USA, Chicago: Kuusi kuoli Itsenäisyyspäivän paraatiin tehdyssä ammuskelussa 4.7.2022

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Paikalla
Oikeus ennen kaikkea
Hercule Poirot
Viestit: 7683
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: USA, Chicago: Kuusi kuoli Itsenäisyyspäivän paraatiin tehdyssä ammuskelussa 4.7.2022

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Chicagon joukkoampuja sai jatkaa tuliaseiden hankkimista, vaikka poliisi takavarikoi häneltä aseita jo vuonna 2019
Chicagon joukkoampujan isä kirjoitti pojalleen lupalapun, vaikka poliisi oli aiemmin takavarikoinut jo häneltä aseita. Tuolloin tekijä uhkasi tappaa oman perheensä.
21-vuotias Robert Crimo III avasi automaattiaseella tulen itsenäisyyspäivää juhlistavaan paraatiin. Ammuskelussa kuoli seitsemän ihmistä ja yli 40 loukkaantui. Crimo oli suunnitellut tekoaan jo viikkoja etukäteen, mutta uhrit valikoituivat todennäköisesti sattumanvaraisesti. Häntä vastaan on nostettu syytteet seitsemästä murhasta.

CBS-news uutisoi poliisin olleen jo aiemmin tietoinen Crimon vaarallisuudesta ja epävakaisuudesta. Ensimmäisen kerran hänestä tehtiin ilmoitus huhtikuusa 2019 Highland Park -poliisille kun hän yritti tehdä itsemurhan. Saman vuoden syyskuussa poliisi teki kotietsinnän ja takavarikoi useita teräaseita. Ilmoituksen takana oli perheenjäsen, joka kertoi poliisille Crimon ”uhanneen tappaa kaikki”.

Vain kuukausia tapahtuman jälkeen Crimon isä allekirjoitti pojalleen lupapaperin, jolla Crimo saa pitää hallussaan ainakin yhden aseen.

New York Post kertoo tekijän jääneen kiinni ruuhkaisella moottoritiellä. Hänen hallussaan olleesta autosta löytyi toinen ampuma-ase. Tekoon käytetty ase löytyi ampumapaikalta. Crimo oli peittänyt kasvoissaan olevat tatuoinnit sekä pukeutui naiseksi pakomatkallaan.

Viranomaiset kertovat, että tekijällä on ollut päähänpinttymä numeroista seitsemän ja neljä, jotka hän on sitten kääntänyt toisinpäin päivämääräksi neljäs seitsemättä.

Illinoissa on yhdysvaltalaisittain suhteellisen tiukka aselaki, jota täydentää red flag law, joka sallii aseiden takavarikoinnin. Vielä ei ole selvillä, kuinka tekijä on onnistunut saamaan haltuunsa useita eri ampuma-aseita.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b9e ... 6f6d7e27b3
Confusius
Poliisikoira Rex
Viestit: 260
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2021 9:46 pm

Re: USA, Chicago: Kuusi kuoli Itsenäisyyspäivän paraatiin tehdyssä ammuskelussa 4.7.2022

Viesti Kirjoittaja Confusius »

dazu kirjoitti: Pe Heinä 08, 2022 4:36 am
Confusius kirjoitti: To Heinä 07, 2022 7:52 amIncel sana tulee termistä involuntary celibacy. Eli luuserit jotka ei kykene viettelemään toista sukupuolta olevia oman avuttomuuden ja sosiaalisten taitojen heikon tason vuoksi. Sen on alun perin keksinyt nainen joka halusi luoda yhteisön yksinäisille ihmisille ja sitten näistä yksinäisistä miehistä koostui ryhmittymiä nettiin. Se ei ole poliittinen termi ainakaan alunperin.
Tuon historian minä jo tiedänkin. Joskus noin vuonna 2005 näihin Incel -keskusteluihin oli alkanut infiltroitumaan nuorista ja nuorehkoista miehistä koostuva naisvihamielisiä juttuja kirjoitteleva porukka. Alunperin Incel -ryhmä oli perustettu 1992 ja sen jäsenet olivat alkuun olleet yksinomaan naisia.
Tämän naisvihamielisen porukan myötä "Incel" on muuttunut poliittiseksi termiksi ja siihen on alettu yhdistää mm. naisvihaa, äärioikeistoa ja joukkomurhia. Ongelma on se, että tätä "Incel" -termiä on alettu käyttää laajemminkin yksinäisistä miehistä samaan aikaan, kun yhteiskunnassa on ollut käynnissä kehitys, missä nuoria ja nuorehkoja miehiä on aivan ennätysmäärä sinkkuina. Suomessa "Incel" -termi yhdistettiin ainakin aluksi(2013-2017) hyvin vahvasti Henry Laasasen luoman "tasoluokituksen" "ATM" -tyyppiin, mikä käytännössä vastaa yksinäisiä miehiä, joilla ei ole kysyntää parisuhdemarkkinoilla. Näin ollen suomalaisessa keskustelussa "Inceliksi" ryhtyminen ei ollut enää yksilön oma valinta, vaan tästä tuli poliittinen termi, jolla kuvataan yksinäisiä miehiä, kun samaan aikaan termiin yhdistetään "naisviha", "äärioikeistolaisuus" ja joukkomurhat. Näin ollen "Incel" -termin myötä yksinäiset miehet on alettu suomalaisessa keskustelussa leimaamaan joukkomurhaajiksi.
Tämä on oikeastaan suoraa jatkumoa sille Jokelan koulumurhien jälkeiselle keskustelulle, jossa muutamat psykiatrit ja tämä Henry Laasanen leimasivat kaikki 18-vuotiaat pojat, joilla on poikuus tallella, potentiaalisiksi joukkomurhaajiksi.
Itseltäni kysyttiin aikoinaan lääkärissä pillun saannista, kun olin kuoleman sairas. Ensimmäisenä ajateltiin, että kun nuori mies saapuu lääkäriin, että kyseessä on "pillua saamaton potentiaalinen joukkomurhaaja".

