Caylee Anthony 2005-2008; lapsen äitiä epäiltiin murhasta

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Susanna
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 7:37 pm
Paikkakunta: Pori

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja Susanna »

vastaanpa vielä ennen kun ruoska tulee sivaltamaan , että minut vakuutti syyttäjä ja syyttäjän todisteet ja todistajat , olet varmaan katsonut koko oikeudenkäynnin ? jos et niin suosittelen sen näkee vieläkin tuolta kokonaisuudessaan.
jos taas sinut vakuutti puolustus niin se on ok , älä siltin minulle tuputa omaa mielipidettäsi koska mielipide sekin niinkun minunkin ,vai onko aukottomasti todistettu ettei Casey ole tappanut/aiheuttanut Cayleen kuolemaa ?

täällä muuten caseyllä oikein viharyhmä:https://www.facebook.com/pages/I-hate-C ... 5388584655
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Kyllä mä ainaskin olen täysin vakuuttunut siitä että C on tappanut lapsensa. Jos tämä olisi tapahtunut suomessa ni olen varma että akka olisi saanut elinkautisen niin että heilahtaa. Amerikassa tuo järjestelmä on vaan niin kinkkinen että kun ei pystytty enää varmaksi sanomaan ettei caylee olisi voinut hukkua ni siinä on se MIKSI SITÄ EI TUOMITTU! Mä en usko paskaakaan että se likka olisi hukkunut. Caysey on paskaa puhuva sosiopaatti joka ajattelee vaan omaa etuaan ja painotan vielä että VAIN omaa etuaan. Akka oli valmis laittamaan vaikka koko perheensä tuomiolle ja syyttikin vaikka mistä hurjuuksista vanhempiaan. Musta tuntuu että ainut virhe minkä vanhemmat teki oli se ettei abortoinut Cayseytä aikoinaan. Me kuullaan vielä Cayseystä ja mä toivon että sitten kun joku on sen listinyt kadun varteen tms.
Life. It´s just fucking thing after nother...
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Susanna kirjoitti: jos taas sinut vakuutti puolustus niin se on ok , älä siltin minulle tuputa omaa mielipidettäsi koska mielipide sekin niinkun minunkin ,vai onko aukottomasti todistettu ettei Casey ole tappanut/aiheuttanut Cayleen kuolemaa ?
Ei ole aukottomasti todistettu ettei Casey kylmäpäisesti murhannut tytärtään. Eikä tarvitsekaan. Todistustaakka on AINA syyttäjällä, puolustuksen ei tarvitse todistaa yhtään mitään, riittää kun pystyvät näyttämään että syyttäjän teorian lisäksi on muitakin mahdollisuuksia.
jenni82 kirjoitti:Jos tämä olisi tapahtunut suomessa ni olen varma että akka olisi saanut elinkautisen niin että heilahtaa. Amerikassa tuo järjestelmä on vaan niin kinkkinen että kun ei pystytty enää varmaksi sanomaan ettei caylee olisi voinut hukkua ni siinä on se MIKSI SITÄ EI TUOMITTU!
Niin kyllä meillä Suomessa on ihan sama systeemi että jos jää epäilys siitä että vastaaja on syytön esitettyyn syytteeseen (Tämähän olisi voinut mennä läpi esim kuolemantuottamuksena) niin tuomiota ei tule. Kyllä minäkin uskon Caseyn olevan syyllinen, mutta uskon perusteella en ole valmis ketään kuolemaan tuomitsemaan. (Ja se juuri Caseytä olisi odottanut jos hänet olisi todettu syylliseksi, vaikka me kuinka Suomessa olisimme sitä mieltä että syyttömän ja kuolemarangaistuksen välillä on muitakin asteita niin tuossa tapauksessa ei olisi ollut, syyte oli murhasta osavaltiossa jossa murhasta rangaistaan kuolemalla) Ja vaikka olisikin voitu varmaksi todeta että Caylee surmattiin niin tuomiota ei välttämättä olisi tullut koska puolustus olisi varmaan pystynyt tarpeeksi uskottavasti esittämään että surman on voinut tehdä joku muukin kun Casey.

Olen seuraillut tapausta alusta asti ja koko ajan ollut sitä mieltä että Casey tappoi Cayleen tai aiheutti tämän kuoleman välinpitämättömillä toimillaan. Yleinen mielipide ja "maalaisjärki" ei kuitenkaan voi olla riittävä peruste murhatuomiolle :(
debbie

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja debbie »

Ei Caseyta voi tuomita lapsensa murhasta, koska riittäviä todisteita ei ole löydetty.
Mutta terve tuo Casey ei ole, kyllä se on näkynyt alusta asti. Hän on jo ilman tätä Caylee-episodiakin elänyt laitapuolella : väärentänyt shekkejä, vältellyt työntekoa, harhauttanut viranomaisia, syyttänyt syyttömiä, elänyt vain bailatakseen.
Hän on tehnyt mitä tahansa, jotta voisi jatkaa vastuutonta, mukavaa elämäänsä, jossa bailaaminen, hauskanpito on se pointti.
ruoska
Lauri Hanhivaara
Viestit: 143
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 5:10 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja ruoska »

Susanna kirjoitti:vastaanpa vielä ennen kun ruoska tulee sivaltamaan , että minut vakuutti syyttäjä ja syyttäjän todisteet ja todistajat
Mitkä todisteet vakuuttivat että kyseessä on nimenomaan murha eikä esimerkiksi tappo tai kuolemantuottamus?

