Dragan Joksovicin murha

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset

Valvojat: Raid, Moderaattorit

Calamity Jane
Tarkastaja Morse

Re: Dragan Joksovicin murha

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane » Ti Joulu 03, 2019 8:55 pm

Helluby kirjoitti:
To Huhti 21, 2016 12:56 am
Honeybadger kirjoitti:Sitä vaan mietin, että käsitykseni mukaan Janne on tappanut kaksi ammattirikollista, ei tyttöystäväänsä, lastaan tai viatonta sivullista. Miksi hän nyt on niin niin kauhean paha ja vaarallinen tavallisille ihmisille?
Psykopaattihan tuo ukko selvästi on. Kyllä siinä onnistuu vaimon ja mummunkin murhaamiset.

Totaldusk kirjoitti:
Su Joulu 01, 2019 5:00 pm
Vuosaaren palkkamurhaaja Janne Raninen pysyy muurien takana — Helsingin hovioikeus hylkäsi ehdonalaishakemuksen

Jeee... Taas välillä hyviä uutisia. :D
Niin monet kerrat tähän rantaan olemme tulleet ennenkin. Jättäneet kahdet jäljet santaan. Nyt yhdet vain vie takaisin.

Helluby
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Helluby » Ti Joulu 03, 2019 10:26 pm

Calamity Jane: mitäpä jos lainaisit alkuperäisen kommentin kirjoittajan kommenttia, et Honeybadgerin kommenttia, jonka olen itsekin lainannut tai sitten sisällyttäisit minun kommenttini mukaan? Miltäs tämä ehdotus sinusta tuntuisi?
Ihan sivusta sanoisin ettei 1+1 ole koskaan 2, vaan ihan tilanteesta johtuen se on joko 1, tai 3, joskus jopa 4.

Helluby
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Helluby » Ti Joulu 03, 2019 10:30 pm

Calamity Jane kirjoitti:
Ti Joulu 03, 2019 8:55 pm
Helluby kirjoitti:
To Huhti 21, 2016 12:56 am
Honeybadger kirjoitti:Sitä vaan mietin, että käsitykseni mukaan Janne on tappanut kaksi ammattirikollista, ei tyttöystäväänsä, lastaan tai viatonta sivullista. Miksi hän nyt on niin niin kauhean paha ja vaarallinen tavallisille ihmisille?

Calamity Jane: mitäpä jos lainaisit alkuperäisen kommentin kirjoittajan kommenttia, eli Honeybadgerin kommenttia, jonka olen itsekin lainannut tai sitten sisällyttäisit minun kommenttini mukaan? Miltäs tämä ehdotus sinusta tuntuisi?
Ihan sivusta sanoisin ettei 1+1 ole koskaan 2, vaan ihan tilanteesta johtuen se on joko 1, tai 3, joskus jopa 4.

Calamity Jane
Tarkastaja Morse

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane » Ke Joulu 04, 2019 7:55 am

Helluby kirjoitti:
Ti Joulu 03, 2019 10:30 pm
Calamity Jane: mitäpä jos lainaisit alkuperäisen kommentin kirjoittajan kommenttia, eli Honeybadgerin kommenttia, jonka olen itsekin lainannut tai sitten sisällyttäisit minun kommenttini mukaan? Miltäs tämä ehdotus sinusta tuntuisi?
Vai tuohan kuulostaa tosi hyvältä. :)
Niin monet kerrat tähän rantaan olemme tulleet ennenkin. Jättäneet kahdet jäljet santaan. Nyt yhdet vain vie takaisin.

Vastaa Viestiin