Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2844
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Jolli-Setä kirjoitti:Edelleenkään minulle ei ole mikään ongelma puolustaa itseäni varsin rankalla kädellä mikäli joku päällekarkausta yrittäisi. Enkä todellakaan ajatellut paljain nyrkein.
Edelleenkin se todellisuuden taju siitä, että sinä et ole ainut kulkija joka kantaa mutkaa on hiukan näköjään hämärtynyt. Onnea vaan valitsemallasi tiellä, sillä melko usein aseilla tuulettevista paskahousuista ei ole koukistamaan sitä sormea silloin, kun huomaa myös itse tuijottavansa mustaan metalliseen reikään.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

jooh,eli jollain ihme vimmalla haluat seuraavaksi 7 kanteen,alibin?ristikon?Tosiaan eikö ole muuta tapaa,kun kulman takaa mesota(muista varmistin poikkeen)ei voi oikeen muuta sanoa,kun julkisuuden huora,kuka kompastuu liukkaalla kelillä...ennenaikaan käytettiin ihan jtn muuta kun 9mm buranaa.se oli 150 vastaan 154.kyllähän siinä liukastuu ukko jos toinen.eeh enempää,anna sen 2 pallin laskeutua ihan rauhassa,mafialeffat pienemmälle ja menotiketti israelin ihmemaahan..siellä ei ole liukasta.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Samoilla linjoilla Tattooed fuckerin kanssa. Lilo luulee olevansa kovakin kaveri, mutta on samalla autuaan tietämätön siitä ettei oikeasti olekaan. Ei liene suurikaan uutinen et tällä foorumilla on niitäkin ku tosiaan menee päälle jos jossain näkee Lilon. Eikä siinä auta enää suuret sanat, ne saa niellä hampaiden kera.
Everything in the world is either a potato or not a potato
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Mä en ymmärrä tätä lynkkausmielialaa täällä, ette tee itsestään yhtään parempia tuolla. Jos uhataan käydä päälle, niin kai sitä saa vastata huutoon samalla tavalla. Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi joku Ian Watkinsin tapainen tyyppi, mutta nyt en tajua.
Vai onko kyse nyt vaan siitä, että uskalsi tulla keskustelupalstoille?
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

WalkingDisaster kirjoitti: Vai onko kyse nyt vaan siitä, että uskalsi tulla keskustelupalstoille?
Ei. Miehet nyt vaan ovat aina olleet tällaisia ja tulevat olemaan.
Naisillekkaan ei olisi pahitteeksi estrogeenitason pienentäminen.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

En ymmärrä estrogeenien osaa tässä näytelmässä. Reijoreipas varmaan avaa tätä juonta hiukan, kun on muutenkin niin reipas poika.
Tai antaa olla, ei mua edes kiinnosta. :wink:
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

WalkingDisaster kirjoitti:En ymmärrä estrogeenien osaa tässä näytelmässä. Reijoreipas varmaan avaa tätä juonta hiukan, kun on muutenkin niin reipas poika.
Tai antaa olla, ei mua edes kiinnosta. :wink:
Menisi liikaa OT:ksi, josta viimeksi sain viikon hoitoa. Joten annetaan olla. :)
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

WalkingDisaster kirjoitti:En ymmärrä estrogeenien osaa tässä näytelmässä. Reijoreipas varmaan avaa tätä juonta hiukan, kun on muutenkin niin reipas poika.
Tai antaa olla, ei mua edes kiinnosta. :wink:
Jepjep, hieman alan kallistua samoille linjoille, vaikka joulupuuhastelujen lomassa olenkin käynyt ketjua lukemassa.

Tässä vielä uudelleen n. 10 sivua sitten esitetyt kysymykset, joihin Joel ei ole ehtinyt/pystynyt vastaamaan:
Harmin paikka, että asiattomuudet sotkevat ketjua ja vievät huomion ihan asiallisiltakin kysymyksiltä.
Mä ainakin lukisin mielelläni Joelin vastauksen mm. näihin edellisen sivun kysymyksiin:

Mietityttää asia, että tekisitkös jotain nykyisellään toisin jos mahdollista vaikkakin oletkin jo aikaisemmin kertonut että et mitään kadu. Oiskohan jotain sellaista kuitenkin tullut mieleen vaikka ei sitten katumus olisikaan se tunne mitä asiaa kohtaan koet?


Voisitko vastata kysymykseen: kumpaa tunsit, ylpeyttä vai vihaa, kirjoittaessasi Jennan muistosivuille?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

No, höh. Omat tatuoinnit levenee naruissa joka viikko.

Jollin kuva selkenee.

Poika on vielä nuori, antakaa siimaa.

Joona voi istuu loppuun, my 2 cents.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

gravedigger kirjoitti: Poika on vielä nuori, antakaa siimaa..
No ei kait nyt metritolkulla?
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Toisille senttikin on liikaa, metri voi toisille liian vähän 8)
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
current
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:41 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja current »

Jätkät taas täällä ihan mielissään uhoilee. Kai sä jolli ymmärrät myös k.pellistä että kun on tyttärensä menettänyt niin voi olla vanhempana aika vitun hajalla katkera vihanen vittuunutunut paskana jne. Ite ainaki olisin.
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Ymmärrän täysin, mutta Kim päätti meidän MOLEMPIEN olevan syyllisiä jo ennen kuin kyseessä edes tiedettiin olevan henkirikos.
rollos
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 2:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja rollos »

Taitaa olla tämä kyseinen topic aika historiallinen juttu? Ei taida ennen raskaista jutuista tuomitut henkilöt avoimesti vastailleet kysymyksiin jossakin keskustelufoorumilla. :lol:
Porin

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Porin »

Jolli-Setä kirjoitti:... jo ennen kuin kyseessä edes tiedettiin olevan henkirikos.
Muuttuiko se henkirikokseksi vasta kun se tuli yleiseen tietoon?
Vastaa Viestiin