Ranska: Hedelmien kuorinta riistäytyi käsistä Pariisissa - useita haavoittunut

Aiheet terrorismista ja terroriryhmistä tänne.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: RANSKA: Hedelmien kuorinta riistäytyi käsistä Pariisissa

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Skloddi kirjoitti: Ke Tammi 11, 2023 11:07 am Onpas paskasti otsikoitu, kun ei kerro mitään varsinaisesta rikoksesta. Vai onko toi otsikko joku sisäpiirin vitsi joka ei nyt vaan aukea?
Olen samaa mieltä. Olisi pitänyt rehellisesti kertoa että musulmaanin veri kiehahti taas ja tämän takia päätti puukottaa täysin sivullisia henkilöitä.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Papa Legba
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1308
Liittynyt: Ke Elo 22, 2018 8:43 pm

Re: Ranska: Hedelmien kuorinta riistäytyi käsistä Pariisissa - useita haavoittunut

Viesti Kirjoittaja Papa Legba »

Tuolla on kaksi lyhyttä videopätkää. Ensimmäisessä tämä libyalaispaske hakkaa astalolla miestä hullun lailla ja toisessa saa itse osumaa.

https://www.kansalainen.fi/ranska-6-lou ... yokkaajan/
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2506
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: RANSKA: Hedelmien kuorinta riistäytyi käsistä Pariisissa

Viesti Kirjoittaja Gurney »

John Kimble kirjoitti: To Tammi 12, 2023 12:52 am
Skloddi kirjoitti: Ke Tammi 11, 2023 11:07 am Onpas paskasti otsikoitu, kun ei kerro mitään varsinaisesta rikoksesta. Vai onko toi otsikko joku sisäpiirin vitsi joka ei nyt vaan aukea?
Olen samaa mieltä. Olisi pitänyt rehellisesti kertoa että musulmaanin veri kiehahti taas ja tämän takia päätti puukottaa täysin sivullisia henkilöitä.
Kyllähän teidän vakiopalstalisten pitäisi tietää, että todella useasti kun muslimi jää veitsi taskussa yleisellä paikalla kiinni, se tarjoaa syyksi hedelmien kuorintaa. Ei mulla muuten olisi veistä mukana mutku pitää kuoria hedelmiä

Ja niinoä tämäkin oli taas muslimipaske. Ranska saa mitä tilaa, pakkoko sitä oli menneisyydessä päästää maahan miljoonia loisia?
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Ranska: Hedelmien kuorinta riistäytyi käsistä Pariisissa - useita haavoittunut

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Asema sijaitsee Pariisin pohjoisosassa, missä on ihmisistä vaikeata päätellä että ollaanko nyt islamilaisessa demokratiassa vai makareenan rakentamassa helvetinloukussa.

Itse Gare du Nord on todella hieno ja vilkas asema.
Papa Legba kirjoitti: Ke Tammi 11, 2023 9:54 pm Apinan karvaisessa kädessä ollut astalo voisi olla tällainen. Terän pituus 10cm. Hinta 10€. ...
Kyseessä lienee ollut kaikista hädänalaisin, sillä lähteissä puhutaan erittäin vaarallisesta terällisestä aseesta, joka näytti kotikutoiselta.

Yksi uhreista sai muita selvästi vakavampia vammoja, mutta hengenvaaraa ei kuulemma ole. Itse hyökkääjä keikkuu elämän ja kuoleman välillä poliisin lopsuteltua tutkittuja ja tehokkaita torsoon.
https://www.francetvinfo.fr/faits-diver ... 96160.html
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
KARJU!!
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Su Loka 15, 2017 5:51 pm

Re: Ranska: Hedelmien kuorinta riistäytyi käsistä Pariisissa - useita haavoittunut

Viesti Kirjoittaja KARJU!! »

Profeettaa/Allahia loukattu kesken hedelmän kuorintaa?
Kendar89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Ke Tammi 13, 2021 12:13 pm

Re: Ranska: Hedelmien kuorinta riistäytyi käsistä Pariisissa - useita haavoittunut

Viesti Kirjoittaja Kendar89 »

Mies oli ilmeisesti parikymppinen Libyalainen mies (Mohamed Amine?), joka oli virallisesti karkoitettu viime vuoden puolella, mutta oli vielä Ranskassa, eli ei ollut totellut karkoitusmääräystä. Hän oli saapunut Ranskaan 2020, mutta jatkuvista rikoksista johtuen hänet piti karkoittaa. Mies hyökkäsi silmittömästi aina lähintä kohdetta kohti, tarkoituksena tappaa mahdollisimman monta omatekoisella veitsellä.

Varmaan yritti päästä Ranskalaiseen vankilaan, joka voisi olla Libyaa parempi vaihtoehto

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... mpage.html

Onneksi Ranska on pysynyt jatkuvassa valmiudessa ja poliiseja riittää asemilla, muuten tässä olisi voinut käydä vielä huonommin
Vastaa Viestiin