Confusius kirjoitti: To Heinä 07, 2022 7:52 amItse olen aina kannustanut miehiä harrastamaan ja kuntoilemaan niin alkaa ne nais ongelmatkin kadota. Suomen hallitus taas yrittää aivopestä ihmisistä homoja ja kieltää salilla käymiset flunssan takia.
Sinä olet ilmeisesti näitä Laasasen ja Jordan Petersonin kannattajia, eli juurikin niitä samoja tyyppejä, jotka ovat alunperin vastuussa joukkomurhien yhdistämisestä yksinäisiin miehiin. Voin paljastaa sulle sellaisen salaisuuden, että salilla käymällä ja urheilemalla ei naisia saa. Korkeintaan joutuu naisten pilkanteon kohteeksi. Jos haluat saada paljon naisia ja saada respectiä naisten keskuudessa, niin kannattaa tappaa, tai raiskata joku väkivaltaisesti. Kaikista suosituimpia miehiä naisten keskuudessa ovat kiinnijäämättömät väkivaltarikolliset ja raiskaajat. Myös juopot ja narkomaanit saavat Suomessa aivan älyttömästi pillua ja naiset ihailevat näitä. Tätä, kun mietit vähän aikaa, niin voit tajuta sen, että pillun saannilla ei pääse yhtään minkään älyllisen, tai tavoiteltavan hierarkian huipulle. Ylipäätään en pidä naisten perässä juoksemista sen perässä juoksemisen arvoisena.

Vielä 2000-luvun alussa keskustelu aiheesta oli järkevää. Silloin oli muodissa puhua siitä, kuinka psykopaattiset ja narsistiset miehet dominoivat parisuhdemarkkinoita. Myös mielenterveyden ammattilaiset puhuivat tästä paljon. Myös naiset toivat itse tätä asiaa aktiivisesti esiin. Tällainen keskustelukulttuuri ei kuitenkaan kelvannut markkinaliberalisteille, jotka käytännössä kielsivät tämän keskustelun ja määrittelivät "psykopatian" ja "narsismin" ensin täysin uudelleen ja sitten osoittivat kaiken pahan aluksi parisuhdemarkkinoiden näkökulmasta ne yksinäiset miehet... Tähän liittyi myös sellainen kikka, että markkinaliberalistit myivät feministeille sellaisen ajattelutavan, että "nainen ei koskaan valitse väärin", että jos nainen valitsee jonkun miehen, niin siinä miehessä ei voi olla mitään vikaa, koska "nainen on luonnonvalitsija". Tästä ajattelusta tuli ehkä noin parissa vuodessa 2010-luvun alussa feministien valtavirta-ajattelua ja mehän ollaan nähty sen jälkeen, kuinka tällaista ajattelua taottiin täysin ammattimaisesti naisten päihin mm. vauvafoorumin avustuksella.
Kummasti vain tässä koko paskassa on unohtunut se, että yksinäiset miehet eivät harjoita parisuhdeväkivaltaa, eivätkä tee treffiraiskauksia. Laasaslaiset markkinaliberalistit saivat feminismin näivetettyä niin, että naisenhakkaajat ja raiskaajat unohdettiin yhtäkkiä kokonaan ja ainoaksi uhaksi naisille osoitettiin yksinäiset miehet, joita tällä hetkellä on siis 75% täysi-ikäsistä alle keski-ikäisistä suomalaisista miehistä.

