Ukraina: Dnepropetrovsk maniacs

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Dr Eastmann
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 1:55 pm

Ukraina: Dnepropetrovsk maniacs

Viesti Kirjoittaja Dr Eastmann »

Vuonna 2007 kolme ukrainalaisteiniä murhasi kuukauden aikana 21 ihmistä Dnepropetrovskin kaupungin alueella. Tekijät myös ottivat murhista valokuvia ja kuvasivat tapahtumat videolle. Murhaajat olivat varakkaista perheistä ja ainoana motiivina murhille oli huvikseen tappaminen.

HUOM! EI HERKKAHERMOISILLE!! HUOM!
Murhia käsittelevä suppea sivusto
Video eräästä murhasta
Jälkimmäinen linkki sisältää hyvin brutaalia materiaalia - maassa valittavaa uhria hakataan vasaralla kasvoihin, puukotetaan ruuvimeisselillä vatsaan ja puhkaistaan silmä. Katsotte omalla vastuulla.

“Hold on, hold on. Be neater, fuck!” likely saying that to watch out for the blood.
*Laughing*
“Hold on, hold on, hold on, don’t hit him, don’t hit him. Watch him…” the rest of the sentence is indistinct, but he’s likely telling the guy to watch for the blood as he’s zooming in to capture the close up
The following audio is unclear.
[After the screwdriver stabbing]
“What? With what?” as the cameraman responds to the boy who stabs the victim
“What, he’s still alive?” says the guy stabbing the victim
“He’s still moving his arms after I ripped up his intestines” the cameraman muffles indistinctly
“He’s having a fucked up day” says the stabbing guy after he’d stepped on his stomach.
[More muffled talk as he proceeds to stab him in the eyes with the screwdriver]
“Get over here fast. Kill him already.”
“What?” says the stabber
“Kill him already.”
“I already put the hammer back. He’s already dead.”
“I poked out his eyes and he’s still not dead” says the cameraman
“Get the knife” cameraman continues
*Proceeds to bludgeon him then interrupts by saying something indistinct*
“More, more” cameraman telling the other guy to keep bludgeoning him to make sure he’s dead
“Hold on, hold on”
*They start walking back to the car*
More muffled talk from the blond killer
“Wash your hands” cameraman says and tells him to spray cleaning chemical on the hammer
“I’ll hold it”
*Muffled talk from the guy washing the hammer*
*More muffled talk from the guy washing his face and walking back from his car*
“I stuck the screwdriver in his brain” says the camera man
*Muffled talk from the guy washing his hands*
“I got him in the nose from his eye” or something along those lines
“I don’t understand how he was alive? I felt his brain” says the camera man
“I was holding the screw driver like this *muffled/don’t understand*”
Before the video ends the blond guy says “Alright, let’s get a picture”
miss_x
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: La Marras 29, 2008 11:05 pm
Paikkakunta: TKU

Viesti Kirjoittaja miss_x »

hyi helvetti. miks tollaset videot on julkisia, eiks joku vois kerätä ne talteen. hyh.
373
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Su Helmi 03, 2008 11:22 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 373 »

miss_x kirjoitti:hyi helvetti. miks tollaset videot on julkisia, eiks joku vois kerätä ne talteen. hyh.
siks että me nähtäs mihin meitä ajetaan.
Suurin huijaus jonka hän teki, oli saada sinut uskomaan, että hän on sinä.
Pahoinvointiyhteiskunta
jackal
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: La Loka 18, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: Chicago

Viesti Kirjoittaja jackal »

Jotain rauhaa vainajalle..
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

hyi jumalauta vastenmielisintä mitä oon nähny aikoihin toivottasvasti tollaset häiriintyneet kakarat lusii loppuelämänsä linnassa ja saa siellä kaupanpäälle turpaansa
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Missä vaiheessa tossa muka vasara on. Sorkkaraudalla se mun mielestä hakkaa??
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Munse
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 5:41 pm

Viesti Kirjoittaja Munse »

^ Sorkkarauta tai muu vastaava se lieneekin. Itse olen ennenkin tästä lukenut, mutta videota katsoin ensimäisen kerran. En kai edes puoleen väliin kylläkään, ei järin herkullista katseltavaa.

