Väkijoukko tappoi karanneen sarjamurhaajan Keniassa - 10+ lapsiuhria

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
JammuSetä

Re: Väkijoukko tappoi karanneen sarjamurhaajan Keniassa - 10+ lapsiuhria

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Kyllä se suurin syy ”puskasta huuteluun” on se että kunnon sakinhivutuksesta kun saisi pahemman tuomion mitä rikollinen itse.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Väkijoukko tappoi karanneen sarjamurhaajan Keniassa - 10+ lapsiuhria

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

JammuSetä kirjoitti:
Ma Loka 18, 2021 2:46 pm
Kyllä se suurin syy ”puskasta huuteluun” on se että kunnon sakinhivutuksesta kun saisi pahemman tuomion mitä rikollinen itse.
Suomessa rikollisella on enemmän oikeuksia kuin uhrilla. Joku vasurilogiikka tässä varmaan takana.

Itseä ei ainakaan haittaisi jos ammattirikolliset ja muut jatkuvasti perseilevät saisivat välillä kunnolla pataan. Osa niistä voisi oppiakin siitä jotain.
"Those who want respect, give respect."

sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1258
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Väkijoukko tappoi karanneen sarjamurhaajan Keniassa - 10+ lapsiuhria

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Riki Sorsan veli kirjoitti:
Su Loka 17, 2021 3:10 pm
sörsse kirjoitti:
Pe Loka 15, 2021 10:52 pm
Tää on hiano homma, santaneekereiden rahat säästyy ja ykx mulkku on saanut mitä on tilannutkin.
Miten santaneekerit liittyy tähän tapaukseen tai Keniaan?
Kun minulle nuo on kaikki samoja savunahkoja ja tuo "santa" -etuliite natsas niin kivasti tuohon visioon, kun olen kuvitellut että Keniassa kaikki on yhtä santa-aavikkoa,, saatan toki itsekin erehtyä aina joskus.

Riki Sorsan veli
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2020 9:26 pm

Re: Väkijoukko tappoi karanneen sarjamurhaajan Keniassa - 10+ lapsiuhria

Viesti Kirjoittaja Riki Sorsan veli »

*poistettu lautamiestekstiä*t:mode

Avatar
Kalle-Ville
Axel Foley
Viestit: 2436
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Väkijoukko tappoi karanneen sarjamurhaajan Keniassa - 10+ lapsiuhria

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

tokkaukko kirjoitti:
Su Loka 17, 2021 12:32 am
:oops:
Kalle-Ville kirjoitti:
La Loka 16, 2021 11:10 pm
Noin muualla maailmassa, jopa osassa Euroopan maitakin, kuten Iso-Britanniassa, jossa esim. parivuotiaan pikkupojan tappaneet n. 10-vuotiaat tarvitsivat pitkiltä tuomioiltaan päästyään uudet henkilöllisyydet omaksi turvakseen. Suomessa vaan pääsääntöisesti vastaavissa tilanteissa uhotaan, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu.
Hauskinta tässä on että sinäkin uhoilet netissä,morkkaat kun kukaan ei tapa tämmösiä etkä sitä tee itsekään.
.
Mikset sinä mene ja tapa jotaki sikarikollista nyt heti, kun niin pitäis tehdä?
Huutelet täällä ettei kukaan tee mitään ja itsestäsi ei todellakaan ole murhaa tekemään,vittuilet ja soitat suuta netissä kun pitäis olla murhahommia tekemässä.. kaiken maailman valjkkalat(lapsen murhaaja) jne löytyy kun menet stadiin.se tulee kyllä siinä vastaan joka päivä. Samoin foorumilta voi bongata satojen asuinpaikkoja,mene ja teilaa ne nyt kun huutelet täällä tai ole hiljaa.
Minä en uhoile, ihmettelen vain suomalaisten kansanluonnetta verrattuna moniin muihin kansoihin.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Väkijoukko tappoi karanneen sarjamurhaajan Keniassa - 10+ lapsiuhria

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Kalle-Ville kirjoitti:
Ke Loka 20, 2021 9:51 pm


Minä en uhoile, ihmettelen vain suomalaisten kansanluonnetta verrattuna moniin muihin kansoihin.
Suomesta tosiaan puuttuu "Nacht und Nebel" -meininki. On sitten eri asia onko se hyvä vai huono asia. Huonohan se on sikäli, että yksi ja sama henkilö saa mahdollisuuden syyllistyä vakaviin rikoksiin kerta toisensa jälkeen koska vakavienkin rikosten tuomiot ovat naurettavan lyhyitä. Ennemmin kuitenkin soisin, että nämä yhteiskunnalle yleisvaaralliset yksilöt poistetaan vaaraa aiheuttamasta kivitalon sisään loppuiäkseen, mutta oikeusjärjestelmä ei anna tällaiselle mahdollisuutta.

Yleismaailmallista joka tapaukessa on se, että lapsiin kohdistuvat rikokset koetaan erityisen törkeinä. Siinä sitten on eroa, miten tavataan reagoimaan kyseiseen asiaan. Luultavasti on niin, että lehmät lentää ennen kuin Suomessa tapahtuisi se mikä Keniassa kävi. Tai sitten meillä ei ole kriittistä massaa Keniaa täällä - vielä.

Vastaa Viestiin