Yksinäisten miesten aiheuttama uhka ei ole edes todellinen... Joukkomurhaajat ovat joukkomurhaajia ja naisen puutteesta katkeroituneet miehet ovat ihan omaa porukkaansa. Joukkomurhaaja on nykypäivänä lähes poikkeuksetta mielisairas henkilö, joka saa yllykkeen tehdä joukkomurha joko somesta, tai perinteisestä mediasta ihan riippumatta mistään muista seikoista... Näitä joukkomurhia voidaan tietysti käyttää minkä tahansa ihmisryhmän mustamaalaamiseen ja leimaamiseen, mutta se kertoo ainoastaan siitä, joka sitä leimaamista harjoittaa...

Ja kuten olen aika montaa kertaa täällä kirjoittanut, niin tämä joukkomurhaajan nimeäminen jonkin ryhmän, tai ihmistyypin edustajaksi, toimii itsensä toteuttavan ennusteen tavoin. Eli, jos media nimeää jonkin joukkomurhaajan edustavan vaikkapa koulukiusattuja, tai yksinäisiä miehiä, niin sen jälkeen alkaa tulemaan kopiomurhaajia, jotka kopioivat sitä median tästä joukkomurhaajasta luomaa mallia. Eli, jos mediaa hallitsevat tahot haluavat leimata yksinäiset miehet terroriuhaksi, niin se käy todella helposti, eli annetaan vaan joukkomurhille syyksi se, että "tekijä oli yksinäinen mies" ja alkaa tulemaan kymmenittäin skitsofreenikkoja, jotka harhoissa tekevät joukkomurhan motiivilla "olen yksinäinen mies". Sen jälkeen voidaankin antaa viranomaisille mandaatti tappaa kaikki yksinäiset miehet.

Confusius kirjoitti: To Heinä 07, 2022 7:52 amHyvä esimerkki modernista feminismistä on kun tasa-arvo yksikössä työskentelee 18 naista ja valtioneuvoston mielestä siviilipalvelus ja varusmiespalvelus eivät ole yhteiskunnassa epäkohta samalla kun naispuoliset ministerit vanhojen miesten maskotteina huutelee itärajan toiselle puolelle. Toinen hyvä esimerkki modernista feminismistä on se kuinka ylistetään naispuolista hallitusta sen takia että heiltä löytyy pillut jalkovälistä eikä puhuta päätöksenteosta mitään. Tämä intersektionalismi on äärivasemmistolaista hallinto totalitarismia. Äärioikeistolaisuus on sen vastakohta vaikka sitä jutkumedia jatkuvasti rinnastaa kansallissosialismiin Saksasta ettei tarvitsi käydä keskustelua siitä kuinka natsismi Saksassa ja kommunismi Venäjällä olivat käytännössä samanlaisia hallintojärjestelmiä.
Olisko sulla jonkin hermoloman paikka, jos kuvittelet, että Suomen hallituksen on valinnut jotkin intersektionalistit, tai jos kuvittelet, että Suomessa eletään jossain äärivasemmistolaisessa totalitaristisessa järjestelmässä... Meillähän on persuissakin muija johdossa, eikä syy varmasti liity intersektionaaliseen feminismiin. Tällä hetkellä nyt on ollut sellainen buumi, että naisia on nostettu johtoon politiikassa ja toisaalta on ollut myös tilanne, että naisia on ollut hyvin tarjolla. Kepussa Saarikko oli ollut jo pitkään ennen valintaansa kärkinimi ja kepulaisten suosikki...
Ei mun hermot ole mitenkään kireellä. Päinvastoin sosialistien ÄO on sen verran matala että niiden metkuja on helppo seurata vierestä naureskellen. Välillä avaan sitä myös vähemmän fiksuille teksteillä netissä. Jännä juttu kun itse olen kyllä huomannut että aktiivinen elämä ja harrastukset lisäävät naisten kanssa sosiaalista kanssakäymistä. Itsellä ollut ihan kiitettävästi naisia ja kyllä omille tutuillekin on löytynyt seuraa kun on vähän panostettu rutiineihin. Nykypäivänä on ihan naurettavan helppoa saada naisseuraa että noi sun selitykset kuulostaa enemmän joltain oman elämän projisoinnilta jos tosissaan luulet että fyysisesti itsensä kehittäminen ei edistä kysyntää seurustelumarkkinoilla. "Naisten pilkan kohteeksi" tämä itseasiassa on juurikin sellaista tekstiä mitä inceleiltä kuulee. Saleilla käy myrkyllistä porukkaa ja auttavaa porukkaa. Salikulttuuria myös jatkuvasti korjataan somessa. Itse olen aina mennyt samantien kertomaan oman mielipiteeni jos joku mulkku alkaa vittuilemaan läskille salilla. Kunnioitus on erittäin suuri ihmisiä kohtaan jotka kärsivät itsetunto ongelmista ja silti päättävät tehdä asialle jotain. Sen sijaan että angstaisivat netissä sitä kuinka sailla käymisellä tai ylipäätään harrastuksista ei oo mitään hyötyä ja naiset on ilkeitä wööö. :lol: (Älä nyt kuitenkaan mee ammuskelemaan torille jos vituttaa)

