Mies riehui asunnossaan Porvoossa - surmasi lopulta itsensä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: tilanne porvoo

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Juu olen nähnyt ja lukenut kaikki lehtijutut, ja tosiaan ihmettelin jo silloin kun tuo tapahtui että nyt tulee luotettavasta lähteestä erilaista informaatiota..

Itse en ole Porvoolainen tai edes ikinä siellä asunut niin en tiedä sen kummemmin T:n maineesta siellä, Luotettava lähteeni vaan kertoili että olisi ollut T:llä paljon ideoita tulevaisuuden suhteen..

Ja ikävähän toi tarina on ei sille voi mitään nimenomaan T:n lapsen kannalta varsinkin jos ovat joutuneet pakenemaan ymym
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: tilanne porvoo

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Onneksi tuossa ei käynyt sen pahemmin, ainoastaan tekijä itse pääsi hengestään. Laukausia on käsittääkseni jopa naapureiden ovissa. Eli periaatteessa siinä on ihan syyttömät olleet vaarassa. Samoin ikkunasta jos on ammuskellut, niin olisi periaatteessa kuka tahansa pystynyt olemaan uhrina.
Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: tilanne porvoo

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Hivenen ihmetytti meininki kyseisessä tapauksessa hirvikivääri on niin järeä ase että olisi mun mielestä ollut aiheellista ainakin evakuoida lähialueet.. Tappava kantama harhaluodillakin kuitenkin suunnilleen Eestinmäkeen asti.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: tilanne porvoo

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Minen mitään aseista tiedä, en ole koskaan mitään asetta edes pitänyt kädessä. Mutta jos noin on, niin ihmettelen suuresti. Tuolla talotkin on niin vierekkäin, että pystyisi varmaan ampumaan toisen asunnon ikkunasta sisään.

Jos hirvikiväärillä ampuu oven läpi, niin jääkö luoti oveen vai meneekö läpi? Mietin tuota että kuinka suuressa vaarassa naapurit on todellisuudessa ollut. Toisaalta suurempi vaara olisi ollut, jos naapureita on alettu evakuoimaan ja T olisikin aseineen ilmestynyt rappukäytävään.
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: tilanne porvoo

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Hirvikiväärin luoti menee kyllä ovesta ja jopa omakotitalon seinästä läpi. Vain kiviseinän takana on turvassa.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Mies riehui asunnossaan Porvoossa - surmasi lopulta itsensä

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Sehän kuulostaa aika hurjalta. Eli naapurit ovat oikeasti olleet ihan käytännössä vaarassa.

Ei kiusata nettisivuilla näkyy että syyskokouksessa on ollut 3 läsnäolijaa, joista kaksi on ollut Vettenterää. Siellä on myös päätetty että yhdistykseen huijatut ihmiset eivät saa rahojaan takaisin.
Vastaa Viestiin