Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

oolu
Nikke Knakkertton
Viestit: 189
Liittynyt: To Huhti 03, 2008 4:13 am
Paikkakunta: en arrière de lumiere

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja oolu »

Miten on mahdollista, et joku provosoituu tollasista Jolli-trolleista?!
Ylläpito vois vaan bannia ton tunnuksen. Laitan pääni pantiksi, että tuo kyseinen nimimerkki ei ole ko. Joel Lilo, esimerkiksi koska nimimerkki kirjoittaa kohtuullisen hyvää suomea sekä noin kiihkotonta tekstiä eikä perseile kuten tyyliinsä kuuluu.


Miten surullisen näköinen ryhmä muuten oli tuo "entiset kartanolaiset", tsiisös...
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

En voi "perseillä", sillä muuten ovat peppukipeät omaiset vääntämässä samalla sekunnilla rikosilmoitusta. (Muuhun kun heistä ei ole...) Mulla on ollut äidinkieli aina tyyliin 9. Mielestäni se välittyy myös Facebook-viesteistäni.
oolu
Nikke Knakkertton
Viestit: 189
Liittynyt: To Huhti 03, 2008 4:13 am
Paikkakunta: en arrière de lumiere

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja oolu »

Jolli-Setä kirjoitti:En voi "perseillä", sillä muuten ovat peppukipeät omaiset vääntämässä samalla sekunnilla rikosilmoitusta. (Muuhun kun heistä ei ole...) Mulla on ollut äidinkieli aina tyyliin 9. Mielestäni se välittyy myös Facebook-viesteistäni.
Onneksi jo viimeistään tämän perusteella nimimerkin voi bannata. En vain jaksa ymmärtää miksi joku viittii heittää noin huonoa provotrollia.

Mielestäni tästä kyllä välittyy mukavasti kuitenkin alkuperäisen hyypiön narsismi ja samalla huono itsetunto. Tyyliin.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Joo oli varmaan kyllä virhe rekisteröityä tänne. Tein sen sitä varten, että voisin korjata yleisiä harhaluuloja ja vastata kysymyksiin. Milloin olen feikki ja milloin trolli... Minulla nyt on oikeus mielipiteisiin, joten jos vihaan ihmisiä jotka kasvattavat lapsestaan vasikan niin kai voin myös sanoa sen ääneen? Koitan olla syyllistymättä kunnianloukkauksiin vaikka mieli erittäin paljon tekisikin. Aitoutenikin pystyn varmasti todistamaan vielä jollain tavalla.
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3727
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Jolli-Setä kirjoitti:Joo oli varmaan kyllä virhe rekisteröityä tänne. Tein sen sitä varten, että voisin korjata yleisiä harhaluuloja ja vastata kysymyksiin. Milloin olen feikki ja milloin trolli... Minulla nyt on oikeus mielipiteisiin, joten jos vihaan ihmisiä jotka kasvattavat lapsestaan vasikan niin kai voin myös sanoa sen ääneen? Koitan olla syyllistymättä kunnianloukkauksiin vaikka mieli erittäin paljon tekisikin. Aitoutenikin pystyn varmasti todistamaan vielä jollain tavalla.
Varmaan aika monella olisi paljonkin kysyttävää sinulta (muutakin kuin ne perinteiset uhkailut ja muut heitot).

Mutta suurin osa todennäköisesti pitää sinua vain trollina: Harvempi täällä esiintyy omana itsenään sattuneista syistä.

Laita jotain mistä muut palstalaiset tietävät että olet todella Lilo?
Toisaalta jos et ole niin aidolla saattaa olla asiaa sinulle, rekisteröityykö tänne kohta myös real-Jölli? (joskus täällä on nähty sellaisiakin "selkkauksia")
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Jolli-Setä kirjoitti:Joo oli varmaan kyllä virhe rekisteröityä tänne. Tein sen sitä varten, että voisin korjata yleisiä harhaluuloja ja vastata kysymyksiin. Milloin olen feikki ja milloin trolli... Minulla nyt on oikeus mielipiteisiin, joten jos vihaan ihmisiä jotka kasvattavat lapsestaan vasikan
Hasselqvistilla ja Lilolla saattoi olla suunnitteilla muitakin surmatekoja. Hasselqvistin isäpuoli kertoi kuulusteluissa, että pojat olivat lähdössä tekemään väkivaltaista perintää.