Harmittaako jos demarit ja hohtonigerialaiset ei voi enää valjastaa sekopäitä tekemään likaisia töitä heidän puolestaan? Delegoiminen on aina ollut vasemmiston vahvuus paitsi että kommunismissa kaikki on yhtä epäpäteviä kun pätevyys kriteeri korvataan marxismi ideologialla niin homma kaatuu aina sisältäpäin. :lol:

Tiesitkö muuten että Kiinan Tiktok on antanut bannit Jordan Petersonille? Kansainväliset sosialistit ei vissiin arvosta oikeistolaisia psykologeja jotka tuo kommunistien metkuja esille poliittisesti korrektisti. Ja ajatus että yksinäisiä miehiä ruvettais tappamaan on ehkä enemmän jonku äärifeministin fantasia. Tuomalla yhteys näiden asioiden välille tuodaan vain enemmän huomioo mielenterveydelle jonka vasemmisto pandemia rajoituksineen tyystin unohti tässä viimeisten vuosien aikana. :twisted:

En tunne Laasasta mutta Peterson on asia miehiä. Auttanut monta miestä korjaamaan oman elämän ongelmia ja tuonut heille itsevarmuutta. Ja sekös kommareita harmittaa. :twisted:
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: USA, Chicago: Kuusi kuoli Itsenäisyyspäivän paraatiin tehdyssä ammuskelussa 4.7.2022

Viesti Kirjoittaja dazu »

^Alkaa osittain menemään asian vierestä varsinkin, kun keskustelu kääntyy kirjoittajiin henkilöinä... Vastaan kuitenkin, että itse olin nuorempana aika kova urheilemaan. Sanoisin näin, että olin urheilullisin tuntemani henkilö. Noh, yksi kovempi taitaa tulla mieleen, parit Sm -mitalit kestävyysurheilussa voittanut henkilö. Mutta eipä se minun urheilullisuus kyllä kauheasti naisia minulle tuonut. Ja ei, en ole myöskään mitenkään ruman näköinen kaveri. Kyllä mä vedin, kuten toisessa ketjussa vähän aikaa sitten kirjoitin, 200 yhden käden etunojaa molemmilla käsillä ja vatsalihasliikkeitä meni 10 000(tietenkään niitä tavallisia vatsalihasliikkeitä ei ollut mitään järkeä enää aikoihin tehdä, vaan vatsalihastreenit hoidin ihan muulla tapaa).
Harrastin myös kestävyysurheilua ja joukkueurheilua ja muuta. Oikeastaan aika monipuolista liikuntaa. Ja elin muutenkin aktiivista elämää, yökerhoissa tuli roikuttua ja bileissä käytyä, mutta kuitenkin pyrin tätä puolta harrastamaan kohtuudella, ettei vaikuta treeniin liikaa.

Sitten vähän siitä, että millaiset miehet niitä naisia oikein saa... Koulukiusaajani, jolla oli tapana liikkua puukon kanssa lähiöissä etsimässä itselleen uhreja, alkoholisoitui vahvasti jo 15-vuotiaana, mutta alkoi samassa iässä kaatamaan naisia aivan älyttömällä tahdilla. Lukioaikaina tämä jätkä vei usein kahta naista kerralla treffeille, kun kysyntää oli niin paljon. Joskus, kun olin samoissa bileissä tämän äijän kanssa, niin siellä oli kaikki naiset tämän yhden ja saman psykopaatin kimpussa ja äijä piti niitä siellä sylissään ja hieroi niiden pilluja vuoron perään. Siinä oli ihan hyvännäköinen vähän lihavampi muija kanssa kiehnäämässä, niin tämä äijä sanoi, että "kai mun totakin pitää panna".
Myöhemmin olen kuullut, että tuon jätkän ympärillä on tapahtunut jotain tosi ikäviä juttuja naisille ja sehän olikin täysin yleisesti tiedossa, että mies eli systemaattisesti naisten rahoilla. Voi kuitenkin sanoa, että parisuhdemarkkinat meni niin, että 90% muijista meni tälle äijälle loput muille.

