USA: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

MadMax kirjoitti:Miettikääpä mihin voi omassa kodissa piiloutua niin ettei kukaan löydä...
30 neliön huone...ainoa piilopaikka on pää verhontaakse tai käsivarsi wc pöntön taakse...
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

DollariExpress kirjoitti:
MadMax kirjoitti:Miettikääpä mihin voi omassa kodissa piiloutua niin ettei kukaan löydä...
30 neliön huone...ainoa piilopaikka on pää verhontaakse tai käsivarsi wc pöntön taakse...
Tai esim. vaikka koko ruumis sinne vaatekaapin sokkelin/pohjalevyn allen, että kukaan ei vaan löydä... Parhaat piilopaikat kun on niitä, mistä "kukaan" ei osaa etsiä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Susihukka
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 9:51 pm

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja Susihukka »

Mä ymmärsin, että se ruumis oli sellaisen lattiaan asti ulottuvan, siis jalattoman runkopatjakehikon alla. Ja että hotellikäytössä ilmeisesti on sitten ollut metallinen kehikko, päällä varmaan jotain pehmuketta tms, mutta se runko itse on ollut metallia. Muuten siis sellainen jalaton jenkkisänky, jossa monta patjaa "päällekkäin". Ruumis siis ollut lattialla, ei patjan sisällä tms.
En kyllä pitäisi ajatuksesta, että olisi nukkunut noin lähellä ruumista :( Inhottava juttu.
Kuva
Teme-84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 7:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja Teme-84 »

Voi tietysti olla sattumaakin mutta lieköhän tappaja saanut innoituksensa Jo Nesbön romaanista Veritimantit, jossa tappaja taisi kätkeä ruumiin sängyn sisään..
Antoine

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja Antoine »

MadMax kirjoitti:Kukin tekee jutut tavallaan mutta jos minä joskus päädyn itsemurhaan teen sen juuri niin että olen liian lähellä etsijöitä että ruumiini löytyisi, ainakaan kovin nopeasti. Miettikääpä mihin voi omassa kodissa piiloutua niin ettei kukaan löydä...
No mikäs vitsi siinä on, ettei ruumis löydy? Siis nimenomaan jos itsemurhasta puhutaan. Sen kyllä ymmärtää hyvin, että murhatun ruumiin haluaa piilottaa ja hävittää. Minä ainakin jättäisin itseni ihan näkyvälle paikalle, ja itse asiassa siinä se jutun juju minulle onkin.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Antoine kirjoitti:
MadMax kirjoitti:Kukin tekee jutut tavallaan mutta jos minä joskus päädyn itsemurhaan teen sen juuri niin että olen liian lähellä etsijöitä että ruumiini löytyisi, ainakaan kovin nopeasti. Miettikääpä mihin voi omassa kodissa piiloutua niin ettei kukaan löydä...
No mikäs vitsi siinä on, ettei ruumis löydy? Siis nimenomaan jos itsemurhasta puhutaan. Sen kyllä ymmärtää hyvin, että murhatun ruumiin haluaa piilottaa ja hävittää. Minä ainakin jättäisin itseni ihan näkyvälle paikalle, ja itse asiassa siinä se jutun juju minulle onkin.
En tiedä mikä muilla on motiivina, mutta joskus olen miettinyt tuota itsemurharuumiskatoamis-temppua, ja ainakin itse perustelin sen itselleni sillä, että tietyllä tavalla omaisille jäisi vielä jonkinlaista toivoa siitä, että omainen voikin olla elossa ja elää vaikka jossain ulkomailla. Tiedän, todella mutkien kautta ajateltuna, mutta kun ottaa huomiooon, että kun ihminen katoaa, niin aina on niitä, jotka vielä 50 vuoden jälkeenkin jaksaa uskoa, että omainen on elossa. Tietenkin tätä voisi vielä jollain tasolla lisäedistää jättämällä erinäisiä "vihjeitä" ja vinkkejä siitä, että olisikin pakannut kamansa ja painellut vaikka Karibialle. (Lentoliput voisi hankkia ja jättää muka epähuomiossa niistä tietoa jonnekin, kirjoituksia ja ostaisi sellaisia tavaroita etukäteen, jotka muka viittaisivat pitkään lomamatkaan/ulkomaille karkaamiseen.) Parhaassa tapauksessa voisi vielä kirjoittaa kirjeen ja kertoa lähteneensä jonnekin kauas pois ja pälä pälä pälä pälä. Mitä noissa tapauksissa nyt yleensä kirjoitetaan.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Antoine