Tuosta motiivista kun mainittiin, että ainoa olis huvikseen tappaminen, niin ainakin englanninkielisen wikipedian mukaan on esitetty myös, että pojat koitti ehkä tehdä hyvät rahat videoilla. 40 eri murhasta piti tehdä videot ja myydä vissiin jollekin kohtuu sairaalle goresivustolle, joka näistä sitten olis maksanut. Oudolta kyllä kuulostaa että kukaan tälläisistä videoista kovin paljoa maksaisi..

http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17102
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Tämän olisi voinut kyllä postata suoraan Henkirikokset ulkomaat - osastolle. (EDIT: siirretty) Ukraina on jostain syystä otollista maaperää mielipuolisten sarjamurhaajien kasvulle, sillä sieltä oli kotoisin paloittelumurhaaja Nikolai Dzjumagaliev. Hänet tuomittiin 52 ihmisen murhasta ja teloitettiin vuonna 1994.

Toinen "ukrainskij" oli Anatoli Onuprijenko, joka surmasi myös samaisen määrän - 52, mutta se oli maininnalla "vähintään 52". Mies kävi kolme kertaa väärän passin turvin Ruotsissa ja ruotsalaisen rikostutkijan mukaan mies kävi myös Suomessa. Itävallassa Onuprijenkon jäljiltä on erään tiedon mukaan ainakin yhden iäkkään pariskunnan surmaaminen vuonna 1996.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
jaguaari1
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: To Loka 09, 2008 4:34 am

Viesti Kirjoittaja jaguaari1 »

Hyi helvetti !!!!!!!!!!
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Ok, mä luulen että mulle (kerrankin) riitti pelkkä teksti noine repliikkeineen. Hyi ällötys!
Miten paljon ne sai vai onko niitä saatu edes kiinni?
Nanika ga tooku matteiru to
Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Minä jaksoin katsella vain 15-20% videosta, sitten panin stopin katselulle. Joo, murhateinit saatiin kiinni ja saatettiin oikeuteen.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Doctor Lecter kirjoitti: Toinen "ukrainskij" oli Anatoli Onuprijenko, joka surmasi myös samaisen määrän - 52, mutta se oli maininnalla "vähintään 52". Mies kävi kolme kertaa väärän passin turvin Ruotsissa ja ruotsalaisen rikostutkijan mukaan mies kävi myös Suomessa. Itävallassa Onuprijenkon jäljiltä on erään tiedon mukaan ainakin yhden iäkkään pariskunnan surmaaminen vuonna 1996.
Olisi enemmän kuin kiintoisaa tietää minä vuosina Onuprijenko vieraili Suomessa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

pitkään kelasin että seisooko tuolla taustalla ihminen vai mikä sieltä on sensuroitu.. kuvan nimi onkin näköjään hanging-kitty.jpg.
en laita kuvaa tähän, tuossa linkki:
http://www.dnepropetrovskmaniacs.com/wp ... 00x220.jpg
videoita en edes yritä katsoa, riitti kun näki still-kuvia ja tekstit.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kohtuusairasta, paljon olen minäkin nähnyt ja kuolemaakin katsellut mutta tää että kyllä on yks sellanen joka saa ajattelemaan "sairasta." Huvin vuoksi tappaminen lienee just rikkaiden touhua, voisi kuvitella? Jotain extremeä, jota ei voi rahalla ostaa? Hurjaa touhua ja toivoisi tosiaan noiden nulikoiden edes tajuavan tyhmyytensä, selkeästi tässä ei ole edes kyse mistään mielenterveysongelmasta vaan huvista. Rangaistuksena voisi olla hyvin vaikka parin päivän totaalikidutus jossa kipu ja häpeä pistäisivät anomaan armoa.

edit, ogrishforumkin rankkaa videon yhdeksi pahimmista joten todellakin varoituksen sana kaikille jotka eivät vielä videota ole katsoneet.
Vastaa Viestiin