Armeijassa oli toinen täysin samanlainen psykopaattiäijä ja se kerskaili siellä koko ajan naisjutuillaan. Joka kerta, kun tämä pikkujätkä lähti kasarmin ulkopuolelle, niin se iski jonkun naisen. Aika usein vieläpä varatun. Tämä oli sellainen kaveri, että sen kanssa ei voinut olla mistään eri mieltä, tai se napsautti sormiaan ja sai muun komppanjan vesi silmissä perustelemaan, miksi minä en saa olla tuon psykopaatin kanssa eri mieltä.

Joskus vuonna 2004 alkoi tulemaan täysin tyhjästä ja ihan perusteetta esiin sellaista juttua, että yksinäiset nuoret miehet olisivat jokin suuri sosiaalinen ongelma. Siis ne miehet, jotka ovat näiden psykopaattien vastakohta. Meillä oli yo-kirjoituksissakin joku psykologian esseen aihe, missä piti kirjoittaa tästä nuorten yksinäisten miesten aiheuttamasta uhasta. Tämä mainittu uhka oli nimenomaan joukkomurhauhka.

Ne naiskokemukset ja seurustelukokemukset, mitä mulle itselleni vuosien aikana sitten kertyi, oli lähinnä persoonallisuushäiriöisten naisten kanssa. Se on kiva sellainen suhde, mikä alkaa niin intohimoisesti ja sitten, kuin veitsellä leikaten muuttuu naisen puolesta sellaiseksi projektiivisten identifikaatioiden valoshowksi. Näitä naisia on ollut diagnoosilla epävakaa, narsistinen ja antisosiaalinen persoonallisuus. Joku skitsoidi/paranoidikin on ollut siellä seassa.
Sosiopaatin kanssa on kiva seurustella. Pillua tulee kyllä, mutta haluaa välttämättä, että pannaan paljaalla. Sitten, kun panet paljaalla, niin ämmä paljastaa, että hänellä on kondylooma ja, että koko suhteessa oli ainoastaan tavoitteena saada mulle tartunta. No, eipä tarttunut.
Sitten joudut käymään stt -testissä, missä pelokkaannäköinen sairaanhoitaja ottaa verikoetta...

No hauskin homma tuli, kun sairastuin urheiluun liittyen vakavasti. Tuli krooninen tulehdus sydämeen. Olin siinä pitkän aikaa sänkypotilaana ja lääkärit kyselevät jostain pillun saannista ja vaativat syömään psyykenlääkkeitä. Tämä tietysti siksi, kun oli ollut näitä nuorten miesten tekemiä hirmutekoja, kuten Jokela ja Kauhajoki. Näiden jälkimainingeissa Laasanen ja muutama psykiatri osoittivat turvallisuusuhaksi jopa kaikki pillua saamattomat 18-vuotiaat pojat. Tämä oli kummallinen maailma, kun itselläni ei ollut koskaan ollut mitään paineita naisrintamalla, eikä mitään hätää päästä poikuudesta, saada parisuhdetta, tai muutenkaan yrittää todistaa itseäni sukupuolisesti. Nyt pitikin esittää lääkärille nussinta-CV, ettei heti niitata Niuvanniemen seinään kiinni.
Sairaus saatiin lopulta tunnistettua lähes vuoden sairastamisen jälkeen, mutta siinä vaiheessa minä olinkin jo menettänyt työkykyni pitkäksi aikaa ja kaiken näköiset urheilut sain sen jälkeen unohtaa.

Ollessani toipumassa tästä tilasta, tutustuin aikani kuluksi naisiin netissä. Ihan hyvinhän niitä alkuun näytti löytävän, mutta sitten ajan kanssa osoittautuikin, että kaikki olivat joko varattuja, tai pleijereitä, jotka pyörittävät montaa miestä kerralla. Yhden naisen kanssa kävi sellainen hauskuus, että tämä ämmä oli aloittanut samaan aikaan suhteen virolaisen huumehörhön kanssa ja se homma meni niin, että tämä äijä raiskasi sen naisen suomalaisen kaverinsa kanssa ja melkein tappoi sen. Sen jälkeen tämä virolainen äijä alkoi uhkailemaan teini-ikäistä siskoani.
Myöhemmin tutustuin netistä erääseen oululaiseen naiseen, Vihreän Liiton aktiiviin ja kävimme treffeillä. Tämän jälkeen selvisi, että virolainen äijä oli lähettänyt tämän oululaisen tyttöystävänsä tiedustelemaan minusta asioita. Seuraavien kolmen vuoden kuluessa eestin poika tutustui kahteen muuhunkin naiseen, joihin olin aiemmin tutustunut netin kautta ja raiskasi myös heidät. Tekijä oli tutustunut naisiin väärällä nimellä ja muutamien treffien jälkeen naiset oli jollakin treffeillä huumattu jollain treffiraiskaushuumeella ja he olivat heränneet sidottuina ja asuntoon oli tullut toinen mies, joka oli kantasuomalainen ja nämä virolainen ja kantasuomalainen mies olivat yhdessä hakanneet ja nussineet naista siellä kämpässä koko päivän. Rikokset oli suoritettu sellaiseen tyyliin, mistä seksuaalirikostutkijat käyttävät nimitystä "ammattilainen". Viimeisimpien FBI:n tekemien profilointilöydösten mukaan on 100% todennäköisyys, että tekijät ovat istuneet aikaisemmin vankilassa ja 40% todennäköisyys, että he ovat tappaneet naisen ennen näitä tekoja.
Raiskausuhrit eivät suostuneet tekemään tästä miehestä rikosilmoitusta, vaikka miten yritin heitä tähän puhua ja poliisit eivät suostuneet tutkimaan, elleivät naiset itse halua tutkintaa. Onnistuin kuitenkin itse selvittämään tämän raiskaajan henkilöllisyyden.

