Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

punanenrommi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Marras 20, 2013 2:25 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja punanenrommi »

...Kirjoitin eristäytyneenä, en eristyksissä. Tarkoittaen suomeksi sitä, ettet paskajäykkyyden vuoksi paljon kopistasi poistunut.

Jenna ei ollut autisti, vaan omasi autistisia piirteitä. Eli käytännössä siis tarkoittaa, että te vajakit tapoitte 12-vuotiaan mielentasolla olevan tytön!
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194834 ... sina+.html
Kesäkuussa Lilo ehdotti Facebookissa, että pari alkaisi uudestaan seurustella.

Sitten hän alkoi houkutella naista Espanjaan ”pienelle lomalle”. Tarkoitus oli mahdollisesti saada nainen salakuljettamaan huumeita kuten kaksikko oli suunnitellut Lepomäen tekevän. Lilo varasi naiselle lennon Málagaan heinäkuun lopulle vuonna 2011, mutta nainen epäröi.

Lilo kirjoitti naiselle tekstiviestin heinäkuun puolivälissä: ”Kissas kuulemma lähtee ensin, sitten sinä. Loppuu toi mun tunteilla leikkiminen.” Perään tuli toinen viesti: ”Sä se paskassa uit. Pahimmassa tapauksessa minä ja Joona istutaan Suomessa muutama vuosi vankilassa täynnä tuttuja. Sä et tiedä meidän ansioluetteloa.” Viestin lopussa oli hymiö.

Raukkamainen touhu jatkui Jennan murhaamisen jälkeenkin.
Yrittivät molemmilla kerroilla, helpoimman kautta mutta kostautui pahemman kerran, sekös otti päähän.
Viimeksi muokannut kaljaloota, Ti Joulu 03, 2013 6:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Olisiko Jolli-Sedällä kiinnostusta tulla Mikkeliin?
Voisimme tehdä erikoishaastattelun paikallislehteen.
Juniorihölkkääjä
Harjunpää
Viestit: 319
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 11:44 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Juniorihölkkääjä »

Jolli-Setä kirjoitti:Kuten jo on mainittu niin Israelissa oli. Minkään hiton Syyrian kanssa ei ole mitään tekemistä mun suvullani. (kuten joku täällä heitti...)
Israel nyt löytyy googlellakin, mutta minne siellä? Koko kylä tietää paikan, joten kyllä sinäkin, jos olisit Lilo.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

En aio avata täällä äitini taustoja. Jos joku näkee mun Facebook-päivitykset niin siellä on murha.infoa koskeva päivitys eiliseltä. (tämä siis todistaakseni aitouteni)
Marskalkka
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Pe Maalis 23, 2012 9:12 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Marskalkka »

Eiköhän Jolli saa aika rauhassa olla, vaikka joillain on uho kova. Tosipaikan tullen voi olla hiljaisempaa. Ja mitä nyt kuvia olen herrasta katsellut, niin ei tuota ihan kuka tahansa päihitä.
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
Juniorihölkkääjä
Harjunpää
Viestit: 319
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 11:44 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Juniorihölkkääjä »

Jolli-Setä kirjoitti:En aio avata täällä äitini taustoja. Jos joku näkee mun Facebook-päivitykset niin siellä on murha.infoa koskeva päivitys eiliseltä. (tämä siis todistaakseni aitouteni)
Laita tänne jotain, vaikka smiley tuohon MikroPC:n juttuun kommentiksi 26.11. niin uskotaan. En laita sitten enempää äitisi matkasta.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001441813218
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

En saa linkkiä auki iPhonella, mutta laita viesti. Olen "Jolli-Setä Banaani" Facebookissa.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Jolli-Setä kirjoitti:En aio avata täällä äitini taustoja. Jos joku näkee mun Facebook-päivitykset niin siellä on murha.infoa koskeva päivitys eiliseltä. (tämä siis todistaakseni aitouteni)
Laita se näkymään muillekin kun frendeille :wink:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
V.V.82
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 3:48 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja V.V.82 »

Marskalkka kirjoitti:mitä nyt kuvia olen herrasta katsellut, niin ei tuota ihan kuka tahansa päihitä.
Kiitos päivän naurahduksista! Juu sen verran näyttää olevan tuota läs... Siis lihasta kertyny että harva uskaltais alkaa päähänlyönti kisaan. :lol:

Kerro ny Joel meille että missä vaiheessa elämä lähti perseelleen ja mistä noin sairas ja vääristynyt elämänkatsomus kumpuaa? Onko sulle tehty koskaan perusteellista mielentilatutkimusta?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Mielentilatutkimusta ei ole tehty, mutta lapsena olen saanut ns. "terveen paperit".
mehtäläinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Elo 02, 2013 8:34 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja mehtäläinen »

Eihän tällaista itsensä esiin tuomista tuollaisen teon jälkeen tapahdu,ellei persoonallisuudessa ole pahasti asiat viturallaan.
Mielenkiintoista kyllä olisi nähdä mielenterveyttä ja persoonallisuutta koskevat arviot.
Taitaa se rikoskumppani olla samalla tasolla, kun linnassa oli osoittanut suuruutaan käymällä Hyvinkään ampujan kimppuun, joka on kooltaan erittäin pienikokoinen ja hintelä reppana.
Varmaankin Status on noussut kummasti toisten vankipoikien silmissä.
Kurminaattori
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Joulu 02, 2013 3:17 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kurminaattori »

Ei pahalla mutta on tiedän vaikea uskoa että tää jolli-setä olisi oikea.

Ei vittu mitä etsiviä täällä kun ei saa noin yksinkertaista asiaa selville, kyllä se on se
vaan one and only Jolli :)

Kyllä täällä kysellää ja yritetään ratkoo asioita mut viddu ei tollaista asiaa saada todistetuksi.

Taitaa osa olla jotain amis jonneja xD
Tajutkaa jo kyllä se on aito :D
Just Me

This is where the law stops and I start - sucker! -We live only one´s that why i must be the law
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

^ Jospa nämä täällä pallottelee vaan huvikseen (just for fun) eivätkä niin tarkkaan haluakaan tietää onko Jolli oikea vai onko se vaan Jolle tai Julle. Tuo kuvaus pätee ainakin itseeni... 8)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3727
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

No eiköhän se oikea banaanisetä olisi jo alkanut vinkua jos tämä olisi feikki...
MOT.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
Vastaa Viestiin