakas. Sisätautiosastolla vierailee säännöllisesti. Haisee kuulema joka kerta voimakkaasti viinalle tai korvikealkoholille. Usein myös kussut housuun. Laitoshoito taitaa kutsua lähiaikoina.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8217
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ihmeen pitkään tämä mätisäkki, paskahousu Valjakkala elää. On niin vitun tyhmä että sen pitäisi käydä joku kurssi jotta osaisi lopettaa itsensä.
Nyt on turha huudella että paskahousukin on jonkun lapsi ja joku kaipaisi sitä.
Äitinsä aikanaan sanoi että olisi saanut mennä lakanoille, siitä voi ajatella kuka tätä kaipaisi jos tapettaisiin, tai se tappaisi itsensä.
Piilohomot on in.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

"Nikita Fouganthine
2. tammikuuta kello 5.50 ·
No niin,nyt on taas joulut ja uudet vuodet vietetty ilman perheen seuraa kuten kaikki muutkin merkkipäivät,moni ihmettelee mix mä oon naimisissa kun ei vuosiin tehty kirjaimellisesti mitään yhdessä ja asuttu erillään. No vaimon suvun mielestä oon aivan extreme kriminaali ja vaimon mielestä juoppo vaikka tietääkin,että en missään nimessä menis johonki suvun joulujuhlan kännissä. Tää ei oo mitään itsessääliä,osaan pitää huolta itsestäni niin että pysyn hengissä.Vaimoa ja mua yhdistää pari kesken-erästä projektia vielä toistaseksi. Mun asumìnen on vitun ongelmallista koska myös naapureiden mielestä oon äärimmäisen kriminali ja vaimon taloyhtiö on uhannut häätää vaimon jos mua näkyy edes pihapiirissä. olin tossa syksyllä käymässä Kemijärvellä yhden fb kaverin luona niin ei menny kauan kun isännöinti soitti,että nikitan pitää lähteä tai se muija häädetään."

JA vaimonsa vastaus:
"Sanna Marisa
Muutama avainsana; raittius? peiliin katsominen? vastuu omasta käytöksestä? läsnäolo? Tyhjästä ei mikään sikiä, ei häädöt, ei paukkuvat sisäelimet, ei sadat ja jo kohta tuhannet (noin 2000 x10 vuoden aikana, mutta kuka näitä laskee...) kerrat putkassa, teholla, katkolla, sammuneena kadulla, puistoissa, moottoritiellä. ..."

jne

Puliukkohan tuo on ja kaikki on muiden syytä,itse elää normaalia elämää :D

.Ei ole helppoa.

https://www.facebook.com/niki.fouganthine
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
Late6
Theo Kojak
Viestit: 1174
Liittynyt: Su Joulu 27, 2020 11:01 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja Late6 »

Tiina kirjoitti: La Heinä 14, 2007 11:55 pm Valjuhan on ollut aina niin suosittu naisten keskuudessa että eiköhän sen joku mamma taas korjaa hoteisiinsa ja asuntoasiat sitten taas sitä kautta kunnossa.Naapuritkaan tuskin uskaltaa isommin asiasta alkaa ryttyileen vaikka huomaisivatkin kuka on muuttanut naapuriin.
Itse ainakin olisin ihan suu supussa ja lainaisin vielä polkupyörääkin aina kun tahtoo..8)
Ja jos ei töitä irtoo niin onhan niitä muitakin työttömiä eikä kukaan vissiin vielä oo nälkään kuollut :?
Tämä oli hyvin ennustettu, naisia on riittänyt tungokseksi asti, naisia kun kiihottaa tällainen sekopäinen naisenhakkaaja jolla on paha narsismiongelma
Late6
Theo Kojak
Viestit: 1174
Liittynyt: Su Joulu 27, 2020 11:01 pm

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja Late6 »

JA vaimonsa vastaus:
"Sanna Marisa
Muutama avainsana; raittius? peiliin katsominen? vastuu omasta käytöksestä? läsnäolo? Tyhjästä ei mikään sikiä, ei häädöt, ei paukkuvat sisäelimet, ei sadat ja jo kohta tuhannet (noin 2000 x10 vuoden aikana, mutta kuka näitä laskee...) kerrat putkassa, teholla, katkolla, sammuneena kadulla, puistoissa, moottoritiellä. ..."

jne

Puliukkohan tuo on ja kaikki on muiden syytä,itse elää normaalia elämää :D

.Ei ole helppoa.

https://www.facebook.com/niki.fouganthine
Totta samaa latua on jatkunut koko elämä, päihteet, itsekeskeisyys on valttia, mutta naisia jotka asunnon tarjoaa on riittänyt ja kun tämäkin heittää pihalle niin seuraava jo jonossa odottaa
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2157
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Tämänkin lapsentappajan kirjaprojekti on kuulema valmis.
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

tää polkupyörä varas on ihan deeku. mahtaa tulla bestseller of the year siitä kirjasta. kuinka moni aikoo lukea sen?
"If you aim for a king, you better not miss"
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Juha Valjakkala & Marita Routalammi, Åmsele 1988

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Late6 kirjoitti: Ti Tammi 12, 2021 9:53 pm
Tämä oli hyvin ennustettu, naisia on riittänyt tungokseksi asti, naisia kun kiihottaa tällainen sekopäinen naisenhakkaaja jolla on paha narsismiongelma
Tuskin Valjakkalan naisetkaan mitään normaalitapauksia ovat.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Vastaa Viestiin