"Joona ja Joel olivat sitten ihan tosissaan menossa tappamaan NN:n ja samalla viemään sen omaisuuden", isäpuoli kertoi kuulustelussa.

"Muistan, että Joel kertoi siinä keskustelussa, että nyt on hänen vuoronsa tappaa. Sain kuitenkin heidät luopumaan tästä NN:n surma-aikeesta. Uhkaisin kertoa asiasta sekä NN:lle että poliisille."



miten on ,eikö se pitäs tää hasselin isäpuoli nitistää,näkyy vasikoivat jokaikisen asian teistä.alappa toimia kun olet niin kovaa miestä vai etkö taas uskalla? puheukko.
teissä on lähipiirissä pelkkiä vasikoita

miksi sä puhuit kuulusteluissa poliisille? olet pöytäkirjojen mukaan selvittänyt asioita poliisin kans ja edesauttanut täten tutkintaa. tiedätkö mikä olet?rotta ja vasikka,kunnon juudas.

miltä tuntuu kun läheiset on vasikoita,mutta kykenette vain pikkutytön tappoon,pelkäätte aikuista miestä vaikka se laulaa teistä kaiken ulos :lol: jos olisit mies (kova konna kun olet) sun olis pitänyt jo selvittää tää asia.eikö vasikat pitänyt tappaa?

pelottaako?
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja vandt »

Jolli-Setä kirjoitti: Aitoutenikin pystyn varmasti todistamaan vielä jollain tavalla.
Ota kuva läskistyneestä naamastasi, ja pidä vieressä käsinkirjoitettua paperilappua, jossa on tuo nimimerkkisi ja murha.info mainittuna, ja liitä kuva tänne.

Ja kerro milloin Joonan isäpuolivasikan kimppuun aiot käydä.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Nimby
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 9:50 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Nimby »

Jolli-Setä kirjoitti: Minulla nyt on oikeus mielipiteisiin, joten jos vihaan ihmisiä jotka kasvattavat lapsestaan vasikan niin kai voin myös sanoa sen ääneen?
Termit on hakusessa. Lepomäki ei ollut vasikka. Lepomäki ei halunnut lähteä touhuihin mukaan.

1.Alamaailmassa on kirjoittamaton perussääntö, että ketään ei "pakoteta" mukaan. Se ei yksinkertaisesti kannata. Jos käry käy niin "pakotetut" puhuvat ensimmäisenä. Halukkuus tiedustellaan yleensä hienovaraisemmin kuin töräyttämällä "roudaatsä parikiloo Suomeen". Näin ei tule tarvetta paloitella tehtävästä kieltäytyviä.
2. Huumekuriireiksi on vapaaehtoisia Uralille asti jonossa. Olisko kannattanut vähän perehtyä huumausainealaan eikä mennä perse edellä puuhun?

Dollari Expressin lailla olen kuullut barometria kivitaloista. Vitutuskertoimet kuulemma teidän kahden kohdalla pykivät ihan huolella. Ei teitä "vasikan tappajina" tunneta vaan "pikkutytön paloittelijoina". Nyt kun olet lausunnoillasi saanut vielä lakialoitteen ehdonalaisremontista aikaan niin kannattaa miettiä oliko sittenkään lottovoitto syntyä Suomeen.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

En todellakaan ole puhunut kuulusteluissa. Noin puoli vuotta vangitsemisen jälkeen minulle näytettiin Joonan kuulustelukertomusta, josta ilmeni hänen tunnustaneen lähes samantien. Silloin sanoin, että minulla ei ole kiistettävää liittyen tuohon kertomukseen, sillä minustahan Joona ei ollut laulanut.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia.

Lieneekö lieventävä seikka, että nimimerkki ilmoittaa olevansa Joel Lilo.

Tätä väittämää saa kait spekuilla?

Vai tarjonneeko Jolli banaanit kaikille henkilöspekuja harjoittaville?