Tällä virolaisella äijällä oli sosiaalisessa mediassa sellainen muutaman kymmenen naisen vahvuinen haaremi sellaisia käskyläisnaisia. Mies myös nimesi naisystävänsä uudelleen musiikkikappaleiden mukaan samaan tapaan, kuin Charles Manson. Kutsui näitä muijiaan siis biisien nimillä...
Kun aloin kyselemään netissä näiltä naisilta, että minkä takia he pyörivät tämän päihdeongelmaisen paskan ympärillä, niin homma kääntyi siihen suuntaan, että minä olen joku vitun ATM ja tuleva joukkoampuja ja eestiläinen äijä johti tätä näkemystä ja käsitystä minusta netissä. Sen jälkeen näihin keskusteluihin alkoi pian tulemaan mukaan mielestäni jonkun tahon masinoimia trolleja, joista tuli sellainen vaikutelma, että ne eivät ole todellisia ihmisiä ollenkaan. Nämä trollit alkoivat esittämään minut joksikin inceliksi ja ikään kuin inceleinä incelin kanssa alkoivat vetämään jotain täysin päätöntä naisvihamielistä juttua. Minusta oli täysin selvää, että mistään yksinäisistä miehistä tässä ei ollut kyse, vaan siellä oli trolleja, jotka esittivät yksinäisiä miehiä ja tekivät yksinäisistä miehistä pilaa ja pyrkivät esittämään yksinäiset miehet naisvihamielisinä ja äärioikeistolaisina vajakkeina. Tällä toiminnallaan nämä trollit loivat ikään kuin vastakohdan tälle virolaiselle raiskaajalle, jonka viehättävyyspisteet tämän jälkeen noin miljoonakertaistuivat naisten keskuudessa internetissä.

Olen saanut selvitettyä, että virolainen mies oli Tampereella Raisa Räisäsen kadotessa syksyllä 1999.

Voisin vielä mainita yhden miehen. Kyseessä on tällainen vamskun näköinen kaveri, jolla on periytyvä kehitysvammaoireyhtymä, mihin liittyy mm. tappava sairaus. Tämä on eniten lapsia tehnyt tuntemani 80-luvulla syntynyt mies. Tämä äijä myöskin hakkasi omia vauvaikäisiä lapsiaan... Ja sitten jotkut Nalle Wahlroosit puhuu parhaiden geenien lisääntymisestä ja selviytymisestä...


Sitten me päästäänkin Jordan Pettersoniin. Pettersson on mies, jonka kielikuvat ja filosofia vilisevät vapaamuurarisymboliikkaa. Petterson aika hyvin paljasti todellisen luonteensa sillä dopamiini -vertauksella ja sen liittämisellä tähän hierarkia -filosofiaansa. Petterssonin mukaan mitä korkeammat dopamiiniarvot ihmisellä on, sitä korkeammalla hän on kaikissa hierarkioissa. Heh, arvatkaapa, keillä on nelinkertaiset dopamiiniarvot verrattuna normaali-ihmisiin... No, minä voin kertoa, että psykopaateilla. Petterssonin mukaan siis psykopaatit ovat luonnostaan kaikkien hierarkioiden huipulla. Siitä päästäänkin tähän, mistä se Petterssonin hierarkia -setti on lähtöisin, eli vapaamuurareiden 33 portaiseen hierarkiaan.
Vapaamuurareiden ideologiassa hierarkian huipulla tulee Lucifer. Tajuat varmaan nyt, että Pettersson on saatananpalvoja ja, että hänen hommansa on pönkittää psykopaattien asemaa kaikkien hierarkioiden huipulla, koska psykopaatit symboloivat Luciferia.
Vapaamuurari -homma perustuu knostilaiseen dualismiin, mikä taas perustuu psykologiassa splittiin. Knostilaisen dualismin yksi perusjutuista on, että "luciferin valo voi loistaa vain pimeyttä vasten". Tämä tarkoittaa, että jotta Lucifer menestyisi, on luotava sille toiseutta, jonka vastakohtana Lucifer esiintyy hyvänä. Näin ollen me tarvittiinkin nää Incelit sun muut mielikuvitusolennot, jotta nää raiskarit sun muut Lucifer -symbolit saisivat loistaa sitä valoaan kansalle...