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja Antoine »

VoDKa kirjoitti: En tiedä mikä muilla on motiivina, mutta joskus olen miettinyt tuota itsemurharuumiskatoamis-temppua, ja ainakin itse perustelin sen itselleni sillä, että tietyllä tavalla omaisille jäisi vielä jonkinlaista toivoa siitä, että omainen voikin olla elossa ja elää vaikka jossain ulkomailla.
- -
Tietenkin tätä voisi vielä jollain tasolla lisäedistää jättämällä erinäisiä "vihjeitä" ja vinkkejä siitä, että olisikin pakannut kamansa ja painellut vaikka Karibialle.
Okei. Mutta miksi vitussa tappaa itsensä ja antaa omaisten olettaa muuta? Nythän tämä peli ihan naurettavaksi meni. Jos haluat antaa niille omaisillesi toivoa, niin älä sitten paloittele itseäsi lattialankkujen alle vaan anna sitä toivoa herranjestas ihan oikeastikin eikä minkään lentolippujen kautta. Itsemurha on itsemurha.

Eli vähän tähän tyyliin:
"Did you remember the note? Are you sure you didn't forget anyone in your 'I love you' -list? Cliché. Don't leave a fucking note. If you love them what the hell are you doing with the gun to your head?"

Anteeksi aiheesta irtautuminen.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Antoine kirjoitti:Eli vähän tähän tyyliin:
"Did you remember the note? Are you sure you didn't forget anyone in your 'I love you' -list? Cliché. Don't leave a fucking note. If you love them what the hell are you doing with the gun to your head?"

Anteeksi aiheesta irtautuminen.
Tuon on selkeästi kirjoittanut ihminen, joka näkee vain suoraan eteensä, ilman että vaivautuu vilkuilemaan yhtään sivuilleen. En vaivaudu kommentoimaan tämän enempää aiheeseen, koska itsemurhaa on käsitelty tällä foorumilla jo tuhottoman paljon, useissa eri ketjuissa ja aina on niin, että ne jotka eivät halua ymmärtää, eivät tule koskaan sitä ymmärtämäänkään.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Antoine

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja Antoine »

VoDKa kirjoitti:En vaivaudu kommentoimaan tämän enempää aiheeseen, koska itsemurhaa on käsitelty tällä foorumilla jo tuhottoman paljon, useissa eri ketjuissa ja aina on niin, että ne jotka eivät halua ymmärtää, eivät tule koskaan sitä ymmärtämäänkään.
Jees, lopetetaas tämä. Jos minuun viittasit lausunnossasi ihmisestä, joka ei ymmärrä, niin ymmärränpä hyvinkin. Olen jopa miltei pro-suicide -kannalla :wink:
v-a-45
Javier Pena
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 12:40 pm

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

Noihin VoDkan ihmettelemiin punaisiin nappeihin :? Niin itse kerran ihmettelin (ulkomailla hotellihuoneessa), mitä nuo napit ovat (olivat tosin vaaleanpunaisia), niin hotellin respassa selittivät niiden olevan esim. torakoita, muurahaisia ym. ötököitä karkottavia pillereitä.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

v-a-45 kirjoitti:Noihin VoDkan ihmettelemiin punaisiin nappeihin :? Niin itse kerran ihmettelin (ulkomailla hotellihuoneessa), mitä nuo napit ovat (olivat tosin vaaleanpunaisia), niin hotellin respassa selittivät niiden olevan esim. torakoita, muurahaisia ym. ötököitä karkottavia pillereitä.
Tätä mietittiin myös yhtenä vaihtoehtona silloin, mutta ei tultu koskaan kyselleeksi sen kummemmin niiden perään. Suomessa epäilivät niiden olleen essoa, mutta kun niitä niin monesta hotellista löytyi ja täysin eri puolilta maata samanlaisina, niin hieman epäilytti että voisikohan tuossa enää siitä olla kyse.