Suattaapi olla, suattaapi olla olematakkii, sano savolainen.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
örkki
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 10:59 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja örkki »

Onpa köpsä mies. Kuinka kehtaa vielä jotenkin leuhkia saavutuksillaan.
Poika vielä itkee tekemisilleen. Hän ei pääse koskaan yli siitä, kun viaton, nuori tyttö turhaan tapettiin.
Muistaa vielä vanhainkodissakin ja näkee nuo tytön hätääntyneet kasvot.
Jenna puolusti oikeuksiaan. Nämä kaksi petoa riistivät Jennalta elämän, jota Jenna ei ollut ehtinyt vielä edes kauan elää.
Tällä julmalla teollaan nuo kaksi raakalaista tuottivat surua ja murhetta Jennan läheisille.
Tällaista tekoa ei kukaan voi antaa anteeksi.
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Jolli-Setä kirjoitti:En todellakaan ole puhunut kuulusteluissa. Noin puoli vuotta vangitsemisen jälkeen minulle näytettiin Joonan kuulustelukertomusta, josta ilmeni hänen tunnustaneen lähes samantien. Silloin sanoin, että minulla ei ole kiistettävää liittyen tuohon kertomukseen, sillä minustahan Joona ei ollut laulanut.
miltä se tallainen tuntuu kun olet niin hurjana vasikoita kohtaan?:

Hasselqvistin isäpuoli kertoi kuulusteluissa, että pojat olivat lähdössä tekemään väkivaltaista perintää.

"Joona ja Joel olivat sitten ihan tosissaan menossa tappamaan NN:n ja samalla viemään sen omaisuuden", isäpuoli kertoi kuulustelussa.

"Muistan, että Joel kertoi siinä keskustelussa, että nyt on hänen vuoronsa tappaa. Sain kuitenkin heidät luopumaan tästä NN:n surma-aikeesta. Uhkaisin kertoa asiasta sekä NN:lle että poliisille."


saattaapa olla että mulla on teidän lähipiiristä myös muita vasikkahommia tiedossa...jos olet sanojesi mittainen niin hoida tuo asia pikimmiten pois alta.tiedät miten se hoidetaan,niinkuin puhut ja signeeraat.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
mehtäläinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Elo 02, 2013 8:34 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja mehtäläinen »

Jos olet todella oikea Jolli, oletpa harvinaisen typerä idiootti.
Ei 18 vuotias tyttönen, jota pakotetaan huumekuriiriksi ole mikään vasikka, vaan säikky keskenkasvuinen tyttö.
Sellaisen murhaaminen ei kyllä saa ymmärrystä missään piirissä.
Olet varmaan Suomen inhotuin kaveri kaiken hölmöilysi jälkeen, ehken olisi parempi muuttaa vaikka Israeliin.
Ikävä sanoa, mutta elämäsi ei todennäköisesti tulle olemaan pitkäkestoinen.
indeksi

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja indeksi »

mehtäläinen kirjoitti:Jos olet todella oikea Jolli, oletpa harvinaisen typerä idiootti.
Ei 18 vuotias tyttönen, jota pakotetaan huumekuriiriksi ole mikään vasikka, vaan säikky keskenkasvuinen tyttö.
Sellaisen murhaaminen ei kyllä saa ymmärrystä missään piirissä.
Olet varmaan Suomen inhotuin kaveri kaiken hölmöilysi jälkeen, ehken olisi parempi muuttaa vaikka Israeliin.
Ikävä sanoa, mutta elämäsi ei todennäköisesti tulle olemaan pitkäkestoinen.
Ruokitte seuraavaa massamurhaajaa
Noinko se toimii, on että ei pojalla ole pokkaa, on yks nyhverö ja jos tulis vastaan nii sais nokkaansa?

Luulen että pojalla on enemmän pokkaa kun täällä ruikuttajista nimimerkkien takana.

Nauran kyllä koko langalle. Jengi asunut pumpulipusseissa elämänsä, avatkaa ne jo hyvä luoja!

Valitus jatkuu aina.

Kuollu on ja se on siinä piste.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2844
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Jolli-Setä kirjoitti:En todellakaan ole puhunut kuulusteluissa. Noin puoli vuotta vangitsemisen jälkeen minulle näytettiin Joonan kuulustelukertomusta, josta ilmeni hänen tunnustaneen lähes samantien. Silloin sanoin, että minulla ei ole kiistettävää liittyen tuohon kertomukseen, sillä minustahan Joona ei ollut laulanut.
Ei helvetti :D
Siis te kaksi tonttua puhuitte kuulusteluissa toinen toisillenne tuomiot päälle ja kumpikaan ei vasikoinut :lol: Ihan huippusettia :mrgreen:
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Vastaa Viestiin