Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mustat on kuitenkin mielessään päättäneet, miten asia on.
decided.jpg (67.61 KiB) Katsottu 5289 kertaa
Bolševikkien Helsingin päämajassa, nykyisessä presidentinlinnassa pidettiin marraskuun 8. päivänä 1917 vallankumousta valmisteleva kokous, jossa oli läsnä kolme venäläistä kommunistia ja heidän lisäkseen seitsemän suomalaista sosialidemokraattia.
Eli: "Suomessahan vallitsee mielipiteenilmaisuvapaus, joten minua eivät tosiasioiden turhat selvittämiset kahlitse."
Missasit pointin:
En ole juutalainen, enkä neekeri, joten asia ei koske minua.
Toki nyt on 2020, joten voisin alkaa identifioitumaan ”Black Hebrev Israeliitiksi”.
Opiskelisin niin perkeleesti, kuka niitä orjia rahtasi, missä ja koska.
Bolševikkien Helsingin päämajassa, nykyisessä presidentinlinnassa pidettiin marraskuun 8. päivänä 1917 vallankumousta valmisteleva kokous, jossa oli läsnä kolme venäläistä kommunistia ja heidän lisäkseen seitsemän suomalaista sosialidemokraattia.
...
Juutalaisiin kohdistetuista väkivallanteoista, erityisesti tästä tuoreesta [massa]murhan yrityksestä, epäilty antisemitisti Grafton Thomas on läheisten mukaan skitsofreenikko, joka sai diagnoosin lääkkeineen 18 vuoden iässä, mutta hän itse on ainakin viime ajat kieltäytynyt hoidosta. Samojen läheisten mukaan G. Thomas ei ole väkivaltainen, hän on ollut pelkästään hämillään.
...
Eipä ollut oikeuteen Thomasin Graftonista tällä hetkellä ainakaan, totesi mielentilatutkimusta hänelle tehnyt psykiatri. Thomashan on itse kiistänyt murhat ja muut raajojen pilkkomiset.
Modernin suvakon logiikkaa:
Kuvitteelliset natsit Euroopassa ja USA:ssa = paha asia
Hirmutekoja vähemmistöille vuosia tehtailleet natsit Ukrainassa = ihana asia
Kuinka moni teistä tähän ketjuun kirjoittaneista arvostaa Vladimir Putinia? Tuli vaan mieleen.
Ai kuinniin? Miten Putin ja sen arvostaminen mitenkään tähän, tai mihinkään muuhunkaan liittyy? Itse en arvosta, mutten ole arvostamattakaan. En ylipäänsä arvosta ihmisiä. Putin on lähinnä epäilyttävä ollut mielestäni aina.
^
Minä arvostan Putinia poliittisena toimijana vaikka ei tämä tänne kuulukkaan.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Sorry, en jaksanut paneutua ketjuun syvällisesti. Mietin vaan, että onkohan otsikossa virhe? Käsittääkseni tämä isku ei nimittäin tapahtunut synagogassa, vaan rabbin talossa. Asialla ei sinänsä ole hirveän suurta merkitystä, mutta sekoittaahan se vähän, sillä minäkin ajattelin otsikon perusteella, että onko taas joku uusi tapaus ollut.
Se tapahtui molemmissa, rabbin talon kellarikerroksessa oli synagoga!
Mielisairas raakalainen yritti joukkosurmaa puukolla rabbin kellarissa olevassa synagogassa.jpg (51.98 KiB) Katsottu 3831 kertaa
Nilssi oli laajentanut otsikon yksittäistapauksesta ilmiöt kattavaksi jossain vaiheessa, mikä sinällään hyvä sillä ketjuun olisi paljon tapauksia USA:sta, varmaan muualtakin lisättäväksi, mutta niitä uutisoidaan korporaatiomedioissa todella harvoin - vain "isot" tapaukset voidaan raportoida.
Modernin suvakon logiikkaa:
Kuvitteelliset natsit Euroopassa ja USA:ssa = paha asia
Hirmutekoja vähemmistöille vuosia tehtailleet natsit Ukrainassa = ihana asia