Mitkä todisteet vakuuttivat että kuoleman aiheutti nimenomaan Casey eikä vaikka isäpappa?
jayson
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Touko 24, 2011 11:56 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja jayson »

Itseäni ei tuomio yllättänyt. Todisteet olivat aihetodisteita joihin syyttäjät eivät saaneet kytkettyä tekijää, oli se sitte casey tai joku muu. Tämän on ainakin ihan minun oikeudentajun mukaista. Ottamatta kantaa syytetyn syyllisyyten. Jos näyttö ei riitä se ei riitä.

Olikos se Scott Petersonin tapaus missä äijä tuomittiin vaimonsa (ja syntymättömän lapsensa) murhasta kuolemaan ja jury oli perustanut tuomionsa sille, että vaimon ruumis löytyi samalta paikalta missä scott kävi silloin tällöin kalastalemassa ja valehdellut vaimon katoamisen jälkeen ja päätyneet kuolemantuomioon siksi, että scott oli epäonnistunut huolehtimaan vaimostaan ja syntymättömästä lapsestaan. Hmmm..

Casey vapautuu ilm. 17.7 ...
jayson
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Touko 24, 2011 11:56 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja jayson »

vielä vähän lisää uutisia:

Cindyä ei tulla syyttämään väärästä valasta, koskien Cindyn väitteitä kloroformin etsimisestä tietokoneelta ja siitä, että hän on ilmeisesti valehdellut olinpaikastaan oikeudessa.

Tutkijat jatkavat edelleen rikostutkintaa. Tutkinta koskee Texas EquuSearchin vapaaehtoista Laura Buchanaa ja sitä, että kannustettiinko häntä antamaan vääriä dokumentteja oikeudessa. Tutkijat eivät paljasta onko Baez epäilyjen kohteena.

Samainen Texas EquuSearch, joka siis auttoi Cayleen etsinnöissä kesällä ja syksyllä 2008, haastaa Caseyn oikeuteen hakien $15,000 vahingonkorvausta, koska Casey ei missään etsintöjen vaiheessa paljastanut ryhmälle, että Caylee olikin kuollut jo 16.6 tapaturmaseisti (niinkuin puollustus avauksessaan väitti). Eli TES oli käyttänyt $112,000 Cayleen etsimiseen ja yli 4000 ihmistä oli etsinyt häntä.

Tutkijat ovat sitä mieltä, että jos tuomari olisi sallinut juryn haistaa näytettä mikä oli otettu Caseyn auton takakontista he olisivat haistaneet mädäntyneen ruumiin he olisivat olleet vaikuttueita siitä, että Caseyn takakontissa on todella ollut ruumis.

(anteeksi vähän kökkö suomennos..)
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Jenkkilässä 90-92 prossaa keisseistä perustuu aihetodisteisiin ja guilty-tuomio tulee...oliko se nyt 95 tahi 98 prosenttia tapauksista.

Kuulin ameriikan tädiltäni (joka on entinen syyttäjä ja tuomari), että juryn toimintaa ruvetaan mahdollisesti tutkimaan. Että jokin haisee ja pahasti. Että juryn jäsenet 3 ja 11 olisivat ns saastuneita tahi istutettuja. Että kun jury oli valittu, he saivat mennä kotiinsa pariksi päiväksi ennen kuin oikeudenkäynti alkoi, niin jotain tapahtui tuona aikana. Ainakin yksityisetsivä Lions (Lyons) on nähty keskustelevan jury ehdokkaiden kanssa jossain vaiheessa valintaprosessia. On mahdollista, että tuo puolustuksen palkkalistoilla ollut miekkonen on ottanut yhteyttä juryn jäseniin, kun he olivat kotonaan sen pari päivää.

Nuo kaksi jäsentä olivat rikkoneet sääntöjä ja määräyksiä ihan alkumetreiltä lähtien, esim keskustelleet tapauksesta hotellissa. 3 ja 11 olivat se painostava voima, joka sai muut jäsenet taipumaan. 3 ja 11 oli myös mielipide heti alusta lähtien, syytön.