Mutta luultavasti tosiaan olivat samanlaisia ns. ötökkäpillereitä. Kiitoksia vastauksestasi, ei tarvitse seuraavilla kerroilla enää ihmetellä, kun sellaisiin taas törmää.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

v-a-45
Javier Pena
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 12:40 pm

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

VoDKa kirjoitti:
v-a-45 kirjoitti:Noihin VoDkan ihmettelemiin punaisiin nappeihin :? Niin itse kerran ihmettelin (ulkomailla hotellihuoneessa), mitä nuo napit ovat (olivat tosin vaaleanpunaisia), niin hotellin respassa selittivät niiden olevan esim. torakoita, muurahaisia ym. ötököitä karkottavia pillereitä.
Tätä mietittiin myös yhtenä vaihtoehtona silloin, mutta ei tultu koskaan kyselleeksi sen kummemmin niiden perään. Suomessa epäilivät niiden olleen essoa, mutta kun niitä niin monesta hotellista löytyi ja täysin eri puolilta maata samanlaisina, niin hieman epäilytti että voisikohan tuossa enää siitä olla kyse.

Mutta luultavasti tosiaan olivat samanlaisia ns. ötökkäpillereitä. Kiitoksia vastauksestasi, ei tarvitse seuraavilla kerroilla enää ihmetellä, kun sellaisiin taas törmää.
Sanottiin myös, ettei niitä kannata maistaa :mrgreen:
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja markja »

Noista pillereistä:
Olen kuullut, että niitä käytetään johdon jne. toimesta selvittämään, onko huoneessa siivottu vaiko ei. Jos pillereitä näkyy, ei ole siivottu kunnolla.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Pohtija
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Tammi 11, 2010 1:02 am

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja Pohtija »

Onnistuisikohan itsensä tappaminen huomaamatta puolison vierelle hautasumaalle. Sieltä tuskin osattaisiin etsiä.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

markja kirjoitti:Noista pillereistä:
Olen kuullut, että niitä käytetään johdon jne. toimesta selvittämään, onko huoneessa siivottu vaiko ei. Jos pillereitä näkyy, ei ole siivottu kunnolla.
Tuokin olisi kyllä mahdollinen skenaario niiden mysteereihin. Kaksi ensimmäistä pilleriä löytyivät muistaakseni Lontoosta ja Coventrysta, Lontoon hotelli oli halpa, Coventryn hotelli oli hieman keskitasoa parempi. Viimeisimmän löysimme Hiltonista Birminghamista. Ilmeisesti siis monen tasoisissa hotelleissa niitä käyttävät.
Pohtija kirjoitti:Onnistuisikohan itsensä tappaminen huomaamatta puolison vierelle hautasumaalle. Sieltä tuskin osattaisiin etsiä.
Hieman epäilen, ettei tuo onnistu ilman tosi kovia ponnistuksia. Multa on kuitenkin vaikea saada päälleen takaisin huomaamattomasti ja varmasti hautausmaallakin jotain kirjaa pidettäisiin siitä, kenen hautoja on availtu viime aikoina. Sinällänsä ideana tosi mielenkiintoinen, jopa CSI-tasoa vastaava.

Takaisin itse uutiseen.

Uhrin poikaystävä, LaKeith Moody on parhaillaan epäiltynä naisen, Sony Millbrookin, surmaamisesta aseella. Häntä on pidetty putkassa siitä lähtien kun ruumis löytyi ja hän on samalla myös mitä ilmeisemmin syyllinenkin, sillä uutisissa hänen kerrotaan olevan poliisin "person of interest".

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Vastaa Viestiin