Varo Facebook-murhaajaa!

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Varo Facebook-murhaajaa!

Viesti Kirjoittaja Miina »

Tämmöistä osui iltasanomista silmiini nyt:
Varo Facebook-murhaajaa!
10.02.2009 09:56

Brittipoliisi jahtaa George Appleton -nimistä miestä, joka on järjestellyt yhteisösivuston kautta treffejä nuorten naisten kanssa.

Appletonin kotoa löytyi 36-vuotiaan Clare Woodin palanut ruumis.

Appletonin uskotaan tavanneen Woodin internetissä ja seurustelleen tämän kanssa jonkin aikaa.

Manchester Evening Newsin mukaan Appleton on ollut Facebookin kautta yhteydessä neljään naiseen.

Viranomaiset vetoavat nyt naisiin, jotta nämä eivät tapaisi Appletonia.

- Haluamme tehdä selväksi, että jokaisen, joka on kuullut Appletonista viimeisten päivien aikana, tulee ottaa meihin yhteyttä välittömästi eikä missään tapauksessa tavata häntä, poliisikomisario Pete Jackson sanoi Sky Newsin mukaan.

IS
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1642826

Vasta äsken oli se seksikuvilla kiristäjä, nyt tämmöinen tapaus.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Just olin samaa uutista postaamassa :)

ja kommentoimassa että kuinka moni yleensä käyttää FB:tä seuran (treffit,seksi,seurustelu) etsimiseen? Itse en ainakaan edes hyväksy kavereiksi muita kuin ne jotka oikeasta tunnen,tosin ei ole kyllä edes tarvetta metsästää kumppania tai seksiseuraa kun sellainen löytyy omasta takaa.Ylipäätään minusta netti viimeinen paikka etsiä itselleen kumppania,siis mun mielestä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

no facebookista oon tajunnu et se on just paikka jossa pidetään yhteyttä ihmisiin jotka muutenkin tunnettaisiin. eipä oo kävässy mielessä alkaa sieltä seuraa hakea, samoin ircissä tunnen ennestään kaikki ihmiset. ne on lähinnä yhteydenpitovälineitä, korvaavat puhelimen monessa asiassa.

sensijaan foorumeilta ja random chateista oon löytäny muutamia ihan parhaita ystäviä. vanhimmat kaverit joihin oon sitä kautta tutustunu oon tuntenu jo yli 10 vuotta. täältä minfostakin oon ihmisiä tavannu ja hauskaa sakkia tuntuu olevan ihan livenäkin :) never say never, tervettä järkeä saa käyttää mut turhan ennakkoluuloinen ei kantsi olla.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Joo-o,puhuin kyllä elämänkumppanin tai seksiseuran etsimisestä netin välityksellä...
Kuten jo tuossa aikaisemmassa FB-uutisessa kävi ilmi että lähetellään jotain alastonkuvia ihmiselle jota ei edes tunne.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

^ Voi sieltä netistäkin sen oman rakkaan löytää... :wink:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

PinkCatz kirjoitti:^ Voi sieltä netistäkin sen oman rakkaan löytää... :wink:
Toki , en epäile yhtään etteikö löytäisi.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Poliisilla lienee painavat syyt odottaa, että Appleton ei ole palaamassa kotiinsa lähiaikoina. Muutoinhan olisi kannattanut olla hiljaa ja jäädä kyttäämään asuntoa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Hehee, ei kovin pitkäkatseista etsiä uhreja naamakirjasta, nimittäin kiinnijäämisen kannalta...., suht helposti on jäljitetävissä..

Noh jotkunhan noista haluukin jäädä lahtaamisistaan kiinni,ku se on vaan sen hetken niin kovin jännää, että jorma alkaa seisoo psyckholla ihan kyrpänä.. Khihihii!! mutta joka tapauksessa Idiootti mikä idiootti..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

whispers
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Elo 29, 2008 4:57 pm

Viesti Kirjoittaja whispers »

Tässä linkki englanninkieliseen uutiseen valokuvineen
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... &ATTR=News
(en kehdannut kopioida kuvia tänne kun vinkuvat muutenkin sivuilla copyrighteista)

Victim's web 'ad' searching for date
Published: 10 Feb 2009
A WOMAN believed to have been murdered by an online predator had recently signed up to a dating site looking for a “relatively sane man”.
Clare Wood, 36, was flirting on the Facebook application, which allows users to search for partners by postcode, before her badly-burned corpse was found at her home.

Clare wrote in her lonely hearts ad: “I am a talkative, affectionate woman who would love to hear from someone who is relatively sane.
“I’d like to meet a respectful, affectionate man. Not looking for a one-night stand.”

Police are hunting George Appleton, 40, who lived near the mum of one in Salford, Gtr Manchester, and used websites to meet girls.

Four have told cops he had contacted them. A police source said: “We believe he represents a serious threat to women.

“We would strongly urge anyone who has had contact with him not to maintain that contact.”

Clare had written on her Facebook page that her biggest fear was “dying painfully”.
Tässä toinen juttu jossa kuvia ja videonpätkä Georgesta pankkiautomaatin (?) valvontakamerasta
http://news.sky.com/skynews/Home/UK-New ... 9686?f=rss

Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miina »

Kyllähän näitä kaikenlaisia pervoja ja murhaajia vaaniskelee myös muissa vastaavissa palveluissa kuin facebookissa. Onhan näitä monia paikkoja... ja kyllähän näitä rikoksiakin on "netin kautta" -tuttavuuksille jo tapahtunutkin.

Millainenkohan vinkki tästä facebookmurhaajasta on saatu? Siis, että osattiin yhdistää facebookiin ja varoittaa muita naisia.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)

Jackdaw
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: To Syys 04, 2008 11:02 pm

Re: Varo Facebook-murhaajaa!

Viesti Kirjoittaja Jackdaw »

typerän nimen keksiny.. :mrgreen:
Maailma on vaarallinen paikka.Ei siksi että on ihmisiä jotka tekevät pahaa,vain siksi että on ihmisiä jotka seisovat vieressä eivätkä tee mitään--

Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Re: Varo Facebook-murhaajaa!

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Tämä Facebook-murhaaja löytyi hirttäytyneenä puolitoistaviikkoa sitten.
http://www.independent.co.uk/news/uk/cr ... 08212.html
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer

Vastaa Viestiin