USA: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja esmes- »

huh, tuli mieleen yksi tarantinon elokuva, jossa tim roth näyttelee hotellin pikkoloa.. ei tuo patja/sängyn runko nyt niin mielikuvitukselliselta piilolta vaikuta, tai sit mä olen tosiaan katsonu liikaa elokuvia.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
annah
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Helmi 02, 2010 1:23 am

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja annah »

VoDKa kirjoitti:
Antoine kirjoitti:
MadMax kirjoitti:Kukin tekee jutut tavallaan mutta jos minä joskus päädyn itsemurhaan teen sen juuri niin että olen liian lähellä etsijöitä että ruumiini löytyisi, ainakaan kovin nopeasti. Miettikääpä mihin voi omassa kodissa piiloutua niin ettei kukaan löydä...
No mikäs vitsi siinä on, ettei ruumis löydy? Siis nimenomaan jos itsemurhasta puhutaan. Sen kyllä ymmärtää hyvin, että murhatun ruumiin haluaa piilottaa ja hävittää. Minä ainakin jättäisin itseni ihan näkyvälle paikalle, ja itse asiassa siinä se jutun juju minulle onkin.
En tiedä mikä muilla on motiivina, mutta joskus olen miettinyt tuota itsemurharuumiskatoamis-temppua, ja ainakin itse perustelin sen itselleni sillä, että tietyllä tavalla omaisille jäisi vielä jonkinlaista toivoa siitä, että omainen voikin olla elossa ja elää vaikka jossain ulkomailla. Tiedän, todella mutkien kautta ajateltuna, mutta kun ottaa huomiooon, että kun ihminen katoaa, niin aina on niitä, jotka vielä 50 vuoden jälkeenkin jaksaa uskoa, että omainen on elossa. Tietenkin tätä voisi vielä jollain tasolla lisäedistää jättämällä erinäisiä "vihjeitä" ja vinkkejä siitä, että olisikin pakannut kamansa ja painellut vaikka Karibialle. (Lentoliput voisi hankkia ja jättää muka epähuomiossa niistä tietoa jonnekin, kirjoituksia ja ostaisi sellaisia tavaroita etukäteen, jotka muka viittaisivat pitkään lomamatkaan/ulkomaille karkaamiseen.) Parhaassa tapauksessa voisi vielä kirjoittaa kirjeen ja kertoa lähteneensä jonnekin kauas pois ja pälä pälä pälä pälä. Mitä noissa tapauksissa nyt yleensä kirjoitetaan.
Voisin sanoa ihan näin omasta kokemuksestani, että lohduttavampaa on tietää, että ihminen on kuollut, kuin miettiä päivästä toiseen läheisen kohtaloa. Ei ole hääviä, niinkuin ei ole kuolemakaan, mutta helpommin kestettävissä. Miksi haluaisit tuottaa lisää työtä, mielipahaa ja päänsärkyä läheisillesi katoamalla kuin tuhka tuuleen? Oletettavasti he kuitenkin sinua etsisivät.

Anteeksi ot, karmiva tapaus tämä. Pitääpä alkaa tarkastelamaan hotellihuoneiden joka kolo, just in case..
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tuosta muistuikin mieleen Helasvuon murha.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 41&start=0
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
M. Kallas

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja M. Kallas »

Samaa meinasin tuohon itsemurha-asiaan sanoa kuin Annah, se ei todellakaan ole mitenkään miellyttävää joutua vuosikausia pohtimaan onko läheinen kenties kuollut vai karannut johonkin etelän aurinkoon. Raastavan tuskallista se on, "toivo" ei aina ole yksiselitteisesti positiivinen tuntemus. Ihmisen löytyminen kuolleena on toki kauheaa sekin, mutta ainakin se on varmaa ja lopullista ja asiaa on mahdollista alkaa käsitellä heti tapahtuneen jälkeen. Eikä se enää tietyn ajan kuluttua leimaa läheisensä menettäneen koko elämää. Kadonneen kohtalo ei ole ikinä loppuunkäsitelty, eikä minusta kuulosta mitenkään lohdulliselta joutua mahdollisesti oman loppuelämänsä ihmettelemään mitä sille ihmiselle oikein tapahtui.
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

esmes- kirjoitti:huh, tuli mieleen yksi tarantinon elokuva, jossa tim roth näyttelee hotellin pikkoloa.. ei tuo patja/sängyn runko nyt niin mielikuvitukselliselta piilolta vaikuta, tai sit mä olen tosiaan katsonu liikaa elokuvia.
Aivan sama tuli mieleeni, kyseessähän on siis Four Rooms. Hauska leffa.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
NancyDrew
Christopher Lorenzo
Viestit: 1579
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 8:02 am

Re: Naisen ruumis löytyi hotellihuoneen sängyn sisältä

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Millbrook.jpg
Millbrook.jpg (32.6 KiB) Katsottu 1109 kertaa

Sony Millbrook.

Tämä oli vähän karmiva tapaus. :o

LaKeith Moody, 38, tuomittiin vasta viime vuonna ensimmäisen asteen murhasta elinkautiseen.

Pariskunta oli majoittunut väliaikaisesti motelliin. Motellin työntekijä on kertonut, että heidän täytyi käydä rauhoittelemassa pariskuntaa jo ensimmäisenä iltana heidän äänekkään riitelynsä takia. Sen oli viimeinen kerta, kun Sony Millbrook, 28, nähtiin elävänä.

Viikon kuluttua pariskunta katosi. Motellin henkilökunta lukitsi heidän huoneensa ja siirsivät heidän tavaransa varastoon maksamattomien laskujen takia.

Sony Millbrookin perhe teki katoamisilmoituksen, kun hän ei tullut hakemaan lapsiaan koulusta.

Millbrook löydettiin kuuden viikon kuluttua haudattuna motellin sängyn rakenteisiin.

Pariskunta oli ollut yhdessä vuodesta 1999 asti. LaKeith Moody oli pahoinpidellyt Millbrookia jo puoli vuotta seurustelun aloittamisen jälkeen. Kohtalokkaalla kerralla hänellä oli television antennikaapeli ja puhelinjohto, joilla hän kuristi Millbrookin kuoliaaksi.

LaKeith Moody tavoitettiin valvontakameroiden perusteella, kun hän maksoi Millbrookin kortilla ja ajoi hänen autollaan. Moody käyttäytyi tyynesti, koska "hän ei ollut tehnyt mitään väärää".

Kuva oli pudonnut. Palautettu.
-NILS-
Vastaa Viestiin