Splittistä:

Splittingin, eli lohkomisen ideana on, että henkilön persoonallisuudessa on alle yhden vuoden ikään tapahtuneesta fiksaatiosta johtuva jakautuminen vauvaminään ja äitiminään.
Vauvaikäinen lapsi on täysin riippuvainen äidistään ja rakastaa äitiään siksi yli kaiken. Vauvan silmissä äiti on täydellinen ja kaikkivoipainen, eikä hän pysty näkemään äidissä mitään epätäydellistä, koska se olisi kestämätöntä vauvan täydellisen riippuvuuden ja vauvan heikkouden vuoksi.
Kun vauva sitten joutuu traumaattiseen tilanteeseen, tai traumaattiseen vuorovaikutukseen, minkä hän kokee johtuvan äidistään, vauva joutuu ristiriitaiseen tilanteeseen, koska hänelle on kestämätöntä hyväksyä äidissä mitään pahaa, tai heikkoutta. Vauva ratkaisee tilanteen siten, että hän syyttää itseään tästä tilanteesta ja ikään, kuin uhraa itsensä mielessään äitinsä täydellisyyden vuoksi.
Tässä ikävaiheessa vauva ei ole vielä persoonatasolla itsenäistynyt äidistään, vaan äiti sisältyy vauvan persoonallisuuteen. Vauvan persoonallisuudessa on tavallaan vauvaminä ja äitiminä. Tämän traumatisoitumisen vuoksi syntyy fiksaatio, takertuma tähän ikävaiheeseen, eikä henkilö koskaan itsenäisty äidistään persoonatasolla. Ja, koska henkilö ei itsenäisty äidistään, hän ei kykene persoonatasolla erillisyyteen myöskään muista ihmisistä, vaan kaikki ihmiset sisältyvät hänen persoonaansa, ovat hänen persoonansa jatkeita, tai osia. Tämän henkilön psyykkinen kehitys on lähtenyt tästä vauva-ajan traumatisoitumisesta lähtien kasvamaan vinoon siten, että henkilön koko psyykkinen kehitys on tapahtunut tämän kehittyneen takertuman päälle ja sen pohjalta.
Tällainen henkilö heijastaa oman vauva-aikaisen äitisuhteensa kaikkiin vuorovaikutussuhteisiinsa. Hän jakaa ihmisille äitiminän ja vauvaminän roolit. Tällainen henkilö pyrkii itse esiintymään tässä äitiminän roolissa, koska vauvaminän roolissa hän kokisi vauva-aikaisen traumaattisen tilanteen kestämättömät tunteet. Äitiminän roolissa hän on vapaa näistä ikävistä tunteista. Jotta hän pystyisi olemaan äitiminän roolissa, hän asettaa jonkun toisen vauvaminän rooliin. Tämä vauva-ajan uhrautumisen tilanne heijastuu sitten tähän äitiminäroolin ottaneen henkilön ja vauvaminäksi asetetun henkilön vuorovaikutukseen siten, että äitiminä roolissa oleva henkilö ikään, kuin uhraa tämän vauvaminän rooliin asetetun henkilön oman täydellisyytensä eteen. Hän heijastaa vauvaminän rooliin valittuun henkilöön syyllisyyden, heikkouden, pahuuden, huonouden, katkeruuden, kateuden, väkivaltaisuuden, avuttomuuden ja kaikki negatiiviset tunteet ja piirteet. Äitiminäroolissa oleva henkilö kokee olevansa kaikkivoipainen, täydellinen, täydellisen riippumaton, vahva, täydellisen hyvä, puhdas, vapaa syyllisyydestä, kun hän samalla kokee vauvaminärooliin asettamansa henkilön olevan täysin epätäydellinen, täydellisen riippuvainen, täydellisen paha, täydellisen heikko, täydellisen syyllinen jne.
Tällainen henkilö etsii itselleen helpon uhrin, jonka asettaa vauvaminän rooliin ja hän manipuloi toiset ihmiset ja instituutiot tukemaan tätä hänen luomaansa vuorovaikutussuhdetta ja luomiaan rooleja.
Tämä uhraamisen periaate näkyy myös sarjamurhaajien toiminnassa, kun sarjamurhaaja etsii itselleen uhreja, jotka hän tappaa, eli uhraa oman kaikkivoipaisuutensa ja täydellisyytensä puolesta.
Toisaalta ollessaan kyvytön tuntemaan negatiivisia tunteita itse, tällainen henkilö on itse edelleen ikään, kuin se vauva, joka tarvitsee kaiken aikaa äidin syliä ja äitiä, jolle parkua ja uhri on samalla toisaalta äiti tälle henkilölle, vaikka hänet onkin asetettu uhrattavan vauvan rooliin.