Juryn päätöksen teko ei kestänyt noin 11 tuntia, vaan muutaman tunnin. He eivät käynneet mitään todistemateriaalia läpi, eivät keskustelleet todistajalausunnoista, eivät lukeneet ohjeita, eivätkä pyytäneet neuvoa.
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

jenni82 kirjoitti:Kyllä mä ainaskin olen täysin vakuuttunut siitä että C on tappanut lapsensa. Jos tämä olisi tapahtunut suomessa ni olen varma että akka olisi saanut elinkautisen niin että heilahtaa.
Ei se ole maasta kiinni, jollei todisteet riitä, niin ne ei riitä.
Ja kai sä nyt vielä muistat Anneri Auerin?
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Sorry vaan mut musta hovi teki oikean päätöksen Auverin jutussa kun siinä oli enemmän todisteita jotka todisti sen syyttömyyttä eikä toisin päin. Tässä taas ihan C:n oma käytös puhuu sen puolesta että se on tappanut Cayleen joko tahallisesti tai vahingossa. Sen vahibngonkin olisin ymmärtänyt JOS se olisi heti siitä puhunut totuuden mukaisesti yms. Jos akka väittää ihan sinisin silmin että on ollut töissä siellä ja täällä, bailaa baareissa just kun muksu kuollut yms monia muita asioita ni mikään noista ei puhu mun mielestä syyttömyyden puolesta. Tää on kaikella tavalla niin pöyristyttävä juttu.. Ja tää on mun mielipide, jos mä olisin ollut siellä Juryssä ni se olis ollut mun osalta syyllinen..
Life. It´s just fucking thing after nother...
jayson
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Touko 24, 2011 11:56 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja jayson »

cyklon kirjoitti:Jenkkilässä 90-92 prossaa keisseistä perustuu aihetodisteisiin ja guilty-tuomio tulee...oliko se nyt 95 tahi 98 prosenttia tapauksista
aika korkea prosentti! aika hyvin ne jenkkilässä sitten osataan siivota jälkensä ja eliminoida kaikki todistajat yms. mun pointti oli vaan se, ettei niitä todisteita sitten saatu kuitenkaan riittävästi kytkettyä ilmeisesti syytettyyn, kun sitä ei sitten tuomittu.

"ei järkevää tai varteenotettavaa epäilyä syyllisyydestä" tuossa koko jutussa ei oo mitään järkeä :evil:
sen ois yhtähyvin voinut tehdä naapurin pena...mutta ihmiset onneksi "tietää" paremmin.


caseylle on kuulemma tarjottu miljoonaa ensimmäisestä haastattelusta.
debbie

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja debbie »

Mahtaisiko siinä toteutua juuri Caseyn unelma: hän tienaisi "hetken kärsittyään" miljoonia tarinallaan ja se mahdollistaisi leveän leivän ja bailaamisen jatkossakin.

Olen kyllä vakuuttunut siitä, että tämä juttu ei tähän pääty.
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja cyklon »

debbie kirjoitti:Mahtaisiko siinä toteutua juuri Caseyn unelma: hän tienaisi "hetken kärsittyään" miljoonia tarinallaan ja se mahdollistaisi leveän leivän ja bailaamisen jatkossakin.

Olen kyllä vakuuttunut siitä, että tämä juttu ei tähän pääty.
Ei pääty ei.
Caseytä odottaa mahdollisesti ns federal case. Casey valehteli myös fbi:n agenteille ja moisesta voi pläjähtää syyte ja tuomio on aivan toista luokkaa kuin poliisille valehtelemisesta.
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Vuorokausi vaihtui Floridassa, Casey vapautui juuri.

Mikäli puolustukseen on uskominen, onnettomuus lavastettiin näyttämään murhalta. Eikö se yleensä ole toiste päin, murha lavastetaan näyttämään onnettomuudelta?
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Helsingin Sanomat kirjoitti:http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Pie ... 5267842555

Pienen tyttönsä surmasta syytetty äiti vapautettiin Yhdysvalloissa

17.7.2011 9:31

STT–Reuters
Kuva
Lapsensa kuolemaan syyttömäksi todettu Casey Anthony marssi ulos floridalaisesta vankilasta lakimiehensä kanssa.

ORLANDO. Yhdysvaltojen tämän hetken seuratuin oikeustaistelu päättyi tänään, kun lapsensa murhasta syytetty ja siihen syyttömäksi todettu Casey Anthony pääsi vapaaksi Floridan vankilasta. Naisen vapautusta oli seuraamassa jopa 300 ihmistä, lauma toimittajia ja monipäinen poliisisaattue.

Anthonya epäiltiin 2-vuotiaan tyttärensä tappamisesta ja tämän ruumiin hautaamisesta. Lautamiehistö kuitenkin totesi hänet syyttömäksi murhaan. Anthony, jota oli uhannut kuolemantuomio, tuomittiin sakkoihin ja vuoden vankeuteen väärän tiedon antamisesta poliisille. Hän istui tuomiostaan reilun kuukauden.

Median tiiviisti seuraaman oikeudenkäynnin aikana selvisi, että Anthony oli viettänyt vilkasta seuraelämä tyttärensä Cayleen kuoleman jälkeen. Tämä viilensi amerikkalaisten tunteita häntä kohtaan entisestään.

"Me olemme täällä tukemassa Cayleetä ja haluamme ihmisten boikotoivan kaikkea, mitä Casey tai muut Anthonyt tekevät", vapautusta seuraamaan tullut nainen kertoi.

Vankilan henkilökunta ja toimittajat olivat tehneet tarkan suunnitelman, jotta kaikki pääsisivät seuraamaan ja kuvaamaan vapauttamisen.
Vastaa Viestiin