Persoonallisuushäiriöiset ovat yleensä koulukiusaajia, tai työpaikkakiusaajia, jotka ovat keskenään yhdessä äitiminiä ja uhraavat jonkun, tai jotkut ja asettavat vauvaminärooliin ja kiusaavat. Sama kuvio on nähtävissä myös yhteiskuntatasolla esim. kansallissosialismissa ja kapitalismissa. Natsi asettaa vauvaminärooliin vääränrotuiset ja kapitalisti taas luuserit. Suomalaisessa yhteiskunnassa vauvaminuuksista puhutaan, kun puhutaan syrjäytyneistä.
Muinaisissa Välimeren alueen uskonnoissa Baalin palvonnassa ja Molokin palvonnassa uhrattiin lapsia jumalille. Lapset symboloivat varsin konkreettisesti vauvaminuuksia ja Baal ja Molok taas äitiminuutta. Kristinusko syntyi vastauksena näille uhriuskonnoille ja käänsi asetelman päinvastoin siten, että siinä jumalan poika(äitiminä) uhrautuikin ihmisten(vauvaminuuksien) eteen.
Vanha uhriuskonto on kuitenkin aina välillä nostanut päätään, on uhrattu noitia, on uhrattu vääräuskoisia, on uhrattu juutalaisia "herrarodun" eteen, ja nyt viimeisimpinä työttömiä työnantajien ja työssäkäyvien eteen...
Nykyajan oikeisto on kehittänyt pelottavan yhteiskunnallisen moraalin kyhäelmän, missä työssäkäyvät symboloivat äitiminuuksia ja työttömät vauvaminuuksia ja on esitetty vaatimuksia työttömien uhraamisesta työssäkäyvien eteen.

Vastaavasti "Incelit", eli sinkkumiehet toimivat vauvaminuuksina, jotka pitää uhrata naista saavien raiskaajamiesten ja muiden psykopaattien puhtauden ja täydellisyyden eteen...


Sosialismista:

Mielestäni on todella outoa nykypäivänä rinnastaa sosialismi ja kommunismi toisiinsa ja kutsua sosialisteja vajakeiksi. Suomessa sosialismin tuotosta on mm. julkiset koulut ja julkinen terveydenhuolto. Myös työttömyysturvan poistaminen nykyaikaisessa yhteiskunnassa, missä työmarkkinoiden kilpailun tehostamisen vuoksi aina noin 10% työikäisistä on ilman töitä, johtaisi jatkuvaan sosiaalidarwinistiseen kansanmurhaan, missä työttömäksi jääneet kuolisivat aina pois. Koska työmarkkinat perustuvat nykyään kilpailuun, aina se 10% on työttömänä riippumatta järjestelmän koosta. Näin ollen meillä ensin kuolisi työttömät pois ja sen jälkeen työssäkäyvistä 10% jäisi työttömäksi ja kuolisi pois ja sen jälkeen taas lohkaistaisiin 10% työväestöstä multiin. Työttömyysturvan poistaminen johtaisi jatkuvaan joukkotuhontaan ja lopulta henkiin jäisi vain Nalle Wahroosin penis.
Työttömyysturvalla estetään se, että työmarkkinat alkaisivat todella toteuttamaan sosiaalidarwinistista kansanmurhaa.


"Pikkunuhasta":

Vähättelit tuota koronaa, niin omalla sairasteluhistoriallani katson koronarajoituksia erittäin hyvällä. Eräs iäkäs sukulaiseni sairastui jokin aika sitten koronaan ja oli ensin 6 viikkoa tauti päällä ennen, kuin joutui kuolemankielissä sairaalaan... Ei ole todellakaan mikään pikkunuha.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: USA, Chicago: Kuusi kuoli Itsenäisyyspäivän paraatiin tehdyssä ammuskelussa 4.7.2022

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

Chicagon ampujan kytkökset demokraattisiin sosialisteihin, Antifaan ja okkultismiin
https://oikeamedia.com/o1-184800
-Kaikki on nykyään ok-
Vastaa Viestiin